Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LX od Larte Design: Ještě brutálnější

Kalifornští Larte Design umějí přetvořit kdejaké auto. Co třeba obří teréňák řady LX od Lexusu?
Zpět na článek
29. 4. 2016 09:37
29. 4. 2016 09:47
29. 4. 2016 17:15
Design: Ještě brutálnější
Preložené do nášho: Ešte hnusnejší.

Neskutočné, čo dokážu produkovať... :no:
Rozbalit vlákno
16
28. 4. 2016 18:42
Re: Design: Ještě brutálnější
Naprosto souhlasím, je to opravdu ošklivé auto :no:
Avatar - IbizaFR
28. 4. 2016 18:57
Re: Design: Ještě brutálnější
hnus velebnosti :no:
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 19:11
Re: Design: Ještě brutálnější
japonsku design nejak zabludil.... kedysi som to celkom mohol - teraz sa mi to zda vsetko divne a cudzie!
prva RAV Toyota je dodnes zaujimava, starsie Land Cruisery, Miaty... ale aj mala CRK, NSX, Toyota MR2, Celica... Supra, Mitsu 3000, Nissan 300 ( aj starsie Datsun 280 ) a dnes je to tak zliate, pokryvene linie.
:-!
28. 4. 2016 20:20
Re: Design: Ještě brutálnější
Ano, přesně tak to je. na přelomu 80 a 90 let měli Japonci pěkná auta, dnes to vypadá jakoby všichni hulili při navrhování aut o 106 ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 20:30
Re: Design: Ještě brutálnější
Nebo taky šli dál a my se nějak divně zasekli [odkaz] [odkaz] [odkaz]
28. 4. 2016 20:40
Re: Design: Ještě brutálnější
Tak to budu raději zaseknutý, než koukat každé ráno na tohle vlnobití ;-) Obvzláště ty neskutečně obrovské zprohybané chromové grily ...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 20:56
Re: Design: Ještě brutálnější
Tak já přesně obráceně = radši budu jezdit technicky maximálně vyspělym autem se skvělou spolehlivostí :-)
28. 4. 2016 20:58
Re: Design: Ještě brutálnější
Budiž ti přáno a užij si to ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 21:11
Re: Design: Ještě brutálnější
Dík :-)
Avatar - Ozzman
29. 4. 2016 12:17
Re: Design: Ještě brutálnější
Sorry ale tohle, to je fakt úlet.... ošklivější SUV je snad už jen IX35
Re: Design: Ještě brutálnější
"Kryvý", to je nejaké nové vybrané slovo? Kokso, nerob hanbu... >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 19:11
Re: Design: Ještě brutálnější
Atmo benzín V8 5,7 + novej 8st. Aisin = paráda :yes: :yes: :-)

[odkaz] [odkaz]

Nejspolehlivější prémie :yes: :yes: :yes: ;-)
29. 4. 2016 07:59
Re: Design: Ještě brutálnější
Když tak dáš na testy, tak zrovna nový Aisin v GS F zrovna v Evo nechválili ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2016 11:11
Re: Design: Ještě brutálnější
Ty na testy přece nedáš ;-)

Jdi si jí projet! Je ve všem od IS 200t po to GS-F :-)

Jo a pořádně krouhni pár zatáček a soustřeď se na převodovku ;-)

Zrovna včera chválili RC200t v Autosalonu = a to je nějakej zdroj >:-[]
29. 4. 2016 08:08
Re: Design: Ještě brutálnější
I kdyz vim, ze tohle je ciste subjektivni zalezitost, tak me u Lexusu vadi vzhled, jeste jsem na silnici nepotkal takovej, za kterym bych se otocil nebo si rekl, vaaaau, tak ten by se mi libil.
Je to des a ten dedkovskej interier, na kterej jsi dal odkaz to jeste zhorsi. Pro me to motor nezachrani.
I kdyz znovu opakuju, nekomu se libi hubeny holky, nekomu macaty a nekomu staci jen to, co maji uvnitr ;-)
29. 4. 2016 11:56
Re: Design: Ještě brutálnější
Ten 5.7 je hodně spolehlivý a hlavně kultivovaný motor, snad jen u starších modelových roků někdy kolem 60 tisíc mil začala téct vodní pumpa. Nic proti němu, i když Američané tvrdí, že ve srovnání s moderními motory US konkurence má malý výkon a vysokou spotřebu. Ta spotřeba je možná o 1-2 mpg vyšší (jezdím dlouhodobě cca za 14 mpg město, 16.5 mpg dálnice - do l/100 km si to převeďte sami ), ale zase vím, že nezůstanu někde stát. S výkonem problém nemám, tohle není STI, nezávodím s tím a pro všechny ostatní účely mi výkon přijde dostatečný. I pokud potřebuju něco tahat, tak to není problém. Mimochodem, LX je kvůli adaptivnímu odpružení omezený na přívěsy do 7000 lb a na to jeho 383 koní úplně v pohodě stačí.
Ta osmistupňová převodovka to trochu zlenivěla ve srovnání se staršími LX, která měla šestistupňovou. Ale zase je o něco lepší spotřeba. Také komfort trochu utrpěl - z nějakého důvodu to trochu cuká v hodně prudkých horských stoupáních. Běžný řidič se ale s tím nejspíš nesetká, tohle jsou extrémní situace.
Avatar - Atomas
29. 4. 2016 09:37
Vkus
Pokud se to někomu líbí, neberu mu to. Na mne to ze předu působí jako propagační auto na Gillette Mach 7 turbo. Dle mého názoru se tento design hodí tak na holící žiletky a ne na auto...
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2016 09:47
hrůza
Ach jo. Proč? Inženýři Toyoty, kteří Land Cruiser navrhovali primárně do terénu, z toho mohou pravděpodobně umřít smíchy. Není třeba ani hodnotit tuhle konkrétní tunningovou úpravu. Ono už stačí, co z LX udělali marketingoví specialisté. Zlikvidovat všechny terénní schopnosti takového auta použitím 21" kol a nízkoprofilových pneumatik, to je na metál. To se dá ale poměrně snadno napravit a dát tam 18" kola z Land Cruisera nebo ještě lépe 17" TRD se slušnými terénními pneumatikami. Ten nárazník je bohužel průšvih. Výrazně omezuje nájezdové úhly a moc se s ním dělat nedá. ARB nabízí pevnostní nárazník jen pro Land Cruiser a pokud bych chtěl dát předek z Land Cruisera, tak je třeba vyměnit blatníky, kapotu, světlomety... Prostě skoro nereálné :-(

Edit: teď vidím, že ti blázni z Larte tam dali místo 21" dokonce 22". Svět se zbláznil.
Rozbalit vlákno
1
29. 4. 2016 17:15
Re: hrůza
OT: dnes jsem poprvé viděl v Brně modrého F-Pace. Na ty kola jsem se musel jít kouknout zblízka - 22 palců. Šílené. Auto se mi na fotkách moc líbilo, ale naživo je to trochu moc vysoké a úzké, zvláštní... přechválil jsem to podle fotek, reality už mně tak neuchvátila. Oči jsem mohl nechat naopak na XE v bílé a šedivé, to jsou pěkná kompaktní auta.