Jdou 2 kamarádky městem a najednou jedna povídá: Musim se někam schovat, támhle se baví můj manžel s mým milencem
Druhá odpoví: Sakra zrovna sem chtěla říct to samý >:D
hlavne tu zase nezacni vytahovat hybridneho Lexa >:D
alebo on robi nejaky kombajn vo vyssej strednej ? >:D
lebo tipujem, ze aj Karel asi pojde do Avantu. ( ci ? )
Navždy Audi ne, měl jsem 27 aut a Audi byla cca pětina. A drtivá většina benzín.
Ale pokud nekoukám na finanční stránku věci, Audi mi skvěle sedne. Oceňuji její silné stránky a netrápí mě slabiny- BMW bych asi tolik neocenil.
A jaký benzín do A6??? Tady beru naftu jako jasnou volbu.3,0tsi by mě zežralo, teď jsem zjistil, že tam dávali snad i atmo 2,8 V6, ale to je rarita a na 3,0TDI stejně nemá.
V A4 jsem 2,8 měl, a zázrak to nebyl(ale už je to dávno).
pochop to - pokial niekto chce A6, tak ju nechce na behanie okolo komina. No a na normalne jazdy s nou zatial nikto nevymyslel lepsi / vhodnejsi motor. A mozes sa aj s Toptenom na hlavu postavit a odrazat sa usami. Vsetky A6 co poznam su 3.0 TDi quattro. Teda tie generacie, kde uz bol v ponuke. ( lebo poznam aj starsie )
Jo, bude asi výměna. Jezdí fajn, ale po dvou letech mě už svrbí. Navíc se 200tkm už nevidím moc perspektivu. Jen žena se zatím cuká, asi máme doma nějak moc demokracie >:-[]
veru nedráždi... >:-[]:-!
a s tou trakciou - nehovorim, ze je ok. Audi samo davno preferuje od 200 PS quattro. Doknca ani nikde nenajdes model, ktory by mal nad 400 Nm a FWD. Tak to oni beru technicky a zakaznici to tak beru tiez - pragmaticky.
Ja hovorim, ked Audi, tak quattro, v A6 to tak plati aj celosvetovo, v A4 a A5 aspon v "CSSR" >:-[]
Jo jednou za 100 t. km nebo kolik. Já to nepoužívám ale pro starší nebo problémový auto je to prej to pravý ořechový
Brácha odvždycky tankuje jen 100 oktanovej OMV a před nějakou dobou sme tankovali spolu a od tý doby tankuju většinou tam. Jinak VIF je skvělej a když do každýho druhýho tankování Vervy 100 eště přidáš [odkaz] považuju to za to nejlepší co tu je.
Nejsem fanda aditiv do oleje = to radši častějš měnit ale v tvym případě bych to možná zkusil..
velmi brzo po koupi jsem měnil pístní kroužky, aditivuji a měním olej po 15tkm, tak snad ty nové něco vydrží. Žel bohu silnější kroužky= nové písty, k nim schválně jiná klikovka- kuwy z fauvé! Tak mám stejné,původní tenké kroužky a k nim snad jen lepší péči.
No, je fajn tichý, ale stran spolehlivosti stejná trága jako TDi, možná i horší. Oproti tomu proklínaný multitronic- ťuk ťuk- šlape jak nový, olej čistý, jízdně mi vyhovuje...
Nejde mi o předokolku jako takovou ale konkrétně A4 A5 A6 = bez přehánění asi nejhorší trakce ve třídě = za což by mě AUDIRS6 proklel = i když je to pravda :-)
Je to cítit jen když jedeš drsnějš = bohužel je to prej stejný i u nový generace
Při normální jízdě to je samozřejmě v poho = oceňuju volbu motoru = podle mě jasně lepší volba než 2.0 TDI - a ne kvůli blbejm emisim
? Myslíš, co jsem psal Emelovi, že "mokrý sen A6" ? U ní bych nejspíš šel leda do třílitru, a ten (typicky pro dnešní dobu) je skoro výlučně s quattrem. Mě by ale předokolka určitě nevadila.
A4 už druhým rokem mám, 1,8tsi předohrab, a s trakcí necítím žádný problém.
Já to beru spíš 0:0 = tohle je prostě normální = chybka = o nic nejde :-)
Nechci dráždit AUDIho takže tady = jestli zvažuješ A4 tak verze jen s přednim pohonem má na prd trakci. Nepamatuju si jestli 1.8 TSI bylo i quattro ale jestli jo tak jednoznačně! ;-)