Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volva S90 a V90 vstoupila na český trh. Na svezení si ale ještě dlouho počkáme!

České zastoupení automobilky Volvo uvedlo na náš trh zbrusu nový sedan a kombi řady 90. Poprvé se svezeme v září.
Zpět na článek
4. 5. 2016 15:07
4. 5. 2016 15:21
4. 5. 2016 17:05
4. 5. 2016 17:48
4. 5. 2016 19:33
4. 5. 2016 20:35
4. 5. 2016 19:48
5. 5. 2016 08:20
Avatar - Ada je zase tady
4. 5. 2016 15:07
Hmmm
Novou XC90 jsem už viděl v reálu. Ve skutečnosti nevypadá tak ošklivě, jako na obrázku, nicméně skutečná XC90 model 2012 vypadá nepochybně mnohem lépe. Zcela stejné je to s XC70, které nový model v designu nesahá ani po kotníky :no:
Rozbalit vlákno
6
4. 5. 2016 15:21
Re: Hmmm
No me se teda Volva libi snad vsechny..a treba takova V60-parada..Doufam ve srovnavacku se SuperBem..nebo radsi Octavkou,at to ma Skodofka tezsi..:-)
4. 5. 2016 17:05
Re: Hmmm
Tak design nových modelů Volva je pěkný. Škoda jen, že za ty peníze neumí nabídnout adekvátní top motorizace. Jen 4 válce ve vyšší střední nestačí...
Avatar - narona
4. 5. 2016 17:48
Re: Hmmm
Ono totiž Volva primárně nejsou cílený na Caraccioly a podobný závodníky >:D
Výkonu mají dost, problém je spíš s ohromnou prodlevou po přidání plynu, hlavně při rozjíždění, což je nejhorší při výjezdu z křižovatky... Proto třeba za mě volvo automat diesel nikdy víc.
Avatar - Bubáq
4. 5. 2016 19:33
Re: Hmmm
Nikdy víc? A co snaha Volva nahnat "předtlačený" vzduch do sání při startu z křižovatky? Myslím, že to bude docela fungovat...
Je pravda, že pro skutečné potenciální zákazníky vyšší třídy je otázka "kolik koní je už dostatečných" zbytečná: nekupují výkon a dynamiku samotnou (neboť kupci nových aut této třídy opravdu nejsou - většinou - Caracciolové). Takto se ptají ti, pro než je vydání 1,5 miliónu Kč spíše otázkou snů a podávání sázenek Sportky.
Proto jsem přesvědčen, že správná otázka není ta, zda dvoulitr poskytuje výkonu "dost", nýbrž zda je to výkon suverénní, vyvažující nemalou celkovou hmotnost takového vozu, podávaný pokud možno kultivovaně a velmi tiše. No a pro tohle všechno je Volvo s dvoulitry šlápnutím vedle... A to i pokud vezmeme v úvahu, že teoreticky je možno dvoulitr vydávat za ekologické řešení. Je třeba říci, že v hustém provozu, který je tak typický pro západo- a středoevropská místa, má naopak výhodu silný, objemný a hodně newtometrový engtine. V zátěži má totiž spotřebu výrazně nižší, než dvoulitr. Ten šetří jen Severo Evropanům, kteří krouží své daleké cesty téměř osamoceni na silnicích a dálnicích, na nichž dodržují maximální povolenou rychlost 80, resp. 100 km/h.
Avatar - narona
4. 5. 2016 20:35
Re: Hmmm
Souhlasím, zároveň bych měl napsat, že jsem nikdy ten nový dvoulitr neměl možnost zkusit, tak že tady teoretizuju >:D Ale i tak, je to jak píšete, auta jsou určený pro dálkové jízdy kochací rychlostí a ne popojíždění po městě nebo vůbec rušných místech. Na to se nehodí ne jen reakcemi (případ mého pětiválce, u dvoulitru s manuálem je to snad lepší) ale především děsným výhledem z nových karoserii S60, XC60...
Avatar - Bubáq
4. 5. 2016 19:48
Re: Hmmm
A proč nerozlišuješ mezí V60 a V90? To jsou designy rozdílné přesně tak jako noc a den... Pokud se Ti líbí V60 a zároveň V90, asi nepatříš mezi .... ..... (nebudu urážet). Takový názor totiž nemá valný smysl. Zatímco práce Petera Horburyho a Steva Mattina navazovala jedna na druhou a po zásluze vynesla Volvo na vrchol automobilového designu, Thomas Ingenlath se zcela v duchu své dosavadní práce vydává směrem nepříliš elegantním, nápaditým, směrem, jenž bude poměrně brzy označen jako nudný. Symbolem tohoto jeho přístupu je bezradné tajtrdlíkování s tvarem předních světlometů... Ostatně, světlomety byly první obětí položenou na "oltář" jeho příchodu do Volva, když tak nevkusně a doslova hloupě zdegradoval původní tak úžasný design S60, V60. Ještě, že alespoň V40 zůstala ušetřena jeho úchylným zásahům: asi ji někdo uvnitř Volva dokázal ubránit před větším "faceliftem",,,
Nu, Volvo má štěstí, že se na světě pohybuje dostatek movitých kupců, kteří nehledí příliš na estetiku jimi kupovaných vozů... Á propos, ten tablet ve Volvu je úchylárna největší ze všech!
4. 5. 2016 23:27
Design pěkný, ale ty motory...
Po designové stránce se mi nová generace velkých Volv docela líbí, ale ta nabídka pohonnýh jednotek je na takto těžká auta zoufalá.... :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 08:20
Volvo and Co.
nedavno sme riesili nakup SUV a ako novinku sme zahrnuli aj Volvo. Zenske hlasy tvrdili, ze je to pekny interier, moderne auto....
Lenze pri priamom zrovnani s Q7 je tam motorizacia fakt velmi zufala ( radost z jazdy, kultura prejavu a pruznost, hlucnost vytoceneho utrapeneho stvorvalca, je to ina liga) a to este bolo to Audi za prijemnejsiu cenu?
Je mozne, ze v sedane ten motor postaci na lezernu jazdu - ale osobne v tej triede ( kde sa Volvo pokusa natlacit) su naroky vyssie. ( Mercedes ma aj pri 4 valci 250 krutak 500 a nie nejakych cca 320 Nm)
Mozno par ludi s tym nastvem, ale za tych 35 rokov som nenasiel take Volvo, co by ma vychylilo od BMW,Mercedes alebo Audi. Nova cena nedava ziadne zvyhodnenie, je to drahe.
Podla mna su tie auta zaujimave ako casom vyhodne ojetiny a preto ich aj dost vidime na cestach.A to chapem, nie je to sice ten bavorak, audina ale fajn prijemna cena.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
5. 5. 2016 08:39
Re: Volvo and Co.
Předhazovat Volvu v dieselech zrovna Mercedes je trochu legrační, v šestiválcích Mercedes už docela silně zaostává, osmiválec nemá. A btw. čtyřválec Mercedesu (150kW, 500 Nm) má podobné parametry jako ten ve Volvu (165 kW, 470 Nm). Mercedes na rozdíl od Volva umí především silné benzíny, v dieselech si mohou téměř podat ruku. :-)
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 08:50
Re: Volvo and Co.
text som desifroval takto:

......dek obou karosářských variant je dvoulitrový vznětový čtyřválec D3 o výkonu 110 kW a točivém momentu 320 N.m, který lze párovat s m......
Avatar - Ham.
5. 5. 2016 08:56
Re: Volvo and Co.
A proč k základnímu motoru Volva se 110 kW dáváš jako příklad motor od Mercedesu se 150kW? Mercedes také dělá 200d 100 kW a 300Nm.
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 11:22
Re: Volvo and Co.
proc?
v texte som to tak pochopil, ze to je motor do tohoto auta
to auto je velike a dost robusne
mal som podobne velke auto ( CLS ) a tam okrem setsvalca, ktory podla teba silne zaostava som mal aj so stvorvalcom ( 250 CDI a krutak 500Nm a nie ako tu bude 320 Nm, co som pisal, ze podla mna je teda dost malo na take vozidlo)
nespominaj tu v tej suvislosti motor z Mercedes A alebo B :-!
5. 5. 2016 12:58
Re: Volvo and Co.
Asi si zle pochopil clanok, 110/320 bude zakladny motor, preto ta Ham spravne poucil ze taketo dochodcovske motorizacie montuje aj medved. Udivuje ma ako sa kazda diskusia o volvach za posledne dva roky zvthne. Pravdu ukaze az cas ale podla mna to predaje neovplyvni. 95% ludi ani nevie kolko ma valcov pod kapotou, na kulturu motora sa uz noc nehra ked si stale viac aut pomaha reprakmi takze ostane len dynamika. Volvo sice nema ziadne trhace asfaltu, ale to ani nikdy nemalo a staci pozriet bazarove stranky a uvidis ze 90% predanych aut ma priemerne motorizacie ktore volvo stiha. Co bude pre nich vacsi problem je odhlucnenie a komfort, ale to nesuvisi so stvorvalcami.
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 15:28
Re: Volvo and Co.
pozri, ja som to tak pochopil - ze prave ten motor bude ako zaklad prave v tomto velkom aute - a to je fakt
a tie male, ktore spominal on, ( mercedesove) motory nedavaju napriklad do CLS,
Avatar - Ham.
5. 5. 2016 16:04
Re: Volvo and Co.
Jsme ve vyšší střední, tedy ve třídě Ečka, které v minulé generaci začínalo v dieselu na E200 BlueTec se 100kW, takže ještě níže než to Volvo.
5. 5. 2016 18:44
Re: Volvo and Co.
Některá auta sice mají aktivní redukci hluku (jako sluchátka), ale většinou se reproduktory používají ke zvýšení hluku v kabině, pro "sportovní" atmosféru (protože motor není dostatečně slyšet). Ne pro vylepšení kultivovanosti.