Ekonomika
Po designové stránce se mi nová generace velkých Volv docela líbí, ale ta nabídka pohonnýh jednotek je na takto těžká auta zoufalá.... 😢
nedavno sme riesili nakup SUV a ako novinku sme zahrnuli aj Volvo. Zenske hlasy tvrdili, ze je to pekny interier, moderne auto....
Lenze pri priamom zrovnani s Q7 je tam motorizacia fakt velmi zufala ( radost z jazdy, kultura prejavu a pruznost, hlucnost vytoceneho utrapeneho stvorvalca, je to ina liga) a to este bolo to Audi za prijemnejsiu cenu?
Je mozne, ze v sedane ten motor postaci na lezernu jazdu - ale osobne v tej triede ( kde sa Volvo pokusa natlacit) su naroky vyssie. ( Mercedes ma aj pri 4 valci 250 krutak 500 a nie nejakych cca 320 Nm)
Mozno par ludi s tym nastvem, ale za tych 35 rokov som nenasiel take Volvo, co by ma vychylilo od BMW,Mercedes alebo Audi. Nova cena nedava ziadne zvyhodnenie, je to drahe.
Podla mna su tie auta zaujimave ako casom vyhodne ojetiny a preto ich aj dost vidime na cestach.A to chapem, nie je to sice ten bavorak, audina ale fajn prijemna cena.
Lenze pri priamom zrovnani s Q7 je tam motorizacia fakt velmi zufala ( radost z jazdy, kultura prejavu a pruznost, hlucnost vytoceneho utrapeneho stvorvalca, je to ina liga) a to este bolo to Audi za prijemnejsiu cenu?
Je mozne, ze v sedane ten motor postaci na lezernu jazdu - ale osobne v tej triede ( kde sa Volvo pokusa natlacit) su naroky vyssie. ( Mercedes ma aj pri 4 valci 250 krutak 500 a nie nejakych cca 320 Nm)
Mozno par ludi s tym nastvem, ale za tych 35 rokov som nenasiel take Volvo, co by ma vychylilo od BMW,Mercedes alebo Audi. Nova cena nedava ziadne zvyhodnenie, je to drahe.
Podla mna su tie auta zaujimave ako casom vyhodne ojetiny a preto ich aj dost vidime na cestach.A to chapem, nie je to sice ten bavorak, audina ale fajn prijemna cena.
Předhazovat Volvu v dieselech zrovna Mercedes je trochu legrační, v šestiválcích Mercedes už docela silně zaostává, osmiválec nemá. A btw. čtyřválec Mercedesu (150kW, 500 Nm) má podobné parametry jako ten ve Volvu (165 kW, 470 Nm). Mercedes na rozdíl od Volva umí především silné benzíny, v dieselech si mohou téměř podat ruku. 😄
text som desifroval takto😒br />
......dek obou karosářských variant je dvoulitrový vznětový čtyřválec D3 o výkonu 110 kW a točivém momentu 320 N.m, který lze párovat s m......
......dek obou karosářských variant je dvoulitrový vznětový čtyřválec D3 o výkonu 110 kW a točivém momentu 320 N.m, který lze párovat s m......
A proč k základnímu motoru Volva se 110 kW dáváš jako příklad motor od Mercedesu se 150kW? Mercedes také dělá 200d 100 kW a 300Nm.
proc?
v texte som to tak pochopil, ze to je motor do tohoto auta
to auto je velike a dost robusne
mal som podobne velke auto ( CLS ) a tam okrem setsvalca, ktory podla teba silne zaostava som mal aj so stvorvalcom ( 250 CDI a krutak 500Nm a nie ako tu bude 320 Nm, co som pisal, ze podla mna je teda dost malo na take vozidlo)
nespominaj tu v tej suvislosti motor z Mercedes A alebo B :-!
v texte som to tak pochopil, ze to je motor do tohoto auta
to auto je velike a dost robusne
mal som podobne velke auto ( CLS ) a tam okrem setsvalca, ktory podla teba silne zaostava som mal aj so stvorvalcom ( 250 CDI a krutak 500Nm a nie ako tu bude 320 Nm, co som pisal, ze podla mna je teda dost malo na take vozidlo)
nespominaj tu v tej suvislosti motor z Mercedes A alebo B :-!
Asi si zle pochopil clanok, 110/320 bude zakladny motor, preto ta Ham spravne poucil ze taketo dochodcovske motorizacie montuje aj medved. Udivuje ma ako sa kazda diskusia o volvach za posledne dva roky zvthne. Pravdu ukaze az cas ale podla mna to predaje neovplyvni. 95% ludi ani nevie kolko ma valcov pod kapotou, na kulturu motora sa uz noc nehra ked si stale viac aut pomaha reprakmi takze ostane len dynamika. Volvo sice nema ziadne trhace asfaltu, ale to ani nikdy nemalo a staci pozriet bazarove stranky a uvidis ze 90% predanych aut ma priemerne motorizacie ktore volvo stiha. Co bude pre nich vacsi problem je odhlucnenie a komfort, ale to nesuvisi so stvorvalcami.
pozri, ja som to tak pochopil - ze prave ten motor bude ako zaklad prave v tomto velkom aute - a to je fakt
a tie male, ktore spominal on, ( mercedesove) motory nedavaju napriklad do CLS,
a tie male, ktore spominal on, ( mercedesove) motory nedavaju napriklad do CLS,
Výkonu mají dost, problém je spíš s ohromnou prodlevou po přidání plynu, hlavně při rozjíždění, což je nejhorší při výjezdu z křižovatky... Proto třeba za mě volvo automat diesel nikdy víc.
Je pravda, že pro skutečné potenciální zákazníky vyšší třídy je otázka "kolik koní je už dostatečných" zbytečná: nekupují výkon a dynamiku samotnou (neboť kupci nových aut této třídy opravdu nejsou - většinou - Caracciolové). Takto se ptají ti, pro než je vydání 1,5 miliónu Kč spíše otázkou snů a podávání sázenek Sportky.
Proto jsem přesvědčen, že správná otázka není ta, zda dvoulitr poskytuje výkonu "dost", nýbrž zda je to výkon suverénní, vyvažující nemalou celkovou hmotnost takového vozu, podávaný pokud možno kultivovaně a velmi tiše. No a pro tohle všechno je Volvo s dvoulitry šlápnutím vedle... A to i pokud vezmeme v úvahu, že teoreticky je možno dvoulitr vydávat za ekologické řešení. Je třeba říci, že v hustém provozu, který je tak typický pro západo- a středoevropská místa, má naopak výhodu silný, objemný a hodně newtometrový engtine. V zátěži má totiž spotřebu výrazně nižší, než dvoulitr. Ten šetří jen Severo Evropanům, kteří krouží své daleké cesty téměř osamoceni na silnicích a dálnicích, na nichž dodržují maximální povolenou rychlost 80, resp. 100 km/h.
Nu, Volvo má štěstí, že se na světě pohybuje dostatek movitých kupců, kteří nehledí příliš na estetiku jimi kupovaných vozů... Á propos, ten tablet ve Volvu je úchylárna největší ze všech!