Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Potvrzeno: Nové velké SUV z Boleslavi se bude jmenovat Škoda Kodiaq

Velkým modelem zahajuje Škoda ofenzivu v oblasti SUV. Název novinky se inspiroval u původního obyvatelstva Aljašky.
Zpět na článek
6. 5. 2016 08:08
6. 5. 2016 08:12
6. 5. 2016 09:01
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 09:07
6. 5. 2016 09:13
6. 5. 2016 10:06
6. 5. 2016 11:17
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 12:23
6. 5. 2016 12:24
6. 5. 2016 12:27
6. 5. 2016 13:44
6. 5. 2016 13:50
6. 5. 2016 15:04
7. 5. 2016 00:28
6. 5. 2016 11:12
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 12:17
6. 5. 2016 16:42
6. 5. 2016 16:34
6. 5. 2016 16:44
6. 5. 2016 21:41
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 21:02
6. 5. 2016 12:22
6. 5. 2016 13:34
6. 5. 2016 21:05
6. 5. 2016 08:27
6. 5. 2016 08:41
6. 5. 2016 09:10
6. 5. 2016 09:21
6. 5. 2016 09:26
6. 5. 2016 10:39
6. 5. 2016 09:27
6. 5. 2016 15:33
6. 5. 2016 10:44
6. 5. 2016 15:36
6. 5. 2016 08:26
6. 5. 2016 08:28
6. 5. 2016 08:41
6. 5. 2016 08:43
6. 5. 2016 08:44
6. 5. 2016 11:08
6. 5. 2016 15:05
7. 5. 2016 07:48
6. 5. 2016 09:05
6. 5. 2016 11:01
6. 5. 2016 11:22
6. 5. 2016 09:53
6. 5. 2016 08:31
6. 5. 2016 08:44
6. 5. 2016 08:44
6. 5. 2016 08:51
6. 5. 2016 08:54
6. 5. 2016 12:11
6. 5. 2016 09:56
6. 5. 2016 12:16
6. 5. 2016 13:21
6. 5. 2016 14:02
6. 5. 2016 10:54
Avatar - leone
6. 5. 2016 08:08
??
...... název je teda strašný,....ty přední spodní "bludičky" naprosto příšerný,....ALE NEJVÍCE limitujícím bude jistě "prémiová cena",....takže tento nový model většinu normálních lidí nebude příliš zajímat :-! ,,, Ti ostatní stejně půjdou raději do Q5, Q7 a pod. :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Emel
6. 5. 2016 08:12
Re: ??
Prosím tě, mohl by ses pro vlastní dobro podívat, na kolika začíná Q7? Vsadím lahev, že základní cena Kodiaqa bude míň než poloviční.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 09:01
Re: ??
Nepodcenuj ochotu naroda ceskeho platit viac za menej.

Ked si Skoda dovoli pytat za Superb sumu v regione velmi slusne vybaveneho Lexusu GS, preco by nemohli mat drzost pytat za Kodiaq sumu v regione Audi?
6. 5. 2016 09:07
Re: ??
podivej se kolik stoji nastupce laguny se svoji nejsilnejsi premotorizovanou 1.6dci
Avatar - Emel
6. 5. 2016 09:13
Re: ??
No to víš, on je ten Superb o dost silnější a rychlejší... a samozřejmě levnější... po pravdě mi přijde těch 10 prodaných GS za loňský rok jako velký úspěch, to je skoro každý měsíc jedno... ;-)
6. 5. 2016 10:06
Re: ??
:yes: :yes: :yes:
deset pomatenců si šlo koupit auto.
Ale to neřeš. Jakýkoliv článek o čemkoliv a bum, vyskočí koment od Sheldona o Lexusu.
Ale! V tomhle případě má pravdu a lidi budou podle mě za Godyjáka vatovat víc, než má fakt stát. Tj o fous míň než sesterský a VW Tiguan...kterej je taky kapku drahej.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 11:17
Re: ??
Palec hore...

Len mala oprava. Ja mam VZDY pravdu.
6. 5. 2016 12:23
Re: ??
No akorát že ten sesterský Tiguan je jiná třída auta, takže bych ty dvě káry cenově úplně nesrovnával. ;-)
Avatar - Emel
6. 5. 2016 12:24
Re: ??
Jiná třída to není, Kodiaq bude taky kompaktní SUV, jen trošku natažené.
6. 5. 2016 12:27
Re: ??
Tiguan je mrňavej. Tohle bude i 7 místný. Čili velikostně mezi Q5 a Q7.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 13:44
Re: ??
Asi jako je Octa větší než Golf... ale přesto stejná třída.
6. 5. 2016 13:50
Re: ??
A není to velikostně srovnatelný spíš s Touaregem?
Avatar - Emel
6. 5. 2016 15:04
Re: ??
Myslím že není... a Touareg je hlavně technologicky spřízněný s Q7 a Cayenne, má 3.0TDI... prostě technicky bude Kodiaq o kousek natažený Tiguan.
Avatar - Jaros71
7. 5. 2016 00:28
Re: ??
Což je třeba..Tiguan stále nemá slušný kufr!
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 11:12
Re: ??
"Superb o dost silnější a rychlejší"

Ako Lexus GS?

A definuj DOST.

Levnejsi?

pravda.sk mala nedavno test Superbu, ktory atakoval 40 tisic eur. A to sa da ist este vyssie - za uroven ceny GS. Kupa Superba s takouto cenovkou sa neda nazvat inak ako prejav automobilovej debility.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 12:17
Re: ??
V ČR je v nabídce Lexus s dvoulitrovým turbem 180kW (0-100 7,3s) za základní cenu 1.188.000. Superb L&K 2.0TSI 206kW 4x4 (0-100 5,8s, o 1,5s méně = DOST) je za 1.097.900. V tomhle duelu máš u Superbu +26kW za cenu o 90t nižší... a to základ u Lexu nemá třeba ani vyhřívané přední sedačky.

Nic proti Lexu, je to prostě skoro-prémie a je logicky dražší...
6. 5. 2016 16:42
Re: ??
no a prave proto, ze je nekde mezi mainstreamem a premii.. a cena v podstate take, nebo takrka premiova.. naprosta vetsina lidi.. pujde bud do mainstreamu, kde ten debilni Superb patri dle prodeju v cele Evrope i dle jeho kvalit k topu.. no a nebo rovnou do te premie.. ktera je nakonec ve vsem lepsi :-) mam rad sushi.. miata ok.. ale jinak Japonci a auta.. no, divaj se na to sikmyma ocima, co od nich cekat. Evropa je nejnarocnejsi trh.. a holt nestaci.
6. 5. 2016 16:34
Re: ??
hele.. odpustim si pro tentokrat sve pripominky o tve zakomplexovanosti a asi smutnem zivote.. jsou veci, kde jde o uhel pohledu. me za typicky pripad automobilove debility prijde nekdo, kdo si dovrovilne vybere Prius.. nebo Auris. a ze to jsou skutecne pacienti. Nastesti to na silnicich videt casto neni..
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
6. 5. 2016 21:41
Re: ??
Just sod off, you prick.
Avatar - _Karel_
6. 5. 2016 21:02
Re: ??
Zrychlení maximálka: Superb 5,8s 250kmh Lexus GS 200t 7,3s 230kmh
Mě to přijde jako "dost"
Mě zase jako automobilová debilita přijde srovnávat Superba začínajícího na 600t s GS začínajícím na 1,2mil.
6. 5. 2016 12:22
Re: ??
Zrovna Superba bych do toho netahal. Za Superba v Laurinu máš mizerně vybavenou A4.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 13:34
Re: ??
Čekal jsem výživnou diskusi, ale takové hlody hned na začátku? :-O Třídy se překrývají a ta střední mainstreamová končí kdesi nad milionem czk. Wow, fakt šokující novina. Běžné výbavy Supu se pochopitelně pohybují podstatně níže a nevybočují ze zvyklostí třídy...A takové hlouposti, jako proč si místo Kodiaqu nekoupit Q7, vážně nepotřebují komentář.
Avatar - _Karel_
6. 5. 2016 21:05
Re: ??
Seriálový Sheldon má velmi nízkou jen sociální část inteligence. ;-)
Avatar - Jenik3
6. 5. 2016 08:27
Re: ??
Nechce se mi verit, ze by v MB udelali fail hned ze zacatku a nemeli poreseny odhad poptavky na trhu. To by jim vedeni VAG neodpustilo.
Jisteze pujde o parametry (value) a cenu. Takova XC60 nabizi 4.65m a nadrz na 70l za 860k Kc.
Odhaduji cenu medveda "od" na 600k Kc.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 08:41
Re: ??
Záleží, jestli u nás bude ta slabší 1.4TSI. Superb začíná s tou silnější na 615, pokud bude ta slabší, tak bych tipoval cenu někde kolem 580.
6. 5. 2016 09:10
Re: ??
neprijde mi takova cena u takovyhleho auta jako prepalena
skodofka uz davno není levny a auto a ja na tom nic spatnyho nevidim.
Avatar - Jenik3
6. 5. 2016 09:21
Re: ??
Cenu museji nastavit tak, aby jim to nove auto nekdo koupil. Jedine na trhu neni, ale jedinecne jiste ano. O tom se nas bude snazit presvedcit reklama.

Novy TIguan meri 4.5/2.68m a medved ma byt vetsi. Ovsem cena Tiguanu zacina sedmickou.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 09:26
Re: ??
Jo, Tiguan je dost drahý.

Je ale potřeba vidět, že začíná s 4x4 a tou silnější 1.4TSI. Navíc má jen dvě výbavy a i v té základní je toho docela dost. Čekám, že Kodiaq bude od začátku v nabídce jako FWD a bude mít cca. 4 výbavy vč. L&K, tj. ten základ bude určitě níž.
6. 5. 2016 10:39
Re: ??
Už je změna, Tiguan se prodává se všemi výbavami a systémy pohonu.
6. 5. 2016 09:27
Re: ??
ano, musí byt nekdo ochotny ty peniza za to dat
a me neprijde, ze by cenova politika skody byla nejak spatna, tedy ze by se jim auta hromadila na dvore, protože by je někdo nechtel. a predpokladam, ze podobne to bude i u tohodle SUV.

problém není v cene auta, ale v tom, ze pro většinu lidi u nas to je ranec, kterej za auto ochotny dat nejsou.
tak se ptam, proc u nas a obecne v zemich, kde vladli komousi je to pro většinu lidi hodne a v zemich na zapad a castecne jih od nas, to za tolik není??
Avatar - Jenik3
6. 5. 2016 15:33
Re: ??
Tomu se rika subjektivni vnimani. Kdyz nekdo nechce dat za auto "ranec" tak mu to za ty penize nestoji a pokud se ptas na duvody tak tech je nepocitatelne. Mozna bych si tipnul, ale opravdu jen tipnul, ze ma levnejsi alternativu auta, ze penize da na zcela jine aktivum nebo aktivitu...
Pokud se ptas, proc jsou v CR nizsi platy nez v zapadni evrope, tak tech duvodu je opet nekolik, konkurence na trhu prace a cenova hladina a mozna produktivita (ale to si nejsem jisty, jak merit)
Konkretni priklad: Strihani vlasu v Praze 140 Kc, Madrid €15 (405Kc). Prace odvedena za 15-20min a vysledek je srovnatelny, oboje hlavni mesta. Zkus skokove zvysit cenu strihani ze 140 Kc na 280 Kc. Vydela si holka v Praze vic nebo min nez pred zvysenim?
Za jak dlouho si kadernice vydela na Fabii potazmo Ibizu (kolik hlav musi ostrihat)?

To jsou hnusny otazky v patek odpoledne.
6. 5. 2016 10:44
Re: ??
Ten základ Superbu s 1,4 TSI s vypínáním válců je specifikum našeho trhu, všude jinde se nabízí slabší verze bez vypínání, což je škoda.
Avatar - Jenik3
6. 5. 2016 15:36
Re: ??
Jednotny evropsky trh tento problem jiz vyresil. Ale to by musel nasinec mluvit cizim jazykem a vyrazit pro novy wagen treba do Danska, Italie. Francie (cilene nerikam Nemecko a Slovensko).
Ti, kteri toto zkusili a umi, se tim docela uspesne zivi a jde to.
Avatar - Stejsn
6. 5. 2016 08:26
Název
velmi špatný
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Blue Sun
6. 5. 2016 08:28
Re: Název
Proč, bude se to rovnou hezky zkracovat na Škodiaq...
6. 5. 2016 08:43
Re: Název
Hahá, super, škodiaq >:D
Avatar - Anonym
6. 5. 2016 11:08
Re: Název
Já bych navrhoval "KAĎÁK" >:D
Avatar - Emel
6. 5. 2016 15:05
Re: Název
To už si bohužel zabral dříve Renault.
Avatar - Googlit
7. 5. 2016 07:48
Re: Název
To si pleteš, to je kaďár. Škoda kaďák je volný.
6. 5. 2016 09:05
Re: Název
me se zezacatku nelibil ani nazev superb, ale dnes mi to pojmenovani prijde velmi dobre a urcite zvysuje i imidz auta.

před chvili jmeno někdo obhajoval v radyju a i když z toho taky nejsem uplne odvazanej, jeho argumenty byly - jmeno dobře vystihuje ze by to mělo byt velky, silny a odolny auto, "q" na konci znamena určitou tajemnost, a hlavne ze je velky problém dnes nejaky jmeno vůbec vymyslet i s ohledem aby uz nebylo obsazeny a tohle pojmenovani velmi chvalil.
a i když z toho taky nejsem uplne odvazanej, ja jeho argumenty beru, a za par let mi to nejspis prijde uplne OK.

když kritizuješ, hod do placu par svych navrhu
6. 5. 2016 11:01
Re: Název
Ja myslim, ze stejne, jako u superba, bude nejvetsi problem s vyslovnosti. Uz vidim ty hospodske hadky, jestli je nejlepsi auto na svete superbé, nebo kodiakvé. Jinak, kolik skodovka plati za zminku o tom, kterak to nove SUV bude obrovske? Rozmerove je na pomezi nizsi stredni a stredni. O velkych SUV se muzeme zacit bavit nejdrive v pripade Grand Santafe, CX-9 apod.
Avatar - NSA
6. 5. 2016 11:22
Re: Název
.. "v radyju" ? Vzhledem k absenci smajlíka beru že to je myšleno vážně. No potěš koště... :no:
Avatar - aproximus
6. 5. 2016 09:53
Re: Název
přesně tak, je to děs.
Avatar - sargis
6. 5. 2016 08:31
v pohode
dalsie SUV podla tried - najvacsie Grizzli, potom Barybal, Yiogi, Macko Uschko a Teddi
Rozbalit vlákno
7
6. 5. 2016 08:44
Re: v pohode
A s Fiatem se můžou poprat o Pandu. Jsem zvědavej na finální design a cenu, blbý auto to nebude.
6. 5. 2016 08:44
Re: v pohode
... a zabudol si na brtníka ;-)
Avatar - Emel
6. 5. 2016 08:51
Re: v pohode
A Křivošlápa :-)
Avatar - Blue Sun
6. 5. 2016 08:54
Re: v pohode
Jo, a pak každý Čech bude moci říci, že jezdí "medvědem".
Avatar - wakantanka
6. 5. 2016 09:03
Re: v pohode
akurát keď do toho mrsknú 1,0 TSI tak to bude potom Kodiaq - kardiak. >:D
6. 5. 2016 10:30
Re: v pohode
>:D >:D >:D řekl bych, že si to trefil :-)
výbava vascular s manuální klimou a ischemic s automatickou
Bypass pak plná palba
Avatar - Barry Lyndon
6. 5. 2016 09:55
"dvouválcové" ACT 0,7l bude do sedmimístné krabice ideální
zejména s pořádně podtáčivým DSG

(jinak název je pro SUV celkem OK)
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2016 09:56
Jméno
Jméno dle mého skromného názoru k autu moc nesedí. Výrobky názvem Kodiaq bývají lovecké, hodně mi to asociuje luky, hroty, boty ... Možná se příště dočkáme Magnumu, BARu, Ammo masteru ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sargis
6. 5. 2016 12:16
Re: Jméno
Zaujimalo by ma, co bude aj verzia Scout >:D alebo Henlein.
6. 5. 2016 13:21
Re: Jméno
Kdepak, dle interních informací se bude terénní verze nazývat Scoutiaq.
Avatar - rokyta.p
6. 5. 2016 14:02
Re: Jméno
Jméno je celkem dobré. Pak bude menší model Koala >:D Pokud tam nebudou dávat ty "umakartové" výplně dveří a přístrojovku, jak mají nový trend, tak by to mohlo být dobré auto :-! Akorát nemocné 1.4 TSI si moc představit nedovedu, a ještě když bude s vypínáním válců. Snad bude většina 2.0TDI.
Avatar - nalimer
6. 5. 2016 10:54
Cenovka od 22.990€ (SVK trh)
To je od cca 619.990 Kč. Bude to so slabším 1,4 TSI. V 4x4 so silnejšou verziou od 25.490€.
Nafťák bude od 24.490€, prvá dízlová štvorkolka od 29.990€.
Nebude to zrovna masový voz, ako bol Yeti. Budú len jemne vyššie, ako pri VW Tiguan. Na druhú stranu - predajcovia budú dávať po roku o trocha vyššie zľavy, ako pri Octavií.
Za seba - pre SK resp. CZ trh je to zaujímavé fleetové auto. Ako rodinné skôr len pre úzky okruh ľudí. Je to priama konkurencia k Nissan X-Trial. Ja osobne nemusím SUV typu 5+2. Tí 7 ľudia sa do auta narvú LTT (len tak tak). Bude to také lepšie imidžové SUVčko do mesta a okolia.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barry Lyndon
6. 5. 2016 11:34
Re: Cenovka od 22.990€ (SVK trh)
Pokud jde o 7 lidí, je velký předpoklad, že minimálně 3 z nich (ale spíše 6) budou děti - prostě mamacar pro soccer mums
Avatar - nalimer
6. 5. 2016 12:32
Re: Cenovka od 22.990€ (SVK trh)
jj. dnes nájsť pohodlné auto len pre 5 je skoro nemožné.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 12:07
Re: Cenovka od 22.990€ (SVK trh)
A jaký je rozdíl v ceně Superbu CZ vs. SK? Podle mě to bude levnější, 620 za slabší 1.4 by bylo zřetelně nad Superbem... ale možné to je.
Avatar - nalimer
6. 5. 2016 12:30
Re: Cenovka od 22.990€ (SVK trh)
Superb je od 22.240€. slabšia 1,4, ako píšeš.
[odkaz]
Obe autá budú plus mínus na rovnakej cenovej úrovni. Rozdiel je možno v tom, že pri Kodjaqu bude "lacnejšia" 4x4 verzia. O pár stovák Euro.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 15:07
Re: Cenovka od 22.990€ (SVK trh)
Jasně, tak to je tak dle očekávání, +- na úrovni Superbu... proto i v ČR pokud má být cena 620, tak ale s tou silnější 1.4.
6. 5. 2016 10:54
dobrý názov
Ten názov je úplne v poho, trochu mi uniká zmysel kritiky
Rozbalit vlákno
10
6. 5. 2016 11:49
Re: dobrý názov
To vies, je to Skodovka, treba si kopnut...
Avatar - sendador
6. 5. 2016 12:00
Re: dobrý názov
Podle mě by škodovka, když se snaží přesvědčovat lidi, že jde o česká auta, měla používat české názvy. Což se jí moc nedaří - Octavia, Yeti, Roomster, Kodiaq... no a k tomu ještě slogan "Simply clever" - proč?
Avatar - Barry Lyndon
6. 5. 2016 12:36
Re: dobrý názov
protože chce být světovou automobilkou, která na českém trhu neprodává ani desetinu své produkce. Kvůli té desetině přece nebude předkládat zbylým 90ti % zákazníků nějaké nesmyslné a nevyslovitelné české názvy...
6. 5. 2016 13:56
Re: dobrý názov
JJ dopadli by jak "Hjundaj" se svým "Hjondéééée", furt je to "Hjundaj" :-)
6. 5. 2016 13:17
Re: dobrý názov
akože škoda kabrňák alebo škoda divočák? tvoja lancia to tiež mastí hlava nehlava delta, thema, chcelo by to lancia spagetti, lancia pizza
Avatar - nalimer
6. 5. 2016 13:29
Re: dobrý názov
Čo sa dá maximálne vyčítať, že nemá v tom poriadok. Audi, BMW, Mercedes, Mazda, Citroen a Peugeot označujú číslami resp. aj písmenami. Seat španielskými mestami (posledné 2 modely však aj to prestalo), Alfa Romeo a Lada dievčenskými menami... V poslednej dobe sa však búrajú pravidlá.
6. 5. 2016 13:59
Re: dobrý názov
počet modelov rastie aj už aj ten mercedes potrebuje trojkombinácie a poriadne krkolomky, kde sú tie časy a b c e s g.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 15:20
Re: dobrý názov
Protože Škoda neprodává jen v ČR?
Avatar - _Karel_
6. 5. 2016 21:11
Re: dobrý názov
Názvy jsou mi jedno, ale nemít českou verzi sloganu mi taky přijde silně out!
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2016 22:10
Re: dobrý názov
ale houby, snad každá automobilka se na domácím trhu prezentuje v mateřštině, je to přirozená úcta k domovině. A co na tom, kde se prodá většina... I to Audi u nás tlačilo "náskok díky technice" místo "vorsprung durch technik"...

Jen Škoda na to kašle a i doma má "simply clever" 8-s 8-s
6. 5. 2016 14:20
A jak je ten Kodiaq vysoký?
"Však jsi měl udělat na stěně značku!" "A čím?" "No drápem, ne?" >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2016 22:15
Škoda lháři
Název poukazuje na rodinný charakter...

x

Žije samotářským způsobem života...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2016 22:19
10 let pozadu...
... proč se vážněji zajímat o Kodiaq, když korejci tu mají leta zavedené a navýsost vydařené Sorento, Santa Fe a Grand Santa Fe?

Díky, Škoda, ale korejci jsou o světelné roky dál :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
6. 5. 2016 22:55
Re: 10 let pozadu...
Třeba proto, že SantaFe začíná na 900 a Sorento na 949? Nebo proto, že nemají v nabídce jediný benzínový motor? Kvůli designu? Z patriotismu? Najdou se různé důvody...
Avatar - rohYpnol
7. 5. 2016 13:49
Re: 10 let pozadu...
a kdo v SUV téhle velikosti stojí o benzin pod kapotou?
Avatar - Emel
7. 5. 2016 19:19
Re: 10 let pozadu...
Třeba u CX-5 je to víc než půlka prodejů, u CR-V třetina, u Kugy a Qashqaie o něco méně než půlka, u Tiguanu čtvrtina. Dokonce i Q7 se tu loni prodalo 106 v benzínu.

Pokud jsi to minule nepobral - Kodiaq není třída Sorenta.
Avatar - rohYpnol
7. 5. 2016 20:51
Re: 10 let pozadu...
1) Psali že má být i 7-místné
2) základ má být MQB nejblíže Tiguanu
3) má být větší než Tiguan

Takže to vidím na klasickou střelbu mezi třídy, tedy rozhodně větší než Sportage, o fous menší než Sorento. Takže znovu - kdo v téhle třídě chce rozežraný benzin ... >:-[] ;-)
Avatar - Jaros71
7. 5. 2016 00:33
Re: 10 let pozadu...
Třeba proto že šikmé korejské oči nemusím.. :-)
Když už musí být tak japonec..nebo evropan.
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2016 01:12
Re: 10 let pozadu...
To je jako špatně, že bude na trhu větší výběr?
Avatar - rohYpnol
7. 5. 2016 18:39
Re: 10 let pozadu...
ŠPATNĚ? Ne, to rozhodně není špatně. Jen je to S KŘÍŽKEM PO FUNUSE :-!
7. 5. 2016 07:42
tohle je uspech
[odkaz]
a ne ta parta se zprasenym rapidem :yes:
Rozbalit vlákno
0