Ani automobilka MG už není ryze britská. Vlastní ji čínská společnost SAIC, kvůli čemuž dorazilo nové SUV GS nejprve do její domoviny. Nyní se vůz dostává také do Evropy.
Bohužel i jako majitel MG ZR musím souhlasit a je to slušně řečeno hnus. 8-s Oproti tomuto je i ta ix35 královnou krásy. Bohužel "china design" se nezapře.:/
keby to malo znak renault myslim ze by si to nik ani nevsimol ze to povodne malo byt MG ;-) .. tie predne partie su moc podobne prave s capturom .... aj svetla ..... automobilovy dizajn v dnesnej dobe ozaj preziva akusi globalnu stagnaciu alebo unifikaciu alebo ako to nazvat ... chvalabohu a vdakabohu za sportage alebo evoque .. o inych vozoch by som v tomto SUV segmente dnes uz ani nerozmyslal .. lebo ta dizajnova sterilita niektorych znaciek je dnes uz ozaj desiva a to ma absolutne neberie ... ale ak je captur pekny tak potom logicky musi byt pekny aj tento MG... ze je to tak... :-)
kazdopadne aj tento MG ma viac dizajnovej kreativity ako akekolvek dnesne MB ci bmw ;-) .. horka to premiova pilulka ... ale chapem ze niekto rad sterilitu a unifikaciu... teda D3 premiovku ... je to kazdeho slobodna volba ako nalozi so svojimi financiami a co uprednostni :yes:
V 2010 šli ceny áut rapídne dole. To, čo stálo 600.000Kč zrazu stálo od 350.000Kč. Cenovky však šli opäť jemne hore a markantne je to pri "štvorkolkách". Platiť za takéto autá nad 600.000Kč? A to ešte bez výbavy? Sa s koňom stretli?
to je mi článek, jak noha. Místo zbytečný snahy o zhodnocení designu byste mohli dát trochu víc infa a odkazy na živý fotky aspoň tý čínský verze, třeba odtud. [odkaz]
Co se týče ceny, základ by měl bejt v UK o víc než 100k CZK nižší než Yeti, což mi v kombinaci se silnějším motorem nepřijde jako tragická nabídka.