Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q2 odhaluje technická data, základem je tříválec

Nový malý crossover z dílny čtyř kruhů bude alespoň zpočátku dostupný s třemi zážehovými a třemi vznětovými agregáty.
Zpět na článek
10. 5. 2016 10:57
10. 5. 2016 10:58
10. 5. 2016 11:38
10. 5. 2016 12:53
10. 5. 2016 11:22
10. 5. 2016 12:12
10. 5. 2016 11:45
10. 5. 2016 11:48
10. 5. 2016 11:51
10. 5. 2016 12:23
10. 5. 2016 12:35
10. 5. 2016 12:43
10. 5. 2016 12:49
10. 5. 2016 12:55
10. 5. 2016 12:45
10. 5. 2016 12:54
10. 5. 2016 13:01
10. 5. 2016 13:25
10. 5. 2016 14:07
10. 5. 2016 11:59
10. 5. 2016 12:19
10. 5. 2016 16:47
10. 5. 2016 12:00
10. 5. 2016 12:19
10. 5. 2016 12:21
10. 5. 2016 12:24
10. 5. 2016 12:26
10. 5. 2016 16:51
11. 5. 2016 09:16
10. 5. 2016 12:08
10. 5. 2016 12:20
10. 5. 2016 12:27
10. 5. 2016 12:30
10. 5. 2016 12:01
10. 5. 2016 10:55
Líbí
myslím si, že milenky či duchaplné manželky by jásaly radostí.
Do města a přejezdy mezi vesnicemi ideální. A především hezké.
Rozbalit vlákno
7
10. 5. 2016 10:57
Re: Líbí
Asi som milenka či duchaplná manželka, lebo sa mi tiež dizajnovo celkom pozdáva.
Celkom pjekný povoz.
10. 5. 2016 11:05
Re: Líbí
Nic si z toho nedělej... také jezdím dle názoru většinové společnosti v "ženském" autě.
Čili podívej se na můj koment z jiného úhlu :-)
Koupím manželce/milence... abych s tím mohl občas sám jezdit, protože se mi to zkrátka líbí :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 10:58
Re: Líbí
pekné ??? :*) :-O 8-s >:D
10. 5. 2016 11:29
Re: Líbí
No... ono je to takhle. Čím jsem starší, tím víc zjišťuji, že více zábavy si užiju s malým svižným autem, než "těžkopádnou" limuzínou. Je to můj subjektivní názor. A protože nepochybuju o tom, že inženýři AUDI mají smysl i pro "řidičskou existenci", předpokládám u tohoto auta právě tu svižnost a jakousi lehkost v jízdním projevu.
Věř mi, že až uvidíš naživo, nebude to taková katastrofa...
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 11:38
Re: Líbí
Sice to chapem, ale ked by som chcel nieco male, lahke, vrtke, tak je tu S1 a ak nieco, kde sa mi lahsie nastupuje, tak este stale vcelku pohodova RSQ3. ;-) aj ked ta uz moc lahka nieje, ale obratna je stale vcelku dost.
A nazivo ? nuz...uvidim, ale velku sancu tomu nedavam - hlavne ked niekto nevhodne zvoli farebnu kombinaciu auto/sideblady ( svetle ).
Ak by tomu urobili nejaky "black packet" - teda cierny singleframe, cierne ramy okien, sideblade a do toho nejaka riadna farba "betonóvo šedá" ( copyright white label ;-) ), tak by to mohlo vyzerat k svetu. ;-)
Avatar - Hittman
10. 5. 2016 12:53
Re: Líbí
Když dáš do té "těžkopádné" limuzíny takový motor od AMG, zábava je na světě.. ;-)
10. 5. 2016 11:06
Q7 přišla o titul...
...nejošklivější auto z portfolia Audi. Q2 ji u mě naprosto nahradila. :-!

Proč nejde kombinovat 1,4TSI s Haldexem a DSG?
Rozbalit vlákno
50
10. 5. 2016 11:13
Re: Q7 přišla o titul...
Tak to ti nevím. Názor na design samozřejmě subjektivní, ale současná AUDI Q7 co se ošklivosti týká je nepřekonatelná...
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2016 11:36
Re: Q7 přišla o titul...
A mně třeba současná Q7 vůbec nevadí. S Q2 už je to kapku horší.
10. 5. 2016 11:40
Re: Q7 přišla o titul...
je to subjektivní. Jsou tvary a designové projevy, které zkrátka nelahodí mému oku. Nebudu tvrdit, že je Q7 technicky špatné auto (ani by mě nenapadlo si to myslet) ale co se designu týká, působí na mě chladným dojmem, v některých pasážích až "rakvovitě"
Pokud bychom bychařili, určitě bych si Q7 nekoupil.
Ta Q2 mi pro změnu sedla.
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 11:14
Re: Q7 přišla o titul...
suhlas ! :-!

Podla mna casom, ked pride konkurencia od Mini Countryman ( podobne silny motor s "x-drivom" ), tak ju asi pridaju. Ako aj A6 bola 2.0 TDi len FWD a neskor koli 520d x-drive, jej tiez pridali moznost quattro.

PS: Snazim sa na tom aute najst nieco, vdaka comu by som ho mohol aspon akceptovat... No, interier - OK, dokonca ten stredovy displej vyzera ako vysuvaci - ala Q7, ked sa trochu pohras s exterierom - tmava farba, tmavy zadny sideblade, tak sa to uz tiez da...ale ta hnusna predna maska, bocne presklenie - delene okno v 2.pare dveri... 8-s
Nuz, este si asi budem dlho zvykat... :-!

edit: tak ono to quattro ma. a DSG a quattrro - mozno neskor. ;-)
10. 5. 2016 12:01
Re: Q7 přišla o titul...
Nebo prostě přijde později. Je běžné, že při uvedení nejsou k dispozici všechny kombinace motor/ převodovka/ pohon.
Avatar - Machýrek
10. 5. 2016 11:37
Re: Q7 přišla o titul...
Nevím přesně od kdy, ale Q7 už lze objednat s tzv. paketem černé optiky Audi Exclusive - který hodně pomůže. Mřížka single frame je pak tmavá a už to tolik netříská do očí. Dále dle TP je (prý, žádný jsem na vlastní oči neviděl) možné auto osadit i 22 koly. Což by mělo rovněž opticky mnohé vyřešit.
10. 5. 2016 11:41
Re: Q7 přišla o titul...
Včera jsem Q7 na obr kolech viděl, není nikterak krásná, ale působivější než standart. Pomohla pěkná šedá, ale krasavice to není.
Tohle je ovšem "iné kafe" ;-)
10. 5. 2016 12:00
Re: Q7 přišla o titul...
Jaká šedá? (Alespoň tmavá/ světlá.)
10. 5. 2016 12:25
Re: Q7 přišla o titul...
Taková technicistní střední, spíš ale silnější odstín.
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:33
Re: Q7 přišla o titul...
Tak na novou Q7 jsou vlastně jen dvě šedé, nejčastěji to je Graphite Grey [odkaz] , nebo za více jak trojnásobný příplatek klasická Dayatona Grey.
10. 5. 2016 12:36
Re: Q7 přišla o titul...
Pomalu bych se přikláněl k Daytoně. ;-)
10. 5. 2016 13:42
Re: Q7 přišla o titul...
Daytona je u mne právě pevný favorit, mám ji rád snad na všech Audi. Ale na Q7 jsem ji ještě neviděl.
10. 5. 2016 13:49
Re: Q7 přišla o titul...
Ano, u Jagu mají něco podobnýho s názvem Storm Grey. Je úchvatná, ale dávat za ní tolik navíc oproti metle jsem nechtěl. ;-)
10. 5. 2016 13:42
Re: Q7 přišla o titul...
Ještě je nějaká světlá, do stříbrna (v testu ji měl myslím Chvála PS: [odkaz] ). Plus v individuálním laku jich pár bude a stojí to skoro stejně jak Daytona (která patří mezi exclusive barvy).
Avatar - white label
10. 5. 2016 14:59
Re: Q7 přišla o titul...
Jo, to bude stříbrná Florett.
10. 5. 2016 11:49
Re: Q7 přišla o titul...
Na Q7 jsou největší 21 kola.Kola 22 jdou na Jaguar F-PACE a Range Rover.
Avatar - Machýrek
10. 5. 2016 12:01
Re: Q7 přišla o titul...
Dle konfiguratoru je to jak pises. Dulezitejsi je, co je napsano ve velkem TP. U minule generace Q7 to tak bylo taky, ofiko si ji mohl koupit max na 21 ale dle TP jsi na ni mohl dat i 22. U aktualni generace Q7 pry je to stejne, ale TP jsem jeste nevidel, takze na 100% to tvrdit nemuzu.
11. 5. 2016 08:37
Re: Q7 přišla o titul...
Manželka si do nové Q7 musela "povinně" připlatit největší 21" kola ("Turbine"), protože chtěla vzduchový podvozek a tažný. V TP má standardně povolený 285/40 R21, alternativně 285/45 R20 (nechápu pak, proč si musela připlácet za 21") a pro zimáky má povolený 255/50 R20 nebo 285/45 R20.
O 22" ani slovo a prodejce ani 22" nemá v nabídce.
Avatar - Machýrek
11. 5. 2016 10:50
Re: Q7 přišla o titul...
Ok dik za upresneni.
Akorat nikde jsem nepsal, ze Audi nekdy na Q7 melo nejaky 22 v nabidce. Ale muzes je mit treba od ABT, ktery bezne Audi prodejci nabizi. Na webu je maji i na aktualni Q7.
11. 5. 2016 11:00
Re: Q7 přišla o titul...
Tak samozřejmě speciální modely od úpravců typu ABT mohou mít vlastní homologaci.
Když kouknu na ty obrovská kola u té Q7, tak i s těmi 21" disky mají poměrně vysoký profil, takže si dovedu představit ještě ubrat jeden palec na výšce gumy a mít tam třeba 295/30 R22.
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 11:42
Re: Q7 přišla o titul...
Neviem ci to nebude aj tym, ze to cele chceli nejako marketingovo odlisit:
Ku novej SQ7 pisu 20" standard a "az 22" za priplatok, ale o 21" ani zmienka a ani na ziadnej fotke som SQ7 s 21"-ami nevidel. Takze by som si tipol, ze 21" max. pre klasicku Q7 ( ked sa nakonfiguruje do S-linu, vyzerala by dost podobne SQ7 ) a 22" pre SQ7 ako option. S tym, ze samozrejme je vela firiem, ktore su schopne "pridat do TP" aj dalsie rozmery kolies.
Avatar - white label
11. 5. 2016 16:07
Re: Q7 přišla o titul...
Třeba na tom propagačním videu se stíhačkou je SQ7 na 21" Audi Sport s pěti dvojitými paprsky.
Avatar - AUDIRS6
11. 5. 2016 16:43
Re: Q7 přišla o titul...
:*)
Teda zrovna to video som moc nestudoval - moc ma nezaujalo. ;-\
Ved bolo mi to divne od zaciatku, zeby 1 rozmer zamerne vynechali.
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:07
Re: Q7 přišla o titul...
Nesouhlasím, Q7 je velmi povedené auto, ale bohužel s výzorem krabice od bot, Q2 je naopak velmi velmi povedené autíčko, na půdorysu miniauta jsem zatím nic lepšího crossoverového neviděl. ;-)
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:16
Re: Q7 přišla o titul...
Do značné míry souhlas, ty nová Qéčka jsou výrazně nefotogenická, třeba ten zadní sloupek ve stříbrné vypadá na většině fotek "plastově", v reálu pak hliníkově.
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:22
Re: Q7 přišla o titul...
Nejde o fotogeničnost, už jich jezdí dost, a naživo je to stejné, naprosto nijaké auto. Chodil jsem kolem Q7 půl hodiny a hledal úhel, ze kterého by vypadala aspoň trochu zajímavě... a nic. Z novinek audi je to designově nejslabší auto.
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:25
Re: Q7 přišla o titul...
Já psal (v tomto ohledu, viz zadní stříbrný sloupek) hlavně o Q2 a těch teda zatím opravdu moc nejezdí... ;-)
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:28
Re: Q7 přišla o titul...
Tož to ja. ;-)
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:40
Re: Q7 přišla o titul...
Q7 ani na živo nic moc, ale na fotkách jsem z toho měl ještě větší strach. V některých barvách/konfiguracích se to jen dá vydržet.
10. 5. 2016 12:24
Re: Q7 přišla o titul...
Design Audi pro mě vždy znamenal příjemnou a nenásilnou ladnost. Přehranatělá Q2 mi přijde jak z japonskýho animáku s Pokémony ;-)

Nicméně, diskuze o designu jsou nehynoucím zdrojem subjektivních názorů.
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:29
Re: Q7 přišla o titul...
Držím se zásadně v objektivních kategoriích hodnocení. Q2 je hezká, a basta! :-) ;-)
10. 5. 2016 12:33
Re: Q7 přišla o titul...
Já v absolutně subjektivních...a díky umělecko-výtvarnému vzdělání objektivně nejsilnějších. Vozítko pro Pokémonky a basta! :-! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 12:41
Re: Q7 přišla o titul...
doteraz som nevedel k comu ju presne prirovnat. Takze je to pokemon ! >:D
A ktory, Sqirtl, alebo Bulbasaur ? >:D
[odkaz]
10. 5. 2016 12:53
Re: Q7 přišla o titul...
Bude slušet každýmu z nich >:-[]
10. 5. 2016 12:14
Re: Q7 přišla o titul...
Za me je Q2 na krasnem tretim miste. Prvni misto a tim i titul davam furt Q7, ikdyz jen o prsa korejske zeny, s A7 na druhem miste je to totiz skoro na plichtu.

Q2 zvlast v te zlute takova tragedie neni, ikdyz horsi nez Q3 tak jako vozitko pro zenu proc ne. Teda predek OK, zadek ala polo/1er je des.
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:23
Re: Q7 přišla o titul...
Ten zadek je právě nejlepší ze všech pohledů. Mimochodem nejvíc ublížil facelift 1er právě tím, že mu sebral designově čisté zadní lampy a narval tam (za každou cenu) široká světla, teď to zezadu nevypadá jako 3dv.sb/5dv.hb, ale jako nějaké zdrclé kombi... 8-s ;-)
10. 5. 2016 12:27
Re: Q7 přišla o titul...
S hodnocenim 1er FL souhlas. Predtim lampy mozna nebyli originalni, ale aspon nevypadali "roztekle".
Kazdopadne te Q2 ten zadek podle me vubec neslusi. Po a7 je to nejhorsi zadni partie na audinach dneska.
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:31
Re: Q7 přišla o titul...
Asi jsem jediný, komu se preface 1er líbilo, samo muselo mít xenony, ale bylo to tvarově bmw, a mezi hb originál. ;-)
10. 5. 2016 12:33
Re: Q7 přišla o titul...
No a mě se líbila první gen po FL. ;-)
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:48
Re: Q7 přišla o titul...
Je fakt, že jí ten (relativně minimální) facelift až překvapivě hodně pomohl, dneska ty kousky před ním vypadají fakt hrozně, Ale zase, že by to z ní udělalo nějakou krasavici tak to taky ne. ;-)
Taková malý mastodont ve stylu starých Karos, kterým se říkalo trefně "chleba" (bochník/štrycle/a).
[odkaz]
>:-[]
Avatar - boost.
10. 5. 2016 14:23
Re: Q7 přišla o titul...
Kupé je krásný. Objektivní názor. :-!
Avatar - white label
10. 5. 2016 14:55
Re: Q7 přišla o titul...
Q7 kupé? Neznám, aspoň zatím... ;-)
Avatar - boost.
10. 5. 2016 14:58
Re: Q7 přišla o titul...
Já myslel, že je řeč o jedničkovým bmw.
Avatar - white label
10. 5. 2016 15:32
Re: Q7 přišla o titul...
To byla taky, ale o nějaký příspěvek dřív.
Jo kupé (2er) je pěkné, zrovna o víkendu jsem viděl pěknou novou M235i v černé metle na tmavě šedých kolech. Jen kola mi přišla opticky malá, myslím celkovým obvodem.
Avatar - white label
10. 5. 2016 12:36
Re: Q7 přišla o titul...
Mě se celkově druhá g. 1er taky líbila víc před face. Něco se zlepšilo, něco zhoršilo, ale celkově lepší před.
10. 5. 2016 20:19
Re: Q7 přišla o titul...
Já nikdy moc 1 er "nestudoval", ale řekl bych, že široká světla vůz opticky rozšiřují, což právě 1 er potřebovala. :-! BTW N55 motor v M135i a M235i velmi brzy skončí........
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2016 07:35
Re: Q7 přišla o titul...
Upravená verze tohohle motoru s 265 kW je nově v BMW X4 M40i :yes: ;-)

Ve verzi s 272 kW 500Nm se N55B30T0 dává do M2 :-!

Obojí novinka = loňská a letošní
10. 5. 2016 13:38
Re: Q7 přišla o titul...
Před A7 bych rozhodně dal A8. A všechny Q, včetně pětky - ta má sice pěkný zadek, ale na vysokých čumácích Q mi prostě singleframe sedí nejméně. Zadek je asi jedinou slabší stránkou karoserie A7 a pořád pro mne není ošklivý, jen jiný (a už jsem viděl hezčí). Je to prostě fastback. Jinak nižší čumák, kterému singleframe celkem sedí, působí řádně široce, nízce, čisté linie. Pořád mne neomrzela. U Q7 se mi pak zadek nelíbí. O předku nemluvě. A že je to krabice? RR je také krabice a jak mu to sluší (předchozí generace byla ještě větší krabice a líbila se mi asi ještě víc, i když s odstupem času jsem tu novou vstřebal, takže už to není tak jednoznačné).
10. 5. 2016 14:07
Re: Q7 přišla o titul...
A8 jsem po představení přirovnal k bassetovi teskně zírajícímu dolů z horní podesty schodiště. Oproti předchozí opticky lehoučký generaci to byl krok zpět.
Předchozí Q7 po FL hodnotím mnohem líp než současnou rakvovitou generaci.

A RR? Jistý ústup od přísný geometrie jsem vstřebal velmi rychle, asi i díky neporovnatelně lepší jízdě ;-)
10. 5. 2016 14:15
Re: Q7 přišla o titul...
Předchozí A8 byla krásná obzvláště před FL. Singleframe jí nepomohl. Alespoň FL nezkazili nic dalšího. D4 (současná) je horší jak zepředu, tak zezadu. Jsem zvědavý, co předvedou u D5. prologue mi moc radosti neudělal.
Avatar - WinDiesel
10. 5. 2016 11:09
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
Diesely slušné, benzín katastrofa.
Rozbalit vlákno
7
10. 5. 2016 11:14
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
vcem je katastrofalni 1.4tsi proti 1.6tdi a 2.0tsi proti 2.0tdi??
ja to vidim presne obracene
a počkej az prijde 1.2tdi ...
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 11:20
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
ta neprijde...
prijde 1.0 TDi :-! a to si nerobim prd€l.
Avatar - Jenik3
10. 5. 2016 11:20
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
2.0 benzin je na 1200-1300 Kg lehke auto malo?
10. 5. 2016 11:36
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
zcela jistě není
Avatar - CHerokee
10. 5. 2016 11:58
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
Já myslím, že tříválec je ještě málo...aby to bylo dost eko, tak šlapat jak ve Flinstounech. >:D
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:10
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
Čtyřmetrové auto s přeplňovaným dvoulitrem se 190 koňmi? No, to je skutečná katastrofa, konkurence jezdí výhradně na osmiválcích. >:D
10. 5. 2016 12:13
Re: Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
taktak...
Avatar - to je kouba
10. 5. 2016 11:22
pažout
Říkám si...... Hmmmmm..... To je hezkej Peugeot :-( >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:12
Re: pažout
Zjevně máš v kompu program, co umí převádět Brailla do normálního písma. Inu pokrok...
Avatar - speedfred
10. 5. 2016 11:45
Tak kde
sú všetci čo sa smiali/smejú BMW za 3 valce.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 11:48
Re: Tak kde
pokial nebudeme montovat R3 do A4, tak dovod na usmev budeme mat vzdy... >:-[] ;-)
Avatar - speedfred
10. 5. 2016 11:51
Re: Tak kde
trpezlivosť kámo,trpezlivosť
10. 5. 2016 12:23
Re: Tak kde
No minimalne do doby nez se te nekdo zepta co je lepsi. Jestli 3er jedouci na 3 valce 100% casu, nebo A4 jedouci 80% casu na 2 valce. >:-[]
Kdyzbych z toho udelal vazeny prumer tak mi vyjde, ze ta A4 vlastne jezdi na 2,4 valce a 0,85L objemu. >:-[] >:D
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 12:35
Re: Tak kde
lenze ono su tie % cca naopak. ;-)
10. 5. 2016 12:43
Re: Tak kde
Tak ja je samozrejme nastrelil od boku, ale i z mistniho testu cerpam:" O tom, zda pracují dva válce, se v podstatě dozvíte pouze z displeje palubního počítače, zpravidla s tím však počítejte vždycky, když se budete snažit udržet aktuální rychlost. Takové případy nastávají také na dálnici, v kopcích se však motor na nic neptá a rovnou jede „na všechny čtyři“"
Z toho mi vyslo ze na 2 valce to jede fakticky vzdy krom akcelerace / vyrazne zateze (dalnicni kopce). Mas jinou zkusenost?
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 12:49
Re: Tak kde
Kedy som sa viezol na posledy vniecom 4 valcovom ... ? :*) Nuz neviem, ale tento rok to este nebolo. >:-[] ;-)
V 1.4 TFSI s COD este dokonca nikdy, ale v ramci jazd s V8 TFSI sme mali COD tiez poväcsinou natvrdo vypnute a ked nie, tak to tam obcas prebliklo, ale za to asi mozu nase povely pravou nohou, ktore tomu polovicnemu rezimu neboli moc naklonene. >:-[]
10. 5. 2016 12:55
Re: Tak kde
Stastny to clovek. ;-) :yes:
10. 5. 2016 12:45
Re: Tak kde
V A1 ten motor dokázal na dva válce udržet 130, ale nějakou dynamiku na ně moc nedával (je omezený na 100 Nm, pokud si dobře vzpomínám). A4 tedy zase tolik času v tomhle režimu nestráví. 4,0 TFSI je jiné kafe. Při jízdě s davem běží na osm jen na křižovatkách (pokud sis vypnul S/S). :-)
10. 5. 2016 12:54
Re: Tak kde
V clanku zde se psalo o omezeni na 80Nm a otacky max 4000, i tak to ale s trochou dobre vule muze znamenat docela dost casu v takovem rezimu.
Pokud by snad A4 mela prevody jako superb a na 6 kvalt pri 130kmph tocila cca 2750ot tak by motor pri maximalnich 80Nm daval 31k. Nevim kolik koni je potreba na udrzeni auta velikosti A4 v doprednem pohybu pri rychlosti treba prave tech 130kmph, ale i vzhledem k rekordne nizkemu Cx bych se nedivil kdyby to na 2 valce zvladalo udrzovat i triciferne rychlosti.
To je ale samozrejme jen teorie, a ted co prax. :-)
10. 5. 2016 13:01
Re: Tak kde
Tak si to pamatuji špatně a nevím, odkud se tam ta 100 zatoulala. Bylo to 25-75 Nm mezi 1400 a 4000 otáčkami. Záleží, kolik času strávíš jízdou víceméně ustálenou rychlostí. Jen si představ, jak by A4 jezdila s atmosférickým litrem. Nejslabší verze čtyřlitru by měla na polovinu válců dávat až 250 Nm.
10. 5. 2016 13:25
Re: Tak kde
Zalezi s jakym atmo litrem. Stim z CitiGo by z toho mohl byt i special do vrchu, i s ctyrma redaktorama na palube samozrejme. >:-[]
Chapu kam miris, ale nejde o to jak by ta A4 s 1L jezdila, ale zda by jezdila a ikdyz strasne, tak jezdit by jezdila. Pak je to jen o tom jak moc masochisticky bude ten rezim vypinani valcu nastaven. Jestli se valce vypnou opravdu vzdy kdyz potreba Nm klesne pod 80 (75), anebo jestli tam je nejaky threshold posazeny jeste niz, aby se valce zbytecne nepripajeli/neodpajeli kdyz se clovek bude dlouhodobe pohybovat kolem tech 80(75) Nm.
Navic 1.4tsi u A4 nejspis miri a zaujme hlavne ty rozvaznejsi ridice, zadne zavodniky, a tam je predpoklad, ze budou defautne jezdit klidneji (a treba casto v tom dvouvalcovem pasmu).
Kazdopadne varime z vody, hodilo by se kdyby se zapojil nekdo kdo ma s 1.4tsi s vypinanim valcu neco najeto.
10. 5. 2016 14:07
Re: Tak kde
Nakonec já to nepovažuji za něco špatného. Když už jsi ten systém zaplatil, měl by alespoň být k něčemu dobrý. Jak píšeš, není to motorizace pro střelce. Ale 80 % bych si uměl představit, snad jen kdyby to auto jezdilo na tempomat a nijak zvlášť rychle (řekněme ve Skandinávii).
Avatar - CHerokee
10. 5. 2016 11:59
Re: Tak kde
Němci se úplně zbláznili. Napříč portfoliem.
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:19
Re: Tak kde
Jasně, jen ti z toho vypadla ta obvyklá větu o mustangu. Nebo tu používá jen to tvé alter ego? ;-)
Avatar - CHerokee
10. 5. 2016 16:47
Re: Tak kde
Vypadáš, že máš nějaký problém. :-O Nejdřív jsem dealer mercedesu, pak fordu a mám ještě dvojníky. To už je schizofrenie...

Kdybys přestal naprosto nekriticky přijímat vše, co prémie hodí na trh, některé věci by ti došly.
10. 5. 2016 12:00
Re: Tak kde
Pořád je důležitější, že se dá od střední (resp u BMW i nižší střední) koupit šestihrnek. Takže pokud v rámci jejich zachování budou montovat dvouválce v základu, je mi to putna ;-)
Avatar - CHerokee
10. 5. 2016 12:19
Re: Tak kde
Dočasu. Vymizely atmosféry, mizí manuály....přibývá nesmyslných turb a hybridů...
10. 5. 2016 12:21
Re: Tak kde
Giulia dostala i v topu 6MT ;-) . Do XE přijde MT s V6 taky.
Avatar - Dinar
10. 5. 2016 12:24
Re: Tak kde
Argumentace je zbytečná, tady jede brečící lajna.

Do XE už doufám přijde R6. ;-)
10. 5. 2016 12:26
Re: Tak kde
Vypadá to, že R6 se představí v rámci FL F-Type nebo právě XE ;-)
Avatar - CHerokee
10. 5. 2016 16:51
Re: Tak kde
To ale nejsou Němci... ;-) a zrovna Giulia se obávám, že bude dost velký průšvih.
11. 5. 2016 09:16
Re: Tak kde
No ono to tak docela putna není. Přece jen člověk, co vycouluje cca 1.5 mega za vůz s šestihrnkem, by se rád odlišil od startovací verze stejné kastle s 1.5 tříhrnkem, ne? :-!
10. 5. 2016 12:08
Re: Tak kde
To se raduješ trochu pozdě, litr má i A1. ;-) A3 po FL zatím ne, ale to bude otázka času.
10. 5. 2016 12:20
Re: Tak kde
...kdepak A3 FL už dostala: The engine line-up now includes a turbocharged 1.0-litre three-cylinder for the first time. This small unit delivers 114bhp and can access its 140Nm of torque from just 2,000rpm. It will likely power the entry-level edition in the UK, with a starting price of around Ł18,000
10. 5. 2016 12:27
Re: Tak kde
V nabídce ale ještě není, alespoň jsem viděl jen 1,4 (ze zážehových). Proto otázka času. Ten moment v tvém citátu ale vypadá divně; i ten nejslabší litr, co jsem viděl (60 kW), měl mít 160 Nm.
10. 5. 2016 12:30
Re: Tak kde
Ano, vypadá to, že angláni mají chybu...tady české info: Z opačného konce se mezi přední kola vůbec poprvé v Audi A3 nastěhoval tříválcový motor, konkrétně známé litrové turbo zde s komerčním označení TFSI, které disponuje nejvyšším výkonem 115 koní a nejvyšším točivým momentem 200 newtonmetrů při 2000 až 3500 otáčkách za minutu.
10. 5. 2016 12:01
lepší sa to
pri prvom uvedení som bol na rozpakoch, teraz sa mi páči, tretí článok radšej ani nekuknem, aby som nedostal chuť na túto nazúrenú fabiu.
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2016 12:11
Přpomíná mi to i20,
snad to bude i uvnitř e podobná kvalita... :-!

;-)
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 12:27
Re: Přpomíná mi to i20,
Tak, jak moc QAudiny nemusim, tak tahle mi nějak nevadí, rozhodně o 10 lig hezčí, než i20 ;)
10. 5. 2016 12:40
Re: Přpomíná mi to i20,
i20 není auto
10. 5. 2016 13:02
Re: Přpomíná mi to i20,
Nezměnil jsi příspěvek? Máš bi-turbo?
10. 5. 2016 13:04
Re: Přpomíná mi to i20,
jo, změnil... přišlo mi to nakonec moc chlubící... jo, třetí den. A jsem neskutečně spokojenej. Ve srovnání s novým szupem... to se vlastně ani nedá srovnat
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 13:06
Re: Přpomíná mi to i20,
aj ja som to videl ! >:-[]
Potom daj vediet spotrebu, ked to trochu ( 4-5 tkm) zabehnes. ;-)
10. 5. 2016 13:12
Re: Přpomíná mi to i20,
no, zatím mám na tch cca 530 km... jen taková nedělní projížďka... lážo plážo 8,1 l/100

teprve se s tím učím
Avatar - AUDIRS6
10. 5. 2016 13:16
Re: Přpomíná mi to i20,
fuuuuh :-O
lážo-plážo 8 ? :-O
OK, nechcem sudit dopredu, ale ak to bude po zabehnuti lážo-plážo 7-7,5... 8-s
Neuznavam 2.0 BiTDi v Passate a zatial mi ani tvoj kusok moc optimizmu nedodava. :-!
edit: fasovane - no esteze tak >:-[] takze ani moc casto zo svojho netankujes... >:-[]
10. 5. 2016 13:19
Re: Přpomíná mi to i20,
ono to půjde dolů. Musím si zvyknout... přece jen to má jinou převodovku, než Mazdy nebo než měl Sup. A věřím, že se to zajede. Nicméně... ještě jsem tomu nedal za uši, ale ten zátah je tam cítit, čili až se odvážím tomu dát na zadek, myslím si, že mi bude spotřeba jedno :-)
EDIT: i když fasované, svoje soukromé jízdy tankuju za své... nicméně s výraznou korporátní slevou... nechtěj raději ani vědět, jakou :)
10. 5. 2016 13:27
Re: Přpomíná mi to i20,
Počítám, že to nějaký deci, možná o litr půjde dolů...ale je to velký a těžký auto. Zázraky v tomto nebudou. Nicméně jestli hádám správně máš nejpohodlnější a nejtišší cesťák ve třídě ;-)
10. 5. 2016 13:36
Re: Přpomíná mi to i20,
Je to tak. Nejpohodlnější ve třídě určitě... a nejkrásnější :-) liftback... černej :-)
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 13:47
Re: Přpomíná mi to i20,
Moment, já to nestačil >:D Měl bys to sem teda napsat, když už tě Pája odhalil >:D Mluvíš o Passatu? Já s ním jel jen pár desítek km normální pohodovou jízdou a bez 2 deci za 10 8-s
10. 5. 2016 13:51
Re: Přpomíná mi to i20,
Musíš přestat nosit ty dřeváky...ti to říkám furt ;-)
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 13:56
Re: Přpomíná mi to i20,
Mě přijde, že moje dřeváky fungujou jen na vozy fauvé >:D Jsem snad jedinej, co jezdí i se snahou za 6,5 s Oktávkou 1.9TDI >:-[]
10. 5. 2016 14:01
Re: Přpomíná mi to i20,
Mondeo Ozzmane... žádné Germanismy
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 14:04
Re: Přpomíná mi to i20,
Tak to slintám závistí ;-) Ať slouží :-) 4x4?
10. 5. 2016 14:18
Re: Přpomíná mi to i20,
kompleto... skoro Vignale... :-)
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 14:25
Re: Přpomíná mi to i20,
Doufám, že nebudeš línej a napíšeš časem pěknou recenzi :-) Vignale je přestřelené cenově, bohužel, ale sluší mu to, zvláště hnědá metla v kombinaci s bílým interiérem :-)
10. 5. 2016 14:34
Re: Přpomíná mi to i20,
Vignale je přestřel co se týká především servisu. Jinak ty použité materiály zase nejsou až tak špatně volené.
Ale samozřejmě Vignale jsem nevyfasoval.
Recenzi... no rád bych napsal, ale už mám téměř půl roku rozepsanou na Mazdu CX-3 a furt se mi to nedaří dokončit. Ale asi ten Ford za recenzi stát bude. A přemýšlím, že vedle sebe škodolibě postavím Mondeo a Superb... už teď můžeš tipovat vítěze >:D
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 14:47
Re: Přpomíná mi to i20,
Jelikož jsem Superba (a dokonce LaK) i Mondeo vyzkoušel (i to Vignale jsem už prubnul), tak mám svého vítěze už teď >:D Až bude recenze, těším se :-)
10. 5. 2016 13:12
Re: Přpomíná mi to i20,
Jaký chlubící, tady jsi mezi svými...stejně nakaženými ;-)
10. 5. 2016 13:16
Re: Přpomíná mi to i20,
Já vím já vím....:) Ale je to nevyléčitelná nemoc :-)
Raději dodám, že je to fasované, abych nebyl terčem závisti ( a když tak jen poloviční) >:D
10. 5. 2016 13:25
Re: Přpomíná mi to i20,
Terčem závisti budeš i za fasovaný...jen se neboj >:-[]
10. 5. 2016 13:38
Re: Přpomíná mi to i20,
naštěstí jsou tu i přející :-)
10. 5. 2016 14:07
Re: Přpomíná mi to i20,
Já mezi ně nepatřím >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 5. 2016 13:45
Re: Přpomíná mi to i20,
Taky mam dvě turba..... jedno naštestí v autě a to druhý v garáži... z Laguny DCi >:-[] >:-[]
Avatar - Dylan McKay
10. 5. 2016 12:39
Přišla doba,
kdy je Prius se svojí jedna osmičkou pořádný dělo >:D
Rozbalit vlákno
4
10. 5. 2016 12:41
Re: Přišla doba,
...ale do Q2 se bez příplatku montuje motor...a jede ;-)
Avatar - Sumi2000
10. 5. 2016 15:31
Re: Přišla doba,
1.0 není motor... >:-[]
11. 5. 2016 01:32
Re: Přišla doba,
A co by to než motor bylo, prostě turbomotor se všemi klady i zápory.
Avatar - 3_diamanty
10. 5. 2016 12:54
ako nakoniec paci sa mi
o uspechu tejto masinky nemam najmensich pochyb.... a myslim ze tentokrat sa potesia aj manzelky a rozne solventne damy ... moze to byt idealna kara nielen pre muza kedze coraz viac zien vidim v autach ako tigi asx kaskaj a podobne..... ;-)

k motorom asi nema vyznam nejako sa vyjadrovat .. trend je jasny... objemy a valce uz dnes na jazdu v meste u 4,2 m dlheho auta stejne nikto neriesi.... a okrem zakladu tam nadalej vidim aj nejake solidne motorizacie takze pohoda.... kazdy si vyberie... aj mlada vodicka aj aktivny sportovec aj pan podnikatel

ten tmavy C stlpik mi ale stale kusok nesedi .... predsa len je kusok masivny na rozdiel od i20 ci CX3 alebo astry a dalsich inych aut na ktorych tmave stlpiky neposobia tak nasilne ako mi to pride na tejto Q2.... vyhrady mam aj k zadnym svetlam ktore mi pripominaju polo a podla mna by nejake tie na sirku orientovane zadne uzsie svetla ake ma audi v oblube tomuto autu pasovali lepsie .. preco zrovna tu su akesi hranate a akoby z pola prevzate je otazne ale ok.. casom si iste zvykneme... celkovo ale hodnotim kladne tento mix hran ktory sice akoby nevedel kam smeruje a posobil kusok dezorientovane ale k audi mi ta hranatost skratka pasuje a tak nejak ked sa na Q2 pozeram dlhsie... no asi je to v pr... ale fakt paci sa mi
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Sumi2000
10. 5. 2016 15:33
Re: ako nakoniec paci sa mi
Za mne taky dobrý!
Pro ženu bych to auto viděl dobře.. ;-)
JEN TEN MOTŮREK 1.0 SI MŮŽOU STRČIT... :-)
Ten není dobrý ani pro důchodce..a ty opravy..raději kdyby dali klasickou 1.6 atmosferu!
Avatar - 3_diamanty
10. 5. 2016 16:20
Re: ako nakoniec paci sa mi
v zltej je zaujimave ... take stavnate... ... ale ten tmavy C stlpik si mohli odpustit... pripadne mohol byt len v nejakom sportovom pakete za priplatok ... ale clovek si zvykne ..... uplny ideal by bolo keby to malo nejaku 1,6 aj 1,8 atmo ako zakladnejsie motorizacie suhlas ..... ale zase nemoze byt vsetko dokonale.... dnes uz nejaky ten kompromis musis pri vybere spravit takmer vzdy ;-)
10. 5. 2016 20:06
Re: ako nakoniec paci sa mi
pani zaujimalo by ma , ktory z vas s tym 1.0 uz jazdil ked viete ze 1.6 by bola lepsia..? resp. s ktorymkolvek 1.0 turbobenzinom , ktore su k dispozicii..?
11. 5. 2016 01:44
Re: ako nakoniec paci sa mi
Hezké by to bylo, ovšem u Audi se v této třídě již atmosférický motor v Evropě nedá očekávat. :-|
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2016 08:37
Re: ako nakoniec paci sa mi
V žádný třídě = Huracán R8 je výjímka a poslední mohykán

Totéž platí o celý D3 = Lexus je poslední prémiovej výrobce co má relativně širokou nabídku atmosfér :-!

Který prodává na všech kontinentech jen v Evropě a Antarktidě je nabídka silně omezená >:D
11. 5. 2016 10:09
trivalec nebrat
to je ale blba moda ty trivace, mam chut si nekde v bazaru koupit starej dobrej poctivej sestivalec vyrobenej do roku 2000 a udelat si z nej vonenku
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku