Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Líbí
| 10. 5. 2016 10:55
myslím si, že milenky či duchaplné manželky by jásaly radostí.
Do města a přejezdy mezi vesnicemi ideální. A především hezké.
Líbí
| 10. 5. 2016 10:57
Asi som milenka či duchaplná manželka, lebo sa mi tiež dizajnovo celkom pozdáva.
Celkom pjekný povoz.
Líbí
| 10. 5. 2016 11:05
Nic si z toho nedělej... také jezdím dle názoru většinové společnosti v "ženském" autě.
Čili podívej se na můj koment z jiného úhlu :-)
Koupím manželce/milence... abych s tím mohl občas sám jezdit, protože se mi to zkrátka líbí :-)
Avatar - AUDIRS6
Líbí
| 10. 5. 2016 10:58
pekné ??? :*) :-O 8-s >:D
Líbí
| 10. 5. 2016 11:29
No... ono je to takhle. Čím jsem starší, tím víc zjišťuji, že více zábavy si užiju s malým svižným autem, než "těžkopádnou" limuzínou. Je to můj subjektivní názor. A protože nepochybuju o tom, že inženýři AUDI mají smysl i pro "řidičskou existenci", předpokládám u tohoto auta právě tu svižnost a jakousi lehkost v jízdním projevu.
Věř mi, že až uvidíš naživo, nebude to taková katastrofa...
Avatar - AUDIRS6
Líbí
| 10. 5. 2016 11:38
Sice to chapem, ale ked by som chcel nieco male, lahke, vrtke, tak je tu S1 a ak nieco, kde sa mi lahsie nastupuje, tak este stale vcelku pohodova RSQ3. ;-) aj ked ta uz moc lahka nieje, ale obratna je stale vcelku dost.
A nazivo ? nuz...uvidim, ale velku sancu tomu nedavam - hlavne ked niekto nevhodne zvoli farebnu kombinaciu auto/sideblady ( svetle ).
Ak by tomu urobili nejaky "black packet" - teda cierny singleframe, cierne ramy okien, sideblade a do toho nejaka riadna farba "betonóvo šedá" ( copyright white label ;-) ), tak by to mohlo vyzerat k svetu. ;-)
Avatar - Hittman
Líbí
| 10. 5. 2016 12:53
Když dáš do té "těžkopádné" limuzíny takový motor od AMG, zábava je na světě.. ;-)
Líbí
| 10. 5. 2016 12:58
Nepochybuji a nerozporuji.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:06
...nejošklivější auto z portfolia Audi. Q2 ji u mě naprosto nahradila. :-!

Proč nejde kombinovat 1,4TSI s Haldexem a DSG?
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:13
Tak to ti nevím. Názor na design samozřejmě subjektivní, ale současná AUDI Q7 co se ošklivosti týká je nepřekonatelná...
Avatar - twistedTSD
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:36
A mně třeba současná Q7 vůbec nevadí. S Q2 už je to kapku horší.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:40
je to subjektivní. Jsou tvary a designové projevy, které zkrátka nelahodí mému oku. Nebudu tvrdit, že je Q7 technicky špatné auto (ani by mě nenapadlo si to myslet) ale co se designu týká, působí na mě chladným dojmem, v některých pasážích až "rakvovitě"
Pokud bychom bychařili, určitě bych si Q7 nekoupil.
Ta Q2 mi pro změnu sedla.
Avatar - AUDIRS6
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:14
suhlas ! :-!

Podla mna casom, ked pride konkurencia od Mini Countryman ( podobne silny motor s "x-drivom" ), tak ju asi pridaju. Ako aj A6 bola 2.0 TDi len FWD a neskor koli 520d x-drive, jej tiez pridali moznost quattro.

PS: Snazim sa na tom aute najst nieco, vdaka comu by som ho mohol aspon akceptovat... No, interier - OK, dokonca ten stredovy displej vyzera ako vysuvaci - ala Q7, ked sa trochu pohras s exterierom - tmava farba, tmavy zadny sideblade, tak sa to uz tiez da...ale ta hnusna predna maska, bocne presklenie - delene okno v 2.pare dveri... 8-s
Nuz, este si asi budem dlho zvykat... :-!

edit: tak ono to quattro ma. a DSG a quattrro - mozno neskor. ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:01
Nebo prostě přijde později. Je běžné, že při uvedení nejsou k dispozici všechny kombinace motor/ převodovka/ pohon.
Avatar - Machýrek
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:37
Nevím přesně od kdy, ale Q7 už lze objednat s tzv. paketem černé optiky Audi Exclusive - který hodně pomůže. Mřížka single frame je pak tmavá a už to tolik netříská do očí. Dále dle TP je (prý, žádný jsem na vlastní oči neviděl) možné auto osadit i 22 koly. Což by mělo rovněž opticky mnohé vyřešit.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:41
Včera jsem Q7 na obr kolech viděl, není nikterak krásná, ale působivější než standart. Pomohla pěkná šedá, ale krasavice to není.
Tohle je ovšem "iné kafe" ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:00
Jaká šedá? (Alespoň tmavá/ světlá.)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:25
Taková technicistní střední, spíš ale silnější odstín.
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:33
Tak na novou Q7 jsou vlastně jen dvě šedé, nejčastěji to je Graphite Grey [odkaz] , nebo za více jak trojnásobný příplatek klasická Dayatona Grey.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:36
Pomalu bych se přikláněl k Daytoně. ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 13:42
Daytona je u mne právě pevný favorit, mám ji rád snad na všech Audi. Ale na Q7 jsem ji ještě neviděl.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 13:49
Ano, u Jagu mají něco podobnýho s názvem Storm Grey. Je úchvatná, ale dávat za ní tolik navíc oproti metle jsem nechtěl. ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 13:42
Ještě je nějaká světlá, do stříbrna (v testu ji měl myslím Chvála PS: [odkaz] ). Plus v individuálním laku jich pár bude a stojí to skoro stejně jak Daytona (která patří mezi exclusive barvy).
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 14:59
Jo, to bude stříbrná Florett.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 11:49
Na Q7 jsou největší 21 kola.Kola 22 jdou na Jaguar F-PACE a Range Rover.
Avatar - Machýrek
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:01
Dle konfiguratoru je to jak pises. Dulezitejsi je, co je napsano ve velkem TP. U minule generace Q7 to tak bylo taky, ofiko si ji mohl koupit max na 21 ale dle TP jsi na ni mohl dat i 22. U aktualni generace Q7 pry je to stejne, ale TP jsem jeste nevidel, takze na 100% to tvrdit nemuzu.
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 08:37
Manželka si do nové Q7 musela "povinně" připlatit největší 21" kola ("Turbine"), protože chtěla vzduchový podvozek a tažný. V TP má standardně povolený 285/40 R21, alternativně 285/45 R20 (nechápu pak, proč si musela připlácet za 21") a pro zimáky má povolený 255/50 R20 nebo 285/45 R20.
O 22" ani slovo a prodejce ani 22" nemá v nabídce.
Avatar - Machýrek
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 10:50
Ok dik za upresneni.
Akorat nikde jsem nepsal, ze Audi nekdy na Q7 melo nejaky 22 v nabidce. Ale muzes je mit treba od ABT, ktery bezne Audi prodejci nabizi. Na webu je maji i na aktualni Q7.
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 11:00
Tak samozřejmě speciální modely od úpravců typu ABT mohou mít vlastní homologaci.
Když kouknu na ty obrovská kola u té Q7, tak i s těmi 21" disky mají poměrně vysoký profil, takže si dovedu představit ještě ubrat jeden palec na výšce gumy a mít tam třeba 295/30 R22.
Avatar - AUDIRS6
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 11:42
Neviem ci to nebude aj tym, ze to cele chceli nejako marketingovo odlisit:
Ku novej SQ7 pisu 20" standard a "az 22" za priplatok, ale o 21" ani zmienka a ani na ziadnej fotke som SQ7 s 21"-ami nevidel. Takze by som si tipol, ze 21" max. pre klasicku Q7 ( ked sa nakonfiguruje do S-linu, vyzerala by dost podobne SQ7 ) a 22" pre SQ7 ako option. S tym, ze samozrejme je vela firiem, ktore su schopne "pridat do TP" aj dalsie rozmery kolies.
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 16:07
Třeba na tom propagačním videu se stíhačkou je SQ7 na 21" Audi Sport s pěti dvojitými paprsky.
Avatar - AUDIRS6
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 16:43
:*)
Teda zrovna to video som moc nestudoval - moc ma nezaujalo. ;-\
Ved bolo mi to divne od zaciatku, zeby 1 rozmer zamerne vynechali.
Avatar - Dinar
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:07
Nesouhlasím, Q7 je velmi povedené auto, ale bohužel s výzorem krabice od bot, Q2 je naopak velmi velmi povedené autíčko, na půdorysu miniauta jsem zatím nic lepšího crossoverového neviděl. ;-)
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:16
Do značné míry souhlas, ty nová Qéčka jsou výrazně nefotogenická, třeba ten zadní sloupek ve stříbrné vypadá na většině fotek "plastově", v reálu pak hliníkově.
Avatar - Dinar
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:22
Nejde o fotogeničnost, už jich jezdí dost, a naživo je to stejné, naprosto nijaké auto. Chodil jsem kolem Q7 půl hodiny a hledal úhel, ze kterého by vypadala aspoň trochu zajímavě... a nic. Z novinek audi je to designově nejslabší auto.
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:25
Já psal (v tomto ohledu, viz zadní stříbrný sloupek) hlavně o Q2 a těch teda zatím opravdu moc nejezdí... ;-)
Avatar - Dinar
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:28
Tož to ja. ;-)
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:40
Q7 ani na živo nic moc, ale na fotkách jsem z toho měl ještě větší strach. V některých barvách/konfiguracích se to jen dá vydržet.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:24
Design Audi pro mě vždy znamenal příjemnou a nenásilnou ladnost. Přehranatělá Q2 mi přijde jak z japonskýho animáku s Pokémony ;-)

Nicméně, diskuze o designu jsou nehynoucím zdrojem subjektivních názorů.
Avatar - Dinar
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:29
Držím se zásadně v objektivních kategoriích hodnocení. Q2 je hezká, a basta! :-) ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:33
Já v absolutně subjektivních...a díky umělecko-výtvarnému vzdělání objektivně nejsilnějších. Vozítko pro Pokémonky a basta! :-! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:41
doteraz som nevedel k comu ju presne prirovnat. Takze je to pokemon ! >:D
A ktory, Sqirtl, alebo Bulbasaur ? >:D
[odkaz]
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:53
Bude slušet každýmu z nich >:-[]
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:14
Za me je Q2 na krasnem tretim miste. Prvni misto a tim i titul davam furt Q7, ikdyz jen o prsa korejske zeny, s A7 na druhem miste je to totiz skoro na plichtu.

Q2 zvlast v te zlute takova tragedie neni, ikdyz horsi nez Q3 tak jako vozitko pro zenu proc ne. Teda predek OK, zadek ala polo/1er je des.
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:23
Ten zadek je právě nejlepší ze všech pohledů. Mimochodem nejvíc ublížil facelift 1er právě tím, že mu sebral designově čisté zadní lampy a narval tam (za každou cenu) široká světla, teď to zezadu nevypadá jako 3dv.sb/5dv.hb, ale jako nějaké zdrclé kombi... 8-s ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:27
S hodnocenim 1er FL souhlas. Predtim lampy mozna nebyli originalni, ale aspon nevypadali "roztekle".
Kazdopadne te Q2 ten zadek podle me vubec neslusi. Po a7 je to nejhorsi zadni partie na audinach dneska.
Avatar - Dinar
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:31
Asi jsem jediný, komu se preface 1er líbilo, samo muselo mít xenony, ale bylo to tvarově bmw, a mezi hb originál. ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:33
No a mě se líbila první gen po FL. ;-)
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:48
Je fakt, že jí ten (relativně minimální) facelift až překvapivě hodně pomohl, dneska ty kousky před ním vypadají fakt hrozně, Ale zase, že by to z ní udělalo nějakou krasavici tak to taky ne. ;-)
Taková malý mastodont ve stylu starých Karos, kterým se říkalo trefně "chleba" (bochník/štrycle/a).
[odkaz]
>:-[]
Avatar - boost.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 14:23
Kupé je krásný. Objektivní názor. :-!
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 14:55
Q7 kupé? Neznám, aspoň zatím... ;-)
Avatar - boost.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 14:58
Já myslel, že je řeč o jedničkovým bmw.
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 15:32
To byla taky, ale o nějaký příspěvek dřív.
Jo kupé (2er) je pěkné, zrovna o víkendu jsem viděl pěknou novou M235i v černé metle na tmavě šedých kolech. Jen kola mi přišla opticky malá, myslím celkovým obvodem.
Avatar - white label
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 12:36
Mě se celkově druhá g. 1er taky líbila víc před face. Něco se zlepšilo, něco zhoršilo, ale celkově lepší před.
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 20:19
Já nikdy moc 1 er "nestudoval", ale řekl bych, že široká světla vůz opticky rozšiřují, což právě 1 er potřebovala. :-! BTW N55 motor v M135i a M235i velmi brzy skončí........
Avatar - Hammunasakra
Q7 přišla o titul...
| 11. 5. 2016 07:35
Upravená verze tohohle motoru s 265 kW je nově v BMW X4 M40i :yes: ;-)

Ve verzi s 272 kW 500Nm se N55B30T0 dává do M2 :-!

Obojí novinka = loňská a letošní
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 13:38
Před A7 bych rozhodně dal A8. A všechny Q, včetně pětky - ta má sice pěkný zadek, ale na vysokých čumácích Q mi prostě singleframe sedí nejméně. Zadek je asi jedinou slabší stránkou karoserie A7 a pořád pro mne není ošklivý, jen jiný (a už jsem viděl hezčí). Je to prostě fastback. Jinak nižší čumák, kterému singleframe celkem sedí, působí řádně široce, nízce, čisté linie. Pořád mne neomrzela. U Q7 se mi pak zadek nelíbí. O předku nemluvě. A že je to krabice? RR je také krabice a jak mu to sluší (předchozí generace byla ještě větší krabice a líbila se mi asi ještě víc, i když s odstupem času jsem tu novou vstřebal, takže už to není tak jednoznačné).
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 14:07
A8 jsem po představení přirovnal k bassetovi teskně zírajícímu dolů z horní podesty schodiště. Oproti předchozí opticky lehoučký generaci to byl krok zpět.
Předchozí Q7 po FL hodnotím mnohem líp než současnou rakvovitou generaci.

A RR? Jistý ústup od přísný geometrie jsem vstřebal velmi rychle, asi i díky neporovnatelně lepší jízdě ;-)
Q7 přišla o titul...
| 10. 5. 2016 14:15
Předchozí A8 byla krásná obzvláště před FL. Singleframe jí nepomohl. Alespoň FL nezkazili nic dalšího. D4 (současná) je horší jak zepředu, tak zezadu. Jsem zvědavý, co předvedou u D5. prologue mi moc radosti neudělal.
Avatar - WinDiesel
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 11:09
Diesely slušné, benzín katastrofa.
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 11:14
vcem je katastrofalni 1.4tsi proti 1.6tdi a 2.0tsi proti 2.0tdi??
ja to vidim presne obracene
a počkej az prijde 1.2tdi ...
Avatar - AUDIRS6
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 11:20
ta neprijde...
prijde 1.0 TDi :-! a to si nerobim prd€l.
Avatar - Jenik3
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 11:20
2.0 benzin je na 1200-1300 Kg lehke auto malo?
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 11:36
zcela jistě není
Avatar - CHerokee
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 11:58
Já myslím, že tříválec je ještě málo...aby to bylo dost eko, tak šlapat jak ve Flinstounech. >:D
Avatar - Dinar
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 12:10
Čtyřmetrové auto s přeplňovaným dvoulitrem se 190 koňmi? No, to je skutečná katastrofa, konkurence jezdí výhradně na osmiválcích. >:D
Benzínové motory s objemem zubních vrtaček ...
| 10. 5. 2016 12:13
taktak...
Avatar - classic
pažout
| 10. 5. 2016 11:22
Říkám si...... Hmmmmm..... To je hezkej Peugeot :-( >:D
Avatar - Dinar
pažout
| 10. 5. 2016 12:12
Zjevně máš v kompu program, co umí převádět Brailla do normálního písma. Inu pokrok...
Avatar - speedfred
Tak kde
| 10. 5. 2016 11:45
sú všetci čo sa smiali/smejú BMW za 3 valce.
Avatar - AUDIRS6
Tak kde
| 10. 5. 2016 11:48
pokial nebudeme montovat R3 do A4, tak dovod na usmev budeme mat vzdy... >:-[] ;-)
Avatar - speedfred
Tak kde
| 10. 5. 2016 11:51
trpezlivosť kámo,trpezlivosť
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:23
No minimalne do doby nez se te nekdo zepta co je lepsi. Jestli 3er jedouci na 3 valce 100% casu, nebo A4 jedouci 80% casu na 2 valce. >:-[]
Kdyzbych z toho udelal vazeny prumer tak mi vyjde, ze ta A4 vlastne jezdi na 2,4 valce a 0,85L objemu. >:-[] >:D
Avatar - AUDIRS6
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:35
lenze ono su tie % cca naopak. ;-)
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:43
Tak ja je samozrejme nastrelil od boku, ale i z mistniho testu cerpam:" O tom, zda pracují dva válce, se v podstatě dozvíte pouze z displeje palubního počítače, zpravidla s tím však počítejte vždycky, když se budete snažit udržet aktuální rychlost. Takové případy nastávají také na dálnici, v kopcích se však motor na nic neptá a rovnou jede „na všechny čtyři“"
Z toho mi vyslo ze na 2 valce to jede fakticky vzdy krom akcelerace / vyrazne zateze (dalnicni kopce). Mas jinou zkusenost?
Avatar - AUDIRS6
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:49
Kedy som sa viezol na posledy vniecom 4 valcovom ... ? :*) Nuz neviem, ale tento rok to este nebolo. >:-[] ;-)
V 1.4 TFSI s COD este dokonca nikdy, ale v ramci jazd s V8 TFSI sme mali COD tiez poväcsinou natvrdo vypnute a ked nie, tak to tam obcas prebliklo, ale za to asi mozu nase povely pravou nohou, ktore tomu polovicnemu rezimu neboli moc naklonene. >:-[]
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:55
Stastny to clovek. ;-) :yes:
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:45
V A1 ten motor dokázal na dva válce udržet 130, ale nějakou dynamiku na ně moc nedával (je omezený na 100 Nm, pokud si dobře vzpomínám). A4 tedy zase tolik času v tomhle režimu nestráví. 4,0 TFSI je jiné kafe. Při jízdě s davem běží na osm jen na křižovatkách (pokud sis vypnul S/S). :-)
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:54
V clanku zde se psalo o omezeni na 80Nm a otacky max 4000, i tak to ale s trochou dobre vule muze znamenat docela dost casu v takovem rezimu.
Pokud by snad A4 mela prevody jako superb a na 6 kvalt pri 130kmph tocila cca 2750ot tak by motor pri maximalnich 80Nm daval 31k. Nevim kolik koni je potreba na udrzeni auta velikosti A4 v doprednem pohybu pri rychlosti treba prave tech 130kmph, ale i vzhledem k rekordne nizkemu Cx bych se nedivil kdyby to na 2 valce zvladalo udrzovat i triciferne rychlosti.
To je ale samozrejme jen teorie, a ted co prax. :-)
Tak kde
| 10. 5. 2016 13:01
Tak si to pamatuji špatně a nevím, odkud se tam ta 100 zatoulala. Bylo to 25-75 Nm mezi 1400 a 4000 otáčkami. Záleží, kolik času strávíš jízdou víceméně ustálenou rychlostí. Jen si představ, jak by A4 jezdila s atmosférickým litrem. Nejslabší verze čtyřlitru by měla na polovinu válců dávat až 250 Nm.
Tak kde
| 10. 5. 2016 13:25
Zalezi s jakym atmo litrem. Stim z CitiGo by z toho mohl byt i special do vrchu, i s ctyrma redaktorama na palube samozrejme. >:-[]
Chapu kam miris, ale nejde o to jak by ta A4 s 1L jezdila, ale zda by jezdila a ikdyz strasne, tak jezdit by jezdila. Pak je to jen o tom jak moc masochisticky bude ten rezim vypinani valcu nastaven. Jestli se valce vypnou opravdu vzdy kdyz potreba Nm klesne pod 80 (75), anebo jestli tam je nejaky threshold posazeny jeste niz, aby se valce zbytecne nepripajeli/neodpajeli kdyz se clovek bude dlouhodobe pohybovat kolem tech 80(75) Nm.
Navic 1.4tsi u A4 nejspis miri a zaujme hlavne ty rozvaznejsi ridice, zadne zavodniky, a tam je predpoklad, ze budou defautne jezdit klidneji (a treba casto v tom dvouvalcovem pasmu).
Kazdopadne varime z vody, hodilo by se kdyby se zapojil nekdo kdo ma s 1.4tsi s vypinanim valcu neco najeto.
Tak kde
| 10. 5. 2016 14:07
Nakonec já to nepovažuji za něco špatného. Když už jsi ten systém zaplatil, měl by alespoň být k něčemu dobrý. Jak píšeš, není to motorizace pro střelce. Ale 80 % bych si uměl představit, snad jen kdyby to auto jezdilo na tempomat a nijak zvlášť rychle (řekněme ve Skandinávii).
Avatar - CHerokee
Tak kde
| 10. 5. 2016 11:59
Němci se úplně zbláznili. Napříč portfoliem.
Avatar - Dinar
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:19
Jasně, jen ti z toho vypadla ta obvyklá větu o mustangu. Nebo tu používá jen to tvé alter ego? ;-)
Avatar - CHerokee
Tak kde
| 10. 5. 2016 16:47
Vypadáš, že máš nějaký problém. :-O Nejdřív jsem dealer mercedesu, pak fordu a mám ještě dvojníky. To už je schizofrenie...

Kdybys přestal naprosto nekriticky přijímat vše, co prémie hodí na trh, některé věci by ti došly.
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:00
Pořád je důležitější, že se dá od střední (resp u BMW i nižší střední) koupit šestihrnek. Takže pokud v rámci jejich zachování budou montovat dvouválce v základu, je mi to putna ;-)
Avatar - CHerokee
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:19
Dočasu. Vymizely atmosféry, mizí manuály....přibývá nesmyslných turb a hybridů...
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:21
Giulia dostala i v topu 6MT ;-) . Do XE přijde MT s V6 taky.
Avatar - Dinar
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:24
Argumentace je zbytečná, tady jede brečící lajna.

Do XE už doufám přijde R6. ;-)
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:26
Vypadá to, že R6 se představí v rámci FL F-Type nebo právě XE ;-)
Avatar - CHerokee
Tak kde
| 10. 5. 2016 16:51
To ale nejsou Němci... ;-) a zrovna Giulia se obávám, že bude dost velký průšvih.
Tak kde
| 11. 5. 2016 09:16
No ono to tak docela putna není. Přece jen člověk, co vycouluje cca 1.5 mega za vůz s šestihrnkem, by se rád odlišil od startovací verze stejné kastle s 1.5 tříhrnkem, ne? :-!
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:08
To se raduješ trochu pozdě, litr má i A1. ;-) A3 po FL zatím ne, ale to bude otázka času.
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:20
...kdepak A3 FL už dostala: The engine line-up now includes a turbocharged 1.0-litre three-cylinder for the first time. This small unit delivers 114bhp and can access its 140Nm of torque from just 2,000rpm. It will likely power the entry-level edition in the UK, with a starting price of around Ł18,000
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:27
V nabídce ale ještě není, alespoň jsem viděl jen 1,4 (ze zážehových). Proto otázka času. Ten moment v tvém citátu ale vypadá divně; i ten nejslabší litr, co jsem viděl (60 kW), měl mít 160 Nm.
Tak kde
| 10. 5. 2016 12:30
Ano, vypadá to, že angláni mají chybu...tady české info: Z opačného konce se mezi přední kola vůbec poprvé v Audi A3 nastěhoval tříválcový motor, konkrétně známé litrové turbo zde s komerčním označení TFSI, které disponuje nejvyšším výkonem 115 koní a nejvyšším točivým momentem 200 newtonmetrů při 2000 až 3500 otáčkách za minutu.
lepší sa to
| 10. 5. 2016 12:01
pri prvom uvedení som bol na rozpakoch, teraz sa mi páči, tretí článok radšej ani nekuknem, aby som nedostal chuť na túto nazúrenú fabiu.
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 12:11
snad to bude i uvnitř e podobná kvalita... :-!

;-)
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 12:27
Tak, jak moc QAudiny nemusim, tak tahle mi nějak nevadí, rozhodně o 10 lig hezčí, než i20 ;)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 12:40
i20 není auto
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:02
Nezměnil jsi příspěvek? Máš bi-turbo?
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:04
jo, změnil... přišlo mi to nakonec moc chlubící... jo, třetí den. A jsem neskutečně spokojenej. Ve srovnání s novým szupem... to se vlastně ani nedá srovnat
Avatar - AUDIRS6
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:06
aj ja som to videl ! >:-[]
Potom daj vediet spotrebu, ked to trochu ( 4-5 tkm) zabehnes. ;-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:12
no, zatím mám na tch cca 530 km... jen taková nedělní projížďka... lážo plážo 8,1 l/100

teprve se s tím učím
Avatar - AUDIRS6
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:16
fuuuuh :-O
lážo-plážo 8 ? :-O
OK, nechcem sudit dopredu, ale ak to bude po zabehnuti lážo-plážo 7-7,5... 8-s
Neuznavam 2.0 BiTDi v Passate a zatial mi ani tvoj kusok moc optimizmu nedodava. :-!
edit: fasovane - no esteze tak >:-[] takze ani moc casto zo svojho netankujes... >:-[]
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:19
ono to půjde dolů. Musím si zvyknout... přece jen to má jinou převodovku, než Mazdy nebo než měl Sup. A věřím, že se to zajede. Nicméně... ještě jsem tomu nedal za uši, ale ten zátah je tam cítit, čili až se odvážím tomu dát na zadek, myslím si, že mi bude spotřeba jedno :-)
EDIT: i když fasované, svoje soukromé jízdy tankuju za své... nicméně s výraznou korporátní slevou... nechtěj raději ani vědět, jakou :)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:27
Počítám, že to nějaký deci, možná o litr půjde dolů...ale je to velký a těžký auto. Zázraky v tomto nebudou. Nicméně jestli hádám správně máš nejpohodlnější a nejtišší cesťák ve třídě ;-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:36
Je to tak. Nejpohodlnější ve třídě určitě... a nejkrásnější :-) liftback... černej :-)
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:47
Moment, já to nestačil >:D Měl bys to sem teda napsat, když už tě Pája odhalil >:D Mluvíš o Passatu? Já s ním jel jen pár desítek km normální pohodovou jízdou a bez 2 deci za 10 8-s
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:51
Musíš přestat nosit ty dřeváky...ti to říkám furt ;-)
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:56
Mě přijde, že moje dřeváky fungujou jen na vozy fauvé >:D Jsem snad jedinej, co jezdí i se snahou za 6,5 s Oktávkou 1.9TDI >:-[]
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:01
Mondeo Ozzmane... žádné Germanismy
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:04
Tak to slintám závistí ;-) Ať slouží :-) 4x4?
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:18
kompleto... skoro Vignale... :-)
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:25
Doufám, že nebudeš línej a napíšeš časem pěknou recenzi :-) Vignale je přestřelené cenově, bohužel, ale sluší mu to, zvláště hnědá metla v kombinaci s bílým interiérem :-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:34
Vignale je přestřel co se týká především servisu. Jinak ty použité materiály zase nejsou až tak špatně volené.
Ale samozřejmě Vignale jsem nevyfasoval.
Recenzi... no rád bych napsal, ale už mám téměř půl roku rozepsanou na Mazdu CX-3 a furt se mi to nedaří dokončit. Ale asi ten Ford za recenzi stát bude. A přemýšlím, že vedle sebe škodolibě postavím Mondeo a Superb... už teď můžeš tipovat vítěze >:D
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:47
Jelikož jsem Superba (a dokonce LaK) i Mondeo vyzkoušel (i to Vignale jsem už prubnul), tak mám svého vítěze už teď >:D Až bude recenze, těším se :-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 15:06
;-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:12
Jaký chlubící, tady jsi mezi svými...stejně nakaženými ;-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:16
Já vím já vím....:) Ale je to nevyléčitelná nemoc :-)
Raději dodám, že je to fasované, abych nebyl terčem závisti ( a když tak jen poloviční) >:D
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:25
Terčem závisti budeš i za fasovaný...jen se neboj >:-[]
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:38
naštěstí jsou tu i přející :-)
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:07
Já mezi ně nepatřím >:-[]
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 14:18
kecko
Avatar - Ozzman
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:45
Taky mam dvě turba..... jedno naštestí v autě a to druhý v garáži... z Laguny DCi >:-[] >:-[]
Přpomíná mi to i20,
| 10. 5. 2016 13:48
>:D
Avatar - Dylan McKay
Přišla doba,
| 10. 5. 2016 12:39
kdy je Prius se svojí jedna osmičkou pořádný dělo >:D
Přišla doba,
| 10. 5. 2016 12:41
...ale do Q2 se bez příplatku montuje motor...a jede ;-)
Avatar - Sumi2000
Přišla doba,
| 10. 5. 2016 15:31
1.0 není motor... >:-[]
Přišla doba,
| 11. 5. 2016 01:32
A co by to než motor bylo, prostě turbomotor se všemi klady i zápory.
Avatar - Hammunasakra
Přišla doba,
| 11. 5. 2016 08:41
:yes: :yes: >:D
Avatar - 3_diamanty
ako nakoniec paci sa mi
| 10. 5. 2016 12:54
o uspechu tejto masinky nemam najmensich pochyb.... a myslim ze tentokrat sa potesia aj manzelky a rozne solventne damy ... moze to byt idealna kara nielen pre muza kedze coraz viac zien vidim v autach ako tigi asx kaskaj a podobne..... ;-)

k motorom asi nema vyznam nejako sa vyjadrovat .. trend je jasny... objemy a valce uz dnes na jazdu v meste u 4,2 m dlheho auta stejne nikto neriesi.... a okrem zakladu tam nadalej vidim aj nejake solidne motorizacie takze pohoda.... kazdy si vyberie... aj mlada vodicka aj aktivny sportovec aj pan podnikatel

ten tmavy C stlpik mi ale stale kusok nesedi .... predsa len je kusok masivny na rozdiel od i20 ci CX3 alebo astry a dalsich inych aut na ktorych tmave stlpiky neposobia tak nasilne ako mi to pride na tejto Q2.... vyhrady mam aj k zadnym svetlam ktore mi pripominaju polo a podla mna by nejake tie na sirku orientovane zadne uzsie svetla ake ma audi v oblube tomuto autu pasovali lepsie .. preco zrovna tu su akesi hranate a akoby z pola prevzate je otazne ale ok.. casom si iste zvykneme... celkovo ale hodnotim kladne tento mix hran ktory sice akoby nevedel kam smeruje a posobil kusok dezorientovane ale k audi mi ta hranatost skratka pasuje a tak nejak ked sa na Q2 pozeram dlhsie... no asi je to v pr... ale fakt paci sa mi
Avatar - Sumi2000
ako nakoniec paci sa mi
| 10. 5. 2016 15:33
Za mne taky dobrý!
Pro ženu bych to auto viděl dobře.. ;-)
JEN TEN MOTŮREK 1.0 SI MŮŽOU STRČIT... :-)
Ten není dobrý ani pro důchodce..a ty opravy..raději kdyby dali klasickou 1.6 atmosferu!
Avatar - 3_diamanty
ako nakoniec paci sa mi
| 10. 5. 2016 16:20
v zltej je zaujimave ... take stavnate... ... ale ten tmavy C stlpik si mohli odpustit... pripadne mohol byt len v nejakom sportovom pakete za priplatok ... ale clovek si zvykne ..... uplny ideal by bolo keby to malo nejaku 1,6 aj 1,8 atmo ako zakladnejsie motorizacie suhlas ..... ale zase nemoze byt vsetko dokonale.... dnes uz nejaky ten kompromis musis pri vybere spravit takmer vzdy ;-)
ako nakoniec paci sa mi
| 10. 5. 2016 20:06
pani zaujimalo by ma , ktory z vas s tym 1.0 uz jazdil ked viete ze 1.6 by bola lepsia..? resp. s ktorymkolvek 1.0 turbobenzinom , ktore su k dispozicii..?
ako nakoniec paci sa mi
| 11. 5. 2016 01:44
Hezké by to bylo, ovšem u Audi se v této třídě již atmosférický motor v Evropě nedá očekávat. :-|
Avatar - Hammunasakra
ako nakoniec paci sa mi
| 11. 5. 2016 08:37
V žádný třídě = Huracán R8 je výjímka a poslední mohykán

Totéž platí o celý D3 = Lexus je poslední prémiovej výrobce co má relativně širokou nabídku atmosfér :-!

Který prodává na všech kontinentech jen v Evropě a Antarktidě je nabídka silně omezená >:D
trivalec nebrat
| 11. 5. 2016 10:09
to je ale blba moda ty trivace, mam chut si nekde v bazaru koupit starej dobrej poctivej sestivalec vyrobenej do roku 2000 a udelat si z nej vonenku

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku