Novinky
Český trh v říjnu 2008: Ve vyšší střední BMW 5 na druhém místě, vede Audi, dařilo se i Volvu
107 komentářů
Novy Audiny a BMWcka potkavam porad uz je to s nima jak se skodovkama jdou videt vsude tim padem uz to postrada exkluzivitu :no:
A jakou "exkluzivitu" má tatínek v garáži, Vikasi?
Zatim Opel Signum v dubnu pak Dodge Nitro
Jó Nitro, to je jak automobilový vnitro!
jak vidím nitro tak instinktivně uskočím stranou a odvrátím tvář, abych nezkameněl!
Tak to máš skvělé zážitky. Kousek od nás je dealer Dodge a ještě jsem neměl příležitost k setkání.
nedivim se libi se ti totiz tarty😁
tak tarty se mi nelíbí ani omylem
Třeba jednou pochopíš, že exkluzivní nerovná se minimálně prodávaný, protože ho nikdo nechce.
treba jednou pochopis, ze az nebude pulka naroda trapne omezena jen na trapny oktavky a passaty(ktery nesahaj na signuma vubec ale vubec v nicem) a podivas se nekdy do nemecka, tak uvidis kolik signumu tam jezdi a coje to vubec za auto. Do te doby si sedni do kuchyne na nocnik a pockej az zacne snezit
Neslevuj, začal jsi kašpařit o Audi a BMW, tak sem nepleť najednou Škodovky. Krom toho jsem někde slyšel, že ten tvuj Signum zoufale pláče u německý vlády.
A? kvuli krizi dneska place kde kdo
Vrať se k tématu, kde jsi uvedl nadměrné množství Audi a BMW na silnicích... Předpokládám, že v nich jezdí pouze hlupáci z neznalosti Opela s čipem, nebo je to jinak?
to sem nikdy nerek nerek sem ani ze to sou spatny auta jen je proste vidis tak casto ze se za nima ani neotocis protoze by sis ukroutil hlavu
To bude asi tou exkluzivitou ve své třídě. Pokud by jím byl třeba Hyundai, čistě hypoteticky,což je nemožný, tak si radši píchneš vidličku do oka. Já i lžíci.
me je uplne jedno cim to je, posledni dobou je hodne aut ktery vybavou konkurujou jenze lidi si mysli ze budou frajeri tady v tech autech a pak to taky tak vypada chce to trochu se lisit a ne splynout s davem
Myslím, že většina populace by ráda splynula s davem v tom BMW. Nemyslim, že s konkurenčním autem za třetinovou cenu se chtěj nějak odlišit.
za tretinovou? asi nevis kolik signum stoji+ audi bmw mercedes- jen zatu znacku das penez ak hrom a duvod? abys ukazal ze nato mas- docela snobarna ne?
Z toho co jsi napsal, jde vidět, že s omezeností máš problém ty.
Chováš se tu jako ... raději šoupej nohama.
Chováš se tu jako ... raději šoupej nohama.
A to se pozna jak?
Až budeš starší, tak ti to možná dojde.
no hlavne ze tobe uz to doslov mojem prispevku nevidim vubec nic omezenyho jen poukazuju nato ze cesi hani neco o cem vubec nemaj paru....tak co jezdis v oktavce nebo passatu ze te to tak vzrusilo😁
Omezená je třeba tvoje gramatika. Zapracuj na tom, ať se zde neprezentuješ jako dylina.
s gramatikou nemam problem jen se mi nechce fakt mam zajem tu oslnovat gramatikou jakysi kohosi
Psát správně česky, bys měl automaticky, ty zdechláňu.
On Signum asi nebude zrovna třída Octavie nebo Passatu.
Mimochodem, já jsem strávil za volantem Vectry 4 roky a po získaných zkušenostech říkám - Opel není žádná výhra.
Mimochodem, já jsem strávil za volantem Vectry 4 roky a po získaných zkušenostech říkám - Opel není žádná výhra.
zalezi jestli to byla vectra A B nebo C, taky jakej motor jestlis mel 2.0 DI tak se ani nedivim
2.5 V6 a to bylo na celým autě to nejlepší. Bohužel jen to jedno.
presne to mel tatik taky a nepamatuju si ze by mu to auto necim vadilo co ti tam tak chybelo?
Špatný podvozek (na použitý motor byl mizerný). Slabé, velmi slabé brzdy, nepřesné řazení.
Katastrofální elektrika, 2x odešla klima, vypálený žárovky ani nepočítám.
A to bylo nový auto, žádnej dovoz.
Katastrofální elektrika, 2x odešla klima, vypálený žárovky ani nepočítám.
A to bylo nový auto, žádnej dovoz.
njn to bylo dobre kdy mel opel trochu problemy s temadle vecma na te nasi se nestalo ani jedno z toho co popisujes a podvozek co vim docela usel
Podvozek "docela ujde" jen do té doby, než zkusíš něco lepšího. Bohužel, podvozek Vectry byl tragický.
aha tos mi nerek ze ses zavodnik a pak to nema na cestach vypadat tak jak to vypada to sis mel koupit calibru kdyz si chtel zavodit
Calibra měla ten samý podvozek (Vectra), takže stála taky za houby.
Opravdu ti doporučuji vyzkoušet třeba BMW, Audi, abys poznal, jak je na tom Opel špatně. A poznáš to i ty.
Opravdu ti doporučuji vyzkoušet třeba BMW, Audi, abys poznal, jak je na tom Opel špatně. A poznáš to i ty.
Tak tady trochu běháme v čase, calibra je dnes pomalu youngtimer. Faktem je, že na svého současníka E36 coupé podvozkem nestačila, a to říkám jako majitel jedné z prvních V6 cali prodaných v ČR. Ale to auto jsem měl moc rád, tehdy naprosto stačilo k pocitu King of the road.
Pravda pravdúca. My sme mali jednu z prvých 2.0 110 KW a narobila parády ako Ferrari. Chodil som len základku ale baby som balil aj z kufra. >😒]
jo a k čemu ti byly? >😒]
>😁 věřím páč vím, cali byla mazel, a nejen to, co "parády" se s dnes trapnými 170ti koňmi V6 mezi těmi stopětkami a firemními favority dalo udělat na dé jedna. 😉
Jj D1. Tato presedlal s dízlovej R21 a nejak to pred Brnom neustál a cvakli si nás s 220 na tachometri. >😒]
Vtedy sme sa cítili ako najväčší frajeri a chválil sa tým na počkanie. :-!
Vtedy sme sa cítili ako najväčší frajeri a chválil sa tým na počkanie. :-!
Já jsem měl i nástěnku s bločkama, jo, pionýrská doba, naštěstí jsem to přežil. 😉
tak cali byla v té době zhmotněním snů. prostě boží auto :😉 >😁
Zvlášť pro někoho, kdo ještě nějaké čtyři roky před tím plánoval, že od otce koupí tu jetou stopětku, která dostane generálku a ještě bude pěkných pár let sloužit. 😄 😉
Ty jsi taky dobrá řepa, vaříš tu pejskokočičkovský guláš, BMW, Audi nejsou exkluzivní, proti tomu postavíš Opel, a podpoříš to blábolením o passatech a oktávkách a záplavě signumů v Německu. Vypadá to na nového mentálního obra.
ach jo takze jinak opel signum zminenym BMW5 a audi A6 muze konkurovat. oktavky a passaty zminuji obecne ve vztahu k opelu kdyby lidi nemeli predsudky vetsinou z niceho opel by se tu v CR mel mnohem lip jenze cesi sou cesi tak je tu pak samej passat a oktavka i za cenu toho ze sou mnohem drazsi ale proste kdo nema passata a oktavku neni frajer takze tak
"ach jo takze jinak opel signum zminenym BMW5 a audi A6 muze konkurovat." Vidíš, stačilo napsat tuhle větu, a všichni máme hned jasno. Nezbude ti než doufat, že se jednou taťkovi podaří přišetřit a koupit si třeba tu pětku, abys mohl pochopit jak legračně tvoje dnešní prohlášení znělo. 😉
ale to on si muze koupit on ma penez dost ale nepotrebuje se takhle prezentovat on dava penize do veteranu coz aspon ma nejakou cenu
Nejde o prezentaci, člověka, který nepozná rozdíl v kvalitách bmw5 a opelu signum nelze považovat za autonadšence ve smyslu nadšeného řidiče. Nemluvím tu o image nebo kvalitě provedení, mluvím o tom, co ta auta umí, zrovna mezi těmito dvěma je rozdíl světů.
Vyšší střední, to je referenční silniční liga. Jednak svými rozměry, jednak, mezi úspěšnými, akcentem na prémiovost. Tohle je středobod aut. Luxus, rozměry, jízda. Vše v rovině dokonalosti. Zde se nediskutuje, zde se nakupuje, a za velký prachy.
Popravdě nutno napsat, že BMW 5 je stále (a stále více) krásná. Je tak krásná, že z ní bude za čas ikonozní veterán. O AUDI A6 netřeba psát, stačí se koukat a číst. Koukej se na silnicích, uvidíš jedno z nejúchvatnějších aut dneška (zejména ve variaci AVANT) a to čtení - přečti si vedle Blog Dinara o souboji BMW3 x S4... abys konečně už pochopil, co jsi ty a co je AUDI :yes: Mercedes s E-klasse elegantně dožívá modelový generační život, aby nás zanedlouho sejmul stejně, jako tomu bylo v případě nového C-klasse.
Německá prémiová vyšší střední je prostě dokonalý triumvirát. Vybere si jak blazeovaný elegán s prošedivělým moudím, ostrej nezmutovanej evropskej drzek i estét s technickým vzděláním. Je úplně jedno, jestli pořídíš pětku od BMW, šestku od AUDI či éčko od Mercedesu, ani u jednoho nesáhneš vedle, ba co víc, budeš mít to nejlepší, co lze na světe pořídit. Jde jenom o to, který z nich ti bude slušet.
Německou prémii fantasticky doplňuje VOLVO. A když k těmhle čtyřem mušketýrům přidáme ještě distingovaného Jaguara, myslím, že bychom tu nenašli nikoho, kdo by měl problém s výběrem. Jen na ta auta mít...
Tabulka má samozřejmě ty nahoře a ty dole... Vol svůj vůz podle toho, na jakém místě se nacházíš ve spooečenském žebříčku ty. Ostatně takhle to na silnicích chodi všude. je elita, liga mistrů, pak střed a nakonec amatéři, klaka, šeď... Tak když kolem tebe zašumí něco do osmého místa, sejmi hučku, poklekni do prachu v pangejtu a vzdej hold těm nejlepším, vzdej hold šlechtě silnic :yes:
Popravdě nutno napsat, že BMW 5 je stále (a stále více) krásná. Je tak krásná, že z ní bude za čas ikonozní veterán. O AUDI A6 netřeba psát, stačí se koukat a číst. Koukej se na silnicích, uvidíš jedno z nejúchvatnějších aut dneška (zejména ve variaci AVANT) a to čtení - přečti si vedle Blog Dinara o souboji BMW3 x S4... abys konečně už pochopil, co jsi ty a co je AUDI :yes: Mercedes s E-klasse elegantně dožívá modelový generační život, aby nás zanedlouho sejmul stejně, jako tomu bylo v případě nového C-klasse.
Německá prémiová vyšší střední je prostě dokonalý triumvirát. Vybere si jak blazeovaný elegán s prošedivělým moudím, ostrej nezmutovanej evropskej drzek i estét s technickým vzděláním. Je úplně jedno, jestli pořídíš pětku od BMW, šestku od AUDI či éčko od Mercedesu, ani u jednoho nesáhneš vedle, ba co víc, budeš mít to nejlepší, co lze na světe pořídit. Jde jenom o to, který z nich ti bude slušet.
Německou prémii fantasticky doplňuje VOLVO. A když k těmhle čtyřem mušketýrům přidáme ještě distingovaného Jaguara, myslím, že bychom tu nenašli nikoho, kdo by měl problém s výběrem. Jen na ta auta mít...
Tabulka má samozřejmě ty nahoře a ty dole... Vol svůj vůz podle toho, na jakém místě se nacházíš ve spooečenském žebříčku ty. Ostatně takhle to na silnicích chodi všude. je elita, liga mistrů, pak střed a nakonec amatéři, klaka, šeď... Tak když kolem tebe zašumí něco do osmého místa, sejmi hučku, poklekni do prachu v pangejtu a vzdej hold těm nejlepším, vzdej hold šlechtě silnic :yes:
Dnes sis zapomel vzit prasek vid
Copak to tu děláš, okopáváš něčí kotníky, podle toho, cos napsal nahoře, je to zatím tak na šoupání nohama.
nemachruj tu stejne me nesbalis 8-s
Co ty víš, třeba má Dodge Kalíbr
Dinar? Si ho dycky představím jako zrzavého drzka sloužícího u Texas ranger. :-!
Jó v tom pickůpu a je takovej dobrák...
Akorát jeho brokovnice zas takovej dobrák neni, tak ať vás ani nenapadne lízt mi v noci přes čáru, na mexikáni já sem vysazenej.
Jo jo, presne jak pises, tady se snad neda ani slapnout vedle. A6, 5-er, E-klasse, XF, to jsou paradni auta, ktera sveho majitele budou maximalne hyckat a pritom jeste porad nejsou tak obrovska, aby nedokazala poskytnout i jistou jizdni zabavu svemu ridici, podle me. V tehle tride bych si taky jednou rad vybiral 😄
Tak, vzhladom k tomu, ze V70 je iba S80 v kombi, su to celkom slusne cisla! Hned pred 5-er, na druhe miesto...
Nechapu co lidi ne tech audinach maj.. Jel jsem s A6, ano je to poctivy kus auta ale ten design.. a jizdni vlastnosti? oproti BMW absolutne na nule. Z toho jde az mraz po zadech co si muzes s BMW dovolit.. Audi si proste koupi clovek ktery nehledi na jizdni vl. ve smyslu zabavnosti, protoze o to u audi opravdu nejde. 😉
BMW nepatri ke Skode, holt "images domaciho VW" prodava v CR minimalne 10 let 😉 :no:
Tak z tohoto vysvětlení by asi majitelé Audin nebyli příliš nadšení... >😁
Jejich problem. Ale je to pravda, nic jineho v tom nema moc cenu hledat. 😉 Staci se podivat na prumer zakazniku AUDI co maji u Audi dealeru na protiucet v Bazaru vecinou Skodu nebo VW.
Audi ja proste brano jako draha lidova nobl Skoda od VW. Proste pro koho uz neni dost Superb nebo VW Passat, pro poradne borce tu je Audi. >😁
BMW je brano ja Nemecke, ne na pul cesko narodni 😉
Stejny pristup je i u jinych "ceskych" tovaren Hyundai .... To neni ciste racionalnim vyber ale jen dobry pocit kupuji neco co "skoro" ceske. >😁
Audi ja proste brano jako draha lidova nobl Skoda od VW. Proste pro koho uz neni dost Superb nebo VW Passat, pro poradne borce tu je Audi. >😁
BMW je brano ja Nemecke, ne na pul cesko narodni 😉
Stejny pristup je i u jinych "ceskych" tovaren Hyundai .... To neni ciste racionalnim vyber ale jen dobry pocit kupuji neco co "skoro" ceske. >😁
Ty máš zase svůj den, co? >😁
Audi umí udělat nekompromisní auto. Proto se mu daří a nejen u nás. Světové prodeje třeba A6, jsou téměř takové, co obou hlavních konkurentů dohromady. Radím vyzkoušet a pak nebudeš psát tyto bludy. :-!
Audi umí udělat nekompromisní auto. Proto se mu daří a nejen u nás. Světové prodeje třeba A6, jsou téměř takové, co obou hlavních konkurentů dohromady. Radím vyzkoušet a pak nebudeš psát tyto bludy. :-!
Tak to je podle mě mimo, jěště tak může tenhle "českospasitelskej" komplex fungovat u VW - Golfů, Passatů atd. Ale brát jednu z premiovejch značek pohledem jako "skorodomácíauťák" je kravina. Co třeba Porsche ? Dojezdím Fabii a automaticky, když už jsem věrnej koncernu, si skočim pro nějaký to poršátko, ne ?
vysoká obliba audi u nás začala s masivním dovozem ojetých Audi 80/100 na začátku 90let. Se spokojeností jejich řidičů a rychlým podchycením tohoto vlivu zástupci značky a agresivní kampaní v první a druhé půlce let devadesátých.
Myslím že to není jenom tím, tohle bys mohl říct i o BMW nebo mercedesu nebo fordu, oplu...
ford a opel? krom sierry a vectry se tu moc netahal
No téééda, tys jel v A6 a dokážeš napsat, že má jízdní vlastnosti na nule? >😁
Co potom ty hromady ostatních značek, ty mají jízdní vlastnosti v minusu? >😁
Co potom ty hromady ostatních značek, ty mají jízdní vlastnosti v minusu? >😁
Audi opravdu nejde o "zábavnost". A6ka je dokonalý nástroj na dálnici. Izolované řizení, geniální schopnost maskovat rychlost. Zkrátka auto, se kterým jedeš 230 km/h, protože z každýho detailu víš, že tenhle kočár je na to dělanej. BMW 5 oproti tomu trpí na runflaty, je subjektivně dost citvilé na boční vítr a "komunikativní řízení" (řečeno v tomto případě hodně s nadsázkou) taky není nic, o co by člověk při křižování Evropských dálnic stál. A to nemluvím o interiéru - A6 je vevnitř skvost, zatímco interiérem 5er by se daly strašit děti.
Navíc podvozek A6 umí velmi překvapit i co se schopnosti zatáčet týče. BMW to sice není, ale rozhodně to není žádný ořezávátko.
Černej kůň je tady Jaguar. :yes: Teda spíš černá kočka.
Navíc podvozek A6 umí velmi překvapit i co se schopnosti zatáčet týče. BMW to sice není, ale rozhodně to není žádný ořezávátko.
Černej kůň je tady Jaguar. :yes: Teda spíš černá kočka.
U Volva je vidět velké zlepšení, ve značkách si od začátku roku drží s přehledem druhou pozici s podílem 24,1 %. :yes: