V říjnu triumfovalo ve vyšší střední třídě opět Audi A6. Jeho mnichovský konkurent, BMW pětkové řady, skončil druhý, na třetí příčku se prodralo Volvo XC70.
treba jednou pochopis, ze az nebude pulka naroda trapne omezena jen na trapny oktavky a passaty(ktery nesahaj na signuma vubec ale vubec v nicem) a podivas se nekdy do nemecka, tak uvidis kolik signumu tam jezdi a coje to vubec za auto. Do te doby si sedni do kuchyne na nocnik a pockej az zacne snezit
Neslevuj, začal jsi kašpařit o Audi a BMW, tak sem nepleť najednou Škodovky. Krom toho jsem někde slyšel, že ten tvuj Signum zoufale pláče u německý vlády.
Vrať se k tématu, kde jsi uvedl nadměrné množství Audi a BMW na silnicích... Předpokládám, že v nich jezdí pouze hlupáci z neznalosti Opela s čipem, nebo je to jinak?
To bude asi tou exkluzivitou ve své třídě. Pokud by jím byl třeba Hyundai, čistě hypoteticky,což je nemožný, tak si radši píchneš vidličku do oka. Já i lžíci.
me je uplne jedno cim to je, posledni dobou je hodne aut ktery vybavou konkurujou jenze lidi si mysli ze budou frajeri tady v tech autech a pak to taky tak vypada chce to trochu se lisit a ne splynout s davem
za tretinovou? asi nevis kolik signum stoji+ audi bmw mercedes- jen zatu znacku das penez ak hrom a duvod? abys ukazal ze nato mas- docela snobarna ne?
No já bych teda měl zájem, co se týče toho splynutí s davem prostřednictvím BMW 5. Já jsem takovej dost průměrnej občan, tak abych jakože nevyčníval, jsem si myslel, vašnosti.
no hlavne ze tobe uz to doslov mojem prispevku nevidim vubec nic omezenyho jen poukazuju nato ze cesi hani neco o cem vubec nemaj paru....tak co jezdis v oktavce nebo passatu ze te to tak vzrusilo:D
Špatný podvozek (na použitý motor byl mizerný). Slabé, velmi slabé brzdy, nepřesné řazení.
Katastrofální elektrika, 2x odešla klima, vypálený žárovky ani nepočítám.
Tak tady trochu běháme v čase, calibra je dnes pomalu youngtimer. Faktem je, že na svého současníka E36 coupé podvozkem nestačila, a to říkám jako majitel jedné z prvních V6 cali prodaných v ČR. Ale to auto jsem měl moc rád, tehdy naprosto stačilo k pocitu King of the road.
>:D věřím páč vím, cali byla mazel, a nejen to, co "parády" se s dnes trapnými 170ti koňmi V6 mezi těmi stopětkami a firemními favority dalo udělat na dé jedna. ;-)
Jj D1. Tato presedlal s dízlovej R21 a nejak to pred Brnom neustál a cvakli si nás s 220 na tachometri. >:-[]
Vtedy sme sa cítili ako najväčší frajeri a chválil sa tým na počkanie. :-!
Já měl vloni exekuci za botičku z r.95! Ze 400 kil 3500! Ani se neobtěžovali zjištovat, kde bydlim, až ze zablokovanýho účtu jsem to zjistil. To jim šlo dobře.
Zvlášť pro někoho, kdo ještě nějaké čtyři roky před tím plánoval, že od otce koupí tu jetou stopětku, která dostane generálku a ještě bude pěkných pár let sloužit. :-);-)
Ty jsi taky dobrá řepa, vaříš tu pejskokočičkovský guláš, BMW, Audi nejsou exkluzivní, proti tomu postavíš Opel, a podpoříš to blábolením o passatech a oktávkách a záplavě signumů v Německu. Vypadá to na nového mentálního obra.
ach jo takze jinak opel signum zminenym BMW5 a audi A6 muze konkurovat. oktavky a passaty zminuji obecne ve vztahu k opelu kdyby lidi nemeli predsudky vetsinou z niceho opel by se tu v CR mel mnohem lip jenze cesi sou cesi tak je tu pak samej passat a oktavka i za cenu toho ze sou mnohem drazsi ale proste kdo nema passata a oktavku neni frajer takze tak
"ach jo takze jinak opel signum zminenym BMW5 a audi A6 muze konkurovat." Vidíš, stačilo napsat tuhle větu, a všichni máme hned jasno. Nezbude ti než doufat, že se jednou taťkovi podaří přišetřit a koupit si třeba tu pětku, abys mohl pochopit jak legračně tvoje dnešní prohlášení znělo. ;-)
Nejde o prezentaci, člověka, který nepozná rozdíl v kvalitách bmw5 a opelu signum nelze považovat za autonadšence ve smyslu nadšeného řidiče. Nemluvím tu o image nebo kvalitě provedení, mluvím o tom, co ta auta umí, zrovna mezi těmito dvěma je rozdíl světů.
Vyšší střední, to je referenční silniční liga. Jednak svými rozměry, jednak, mezi úspěšnými, akcentem na prémiovost. Tohle je středobod aut. Luxus, rozměry, jízda. Vše v rovině dokonalosti. Zde se nediskutuje, zde se nakupuje, a za velký prachy.
Popravdě nutno napsat, že BMW 5 je stále (a stále více) krásná. Je tak krásná, že z ní bude za čas ikonozní veterán. O AUDI A6 netřeba psát, stačí se koukat a číst. Koukej se na silnicích, uvidíš jedno z nejúchvatnějších aut dneška (zejména ve variaci AVANT) a to čtení - přečti si vedle Blog Dinara o souboji BMW3 x S4... abys konečně už pochopil, co jsi ty a co je AUDI :yes: Mercedes s E-klasse elegantně dožívá modelový generační život, aby nás zanedlouho sejmul stejně, jako tomu bylo v případě nového C-klasse.
Německá prémiová vyšší střední je prostě dokonalý triumvirát. Vybere si jak blazeovaný elegán s prošedivělým moudím, ostrej nezmutovanej evropskej drzek i estét s technickým vzděláním. Je úplně jedno, jestli pořídíš pětku od BMW, šestku od AUDI či éčko od Mercedesu, ani u jednoho nesáhneš vedle, ba co víc, budeš mít to nejlepší, co lze na světe pořídit. Jde jenom o to, který z nich ti bude slušet.
Německou prémii fantasticky doplňuje VOLVO. A když k těmhle čtyřem mušketýrům přidáme ještě distingovaného Jaguara, myslím, že bychom tu nenašli nikoho, kdo by měl problém s výběrem. Jen na ta auta mít...
Tabulka má samozřejmě ty nahoře a ty dole... Vol svůj vůz podle toho, na jakém místě se nacházíš ve spooečenském žebříčku ty. Ostatně takhle to na silnicích chodi všude. je elita, liga mistrů, pak střed a nakonec amatéři, klaka, šeď... Tak když kolem tebe zašumí něco do osmého místa, sejmi hučku, poklekni do prachu v pangejtu a vzdej hold těm nejlepším, vzdej hold šlechtě silnic :yes:
Jo jo, presne jak pises, tady se snad neda ani slapnout vedle. A6, 5-er, E-klasse, XF, to jsou paradni auta, ktera sveho majitele budou maximalne hyckat a pritom jeste porad nejsou tak obrovska, aby nedokazala poskytnout i jistou jizdni zabavu svemu ridici, podle me. V tehle tride bych si taky jednou rad vybiral :-)
Nechapu co lidi ne tech audinach maj.. Jel jsem s A6, ano je to poctivy kus auta ale ten design.. a jizdni vlastnosti? oproti BMW absolutne na nule. Z toho jde az mraz po zadech co si muzes s BMW dovolit.. Audi si proste koupi clovek ktery nehledi na jizdni vl. ve smyslu zabavnosti, protoze o to u audi opravdu nejde. ;-)
Jejich problem. Ale je to pravda, nic jineho v tom nema moc cenu hledat. ;-) Staci se podivat na prumer zakazniku AUDI co maji u Audi dealeru na protiucet v Bazaru vecinou Skodu nebo VW.
Audi ja proste brano jako draha lidova nobl Skoda od VW. Proste pro koho uz neni dost Superb nebo VW Passat, pro poradne borce tu je Audi. >:D
BMW je brano ja Nemecke, ne na pul cesko narodni ;-)
Stejny pristup je i u jinych "ceskych" tovaren Hyundai .... To neni ciste racionalnim vyber ale jen dobry pocit kupuji neco co "skoro" ceske. >:D
Audi umí udělat nekompromisní auto. Proto se mu daří a nejen u nás. Světové prodeje třeba A6, jsou téměř takové, co obou hlavních konkurentů dohromady. Radím vyzkoušet a pak nebudeš psát tyto bludy. :-!
Tak to je podle mě mimo, jěště tak může tenhle "českospasitelskej" komplex fungovat u VW - Golfů, Passatů atd. Ale brát jednu z premiovejch značek pohledem jako "skorodomácíauťák" je kravina. Co třeba Porsche ? Dojezdím Fabii a automaticky, když už jsem věrnej koncernu, si skočim pro nějaký to poršátko, ne ?
vysoká obliba audi u nás začala s masivním dovozem ojetých Audi 80/100 na začátku 90let. Se spokojeností jejich řidičů a rychlým podchycením tohoto vlivu zástupci značky a agresivní kampaní v první a druhé půlce let devadesátých.
Audi opravdu nejde o "zábavnost". A6ka je dokonalý nástroj na dálnici. Izolované řizení, geniální schopnost maskovat rychlost. Zkrátka auto, se kterým jedeš 230 km/h, protože z každýho detailu víš, že tenhle kočár je na to dělanej. BMW 5 oproti tomu trpí na runflaty, je subjektivně dost citvilé na boční vítr a "komunikativní řízení" (řečeno v tomto případě hodně s nadsázkou) taky není nic, o co by člověk při křižování Evropských dálnic stál. A to nemluvím o interiéru - A6 je vevnitř skvost, zatímco interiérem 5er by se daly strašit děti.
Navíc podvozek A6 umí velmi překvapit i co se schopnosti zatáčet týče. BMW to sice není, ale rozhodně to není žádný ořezávátko.
Černej kůň je tady Jaguar. :yes: Teda spíš černá kočka.