Novinky
Fakt jsem jediný, komu to přijde pošahaný? Aneb chceme vám ukázat něco, co vám nechceme ukázat.
V klidu, z ničeho udělat spektákl pro slintaly... Když není co ukázat, udělám co největší divadlo...
Je to podobné, jako když uveřejní fotku auta zahaleného "ubrusem". 😄 Nebo jen nějaký detail. Nebo auto ve "tmě", možná s rozsvícením denním svícením. Z tohohle je vidět ještě celkem dost.
pohon jak Fabka. Tohle je fakt jedině pro vylepšování ega.
Fajn, obiednavam si u teba Fabku V6 turbo, quattro. >😒]
kolko ti poslem zalohu a aka bude dodacia lehota ? >😁 >😁 >😁 >😁
kolko ti poslem zalohu a aka bude dodacia lehota ? >😁 >😁 >😁 >😁
Jenže ty píšeš o pravém Audi. Hej, fakt by tě těšilo předokolní kupé?
Ja nemozem za to, ze autor ani ty neviete, ze MLBevo je stavana aj na quattro. >😒]
Vypadam na to, ze by som si niekedy kupil Audi bez quattra ? :-!
Vypadam na to, ze by som si niekedy kupil Audi bez quattra ? :-!
ale ved to quattro tak isto nebude chciet zatocit ako aj predohrab.... :-!
vyskusaj si nejaku A6 FWD a potom A6 quattro, najlepsie so sporotovym diferakom vzadu.
Pochopis ten rozdiel. 😉
Pochopis ten rozdiel. 😉
Pochopitelně! Ten předohrab vůbec nemá bejt v nabídce :-!
blbost.
Skutečnost :-!
Auto vyšší střední co nesedí na silnici je fakt ostuda. Píšeme rok 2-16
Auto vyšší střední co nesedí na silnici je fakt ostuda. Píšeme rok 2-16
Skús si najskôr spraviť poriadok vo vedomostiach, A4/A5/A5SB nie je vyššia stredná trieda, tam patrí A6/A7SB. 😉
"nesedí na silnici" může být dost subjektivní, resp. závažná část řidičů se do takové situace nedostane. Je to A6, ne Lamborghini. Pro někoho to klidně může být nedostatečné, ale zcela jistě ne pro každého.
To souhlasim. I tak to je ale nejhorší podvozek třídy = a podle mě by vůbec neměl bejt v nabídce
Je zřejmě horší než nějakej Renault Talisman nebo co = to já považuju za hodně špatný
Je zřejmě horší než nějakej Renault Talisman nebo co = to já považuju za hodně špatný
Horší než Talisman s torzkou? Tý jó! >😁
No, a k tvému předešlému, že A4 má taky tragickou trakci- může být, že pro tebe zcela nedostatečnou, ok, v pohodě. Já jezdím +- stejně rychle jako běžný provoz,předjíždím, a za 50tkm jsem si žádného problému s trakcí nevšiml.
Mmch, dočítám se tu, že z automatů ve vyšší střední (Tiptronic, 8st.ZF, 7G tronic)je asi nejhorší MB. Neměl by tedy taky vůbec být v nabídce?
No, a k tvému předešlému, že A4 má taky tragickou trakci- může být, že pro tebe zcela nedostatečnou, ok, v pohodě. Já jezdím +- stejně rychle jako běžný provoz,předjíždím, a za 50tkm jsem si žádného problému s trakcí nevšiml.
Mmch, dočítám se tu, že z automatů ve vyšší střední (Tiptronic, 8st.ZF, 7G tronic)je asi nejhorší MB. Neměl by tedy taky vůbec být v nabídce?
Jo tý jo = fakt je to dost průser :-!
Mainstreamová střední vs prémie o třídu vejš
Ty si snad kdekoli slyšel čet že Talisman má problémy s trakcí? Spíš ne
O předokolkovejch Audi furt dokola = bohužel včetně nový A4
A bacha v tomhle má stejnej názor i největší Audi fanda týhle části planety AUDIRS6 😉
Ale máš samozřejmě pravdu že když netlačíš na pilu a jen jezdíš je to fuk. Ostatně loňský vyjádření Audi že do budoucna na jízdních vlastnostech nebude záležet je výmluvný
Bohužel asi i pravdivý 😐
Aktualizuj si info o převodovkách = 9ti stupňovej automat je skvělej = která převodovka v současnoti drží černýho petra taky neni zrovna tajemství
K tý MB převodovce: To mi vždycky dávali kouř rodiče = když jsem řikal že někdo měl stejně blbou ne-li horší známku. Takys to dělal? 😄
Mainstreamová střední vs prémie o třídu vejš
Ty si snad kdekoli slyšel čet že Talisman má problémy s trakcí? Spíš ne
O předokolkovejch Audi furt dokola = bohužel včetně nový A4
A bacha v tomhle má stejnej názor i největší Audi fanda týhle části planety AUDIRS6 😉
Ale máš samozřejmě pravdu že když netlačíš na pilu a jen jezdíš je to fuk. Ostatně loňský vyjádření Audi že do budoucna na jízdních vlastnostech nebude záležet je výmluvný
Bohužel asi i pravdivý 😐
Aktualizuj si info o převodovkách = 9ti stupňovej automat je skvělej = která převodovka v současnoti drží černýho petra taky neni zrovna tajemství
K tý MB převodovce: To mi vždycky dávali kouř rodiče = když jsem řikal že někdo měl stejně blbou ne-li horší známku. Takys to dělal? 😄
Talisman nema dovod mat problem s trakciou, lebo nema co ( vykon ) prenasat... >😒]
Ten limit 400 Nm by som ja znizil do 300/320 - teda aktualne 2.0 TFSI ultra.
Uz 2.0 TDi 340 Nm problem mat moze, ale pre kludasa to tiez nieje tragedia.
A o tom to je - je to len nedostatocne, problem, tragedia ?
Tragedia az pre tie silnejsie motorizacie. Lenze to ja nezmenim a vdaka ultra-quattru bude dufam FWD-ciek ubudat. Ono - trend je jasny, podiely 4-koliek sa stale zvysuju, ludia si to oblubili, takze nevidim nejaky problem.
A este k podvozku A6, alebo novsej A4 - obe maju 5-prvkovy predok s vynikajucou kinematikou, takze rozlisuj fakt trakciu a adheziu. Ked neprezenies najazd, v zatacke problem nieje. Pokial ale necitlivo skocis po plyne, tak to 😁S proste nad tych "mojich odhadovanych" 320 Nm problem mat moze, to by musela byt predna naprava na sposom Ford Revo-knuckle ( ci ako sa to pise - minuly FocusRS ), ale aj ta mala problemy v extremnych situaciach.
Takze aj FWD-ckove MLB/MLBevo Audi maju dobry podvozok - z hladiska zatacania to vobec nieje taky problem, ako to novinari demonizuju ( odskusane na A6 2.0 TDi min.gen.- teda tej, ktora vraj nezatacala nikdy ), problem pri vyssich vykonoch je trakcia na exite.
Ten limit 400 Nm by som ja znizil do 300/320 - teda aktualne 2.0 TFSI ultra.
Uz 2.0 TDi 340 Nm problem mat moze, ale pre kludasa to tiez nieje tragedia.
A o tom to je - je to len nedostatocne, problem, tragedia ?
Tragedia az pre tie silnejsie motorizacie. Lenze to ja nezmenim a vdaka ultra-quattru bude dufam FWD-ciek ubudat. Ono - trend je jasny, podiely 4-koliek sa stale zvysuju, ludia si to oblubili, takze nevidim nejaky problem.
A este k podvozku A6, alebo novsej A4 - obe maju 5-prvkovy predok s vynikajucou kinematikou, takze rozlisuj fakt trakciu a adheziu. Ked neprezenies najazd, v zatacke problem nieje. Pokial ale necitlivo skocis po plyne, tak to 😁S proste nad tych "mojich odhadovanych" 320 Nm problem mat moze, to by musela byt predna naprava na sposom Ford Revo-knuckle ( ci ako sa to pise - minuly FocusRS ), ale aj ta mala problemy v extremnych situaciach.
Takze aj FWD-ckove MLB/MLBevo Audi maju dobry podvozok - z hladiska zatacania to vobec nieje taky problem, ako to novinari demonizuju ( odskusane na A6 2.0 TDi min.gen.- teda tej, ktora vraj nezatacala nikdy ), problem pri vyssich vykonoch je trakcia na exite.
Ale tak prostě se musím naučit se svým autem jezdit. Přece těch 400Nm na zadku je taky potenciálně o ústa, dokonce daleko víc než u toho FWD... nemůžu hamtnout na plyn na jedničku nebo dvojku a čekat, že to kola poberou... ale pak třeba na 4-5-6 už tam žádný problém s trakcí není.
Nevím, čím začít dřív. Snad- on někdo kromě tebe srovnává Talisman a A6?
Kolik máš v A6 najeto?
Kolik v A4?
A znovu- to, že něco nevyhovuje tobě, to, že něco není lepší než konkurence, není ještě důvod, aby to vůbec nepřišlo do výroby.
To byl automobilový trh hodně chudý.
Z poslední doby mě napadá jeden 180kw benzinový Lexus, který dynamicky evidentně nestačí na konkurenci. Přitom vypadá tak sportovně. Že si nepamatuji, že bys tam psal, že se vůbec neměl dostat do výroby......
Že by selektivní posuzování? Že by milovaný Lexus, kterému se odpustí vše, a nenáviděné Audi, kterému celá rodina nemůže přijít na jméno? Ale určitě máš spoustu jiných vysvětlení.
Kolik máš v A6 najeto?
Kolik v A4?
A znovu- to, že něco nevyhovuje tobě, to, že něco není lepší než konkurence, není ještě důvod, aby to vůbec nepřišlo do výroby.
To byl automobilový trh hodně chudý.
Z poslední doby mě napadá jeden 180kw benzinový Lexus, který dynamicky evidentně nestačí na konkurenci. Přitom vypadá tak sportovně. Že si nepamatuji, že bys tam psal, že se vůbec neměl dostat do výroby......
Že by selektivní posuzování? Že by milovaný Lexus, kterému se odpustí vše, a nenáviděné Audi, kterému celá rodina nemůže přijít na jméno? Ale určitě máš spoustu jiných vysvětlení.
Jj takys to dělal a děláš to dodnes 😉
Kdo mi to tuhle nevěřil že hifi a další věci se neprodávaj podle kvality? 😄
Kdo mi to tuhle nevěřil že hifi a další věci se neprodávaj podle kvality? 😄
Hi-fi? No, já určitě ne....
Jo vim žes to nebyl ty.. 😄
Měli bysme si užít auta dokud to jde = třeba nový Camaro vypadá hodně nadějně :yes: :yes😒br />
Trochu k tématu co sme včera diskutovali. Podle hlasování nejlepší seriál všech dob [odkaz]
Viděl sem ho už před pár lety a fakt je hodně dobrej = rozhodně doporučuju
Měli bysme si užít auta dokud to jde = třeba nový Camaro vypadá hodně nadějně :yes: :yes😒br />
Trochu k tématu co sme včera diskutovali. Podle hlasování nejlepší seriál všech dob [odkaz]
Viděl sem ho už před pár lety a fakt je hodně dobrej = rozhodně doporučuju
No tak to ani omylem.
Rozveď.. 😉
1) Audi A6 s přednim pohonem má problémy s trakcí
2) Audi A6 je nejhorší podvozek svý třídy
3) Renault Talisman nemá ani náznak problému s trakcí
Eště něco? 😄
1) Audi A6 s přednim pohonem má problémy s trakcí
2) Audi A6 je nejhorší podvozek svý třídy
3) Renault Talisman nemá ani náznak problému s trakcí
Eště něco? 😄
A6 2,0TDI má problém s trakcí?
1. Nie take, ako to demonizujes
2. Rozhodne nie
3. Rozhodne ano, ako kazde auto s FWD, ktore musi prenasat viac ako 300 Nm
2. Rozhodne nie
3. Rozhodne ano, ako kazde auto s FWD, ktore musi prenasat viac ako 300 Nm
Už jsi slevil ze 400Nm? >😒] 😉
Já ti nevim = znám Citroen co totálně bez problémů přenášel 450 Nm 😄
A neřídil Karel ale docela ostrá holka >😒]
Sorry Karle! 😉
A neřídil Karel ale docela ostrá holka >😒]
Sorry Karle! 😉
>😁 >😁 >😁 >😁
uz som si myslel, ze nas toho usetris... Neusetril ! >😁 >😁 >😁 >😁
Vzdajme hold zazracnej Kylienej C5-ke, ktora zazracne bezproblemovo prenasala 450 Nm na prednej naprave !
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
Uz to nehul ! >😒]
uz som si myslel, ze nas toho usetris... Neusetril ! >😁 >😁 >😁 >😁
Vzdajme hold zazracnej Kylienej C5-ke, ktora zazracne bezproblemovo prenasala 450 Nm na prednej naprave !
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
Uz to nehul ! >😒]
1. To nie len ja = to chlapi z Autobildu a dalších to je ten problém 😉
2. Tak kdopak má ve vyšší střední eště problémy s trakcí? 😄
3. No brachu to fakt ne = Renaulty, Citrony, Mazda, Pažouty, Fordy, Hyundai = bez problémů přes 400 Nm
Honda, Volvo a Alfa = 380, 400 Nm
To se skoro nechce věřit žejo? 😉
Ne vážně = když Audi tak 4x4 = jinak je to fakt špatně
2. Tak kdopak má ve vyšší střední eště problémy s trakcí? 😄
3. No brachu to fakt ne = Renaulty, Citrony, Mazda, Pažouty, Fordy, Hyundai = bez problémů přes 400 Nm
Honda, Volvo a Alfa = 380, 400 Nm
To se skoro nechce věřit žejo? 😉
Ne vážně = když Audi tak 4x4 = jinak je to fakt špatně
nie o tom tu piseme, Kankunen a ja sme nadhodili, ze ked uz sportove auto, tak co ine ako zadny nahon.
Mal som A6 a to bolo prave vzor nedotacaveho auta. Casom sa to celkom uspesne snazia upravovat ( posun taziska ) a ukecat do zakrut...
Ale ked sa bavime o sportovom aute, tak vyrobci vzdy pouzivaju zadny nahon a stvorkolka im tu snahu v zatackach celkom uspesne znehodnocuje. Pokial sa bavime samozrejme o sportovom aute na asfalt. Za znizenej adhezii je 4x4 vo vyhode, nezanedbatelny je aj prenos vykonu z miesta alebo pri vyjazde ( ale zase ta hmotnost a trecie odpory hraju proti sportovej radosti.) Ale dufam, ze to vsetko vies aj ty sam a nezacneme tu obohratu pesnicku o stvorkolkach....
:-!
Mal som A6 a to bolo prave vzor nedotacaveho auta. Casom sa to celkom uspesne snazia upravovat ( posun taziska ) a ukecat do zakrut...
Ale ked sa bavime o sportovom aute, tak vyrobci vzdy pouzivaju zadny nahon a stvorkolka im tu snahu v zatackach celkom uspesne znehodnocuje. Pokial sa bavime samozrejme o sportovom aute na asfalt. Za znizenej adhezii je 4x4 vo vyhode, nezanedbatelny je aj prenos vykonu z miesta alebo pri vyjazde ( ale zase ta hmotnost a trecie odpory hraju proti sportovej radosti.) Ale dufam, ze to vsetko vies aj ty sam a nezacneme tu obohratu pesnicku o stvorkolkach....
:-!
A5 ale není sportovní auto.
S tím 4x4 vs. RWD se i u sportovních aut pohybujeme na tenkém ledě, samozřejmě jsou to kila navíc, ale na druhou stranu i trakce navíc, třeba takové GT-R umí fungovat poměrně efektivně.
S tím 4x4 vs. RWD se i u sportovních aut pohybujeme na tenkém ledě, samozřejmě jsou to kila navíc, ale na druhou stranu i trakce navíc, třeba takové GT-R umí fungovat poměrně efektivně.
bolo by ale zaujimave zistit, ako by Godzilla excelovala ako zadokolka....
😉
ale vaznejsie - aj Baldini ako tester v Lambe presadil seriu pre sportovych jazdcov a bola to zadokolka,nie?
Alebo aj HURACÁN LP 580-2 je zadokolka.... McLaren, sportove bavoraky a medvede,...
Porsche sportoveho charakteru tiez, svorkolka je napriklad Turbo, co uz je skor GT, ale widowmaker je jasna volba! :-!
😉
ale vaznejsie - aj Baldini ako tester v Lambe presadil seriu pre sportovych jazdcov a bola to zadokolka,nie?
Alebo aj HURACÁN LP 580-2 je zadokolka.... McLaren, sportove bavoraky a medvede,...
Porsche sportoveho charakteru tiez, svorkolka je napriklad Turbo, co uz je skor GT, ale widowmaker je jasna volba! :-!
Ešte raz si prečítaj prvú vetu Emelovho príspevku, to by mohlo pomôcť. 😉 Presne ako Emel píše, A5 nie je športiak, je to elegantné kupé odvodené od sedanu strednej triedy, ktoré môže síce mať aj výkonné benzínové motory, ale aj pomerne slabú naftu. Riešiť v jeho kontexte Huracán či McLaren je mierne mimo.
[odkaz]
Tohle je odpověď.
Tohle je odpověď.
Odpoved na co, na zadani:"jak spatne nakonfigurovat sve BMW"? 😄
Prvních dvacet aut ze čtyřiceti: dvoulitrová nafta, nejčastěji x-drive. Je pak předokolka ostudou?
Ten, kdo chce jezdit zatáčky bokem a využívat naplno zadní náhon, kupoval by dvoulitrovou naftu? Nebo je 4-er něco úplně jiného, než A5? Tedy, pro mě ano.Já bych očekával od 4-er rozhodně sportovnější auto než od Audi.
Takže, k otázce: odpověď na to, proč může Audi s klidem nabízet předokolky, ev.Quattro.
Ten, kdo chce jezdit zatáčky bokem a využívat naplno zadní náhon, kupoval by dvoulitrovou naftu? Nebo je 4-er něco úplně jiného, než A5? Tedy, pro mě ano.Já bych očekával od 4-er rozhodně sportovnější auto než od Audi.
Takže, k otázce: odpověď na to, proč může Audi s klidem nabízet předokolky, ev.Quattro.
Já neříkám že nemáš pravdu, spíš že je to ošemetná otázka, kterou třeba můžou hodně ovlivnit použité pneu... s lepivými slicky na okruhu převáží výhody zadokolky, ale na běžné UHP gumě na běžné (suché) silnici už to zase třeba může být trošku jiné.
Já se kloním k tvému názoru, že na asfalt obecně zadokolka a že třeba BMW s 😁rive ztrácejí svou pocitovou lehkost... zároveň ale vidím to, že čtyřkolka může fungovat jako zadokolka, ale obráceně to neplatí... a pokud někdo umí z té 4x4 naplno těžit...
A co se A5 týče - ale to už bych se opakoval, stačí že mě opakuje iudex 😄
Já se kloním k tvému názoru, že na asfalt obecně zadokolka a že třeba BMW s 😁rive ztrácejí svou pocitovou lehkost... zároveň ale vidím to, že čtyřkolka může fungovat jako zadokolka, ale obráceně to neplatí... a pokud někdo umí z té 4x4 naplno těžit...
A co se A5 týče - ale to už bych se opakoval, stačí že mě opakuje iudex 😄
Do tých 250 koní nevidím zásadný problém, Ty áno? Kolega má A5 s 2,0TDI, nevidím dôvod, aby v takom aute mal quattro.
Nejhorší trakce ve třídě! To auto je v předohrabu ostuda třídy :-!
Ak myslíš v triede prémiových kupé (kde je jedinou predokolkou), potom určite. Ak myslíš v strednej triede, tak to určite nie. Ale zoberiem toho kolegu, jazdí pohodovo (je dôchodca) a na limity predokolky reálne nemá šancu naraziť. Nie všetky autá sú skrátka určené na zametanie okresiek dverami napred.
to mas pravdu, ze normalny clovek nedosahuje tie hranice, aby to musel riesit.
Ale taky ludia si ani nekupuju sportove auto....
Dochodca - podla veku som uz tiez dochodca, ale este ma to celkom potesi, ze auto je zive a ukecane a ide tam, kam by som rad aj ja zatocil! To Audi kupe s prednym nahonom nebude, ver mi!
ok, som v obraze, ze je to vlastne len premiove kupe a nie sportove auto - ja som len chcel poukazat, ze je kopec ludi, co si fakt mysli, ze tie stvorkolky a quattra su idealne a rychle sportove vozy - na normalnej suchej ceste je to skor minus ako plus....
To by boil uz davno vsetky M3, McLaren, Ferrari, Porsche, AMG a podobne auta stvorkolky :-!
Ale taky ludia si ani nekupuju sportove auto....
Dochodca - podla veku som uz tiez dochodca, ale este ma to celkom potesi, ze auto je zive a ukecane a ide tam, kam by som rad aj ja zatocil! To Audi kupe s prednym nahonom nebude, ver mi!
ok, som v obraze, ze je to vlastne len premiove kupe a nie sportove auto - ja som len chcel poukazat, ze je kopec ludi, co si fakt mysli, ze tie stvorkolky a quattra su idealne a rychle sportove vozy - na normalnej suchej ceste je to skor minus ako plus....
To by boil uz davno vsetky M3, McLaren, Ferrari, Porsche, AMG a podobne auta stvorkolky :-!
Jenže A5 není sportovní auto. Už to tu několikrát padlo. Já si kupé kupuji, protože se mi víc líbí a další pár dveří nepotřebuji. A i když tam nějaké odlišnosti od základního sedanu bývají, zase tak zásadní nejsou (rozhodně si to auto nespletu se skutečným sportovním autem jako Cayman).
Pak nevím, co si mám myslet o tvém stylu jízdy. Nájezd do zatáčky je normálně otázka brzd. Běžná praxe je slézt z brzd před zatočením, někdy je však výhodné brzdit až do zatáčky. Pohon se ti projeví na výjezdu a i některé zadokolky jsou slabé na předku (tedy předek lze odlehčit do té míry, že auto neudrží stopu).
U Audi pak v zatáčce udělá rozdíl aktivní diferenciál, se kterým se auto pod plynem bude stáčet do zatáčky. Tak jako tak to chce správnou techniku.
Pokud to má někdo jen jako dopravní prostředek, i předokolka poslouží. A u silnějších motorů stejně nedostaneš na výběr. Pokud si to někdo kupuje na hraní, měl by si samozřejmě koupit to, co ho bude bavit.
Pak nevím, co si mám myslet o tvém stylu jízdy. Nájezd do zatáčky je normálně otázka brzd. Běžná praxe je slézt z brzd před zatočením, někdy je však výhodné brzdit až do zatáčky. Pohon se ti projeví na výjezdu a i některé zadokolky jsou slabé na předku (tedy předek lze odlehčit do té míry, že auto neudrží stopu).
U Audi pak v zatáčce udělá rozdíl aktivní diferenciál, se kterým se auto pod plynem bude stáčet do zatáčky. Tak jako tak to chce správnou techniku.
Pokud to má někdo jen jako dopravní prostředek, i předokolka poslouží. A u silnějších motorů stejně nedostaneš na výběr. Pokud si to někdo kupuje na hraní, měl by si samozřejmě koupit to, co ho bude bavit.
Poslední odstavec :yes: skoro není co dodat. Zcela jasné vysvětlení celé téhle hloupé diskuze, jestli předokolka má či nemá právo být v nabídce.
Právo jistě 😄
Co já 10:22? 😉
Co já 10:22? 😉
Co ty v 10:22? No, furt to stejný. Omezenost. Koukáš se na věc úzkou škvírkou vlastních preferencí. Co je problém s trakcí? Vysvětlíš? Budu rád. Pokud bys to nezvládl sám, cituj Autobild. Ti v tom autě jistě jeli.
Sorry ale tos fakt přehnal! Naprostou neoooobjektivitu nazýváš mou omezeností? 😐
To za 3) je prostě fakt = což spíš víš
Stejně jako to co říkáš ty = že někomu to nevadí a problém je to až když začneš trochu tlačit na pilu . Já s tebou souhlasim = jen v daný ceně a třídě nejsem tak benevolentní a tolerantní
Naštěstí už přestali nabízet FWD audi A8
Popravdě na kritiku by ta trakce byla i v tý mainstreamový střední = kterou sem jmenoval
To za 3) je prostě fakt = což spíš víš
Stejně jako to co říkáš ty = že někomu to nevadí a problém je to až když začneš trochu tlačit na pilu . Já s tebou souhlasim = jen v daný ceně a třídě nejsem tak benevolentní a tolerantní
Naštěstí už přestali nabízet FWD audi A8
Popravdě na kritiku by ta trakce byla i v tý mainstreamový střední = kterou sem jmenoval
Tvoje omezenost je asi stejná úrážka, jako když jsi napsal, že Kylie jezdí rychleji, než já- neboli- je to konstatování faktu, ne urážka.
"trochu tlačit na pilu" - souhlasím, jen je otázkou, kde je to "trochu". Pro AudihoRS6 to může být tam, kam se spousta lidí nikdy nepodívá.Protože zas tak trochu to určitě nebude.
Když nejsi benevolentní k předokolce, tak je to v pořádku, a nekoupíš si ji. Ale není to totéž, jako psát o tom jako o tragédii, srovnávat to s Talismanem, a tvrdit, že neměla vyjet z továrny.
Já, jako jen běžný řidič nikde netvrdím, že v zemi, kde je ve městě padesátka a mimo město devadesátka by se neměly prodávat 400+ PS osmiválce, protože stejně seš do pár sekund na nelegální rychlosti a jen ohrožuješ všechny okolo. Byla by to ode mě stejná omezenost, jako to, co předvádíš ty.
"trochu tlačit na pilu" - souhlasím, jen je otázkou, kde je to "trochu". Pro AudihoRS6 to může být tam, kam se spousta lidí nikdy nepodívá.Protože zas tak trochu to určitě nebude.
Když nejsi benevolentní k předokolce, tak je to v pořádku, a nekoupíš si ji. Ale není to totéž, jako psát o tom jako o tragédii, srovnávat to s Talismanem, a tvrdit, že neměla vyjet z továrny.
Já, jako jen běžný řidič nikde netvrdím, že v zemi, kde je ve městě padesátka a mimo město devadesátka by se neměly prodávat 400+ PS osmiválce, protože stejně seš do pár sekund na nelegální rychlosti a jen ohrožuješ všechny okolo. Byla by to ode mě stejná omezenost, jako to, co předvádíš ty.
A většina podobných aut se podle mne na hraní neprodává. Jsou to prostě stylovější přesouvadla. Ani BMW neladí auta úplně na hravost, protože většina zákazníků chce nezáludné auto, které nevyžaduje nadprůměrné řidičské schopnosti.
Tohle tu ma spousta lidi problem pochopit. Jednoduse tomu komu staci 2l nafta v A5 nebo A6, tomu klidne bude stacit i FWD konfigurace a udela s ni dobre. K cemu tahat balast ve forme 4x4 a tim jeste ubirat dalsi koniky z jiz tak jen dostatecne motorizace a to ubrani koniku pak jeste nasobit tim, ze clovek taha kila navic ktere nevyuzije?
Tak aby sa tu nahodou neustanovila "FWD dostacujuca väcsina", musim😒br />
Proste nie a nie !
A4 - ok, klasicky biznis cestak strednej triedy, ak niekto fakt pred snehom alebo dazdom zalezie do chalupy a avetko do garaze, alebo zije pod 20-ou rovnobezkou >😒] , nech...
Ale vsetci my ostatni, jazdime a ak jazdime vzdy ked je treba, tak quattro sa proste obcas zijde. 0,3-0,5 l / 100 km nech bere cert.
A5 - tam uz to vidim trosku ostrejsie - je to taky strednotriedovy imagemaker, kde sa proste FWD nenosi. Defakto veskera konkurencia je RWD no a proti nim treba bojovat - quattrom. Ak zase niekto spada do A4-klobuk kategorie a len sa uspokojil s lubivejsim dizajnom kupe a s nim spojenymi vyhodami a nevyhodami, ok, tak nech.
toto ale nebude nikdy zakaznik, ktory by dokazal hadam len rozlisit, ktoru napravu ma hnanu. Takyto ide skor po cene, spotrebe, i ked dobrej vybave nepovie nie.
A6 - holt, tu uz musim byt nekompromisny - vyssia stredna premia. Ako wocogo ???
Tu je proste podla mna FWD neospravedlnitelne, nuz ale ono ta MLB / MLBevo aj tuto verziu umoznuje, tak sa holt aj takyto nepodarok obcas preda... :-!
Nechapem tych ludi a nikdy chapat nebudem. Ale ich vec. Audi totiz bere FWD ako dostacujuci max. do 400 Nm. takto to kedysi davnejsie vyjadril niekto z vyvojarov.
No a ake motory do 400 Nm sa tam predavaju ? 2.0 TFSI ? - minimum. 2.0 TDI - minimum plus drobne. >😁 Vsetko ostatne - teda dominancia V6 TDI ak ma byt do 400 Nm, tak je na tych 400 Nm uskrtena ( AWD 218 PS ma 500 Nm ). Tato V6 FWD je pre klobucnikov-fajnsmekrov 😄 - nechcem nic, ale chcem ticho a komfort - no a na toto je V6 gut.
Coskoro sa ale dockame rozsirenie ultra-quattra ( dufam ze netreba vysvetlovat ) no a toto by mohlo "problem" vyriesit. Na papieri to bude zrat skoro ako FWD, v Bruseli sa potesia, zakaznik dostane stitky quattro na masku a kufor, takze prestiz tiez vyriesena.
Otazka je prinos. Videl som 1 Audi video testu A4 allroad s ultra-quattrom. A bol na nom zaznamnik jazdy, ktory uakzal, ze pocas jazdy po "standardnej trase" bol tento system aktivny len asi v 1/5, a tym setril neviem ci 0,3 l / 100 km... 😐
Ale testovaci jazdec si pochvaloval, ze vraj sa ten system sprava vcelku prediktivne a spolahlivo. Ano, tiez to nebude nic pre tych, co su zvyknuti jazdit dverami napred, ale aspon ti, ktori by inac uvazovali o FWD-cku, takto mozu mat auto, ktore ich ani v zhorsenych adheznych podmienkach nesklame.
Viem, hned ma tu date na PR hovorcu Audi... >😁
Nie, som proti FWD, som proti Haldex-ultra-quattru, ale neurobim nic.
Takze nazad k teme A5 a jej pohon😒br /> Pokial sa maju predavat poriadne Audi s poriadnymi motormi, tak nech maju aspon taketo "polo-quattro", ako FWD. Proste koli imidzu automobilky je potrebne, aby sa quattier predala aspon väcsina.
A4 - ok, klasicky biznis cestak strednej triedy, ak niekto fakt pred snehom alebo dazdom zalezie do chalupy a avetko do garaze, alebo zije pod 20-ou rovnobezkou >😒] , nech...
Ale vsetci my ostatni, jazdime a ak jazdime vzdy ked je treba, tak quattro sa proste obcas zijde. 0,3-0,5 l / 100 km nech bere cert.
A5 - tam uz to vidim trosku ostrejsie - je to taky strednotriedovy imagemaker, kde sa proste FWD nenosi. Defakto veskera konkurencia je RWD no a proti nim treba bojovat - quattrom. Ak zase niekto spada do A4-klobuk kategorie a len sa uspokojil s lubivejsim dizajnom kupe a s nim spojenymi vyhodami a nevyhodami, ok, tak nech.
toto ale nebude nikdy zakaznik, ktory by dokazal hadam len rozlisit, ktoru napravu ma hnanu. Takyto ide skor po cene, spotrebe, i ked dobrej vybave nepovie nie.
A6 - holt, tu uz musim byt nekompromisny - vyssia stredna premia. Ako wocogo ???
Tu je proste podla mna FWD neospravedlnitelne, nuz ale ono ta MLB / MLBevo aj tuto verziu umoznuje, tak sa holt aj takyto nepodarok obcas preda... :-!
Nechapem tych ludi a nikdy chapat nebudem. Ale ich vec. Audi totiz bere FWD ako dostacujuci max. do 400 Nm. takto to kedysi davnejsie vyjadril niekto z vyvojarov.
No a ake motory do 400 Nm sa tam predavaju ? 2.0 TFSI ? - minimum. 2.0 TDI - minimum plus drobne. >😁 Vsetko ostatne - teda dominancia V6 TDI ak ma byt do 400 Nm, tak je na tych 400 Nm uskrtena ( AWD 218 PS ma 500 Nm ). Tato V6 FWD je pre klobucnikov-fajnsmekrov 😄 - nechcem nic, ale chcem ticho a komfort - no a na toto je V6 gut.
Coskoro sa ale dockame rozsirenie ultra-quattra ( dufam ze netreba vysvetlovat ) no a toto by mohlo "problem" vyriesit. Na papieri to bude zrat skoro ako FWD, v Bruseli sa potesia, zakaznik dostane stitky quattro na masku a kufor, takze prestiz tiez vyriesena.
Otazka je prinos. Videl som 1 Audi video testu A4 allroad s ultra-quattrom. A bol na nom zaznamnik jazdy, ktory uakzal, ze pocas jazdy po "standardnej trase" bol tento system aktivny len asi v 1/5, a tym setril neviem ci 0,3 l / 100 km... 😐
Ale testovaci jazdec si pochvaloval, ze vraj sa ten system sprava vcelku prediktivne a spolahlivo. Ano, tiez to nebude nic pre tych, co su zvyknuti jazdit dverami napred, ale aspon ti, ktori by inac uvazovali o FWD-cku, takto mozu mat auto, ktore ich ani v zhorsenych adheznych podmienkach nesklame.
Viem, hned ma tu date na PR hovorcu Audi... >😁
Nie, som proti FWD, som proti Haldex-ultra-quattru, ale neurobim nic.
Takze nazad k teme A5 a jej pohon😒br /> Pokial sa maju predavat poriadne Audi s poriadnymi motormi, tak nech maju aspon taketo "polo-quattro", ako FWD. Proste koli imidzu automobilky je potrebne, aby sa quattier predala aspon väcsina.
ved jasne, na chatu s gazikom treba stvorkolku, alebo v zime,etc...
to mam aj ja... v pohode
mam intimnu otazku na teba - zostali mi z A7 nejake disky - 19ky, mal som ich nove na zimu, ale asi len asi mesiac nahodene.
da sa to pouzit na A6, A8 alebo ani nie?
su ludia, co mi tvrdia, ze nie.... ( chcem to predat a nechcem v inzerate trepat o com nic neviem - a ty si v tom doma! Dakujem!)
to mam aj ja... v pohode
mam intimnu otazku na teba - zostali mi z A7 nejake disky - 19ky, mal som ich nove na zimu, ale asi len asi mesiac nahodene.
da sa to pouzit na A6, A8 alebo ani nie?
su ludia, co mi tvrdia, ze nie.... ( chcem to predat a nechcem v inzerate trepat o com nic neviem - a ty si v tom doma! Dakujem!)
Jasne ze ich mozes normalne predavat.
Len do popisu napis presny popis disku - teda sirka, krat priemer, ET. Napriklad 9Jx19", ET 35 alebo ako presne to mas. Kupca uz bude vediet, ci podla jeho TP a moznosti ktore tam ma, mu bude vyhovovat. ...Teda mal by... 😉
Len do popisu napis presny popis disku - teda sirka, krat priemer, ET. Napriklad 9Jx19", ET 35 alebo ako presne to mas. Kupca uz bude vediet, ci podla jeho TP a moznosti ktore tam ma, mu bude vyhovovat. ...Teda mal by... 😉
nebude vediet nic...
preto obtazujem teba!
spytal som sa telefonicky v Audi ( Cestlice ) a clovek mi nevedel potvrdit, ze ci to mozem ponuknut aj na A8 a A6
a niekto mi tvrdi, ze v pohode, aj na Phaeton.
Predavat to mozem ako na A7, ale chcel som sirsi zaber, preto som uvazoval aj o ostatnych Audinach.
Ale dakujem aj tak! :-!
preto obtazujem teba!
spytal som sa telefonicky v Audi ( Cestlice ) a clovek mi nevedel potvrdit, ze ci to mozem ponuknut aj na A8 a A6
a niekto mi tvrdi, ze v pohode, aj na Phaeton.
Predavat to mozem ako na A7, ale chcel som sirsi zaber, preto som uvazoval aj o ostatnych Audinach.
Ale dakujem aj tak! :-!
Principialne fakt nieje rozdiel / problem, ci je to disk na A4/5/6/7/8. Dolezite su tie 3 udaje, ktore musia byt vyrazene na tom disku. Necudoval by som sa, keby napriklad pasoval aj na A4 a pod. aj tie mohli mat 19"-ky. Otazka je asi hlavne sirka a ET - ako hlboko v podbehu ten disk bude, alebo ako na tesno zaroven s blatnikom by bol - proste ci by tam sadol ako r.i.t na serbel. 😄
Proste inzerat mozes riesit tak, ze napises, ze predavas disky z A7 a napises ich parametre. Väcsina tych, ktori pozeraju po takychto inzeratoch uz vedia o co sa jedna. No a koli tym druhym napis aj tie udaje z disku. Nech si to potom uz oni riesia so svojim pneuservisakom. 😉
Pokial su to nejake pekne disky a das na ne dobru cenu, tak ich predas rychlo a nikoho nebude trapit ET a spol. 😉 A keby mal niekto spekulovat, tak ho neries. So spekulantami su problemy. :-!
Proste inzerat mozes riesit tak, ze napises, ze predavas disky z A7 a napises ich parametre. Väcsina tych, ktori pozeraju po takychto inzeratoch uz vedia o co sa jedna. No a koli tym druhym napis aj tie udaje z disku. Nech si to potom uz oni riesia so svojim pneuservisakom. 😉
Pokial su to nejake pekne disky a das na ne dobru cenu, tak ich predas rychlo a nikoho nebude trapit ET a spol. 😉 A keby mal niekto spekulovat, tak ho neries. So spekulantami su problemy. :-!
Tenhle člověk se živí prodejem kol, a píše, že jsou kompatibilní: [odkaz]
To je takový problém se podívat do TP? Myslím pro toho potenciálního kupce. Rozhodují parametry kola (což je to, co bys měl udat, jak napsal AUDIRS6), nikoho nezajímá, na co bylo původně určené. Někdy je ještě zajímavý vnitřní průměr, kvůli brzdám (některá menší kola jsou dělaná tak, aby pasovala přes větší brzdy).
desat rokov dozadu Walter urobil krasne auto, to je OK - ale dnes by som chcel o nieco viac....
pockame si na dobu, ked nam to aspon cele predstavia a uvidime...
Každopádne A5 vyzerala (a stále vyzerá) výborne, takže na tých základných líniách moc meniť netreba, stačí trochu priostriť v aktuálnom štýle Audi, dôležitejšie budú technické zmeny: nový podvozok, ľahšia karoséria, agilnejšie jazdné vlastnosti. Na nový Sportback sa teším, z takzvaných 4/5-dverových kupé mi štýl Audi sedí najviac a nová A5 Sportback to zrejme potvrdí.