Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Audi A5 se začíná odhalovat. Asi se moc nezmění

86 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
sa hádam očakávať, že tam nejak veľa odlišností nebude. Veď aj pri A4 treba "skúsené" oko, aby tie dve generácie človek hneď na prvý pohľad odlíšil.
Avatar - maxi!
maxi!
ale to je skoda, mohli by trochu prekrocit svoj tien!
desat rokov dozadu Walter urobil krasne auto, to je OK - ale dnes by som chcel o nieco viac....
pockame si na dobu, ked nam to aspon cele predstavia a uvidime...
Avatar - iudex
iudex
Tiež som tvrdil, že progres u A4 je minimálny, naživo je ale prekvapivo vidieť, tie ostrejšie hrany a predné svetlá (za predpokladu, že sú to tie príplatkové) spravia rozdiel. Samozrejme základ v nejakej tmavej farbe bude ťažšie rozoznať, to je pravda.
Každopádne A5 vyzerala (a stále vyzerá) výborne, takže na tých základných líniách moc meniť netreba, stačí trochu priostriť v aktuálnom štýle Audi, dôležitejšie budú technické zmeny: nový podvozok, ľahšia karoséria, agilnejšie jazdné vlastnosti. Na nový Sportback sa teším, z takzvaných 4/5-dverových kupé mi štýl Audi sedí najviac a nová A5 Sportback to zrejme potvrdí.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aj mne sa prva generacia stale paci a je mi jasne ze v tej novej pomenili z techniky skoro vsetko. Ale take minimalne zmeny v designe to vsetko dehonestuju na uroven FL zvlast u takehoto kupe.
_MT_
A co u Audi čekáš? Viděl jsi R8? Nebo i TT?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Fakt jsem jediný, komu to přijde pošahaný? Aneb chceme vám ukázat něco, co vám nechceme ukázat.
Pacho69
V klidu, z ničeho udělat spektákl pro slintaly... Když není co ukázat, udělám co největší divadlo...
Pavel981
Je to stejně hloupé, jako ti, co to zveřejní :
_MT_
Je to podobné, jako když uveřejní fotku auta zahaleného "ubrusem". 😄 Nebo jen nějaký detail. Nebo auto ve "tmě", možná s rozsvícením denním svícením. Z tohohle je vidět ještě celkem dost.
Avatar - iudex
iudex
Presne, základná línia je úplne zrejmá. A kto to nevidí, nech si fotku stiahne a v nejakom programe dá to pozadie jednofarebné.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
pohon jak Fabka. Tohle je fakt jedině pro vylepšování ega.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Fajn, obiednavam si u teba Fabku V6 turbo, quattro. >😒]
kolko ti poslem zalohu a aka bude dodacia lehota ? >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jenže ty píšeš o pravém Audi. Hej, fakt by tě těšilo předokolní kupé?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ja nemozem za to, ze autor ani ty neviete, ze MLBevo je stavana aj na quattro. >😒]
Vypadam na to, ze by som si niekedy kupil Audi bez quattra ? :-!
Avatar - maxi!
maxi!
ale ved to quattro tak isto nebude chciet zatocit ako aj predohrab.... :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
vyskusaj si nejaku A6 FWD a potom A6 quattro, najlepsie so sporotovym diferakom vzadu.
Pochopis ten rozdiel. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pochopitelně! Ten předohrab vůbec nemá bejt v nabídce :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
blbost.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Skutečnost :-!

Auto vyšší střední co nesedí na silnici je fakt ostuda. Píšeme rok 2-16
Avatar - iudex
iudex
Skús si najskôr spraviť poriadok vo vedomostiach, A4/A5/A5SB nie je vyššia stredná trieda, tam patrí A6/A7SB. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Psal o A6
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Skús nejskor čítať o čem mluvim = viz AUDIRS6 = mluvíme o tristní trakci Audi A6 = vozu vyšší střední třídy 😉

I když pro A4 to platí taky 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
"nesedí na silnici" může být dost subjektivní, resp. závažná část řidičů se do takové situace nedostane. Je to A6, ne Lamborghini. Pro někoho to klidně může být nedostatečné, ale zcela jistě ne pro každého.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To souhlasim. I tak to je ale nejhorší podvozek třídy = a podle mě by vůbec neměl bejt v nabídce

Je zřejmě horší než nějakej Renault Talisman nebo co = to já považuju za hodně špatný
Avatar - _Karel_
_Karel_
Horší než Talisman s torzkou? Tý jó! >😁
No, a k tvému předešlému, že A4 má taky tragickou trakci- může být, že pro tebe zcela nedostatečnou, ok, v pohodě. Já jezdím +- stejně rychle jako běžný provoz,předjíždím, a za 50tkm jsem si žádného problému s trakcí nevšiml.
Mmch, dočítám se tu, že z automatů ve vyšší střední (Tiptronic, 8st.ZF, 7G tronic)je asi nejhorší MB. Neměl by tedy taky vůbec být v nabídce?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo tý jo = fakt je to dost průser :-!
Mainstreamová střední vs prémie o třídu vejš

Ty si snad kdekoli slyšel čet že Talisman má problémy s trakcí? Spíš ne
O předokolkovejch Audi furt dokola = bohužel včetně nový A4
A bacha v tomhle má stejnej názor i největší Audi fanda týhle části planety AUDIRS6 😉

Ale máš samozřejmě pravdu že když netlačíš na pilu a jen jezdíš je to fuk. Ostatně loňský vyjádření Audi že do budoucna na jízdních vlastnostech nebude záležet je výmluvný

Bohužel asi i pravdivý 😐

Aktualizuj si info o převodovkách = 9ti stupňovej automat je skvělej = která převodovka v současnoti drží černýho petra taky neni zrovna tajemství
K tý MB převodovce: To mi vždycky dávali kouř rodiče = když jsem řikal že někdo měl stejně blbou ne-li horší známku. Takys to dělal? 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Talisman nema dovod mat problem s trakciou, lebo nema co ( vykon ) prenasat... >😒]
Ten limit 400 Nm by som ja znizil do 300/320 - teda aktualne 2.0 TFSI ultra.
Uz 2.0 TDi 340 Nm problem mat moze, ale pre kludasa to tiez nieje tragedia.
A o tom to je - je to len nedostatocne, problem, tragedia ?
Tragedia az pre tie silnejsie motorizacie. Lenze to ja nezmenim a vdaka ultra-quattru bude dufam FWD-ciek ubudat. Ono - trend je jasny, podiely 4-koliek sa stale zvysuju, ludia si to oblubili, takze nevidim nejaky problem.
A este k podvozku A6, alebo novsej A4 - obe maju 5-prvkovy predok s vynikajucou kinematikou, takze rozlisuj fakt trakciu a adheziu. Ked neprezenies najazd, v zatacke problem nieje. Pokial ale necitlivo skocis po plyne, tak to 😁S proste nad tych "mojich odhadovanych" 320 Nm problem mat moze, to by musela byt predna naprava na sposom Ford Revo-knuckle ( ci ako sa to pise - minuly FocusRS ), ale aj ta mala problemy v extremnych situaciach.
Takze aj FWD-ckove MLB/MLBevo Audi maju dobry podvozok - z hladiska zatacania to vobec nieje taky problem, ako to novinari demonizuju ( odskusane na A6 2.0 TDi min.gen.- teda tej, ktora vraj nezatacala nikdy ), problem pri vyssich vykonoch je trakcia na exite.
Avatar - Emel
Emel
Ale tak prostě se musím naučit se svým autem jezdit. Přece těch 400Nm na zadku je taky potenciálně o ústa, dokonce daleko víc než u toho FWD... nemůžu hamtnout na plyn na jedničku nebo dvojku a čekat, že to kola poberou... ale pak třeba na 4-5-6 už tam žádný problém s trakcí není.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bez diskuzí se s tim dá naučit jezdit 😄
_MT_
A to je ještě typická FR zadokolka celkem přívětivá. Zkus si to ve starší 911.
_MT_
Záleží na hmotnosti a těžišti. Nižší těžiště zmírní dynamický přesun zatížení. A více zatížená náprava přenese víc. A nesouhlasím, že by RevoKnuckle nebo HiPer Strut, tedy vylepšené MacPhersony, byly krokem vpřed. Ford to použil v první řadě kvůli redukci torque steer.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nevím, čím začít dřív. Snad- on někdo kromě tebe srovnává Talisman a A6?
Kolik máš v A6 najeto?
Kolik v A4?
A znovu- to, že něco nevyhovuje tobě, to, že něco není lepší než konkurence, není ještě důvod, aby to vůbec nepřišlo do výroby.
To byl automobilový trh hodně chudý.
Z poslední doby mě napadá jeden 180kw benzinový Lexus, který dynamicky evidentně nestačí na konkurenci. Přitom vypadá tak sportovně. Že si nepamatuji, že bys tam psal, že se vůbec neměl dostat do výroby......
Že by selektivní posuzování? Že by milovaný Lexus, kterému se odpustí vše, a nenáviděné Audi, kterému celá rodina nemůže přijít na jméno? Ale určitě máš spoustu jiných vysvětlení.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj takys to dělal a děláš to dodnes 😉

Kdo mi to tuhle nevěřil že hifi a další věci se neprodávaj podle kvality? 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hi-fi? No, já určitě ne....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo vim žes to nebyl ty.. 😄

Měli bysme si užít auta dokud to jde = třeba nový Camaro vypadá hodně nadějně :yes: :yes😒br />
Trochu k tématu co sme včera diskutovali. Podle hlasování nejlepší seriál všech dob [odkaz]

Viděl sem ho už před pár lety a fakt je hodně dobrej = rozhodně doporučuju
Avatar - Emel
Emel
No tak to ani omylem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Rozveď.. 😉

1) Audi A6 s přednim pohonem má problémy s trakcí
2) Audi A6 je nejhorší podvozek svý třídy
3) Renault Talisman nemá ani náznak problému s trakcí

Eště něco? 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
A6 2,0TDI má problém s trakcí?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak tvrdí se to = naposled tak před měsícem dvěma v Autobildu

Myslíš že kecaj, nebo že je to pravda?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
1. Nie take, ako to demonizujes
2. Rozhodne nie
3. Rozhodne ano, ako kazde auto s FWD, ktore musi prenasat viac ako 300 Nm
Avatar - _Karel_
_Karel_
Už jsi slevil ze 400Nm? >😒] 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
400 Nm udava limit Audi., Ale po zvezeni sa s 2.0 TDi ktora mala 320Nm to vidim tak, ze aby to bolo fakt ťip-ťop, tak ja by som navrhoval 300. Takze defakto Quattro VŠADE ! >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Plnej naprostej absolutní souhlas = oceňuju :yes: :yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já ti nevim = znám Citroen co totálně bez problémů přenášel 450 Nm 😄

A neřídil Karel ale docela ostrá holka >😒]

Sorry Karle! 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁 >😁 >😁 >😁
uz som si myslel, ze nas toho usetris... Neusetril ! >😁 >😁 >😁 >😁

Vzdajme hold zazracnej Kylienej C5-ke, ktora zazracne bezproblemovo prenasala 450 Nm na prednej naprave !
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D

Uz to nehul ! >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Citroen forever! C5 zcela bez problémů 450Nm, výkladní skříň Audi- totální propadák, co neměl jít do výroby, už se 320Nm.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kecáš :-!

Jen s tou trakcí je to prostě tak 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Stejný jako u Karla 😉

Víš co je průser průserů fakt průserovej? Že to tak fakt je! >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Bylo by zajímavé číst, kdyby tu C5 řídil testér z toho Autobildu. Jestli by to bylo pořád "totálně bez problémů" oproti A6 2,0TDI.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebylo = test C5 tam byl 😉

Citroen a Audi sou v tomhle dokonce určitý protipóly = fakt >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. To nie len ja = to chlapi z Autobildu a dalších to je ten problém 😉
2. Tak kdopak má ve vyšší střední eště problémy s trakcí? 😄
3. No brachu to fakt ne = Renaulty, Citrony, Mazda, Pažouty, Fordy, Hyundai = bez problémů přes 400 Nm
Honda, Volvo a Alfa = 380, 400 Nm

To se skoro nechce věřit žejo? 😉
Ne vážně = když Audi tak 4x4 = jinak je to fakt špatně
Avatar - maxi!
maxi!
nie o tom tu piseme, Kankunen a ja sme nadhodili, ze ked uz sportove auto, tak co ine ako zadny nahon.
Mal som A6 a to bolo prave vzor nedotacaveho auta. Casom sa to celkom uspesne snazia upravovat ( posun taziska ) a ukecat do zakrut...
Ale ked sa bavime o sportovom aute, tak vyrobci vzdy pouzivaju zadny nahon a stvorkolka im tu snahu v zatackach celkom uspesne znehodnocuje. Pokial sa bavime samozrejme o sportovom aute na asfalt. Za znizenej adhezii je 4x4 vo vyhode, nezanedbatelny je aj prenos vykonu z miesta alebo pri vyjazde ( ale zase ta hmotnost a trecie odpory hraju proti sportovej radosti.) Ale dufam, ze to vsetko vies aj ty sam a nezacneme tu obohratu pesnicku o stvorkolkach....

:-!
Avatar - Emel
Emel
A5 ale není sportovní auto.

S tím 4x4 vs. RWD se i u sportovních aut pohybujeme na tenkém ledě, samozřejmě jsou to kila navíc, ale na druhou stranu i trakce navíc, třeba takové GT-R umí fungovat poměrně efektivně.
Avatar - maxi!
maxi!
bolo by ale zaujimave zistit, ako by Godzilla excelovala ako zadokolka....
😉
ale vaznejsie - aj Baldini ako tester v Lambe presadil seriu pre sportovych jazdcov a bola to zadokolka,nie?
Alebo aj HURACÁN LP 580-2 je zadokolka.... McLaren, sportove bavoraky a medvede,...
Porsche sportoveho charakteru tiez, svorkolka je napriklad Turbo, co uz je skor GT, ale widowmaker je jasna volba! :-!
Avatar - iudex
iudex
Ešte raz si prečítaj prvú vetu Emelovho príspevku, to by mohlo pomôcť. 😉 Presne ako Emel píše, A5 nie je športiak, je to elegantné kupé odvodené od sedanu strednej triedy, ktoré môže síce mať aj výkonné benzínové motory, ale aj pomerne slabú naftu. Riešiť v jeho kontexte Huracán či McLaren je mierne mimo.
Avatar - _Karel_
_Karel_
[odkaz]
Tohle je odpověď.
Avatar - fOE
fOE
Odpoved na co, na zadani:"jak spatne nakonfigurovat sve BMW"? 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Prvních dvacet aut ze čtyřiceti: dvoulitrová nafta, nejčastěji x-drive. Je pak předokolka ostudou?
Ten, kdo chce jezdit zatáčky bokem a využívat naplno zadní náhon, kupoval by dvoulitrovou naftu? Nebo je 4-er něco úplně jiného, než A5? Tedy, pro mě ano.Já bych očekával od 4-er rozhodně sportovnější auto než od Audi.
Takže, k otázce: odpověď na to, proč může Audi s klidem nabízet předokolky, ev.Quattro.
Avatar - Emel
Emel
Já neříkám že nemáš pravdu, spíš že je to ošemetná otázka, kterou třeba můžou hodně ovlivnit použité pneu... s lepivými slicky na okruhu převáží výhody zadokolky, ale na běžné UHP gumě na běžné (suché) silnici už to zase třeba může být trošku jiné.

Já se kloním k tvému názoru, že na asfalt obecně zadokolka a že třeba BMW s 😁rive ztrácejí svou pocitovou lehkost... zároveň ale vidím to, že čtyřkolka může fungovat jako zadokolka, ale obráceně to neplatí... a pokud někdo umí z té 4x4 naplno těžit...

A co se A5 týče - ale to už bych se opakoval, stačí že mě opakuje iudex 😄
Avatar - iudex
iudex
Do tých 250 koní nevidím zásadný problém, Ty áno? Kolega má A5 s 2,0TDI, nevidím dôvod, aby v takom aute mal quattro.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejhorší trakce ve třídě! To auto je v předohrabu ostuda třídy :-!
Avatar - iudex
iudex
Ak myslíš v triede prémiových kupé (kde je jedinou predokolkou), potom určite. Ak myslíš v strednej triede, tak to určite nie. Ale zoberiem toho kolegu, jazdí pohodovo (je dôchodca) a na limity predokolky reálne nemá šancu naraziť. Nie všetky autá sú skrátka určené na zametanie okresiek dverami napred.
Avatar - maxi!
maxi!
to mas pravdu, ze normalny clovek nedosahuje tie hranice, aby to musel riesit.
Ale taky ludia si ani nekupuju sportove auto....
Dochodca - podla veku som uz tiez dochodca, ale este ma to celkom potesi, ze auto je zive a ukecane a ide tam, kam by som rad aj ja zatocil! To Audi kupe s prednym nahonom nebude, ver mi!

ok, som v obraze, ze je to vlastne len premiove kupe a nie sportove auto - ja som len chcel poukazat, ze je kopec ludi, co si fakt mysli, ze tie stvorkolky a quattra su idealne a rychle sportove vozy - na normalnej suchej ceste je to skor minus ako plus....
To by boil uz davno vsetky M3, McLaren, Ferrari, Porsche, AMG a podobne auta stvorkolky :-!
_MT_
Jenže A5 není sportovní auto. Už to tu několikrát padlo. Já si kupé kupuji, protože se mi víc líbí a další pár dveří nepotřebuji. A i když tam nějaké odlišnosti od základního sedanu bývají, zase tak zásadní nejsou (rozhodně si to auto nespletu se skutečným sportovním autem jako Cayman).

Pak nevím, co si mám myslet o tvém stylu jízdy. Nájezd do zatáčky je normálně otázka brzd. Běžná praxe je slézt z brzd před zatočením, někdy je však výhodné brzdit až do zatáčky. Pohon se ti projeví na výjezdu a i některé zadokolky jsou slabé na předku (tedy předek lze odlehčit do té míry, že auto neudrží stopu).

U Audi pak v zatáčce udělá rozdíl aktivní diferenciál, se kterým se auto pod plynem bude stáčet do zatáčky. Tak jako tak to chce správnou techniku.

Pokud to má někdo jen jako dopravní prostředek, i předokolka poslouží. A u silnějších motorů stejně nedostaneš na výběr. Pokud si to někdo kupuje na hraní, měl by si samozřejmě koupit to, co ho bude bavit.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Poslední odstavec :yes: skoro není co dodat. Zcela jasné vysvětlení celé téhle hloupé diskuze, jestli předokolka má či nemá právo být v nabídce.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Právo jistě 😄

Co já 10:22? 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Co ty v 10:22? No, furt to stejný. Omezenost. Koukáš se na věc úzkou škvírkou vlastních preferencí. Co je problém s trakcí? Vysvětlíš? Budu rád. Pokud bys to nezvládl sám, cituj Autobild. Ti v tom autě jistě jeli.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry ale tos fakt přehnal! Naprostou neoooobjektivitu nazýváš mou omezeností? 😐

To za 3) je prostě fakt = což spíš víš

Stejně jako to co říkáš ty = že někomu to nevadí a problém je to až když začneš trochu tlačit na pilu . Já s tebou souhlasim = jen v daný ceně a třídě nejsem tak benevolentní a tolerantní

Naštěstí už přestali nabízet FWD audi A8

Popravdě na kritiku by ta trakce byla i v tý mainstreamový střední = kterou sem jmenoval
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tvoje omezenost je asi stejná úrážka, jako když jsi napsal, že Kylie jezdí rychleji, než já- neboli- je to konstatování faktu, ne urážka.

"trochu tlačit na pilu" - souhlasím, jen je otázkou, kde je to "trochu". Pro AudihoRS6 to může být tam, kam se spousta lidí nikdy nepodívá.Protože zas tak trochu to určitě nebude.
Když nejsi benevolentní k předokolce, tak je to v pořádku, a nekoupíš si ji. Ale není to totéž, jako psát o tom jako o tragédii, srovnávat to s Talismanem, a tvrdit, že neměla vyjet z továrny.

Já, jako jen běžný řidič nikde netvrdím, že v zemi, kde je ve městě padesátka a mimo město devadesátka by se neměly prodávat 400+ PS osmiválce, protože stejně seš do pár sekund na nelegální rychlosti a jen ohrožuješ všechny okolo. Byla by to ode mě stejná omezenost, jako to, co předvádíš ty.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fajn řeknu to velmi diplomaticky = jeden z nás je nadoraz neobjektivní až mimo realitu :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Po dlouhé době s tebou souhlasím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😒]

Chápu že se ti tomu nechce věřit = je to fakt neuvěřitelný 😄
_MT_
A většina podobných aut se podle mne na hraní neprodává. Jsou to prostě stylovější přesouvadla. Ani BMW neladí auta úplně na hravost, protože většina zákazníků chce nezáludné auto, které nevyžaduje nadprůměrné řidičské schopnosti.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Auto ne na hraní a auto s problémama s trakcí nejsou synonyma :-!
Avatar - fOE
fOE
Tohle tu ma spousta lidi problem pochopit. Jednoduse tomu komu staci 2l nafta v A5 nebo A6, tomu klidne bude stacit i FWD konfigurace a udela s ni dobre. K cemu tahat balast ve forme 4x4 a tim jeste ubirat dalsi koniky z jiz tak jen dostatecne motorizace a to ubrani koniku pak jeste nasobit tim, ze clovek taha kila navic ktere nevyuzije?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Tak aby sa tu nahodou neustanovila "FWD dostacujuca väcsina", musim😒br /> Proste nie a nie !
A4 - ok, klasicky biznis cestak strednej triedy, ak niekto fakt pred snehom alebo dazdom zalezie do chalupy a avetko do garaze, alebo zije pod 20-ou rovnobezkou >😒] , nech...
Ale vsetci my ostatni, jazdime a ak jazdime vzdy ked je treba, tak quattro sa proste obcas zijde. 0,3-0,5 l / 100 km nech bere cert.
A5 - tam uz to vidim trosku ostrejsie - je to taky strednotriedovy imagemaker, kde sa proste FWD nenosi. Defakto veskera konkurencia je RWD no a proti nim treba bojovat - quattrom. Ak zase niekto spada do A4-klobuk kategorie a len sa uspokojil s lubivejsim dizajnom kupe a s nim spojenymi vyhodami a nevyhodami, ok, tak nech.
toto ale nebude nikdy zakaznik, ktory by dokazal hadam len rozlisit, ktoru napravu ma hnanu. Takyto ide skor po cene, spotrebe, i ked dobrej vybave nepovie nie.
A6 - holt, tu uz musim byt nekompromisny - vyssia stredna premia. Ako wocogo ???
Tu je proste podla mna FWD neospravedlnitelne, nuz ale ono ta MLB / MLBevo aj tuto verziu umoznuje, tak sa holt aj takyto nepodarok obcas preda... :-!
Nechapem tych ludi a nikdy chapat nebudem. Ale ich vec. Audi totiz bere FWD ako dostacujuci max. do 400 Nm. takto to kedysi davnejsie vyjadril niekto z vyvojarov.
No a ake motory do 400 Nm sa tam predavaju ? 2.0 TFSI ? - minimum. 2.0 TDI - minimum plus drobne. >😁 Vsetko ostatne - teda dominancia V6 TDI ak ma byt do 400 Nm, tak je na tych 400 Nm uskrtena ( AWD 218 PS ma 500 Nm ). Tato V6 FWD je pre klobucnikov-fajnsmekrov 😄 - nechcem nic, ale chcem ticho a komfort - no a na toto je V6 gut.
Coskoro sa ale dockame rozsirenie ultra-quattra ( dufam ze netreba vysvetlovat ) no a toto by mohlo "problem" vyriesit. Na papieri to bude zrat skoro ako FWD, v Bruseli sa potesia, zakaznik dostane stitky quattro na masku a kufor, takze prestiz tiez vyriesena.
Otazka je prinos. Videl som 1 Audi video testu A4 allroad s ultra-quattrom. A bol na nom zaznamnik jazdy, ktory uakzal, ze pocas jazdy po "standardnej trase" bol tento system aktivny len asi v 1/5, a tym setril neviem ci 0,3 l / 100 km... 😐
Ale testovaci jazdec si pochvaloval, ze vraj sa ten system sprava vcelku prediktivne a spolahlivo. Ano, tiez to nebude nic pre tych, co su zvyknuti jazdit dverami napred, ale aspon ti, ktori by inac uvazovali o FWD-cku, takto mozu mat auto, ktore ich ani v zhorsenych adheznych podmienkach nesklame.
Viem, hned ma tu date na PR hovorcu Audi... >😁
Nie, som proti FWD, som proti Haldex-ultra-quattru, ale neurobim nic.
Takze nazad k teme A5 a jej pohon😒br /> Pokial sa maju predavat poriadne Audi s poriadnymi motormi, tak nech maju aspon taketo "polo-quattro", ako FWD. Proste koli imidzu automobilky je potrebne, aby sa quattier predala aspon väcsina.
Avatar - maxi!
maxi!
ved jasne, na chatu s gazikom treba stvorkolku, alebo v zime,etc...
to mam aj ja... v pohode

mam intimnu otazku na teba - zostali mi z A7 nejake disky - 19ky, mal som ich nove na zimu, ale asi len asi mesiac nahodene.
da sa to pouzit na A6, A8 alebo ani nie?
su ludia, co mi tvrdia, ze nie.... ( chcem to predat a nechcem v inzerate trepat o com nic neviem - a ty si v tom doma! Dakujem!)
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Jasne ze ich mozes normalne predavat.
Len do popisu napis presny popis disku - teda sirka, krat priemer, ET. Napriklad 9Jx19", ET 35 alebo ako presne to mas. Kupca uz bude vediet, ci podla jeho TP a moznosti ktore tam ma, mu bude vyhovovat. ...Teda mal by... 😉
Avatar - maxi!
maxi!
nebude vediet nic...
preto obtazujem teba!
spytal som sa telefonicky v Audi ( Cestlice ) a clovek mi nevedel potvrdit, ze ci to mozem ponuknut aj na A8 a A6
a niekto mi tvrdi, ze v pohode, aj na Phaeton.
Predavat to mozem ako na A7, ale chcel som sirsi zaber, preto som uvazoval aj o ostatnych Audinach.
Ale dakujem aj tak! :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Principialne fakt nieje rozdiel / problem, ci je to disk na A4/5/6/7/8. Dolezite su tie 3 udaje, ktore musia byt vyrazene na tom disku. Necudoval by som sa, keby napriklad pasoval aj na A4 a pod. aj tie mohli mat 19"-ky. Otazka je asi hlavne sirka a ET - ako hlboko v podbehu ten disk bude, alebo ako na tesno zaroven s blatnikom by bol - proste ci by tam sadol ako r.i.t na serbel. 😄
Proste inzerat mozes riesit tak, ze napises, ze predavas disky z A7 a napises ich parametre. Väcsina tych, ktori pozeraju po takychto inzeratoch uz vedia o co sa jedna. No a koli tym druhym napis aj tie udaje z disku. Nech si to potom uz oni riesia so svojim pneuservisakom. 😉
Pokial su to nejake pekne disky a das na ne dobru cenu, tak ich predas rychlo a nikoho nebude trapit ET a spol. 😉 A keby mal niekto spekulovat, tak ho neries. So spekulantami su problemy. :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tenhle člověk se živí prodejem kol, a píše, že jsou kompatibilní: [odkaz]
Avatar - maxi!
maxi!
Dakujem chlapci!!! :yes:
_MT_
To je takový problém se podívat do TP? Myslím pro toho potenciálního kupce. Rozhodují parametry kola (což je to, co bys měl udat, jak napsal AUDIRS6), nikoho nezajímá, na co bylo původně určené. Někdy je ještě zajímavý vnitřní průměr, kvůli brzdám (některá menší kola jsou dělaná tak, aby pasovala přes větší brzdy).
Avatar - Emel
Emel
Nebo třeba jako Mazda 6 😉 ?
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒] :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes: 😄