Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru láká na příchod ostrého kombi Levorg STI

16 komentářů

jenda
Myslím, že by to byla velká škoda. Evropa jako ráj kombíků by si takovéto auto zasloužila. Imprez jezdilo v kombíku ve verzi WRX docela dost. Otázkou zůstává celkové naladění vozu, zda bude použitelné jako zábavné auto na každý den.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Přesně, Levorg STI bude taková pecka, že do Evropy přijít MUSÍ! Byla by strašná škoda, kdyby z něj udělali jen další z řady JDM specialitek...
Xylo
Přiznám se, že pro mě je kombík pořád tou nejméně oblíbenou variantou karoserie. Nějak nevím, kde se (zejména u mladých) ta obliba kombíku bere. Asi to bude i tím, že hodně ojetin pochází z doby přestaveb na užitkáče kvůli DPH. V některých málo evropských zemích jsou kombíky vidět dost, ale ve většině převažují normální hatchbacky nebo sedany.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Že by byl důvodem kočárek? Pořád lepší kombi než SUV, ne?
Xylo
Kočárek beru ... 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja si hlavne neviem predstavit hocake STI vyhradne s CVT.
Dixik2
Bude i s manuální převodovkou. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
v EU ?
Dixik2
To nevím.
Avatar - lamal
lamal
s cvt by to bol opat zly vtip jak normal levorg
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Když to CVT zvládá krouticí moment dieselu, tak snad u toho benzínu to bude fungovat taky solidně, i když neříkám, že červík pochybností ve mně nehlodá.

Spíš se mi líbí motor 2,0T, ta 2,5T není moc povedená (úzké stěny válců občas ten zápřah nevydrží).
Marekx
Bohužel, Evropa má smůlu pouze díky ekopošukům s emisníma normama, jinak by nebyl problém, aby se prodával i v EU. Ten zbytek Evropy není pro automobilku už nijak zajímavý. Takže i kdyby si jej někdo koupil přímo z Japonska nebo Ameriky, tady ho stejně nebude moci provozovat, protože jej tady nepřihlásí. Jenom doufám, že má oblíbená automobilka Subaru nezačne pod tlakem EU cpát nějaké 3 válcové mrzáky pod kapotu po vzoru jiných automobilek.
Switch007
Tříválce určitě ne. Ani si tříválec boxer neumím představit 😄 Ale budou hybridy a vypínání válců. To by mohlo zajistit plnění emisí v normovaných cyklech a přitom stále "slušné" svezení.
Avatar - lamal
lamal
bravo dat do toho cvt ... to je jediny zabijak cim subaru dokaze dehonestovat svoj mozno nadejny model, nevraviac o spotrebe uz 1,6t je nenazrana a cvt na tom nebude mat vobec maly podiel, hnus... ked to daju do dieslaka fakt v pohode, ale do vykonnejsich benzin verzii to je hnus
fan.mj
A jazdil si v tom ty mudrlant? mám 2016 XT a je to úplne super, nevidím jedinú nevýhodu tej prevodovky. Mal som aj 2,5 XT s manuálom, aj S-Turbo, aj STi, aj Legacy s automatom a nevidím v tom CVT v XT absolútne žiadny problém ani v porovnani s modelmi predtým...ak sa levorg STI dostane do európy tak si ho s tým CVT kľudne kúpim...
Avatar - lamal
lamal
preco by som v tom mal jazdit ? nazor na to ze mi nevyhovuje nemoznost vyberu manuala si urobim aj bez toho...a je to neskutocne neefektivny retazec ak ho mas musis to vediet /vid kazdy jeden test/

CVT je otazka preferencie ked niekto nechce do takeho auta automat a este CVT tak je to vec nazoru... keby s CVT nemal tak sialenu spotrebu nekritizujem, skoda inak super auta