To je jako by soudce řekl "vrahovi" (co leje kyselinu do vodovodu=řidiči, co otravuje okolí svým TDI), jestli chceš můžeš jít do basy, ale nemusíš.
Kolik asi tak procent Čechů půjde na svolávačku, když není povinná a zvýší se jim spotřeba??? >:D >:D
Pokud srábek Ťuk nenařídí, že auta bez úpravy neprojdou STK, tak je to jen plácnutí do vody. :no::no::no:
Toho Klímu, kterej prohlásí: "Všechna vozidla jsou nadále po technické stránce bezpečná", bych zavřel na den do garáže s nastartovaným TDI a potom se ho za 10 let zeptal, jak jsou bezpečná >:-[]
normalni clovek IMHO na svlavacku nepojede a naopak pri nejblizsim beznem servisu si nejdrive necha pisemne potvrdit, ze servis mu tam ty supr udelatka a updaty bastlit nebude, jinak jede jinam.
ale včera byla na emisích přede mnou Avia. Prošla, protože má jiný normy. Někde si najděte, kolik takovej starej pekáč (Tatovky, Liazky) toho vypustí a spadne vám brada. jsou to až statisícinásobky těch díslgejtovejch TDI, kvůli kterejm se tady rozčilujete a někteří píšou slaboduché úvahy o vrazích.
Je nevyvratitelný fakt, že vozidlo z roku 2012 postižené dieselgatem pokud jede v průměrné městské dopravě, kde jsou účastna i stará nákladní či osobní naftová i benzínová auta VYPOUŠTÍ ČISTŠÍ VZDUCH, NEŽ NASÁVÁ!
Čili já se vám nedivím, nejsem zastáncem podvodů. Ale než budu chrčet o trávení, napřed si něco nastuduju, než se k věci vyjadřuju a dělám jednak ze sebe pitomce a jednak šířím paniku.
A když už budete v tom, najděte si kolik vypouští lodě, letadla, dobytek a elektrárny. Rozdíl mezi "ošizenými" a "svolanými a opravenými" TDI EUR5 a 6 je vyjádřitelnej v řádech miliontin z procenta celkového znečištění. Navíc jsme v zemi, kde ti kdejakej strup může kouřit cigárem pod čumákem. Čili klid, míň hysterie a víc informací.
Nezastávám se podvodu VW, jen apeluji na zdravý rozum. A Ťoka bych do tý garáže zavřel taky, ale s tou starou Avií - ne za tohle, ale za dálnice, mýto, paskvily v zákonech a jeho nedotknutelnost jakožto Babišova koně.
Aha, takze tdi rakovinomety su vlastne cisticky vzduchu? Si sa asi dlho vozil za naftovymi oktavkami a udrelo ti to na mozog, len si skus cuchnut k chladicu a k vyfuku tdicka ze kde sa ti bude lepsie dychat. Vsetkym tymto srotom mali povinne zobrat emisnu a vratit az ked ich upravia (i ked ja by som odporucal radsej zosrotovat). Avie su kategorie sami o sebe, ale niekyore naftaky z vykuchanymi filtrami vedia smradit aj viac ako avia.
Na svolávačku jdou relativně nový auta, takže lze předpokládat že DPF mít budou. Ty co si je nechali vjmout, by měli mít smolíka na emisích v rámci stk. Jestli to tak bude, t'ok otázka. :-)
Jedna dieselgate Jetta má emise jako 10 autobusů Euro 6 = ale když jede ulicí vypouští čistší vzduch než nasává. Kurňa která je to ulice? >:D
Nějaká v Pekingu? [odkaz] >:[]
Žasnu = a klidně mi dovysvětli toho Staňka a spol. jak si minule spěchal :-)
Nemám čas s tebou rozpitvávat filosofii, historii, ekonomii a nikam by to nevedlo..
S Euro 6 autobusama máš pravdu. To je právě ono. Jak šíleně (ano, statisícnásobně) má ten E6 autobus menší emise než starý auta (náklaďáky), co jsou v běžném provozu. Mluvím o každé ucpané ulici ve větším městě u nás ve špičce. Že to tak je, za to nemůžu a jestli to nechcete číst, nemusíte - dej si mě na hate-list.
Staňka neřeším - neznáám a o ničem takovým jsem ti nesliboval se bavit.
Nad čím jsem žasnul je tvůj výklad historie a její chápání a je mi to jedno. Máš ten názor a já mám svůj a komentama na autowebu to nevyřešíme. Dokonce můžeš mít i pravdu. To nelze vyloučit. Je to strašně složitý a v podstatě neřešitelný.
Neměřitelný.
To co jsem ale napsal o dieselgatovejch autech a celkovým znečištění pravda je, nezvratná, exaktně dokazatelná a pravdu v tomhle mám já a ty ji mít nemůžeš. To, jestli to pochopíš nebo uznáš je mi jedno. Je to prostě tak. Dokud budou jezdit konvoje vojenský techniky, valit hnědouhelný elektrárny, vidláci budou v kamnech pálit so se dá a Avie, kterejm budou lítat z výfuku brikety projdou emisema, je absurdní se pohoršovat nad dieselgatovejma autama. protože jsou to v celkovém objemu v podstatě neměřitelné zlomky. Ale to už se opakuji a pokud to nechceš přijmout, stejně nemám šanci. Řešit DG auta v současné situaci množství splodin a rozložení jejich původců je podobné, jako celej den hledat po zahradě jednu mšici, když se ti na ní usadilo mi hejno sarančat o miliardě hlav.
Ale oceňuji tě jindy, takže v poho. S tím Staňkem nebo kým sis to asi spletl s někým jiným. :-|
Božeeee
já jsem reagoval na tvoje bláboly o druhé světové, osvobození a dalších historických věcech. Reagoval jsem až na konci diskuse. jestls mezi tím řešil nějakýho staňka, je mi to jedno, protože ho neznám. Rozumíš? NEZNÁM A NEZAJÍMÁ MĚ! Kdybych ho znal a myslel bych si o něm něco jiného než ty, klidně bych ti to napsal.
Malý exkurz do historie, snad tí to trochu pomůže. Záměrně neuvádím Sověty, ale Rumuny, kteří si to zaslouží a strašně se na nězapomíná (i díky sovětské propagandě)
Počet amerických vojáků padlých na území osvobozované ČSR: 116
Počet RUMUNSKÝCH vojáků padlých na území osvobozované ČSR: 33.214
A prosím nepiš nic, jako že je to přístupem a podobný slaboduchosti, peotože se tím shazuješ.
Američané se vyznamenali jinde (Iwodžima, Okinawa) ale u nás ne.
3. Že rozporuješ zásadně rozdílnej přístup je spíš příklad tvojí slaboduchosti = nebo odpírání reality.
4. Američani + další osvobodili půlku evropy od Normandie po Plzeň, rusové + rumuni a další druhou = zjednodušeně. Že tahle skupina měla výrazně rozdílnej počet mrtvejch je fakt. Jak si ho narozdíl od historiků vysvětluješ ty? :-)
Že ti jedni čekali jako srabíci, až to ti druzí s Ádou vyříděj a když už byl na kolenou, s velkou slávou se rok před koncem války vylodili (při vší úctě k padlejm na Omaha Beach třeba). Ale to co jsem napsal je taky zjednodušený a blbý. Amíci měli pakaárnu s Japs a Británie v tom byla rok taky sama. Nechci se hádat. Tohle by bylo na dlouho a jak jsem již napsal, nemá to řešení.
Bože můj! >:D:-!
No ono ta historická fakta mohou být někdy neúplná nebo trochu jednostranně podaná ... Nedávno jsem čet knihu od pana G.G.Preparata a řeknu ti, že jeho výklad dějin od první války po konec druhé se od toho, co jsem studoval na zkoušku z MDH trochu liší ;-) ... S Rumunama je to trochu obtížné v tom, že oni měli drobný hendikep v tom, že jejich král byl z německého šlechtického rodu, takže jejich nasměrování bylo jasné ... pak se v 44 roce tak nějak obrátili k Rusům ...
Moralisto fostku, kolik denně kolem tebe ve městě projede Avií, Tatrovek, parníků a letadel???? A kolik TDI-ček?????? Zamysli se!!! :-!
On je rozdíl mluvit o globálním znečištění (o kterým já nepíšu) a smogem ve městech, kde to denně dýchá spousta lidí.
OK to beru. Taky ve mě vaří krev, když vidím načipovanýho čtyrkovýho Golfa TDI s 300tiskm jak za ním jsou černý oblaka. Na druhou stranu právě tihle jezdí a jeden takovej vynuluje rozdíl u všech DG aut v tom daném městě, jakoby byla v pořádku. Věř mi.
A smog na vesnicích dělají ne stará auta, ale dnes už převážně lidi tím, co pálej. Severní Morava - rakety - petky naplňený vyjetým olejem s pilinama nebo ještě něčím horším. To pak můžeš drendit v ošizeným TDI jak vzteklej - ani se nepřiblížíš.
A nejsem moralista. já nekafral o vrazích >:-[]
již jednou napsal, pokud mi někdo ( a je jedno jestli Ťok nedo VW ) proplatí vzniklé škody spojené s takto promarněným dnem v servisu na nápravě cizího podvodu a zaručí se písemně za parametry motoru, jako měl před úpravou, tak do toho jdu.
Ale jelikož po takovém vypořádání se se vzniklou sitaucí není vidu ani slechu tak jedno velký Fu.. O.. >:-[] >:-[]
Takže urážky? Jak ubohé od příznivců Xindlwagenu... Nic Ti do toho není, ale je to Chevy Malibu. A další pořádnej motor mi odpočívá v garáži na Harykovi - Softail Slim. Řekl bych, že takovej objem ve svý vw-mr.ce nemáš ;-)
Jestli sis nevšiml, on se začal posmívat "Ibize FR" že má sr..č a podobný kecy. Přečti si to aspoň. Já si nezačal, naštvalo mě to stejně, jako já tebe.
No, nejdřív si to spočítej. Máš 4.2 na 1,8t, já 1,7 na 350 kg, takže bys musel mít dvojnásobek toho, co se Ti tam krčí. Tak, kdo je tady chudáček? Běž s tím náckovským hnusem víš kam >:-[]
no a teď si představ a spočítej, že já mám např. na svojí desítce Ninje 2014 powercommander + komplet Akrap odbržděno cca 180 koní na kole, což na motoru je cca 202 koní.
No a teď kdo je lepší ? nenech se vysmát s tím kusem USA šrotu, kde se kromě V-RODu nedostaneš přes 130 koní, kdybys chtěl počítat dál tak si spočítej litrovej výkon, nebo poměr výkon/váha a pak se tu nad někoho povyšuj, lojzo >:-[]:no:
lubi sa mi kopec aut, Audi patri medzi ne. Myslim, ze tych buzno-cyklosov sa asi tiez par najde, ked si tu hned buzny vytiahol - ono to: Podla seba sudim teba niekedy tak genialne zafunguje... >:-[]
Pozor na kakač, aby ta nejaky buzna-bublo-cyklo kolega niekedy neprekvapil s dučalou v tebe. >:-[]
Tak Ty máš jako moto "rejžokastrol"?
Aby nedošlo k omylu, tímto se Ti nevysmívám, je to názor Tvého zastánce "fosteka" ;-)
Ale jinak - Ninja je super mašina, ale musíš na ní přežít "telecí léta", kdy máš zúžený vnímání jízdy. S přibývajícím věkem zjistíš, že to není o rychlosti, ale tzv. "užít si jízdu". Tak to hlavně přežij ve zdraví a okolo padesátky si to můžeme znovu povědět a to té doby vynech kecy typu "USA šrot", pak zjistíš, co je to kus poctivýho železa.
Dobře - Ty - pokud je to Tvůj "typ" s ypsilon, tak ten "rejžokastrol" vlastníš Ty? >:D
Ono totiž "tip" jako "tipovat" je s měkkým "i", ty Eisteine.
Jasně, pravopis nemusí být důležitý, ale tady Tě dostal hezky do pasti ... >:D >:D >:D
Jinak - já bych třeba korejce nekoupil, ale kdybych měl na výběr "korejce" nebo "skopčáka", tak by byla volba jasná - nepodvádějícího, neprolhaného korejce :yes:
Ty jsi skutečně mentální, dehtem zanesenej ubožák.
Nepochopils, že korejce nemá, ale kdyby si měl vybrat, nevybral by si xindlwagen? Chápání textu je Tvojí slabší stránkou...
Len mimochodom, ak stráviš deň v servise pre opravu auta, tak sa domáhaš náhrady škody? Parametre mať bude - emisie budú také, aké boli namerané pri homologizácií.... >:-[] >:-[]
Re: Cílem těchto technických opatření je, aby po jejich zave
Na druhou stranu pokud byly v sw ať už nechtíc nebo marketingově či z důvodu nějaké dobové nesmyslné legislativy nasekané rezrvy tak by s tím něco dělat mohli.
Takže, ti co nepůjdou na svolávačku, tak jsou v poho. Chápu to tak, že vozy co neplní emise dle údajů v TP projdou STK ? V případě, že budu platit falešnými bankovkami a odhalí mě, tak se k tomu přiznám, ale budu s nimi nedobrovolně platit dál, protože je to pro mě výhodnější - přece nebudu dobrovolně platit pravými, to by mé snažení v honbě za úsporou přišlo vniveč. Howgh, teda Ťok. 8-s
Kdybys nekafral o něčem, čemu nerozumíš, jako u tohoto tématu každý, věděl bys, že běžnou emisní kontrolou vozy projdou. Pleteš si homologační testy s testem emisí před STK. Ale kafráš, kafráš a kafráš.
Tvůj příměr s bankovkami je ubohý - přečti si ten můj, trefný a poučný mšicích a kobylkách (18:55)-
Howgh
Toto trvalo. Nekupuju nový auta, takže jsem v klidu. Máme v rodině Polo z aaa a to by mělo být v klidu. A i kdyby ne, asi jim na nějakou svolávačku kašlu, leda že bych nedostal STKčko
Pomaly tomu prestávam rozumieť. V apríli 2015 som kúpil VW Tiguan 2.0 TDI,a následne prepukla aféra, ktorá sa ma samozrejme týka. Nakoľko som kúpil nové vozidlo u predajcu v Bratislave, domáham sa v zmysle Občianskeho zákonníka o odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí, nakoľko tovar, v tomto prípade vozidlo nemá vlastnosti "vymienené" /tak hovorí zákon/ mnou ako kupujúcim, čo v tomto prípade znamená, že nespĺňa normu pre vylučovanie emisíí EURO 5. V tomto prípade ma nezaujíma čo na to VW pre mňa, ako kupujúceho je partnerom v zmysle OZ predávajúci a u neho si teda uplatňujem svoje práva. Samozrejme krútia sa ako had a teda nezostáva nič iné, len súdna cesta. Pri návšteve showroomu pri kúpe tohto auta by ma nosili na rukách, pri uplatňovaní reklamácie sa pomaly cítite ako zločinec, ktorým každý pohŕda. Nové vozidlá typu Touran, Tiguan, Tuareg a pod. majú už nainštalované nalievace hrdlo na močovinu, avšak napr. golf to nemá. tak som sa spýtal predajcu ako je to možné. Odpoveď bola taká, že väčšie vozidlá to musia mať, menšie nie, lebo to vyriešili štart-stop systémom, čo sa mi zdá choré. Že je celá kauza nafúknutý americký "darček" pre Europu je mi jasné, ale že naše kompetentné orgány k tomu nevedia zaujať rozumné stanovisko je zlé.
Preto som navrhol predajcovi, ako možnosť mimosúdneho riešenia výmenu za také isté vozidlo, ktoré však bude splnať normu Euro6. Lebo mnohí ľudia v súčasnosti nedomýšľajú o čo vlastne ide. V prvom rade VW zvolá na základe dobrovolnosti postihnuté vozidlá do servisu, kde nejakým zázračným zásahom urobia to, že auto bude splnať normu pre vylučovanie NOx. Nemýlme si však, že keď idete na STK a prejdete tzv. emisnou kontrolou, splnate aj normu pre vylučovaniu NOx. To vám totiž nekontrolujú, lebo nie sú na to vybavení. Ak však dobrovoľne nepodstúpite zásah, doporučený VW, nebudete do budúcna túto normu splnať. Potom nastane to, že VW odovzdá ministerstvu dopravy databázu vozidiel, ktoré úpravou prešli, teda vyhovujú a ktoré úpravou neprešli a teda norme nevyhovujú a následne túto databázu dostanú STK. Čo asi nastane potom ? Pri najbližšej STK, EK vaše vozidlo síce prejde EK, avšak nebude splňať normu pre vylučovanie NOx. To zistia len z podkladov, lebo reálne sú nie schopní to zmerať. A teraz dať si urobiť zásah do vozidla, pričom sa môže zmeniť spotreba a výkon, alebo si ho nedať urobiť a čakať až vozidlo neprejde STK. Ja ako majiteľ som v to nevinne. Predstav si, že si kúpiš farebný televízor, prídeš domov, zapneš ho a on je čiernobiely. Čo urobíš? Necháš si ho ?