Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Cadillac Voyage: Budoucnost z roku 1988

14 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
automobilový průmysl ještě táhl celý svět, předpokládám že Bari a Cherokee budou pět jenom chválu.
- 😉 to rádio s telefonem vypadají jako VTA. 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
Tehdy už moc ne, koncem 80. let přišel právě ten úpadek, ale pořád dokázali udělat zajímavé věci a dostat do série i novinky a nové bzepčnostní a komfortní prvky.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
´88 ještě ne, Detroit a další zasáhl úpadek až později. Tehde ještě vrcholila jejich zlatá léta a byla to pěkná doba.
Avatar - Anonym
Anonym
No něco si o tom naštuduj, tohle už byla éra předohnaných malých Deville a Seville a ta moc populární teda nebyla, třeba u Cadillacu.
90 léta a Nová Seville atd už byla naopak vzestup nahoru. Největší úpadek byl tak 87-93
XTad
Presne tak. Doba tehdy patrila japoncum. Rada americkych modelu, byt ne tech stezejnich, navic vychazela ze 70. let, pouze na ne namontovali aerodynamicky predni naraznik.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak to jsi mě rozesmál. Zkus se podívat na us průmysl aspoň z ponorky. Největší us automobilová krize je někdy v období 2005 až 2011. V období 87-93 jsou druzí největší světoví producenti a jsou ve stínu japonců, jak správně píše XT.
Avatar - Anonym
Anonym
Já nemluvím o tom kolik toho vyrobili ale jakou to mělo pověst a spolehlivost u zákazníků. Těmito modely Cadillac ztratil zákazníky a pak je v 90 a 00 letech pracně získával zpět.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak v tom případě proč reaguješ jak reaguješ na můj první příspěvek?
/navíc tenhle cadillac je studie, něco jako renault nautilus, nebo MB F015/
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
V té době byla v USA zlatá doba leda tak pro odbory a vrcholný menežment. Jejich auta byla levně vyrobená z levných materiálů a vtipnou spolehlivostí.
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Libi se mi to ze stejneho duvodu, proc me koncem devadesatek ucaroval Chrysler 300m. Vetsina konkurentu vyrabela nevzhledne krabice ale tohle melo krasny aerodynamicky design.
Tymkoo
Pamatuju si, jak sme jako deti na sidlisti snad hodinu chodili okolo 300M 😄 stejne tak jako kousek dal okolo 911 Radka Bonka, ktera byla pro desetilete deti opravdu prizrak 😄
Avatar - beibej
beibej
>😁 >😁 s tím výkonem určitě ne. Stačí se kouknout na výkon Ferrari F40 s podobnou maximálkou. A to ještě je třeba zohlednit rozdíl v hmotnosti.
Ale jinak :yes: a design je taky :yes:
gameman
Přeznačkovaný Aston Martin lagonda v Americkém stylu. Myslím že by dopadl stejně jako ona zmiňovaná Lagonda.Interiér by šel výkon taky a to je tak všechno.A hlavně pokud si koupíte kaďák tak vás každou chvíli čeká klasická vidlácká otázka : "A kolik ti to žere prosimtě" ? 😁D A hlavně ten design je strašný kentus. :no: