Novinky
beda.s
0
bez ohledu na vzhled musím říci, že po dvou letech co jsem jezdil v Ssangyongu Kyron bych si už auto této značky nekoupil. auto je nespolehlvý šmejd a chování generálního dovozce je kulantně řečeno zvláštní.
Přejít do diskuze
Zcestné je ledatak automaticky tleskat šerednému autu, protože je od BMW, a automaticky zatracovat stejně šeredné, protože není od BMW... :no:
Asi každý myslíme jinou veřejnost. Ty si sedni do Rextona, když se ti tak líbí a já budu spokojenej v X6.
Ta proklamovaná "široká veřejnost" co má jeden názor, stejnokroj a škodovku, už naštěstí u nás skončila v roce 1989. Dnes si může každý vybrat podle svého gusta a nemusí se schovávat za "většinu"... >😒]
Hmm, odhliadnúc od subjektívneho pohľadu na design by som toto fakt s BMW neporovnával. Technika je pár svetelných rokov pozadu... ;-\
Neviděl, jak jinak...
Pokud se ti nelíbí X6 ještě neznamená, že je to určující a myslím taky jediný oduševnělý příklad. Zvláště pokud se jedná o prémiovou automobilku na špici autořetězce.
Naopak modely Ssangu jsou širokou veřejností "oceňovány", jako designový plebs, pokud nepočítám těch pár ochránců z podobný korejský resp. asijský kategorie.
Pokud se ti nelíbí X6 ještě neznamená, že je to určující a myslím taky jediný oduševnělý příklad. Zvláště pokud se jedná o prémiovou automobilku na špici autořetězce.
Naopak modely Ssangu jsou širokou veřejností "oceňovány", jako designový plebs, pokud nepočítám těch pár ochránců z podobný korejský resp. asijský kategorie.
Asis toho ještě moc neviděl... Jak jsem psal u minulého článku o SsangYongu - Rexton vypadá celkem normálně a Chairman W se mi dokonce i líbí... :-!
A ten "bordel nepřesnýho určení" od nich nyní kopíruji i němci (viz BMW X6, které teda IMHO vizuálně o moc lépe než vzor nedopadlo). 😉
A ten "bordel nepřesnýho určení" od nich nyní kopíruji i němci (viz BMW X6, které teda IMHO vizuálně o moc lépe než vzor nedopadlo). 😉
Pořádek musí být! Ale u týhle značky mě to nějak vůbec nevadí. Její vizuální projev na mne působí, jako jeden velkej bordel nepřesnýho určení.
to ma palubku z tvrdych plastu a sedacky z igelitu - bez problemu to muzes vystrikat wapkou - zadny pytlik nepotrebujes :-!
Konkrétně věta: "V devadesátých letech tato značka spolupracovala s automobilku Mercedes-Benz a nyní od roku 2003 spolupracuje s čínskou skupinou Shanghai Huizhong Automobile Manufacturing Company." - s čínskou SAC nespolupracuje, ale SAC vlastní Ssangyong (což je IMHO rozdíl) a licencovanou techniku Mercedesu (např. motory a převodovky) SsangYong nadále využívá i v nejnovějších modelech...
Mně se líbí taky, už od začátku. Kdyby to nevážilo dvě tuny, což u auta vážně považuji za zbytečnost, tak už je v garáži :yes: výrazně zajímavěší než podobně koncipovaný následník - mastodontí X6