Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 750d: Detaily o novém šestiválci se čtyřmi turby

Stále blíže se zdá doba, kdy motory budou mít více turbodmychadel než válců. BMW nyní představuje šestiválec hned se čtyřmi turby.
Zpět na článek
17. 5. 2016 11:45
17. 5. 2016 18:41
18. 5. 2016 10:15
17. 5. 2016 11:47
17. 5. 2016 16:52
17. 5. 2016 17:23
17. 5. 2016 17:41
17. 5. 2016 19:51
17. 5. 2016 20:08
17. 5. 2016 20:25
17. 5. 2016 13:22
17. 5. 2016 13:39
17. 5. 2016 13:51
17. 5. 2016 14:05
Avatar - dewill
17. 5. 2016 11:45
4 turba
4 x víc potencionálních problémů....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Magister
17. 5. 2016 18:41
Re: 4 turba
Je to tak. Po 150 000 km to půjde do šrotu. 4 násobný ekonesmysl.
Avatar - kari.laz
18. 5. 2016 10:15
Re: 4 turba
co vás všechny vede k tomu, že turbo po 100-150000 odejde?
Problém s turbem bude řešit nejspíše tak majitel, který si to auto koupí jako ojetinu a nebo ten, kdo s tím najezdí opravdu kvanta kilometrů. Občas se stane, že se turbo pokazí dřív, ale to by stejně bylo řešeno ještě v záruce. Takže problém s turbem nebude to, co bude majitele trápit.
Avatar - Hittman
17. 5. 2016 11:47
No
O moc víc než r6 se třemi turby z toho nedostali, 4,0tdi má větší potenciál..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
17. 5. 2016 16:52
Re: No
Přesně, další turbo kvůli 14kw a 20Nm? Při tom výkonu mi to přijde k smíchu. U šestnáctistovky se 100kw by to byl znatelný nárůst, ale tady? Nejde jen o čtvrté turbo, ale i větší namáhání motoru většími tlaky.
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2016 17:23
Re: No
Zprvu som to vnimal podobne. ;-)
Lenze nasiel som na nete prezentacne video priamo z Viedne z predstavenia toho motora a zacinam im rozumiet. Je to ale na dlhe vysvetlovanie, keby si rozumel po nemecky, mozem to najst a dat ti sem link. ;-)

btw.: nasiel som aj video predstavenia vsetkych tych motorov vo Viedni a dozvedel sa zaujimave veci aj o 3.0 TFSI pre Audi S4.
Avatar - _Karel_
17. 5. 2016 17:41
Re: No
Obávám se, že co se týče techniky, nebudu ti stačit. :-( ;-)
Avatar - AUDIRS6
17. 5. 2016 20:08
Re: No
Coooo ? Jaaaa ? >:D
uff, ono bola by to asi vdacna tema, len skusim este niekde vykutrat aj hmotnost tohoto a aj toho Audi V8 TDi motora. Lebo aj to tu slusne rezonuje a ma dovod...
Ale neslubujem. Poznas ma - rad napisem vsetko, no a vsetko co zatial mam v hlave je tak obsiahle, ze neviem, ci by mal niekto chut to docitat cele... >:D
Avatar - boost.
17. 5. 2016 20:25
Re: No
Já jo. Ale jsou tu i tací, který auta evidentně nezajímají a chodí tu na acz místo novinky.cz apod. ;-)

Hledal jsem váhu toho motoru a nic nenašel. V press release nic. Ani váha celého tri-turba snad nikde není, jenom v ETK mají váhy většiny jednotlivých dílů motoru. Blok 45 kg, hlava 17.7, ojnice 4.5 kg, atd.
Avatar - Uživatel_5340709
17. 5. 2016 12:23
Takhle nějak bude vypadat
reklama na BMW - [odkaz] ;-) , borci budou stát nad otevřenou kapotou BMW 7, cizák se bude ptát Němce: "A jak to děláte? ....... Němec na to: "Nejdřív ten diessel smontujeme, ....." cizák: " A pak?" , .......... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" .......................... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" .................... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" ............................. "pak přeplňujeme" >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2016 13:02
jenom čtyři turba?
a není to málo ? protože jak člověk dneska nemá v prémiovém sedanu aspoň 550 koní, tak je trapnej ... :no: >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2016 13:07
Parádní parametry
Zdržel bych se predikce o jakýkoliv nespolehlivosti a spíš řešil to podstatný. Protože 7er dostává parametry za který by se nemuselo stydět Ferrari 360 a to se bavíme pouze o zrychlení z 0-100km/h!
Rozbalit vlákno
5
17. 5. 2016 13:22
Re: Parádní parametry
No ja jsem si teď v DE hrál s nějakým Němcem v 550d a jako ujížděl jsem mu, ale ne tak jak bych chtěl. Sílu ty naftové motory mají.
17. 5. 2016 14:39
Re: Parádní parametry
Číms jel ty? Asi slušný... >:D
17. 5. 2016 16:53
Re: Parádní parametry
Medakem, jeli s Nikim na vylet.
17. 5. 2016 17:35
Re: Parádní parametry
Byls tázán? >:D :-!
18. 5. 2016 13:34
Re: Parádní parametry
Mam uz skoro pet tisíc km na me nové lásce M3, tak jsem ji trochu prohnal. ;-)
17. 5. 2016 13:19
Odislo mi turbo...
...ktore?

Ranna konverzacia majitelov 50d >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
17. 5. 2016 20:01
Re: Odislo mi turbo...
ale možno 3-4majiteľov a nie prvého.
Avatar - Dinar
17. 5. 2016 13:22
Hmotnost
Zajímal by mě váhový rozdíl mezi tímhle novým 50d a novým audi dýzlem V8, nemá někdo údaje?
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2016 13:39
TURBOÉRA
j@w....luxusní forek dne..:D.Jinak pro Hittman,nelze přeci srovnávat potenciál V8od audi s R6 od BMW,které by určitě dostalo z motoru mnohem víc,ale na ukor spolehlivosti.BMW se prostě vydalo jinou cestou a do budoucna jsi myslím,že jej všichni budou následovat.V TURBOÉŘE je obrovský potenciál a BMW to ví,proto předběhlo dobu a chce si vybudovat náskok a bohužel se nám to může a nemusí líbit.Já BMW sice fandím,ale downšajzing nesnáším! Přeju tedy BMW ať se stím popere jak vždy umělo.
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2016 13:51
spolehlivost
doufám, že páni inženýři dostatečně testovali a nebude se opakovat "spolehlivost" 50i..
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2016 14:05
To bude fičák!
Svezení to teda musí být parádní! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2016 16:36
4 turba to je uz ulet, preco neurobia 8 valec
kam to bmw smeruje, zda sa mi to uz riadny ulet , to ked pojde clovek svizne bude potom stat 10min na parkovisku kym to ako tak vychladne , na jazdu to moze byt super ebo z 3d na 3.5D s dvojtym to bolo perfektne , ale po negativnych skusenostiach s turbami uz opustam tieto veci a idem do klasiky
Rozbalit vlákno
2
17. 5. 2016 18:28
Re: 4 turba to je uz ulet, preco neurobia 8 valec
Předpokládám, že budou chlazená kapalinou a chlazení nezávislý na vypnutí motoru.
18. 5. 2016 10:25
Re: 4 turba to je uz ulet, preco neurobia 8 valec
Jakože do atmosféricky plněných dieslů? :-)
18. 5. 2016 01:00
Už se v té technice ztrácím ...
Například vůbec netuším co si představit pod pojmem "...dodatečný kompresor pro vodní chlazení nízkotlakých turbodmychadel..."

Dokonce má tahle fičura dle článku zvyšovat hospodárnost motoru

Je to jen halucinace autora článku nebo opravdu něco takového existuje ?
Rozbalit vlákno
0