co vás všechny vede k tomu, že turbo po 100-150000 odejde?
Problém s turbem bude řešit nejspíše tak majitel, který si to auto koupí jako ojetinu a nebo ten, kdo s tím najezdí opravdu kvanta kilometrů. Občas se stane, že se turbo pokazí dřív, ale to by stejně bylo řešeno ještě v záruce. Takže problém s turbem nebude to, co bude majitele trápit.
Přesně, další turbo kvůli 14kw a 20Nm? Při tom výkonu mi to přijde k smíchu. U šestnáctistovky se 100kw by to byl znatelný nárůst, ale tady? Nejde jen o čtvrté turbo, ale i větší namáhání motoru většími tlaky.
Zprvu som to vnimal podobne. ;-)
Lenze nasiel som na nete prezentacne video priamo z Viedne z predstavenia toho motora a zacinam im rozumiet. Je to ale na dlhe vysvetlovanie, keby si rozumel po nemecky, mozem to najst a dat ti sem link. ;-)
btw.: nasiel som aj video predstavenia vsetkych tych motorov vo Viedni a dozvedel sa zaujimave veci aj o 3.0 TFSI pre Audi S4.
Coooo ? Jaaaa ? >:D
uff, ono bola by to asi vdacna tema, len skusim este niekde vykutrat aj hmotnost tohoto a aj toho Audi V8 TDi motora. Lebo aj to tu slusne rezonuje a ma dovod...
Ale neslubujem. Poznas ma - rad napisem vsetko, no a vsetko co zatial mam v hlave je tak obsiahle, ze neviem, ci by mal niekto chut to docitat cele... >:D
Já jo. Ale jsou tu i tací, který auta evidentně nezajímají a chodí tu na acz místo novinky.cz apod. ;-)
Hledal jsem váhu toho motoru a nic nenašel. V press release nic. Ani váha celého tri-turba snad nikde není, jenom v ETK mají váhy většiny jednotlivých dílů motoru. Blok 45 kg, hlava 17.7, ojnice 4.5 kg, atd.
reklama na BMW - [odkaz] ;-) , borci budou stát nad otevřenou kapotou BMW 7, cizák se bude ptát Němce: "A jak to děláte? ....... Němec na to: "Nejdřív ten diessel smontujeme, ....." cizák: " A pak?" , .......... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" .......................... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" .................... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" ............................. "pak přeplňujeme" >:D
Zdržel bych se predikce o jakýkoliv nespolehlivosti a spíš řešil to podstatný. Protože 7er dostává parametry za který by se nemuselo stydět Ferrari 360 a to se bavíme pouze o zrychlení z 0-100km/h!
j@w....luxusní forek dne..:D.Jinak pro Hittman,nelze přeci srovnávat potenciál V8od audi s R6 od BMW,které by určitě dostalo z motoru mnohem víc,ale na ukor spolehlivosti.BMW se prostě vydalo jinou cestou a do budoucna jsi myslím,že jej všichni budou následovat.V TURBOÉŘE je obrovský potenciál a BMW to ví,proto předběhlo dobu a chce si vybudovat náskok a bohužel se nám to může a nemusí líbit.Já BMW sice fandím,ale downšajzing nesnáším! Přeju tedy BMW ať se stím popere jak vždy umělo.
kam to bmw smeruje, zda sa mi to uz riadny ulet , to ked pojde clovek svizne bude potom stat 10min na parkovisku kym to ako tak vychladne , na jazdu to moze byt super ebo z 3d na 3.5D s dvojtym to bolo perfektne , ale po negativnych skusenostiach s turbami uz opustam tieto veci a idem do klasiky