Technika
O moc víc než r6 se třemi turby z toho nedostali, 4,0tdi má větší potenciál..
Přesně, další turbo kvůli 14kw a 20Nm? Při tom výkonu mi to přijde k smíchu. U šestnáctistovky se 100kw by to byl znatelný nárůst, ale tady? Nejde jen o čtvrté turbo, ale i větší namáhání motoru většími tlaky.
Zprvu som to vnimal podobne. 😉
Lenze nasiel som na nete prezentacne video priamo z Viedne z predstavenia toho motora a zacinam im rozumiet. Je to ale na dlhe vysvetlovanie, keby si rozumel po nemecky, mozem to najst a dat ti sem link. 😉
btw.: nasiel som aj video predstavenia vsetkych tych motorov vo Viedni a dozvedel sa zaujimave veci aj o 3.0 TFSI pre Audi S4.
Lenze nasiel som na nete prezentacne video priamo z Viedne z predstavenia toho motora a zacinam im rozumiet. Je to ale na dlhe vysvetlovanie, keby si rozumel po nemecky, mozem to najst a dat ti sem link. 😉
btw.: nasiel som aj video predstavenia vsetkych tych motorov vo Viedni a dozvedel sa zaujimave veci aj o 3.0 TFSI pre Audi S4.
Udělej blog.
Coooo ? Jaaaa ? >😁
uff, ono bola by to asi vdacna tema, len skusim este niekde vykutrat aj hmotnost tohoto a aj toho Audi V8 TDi motora. Lebo aj to tu slusne rezonuje a ma dovod...
Ale neslubujem. Poznas ma - rad napisem vsetko, no a vsetko co zatial mam v hlave je tak obsiahle, ze neviem, ci by mal niekto chut to docitat cele... >😁
uff, ono bola by to asi vdacna tema, len skusim este niekde vykutrat aj hmotnost tohoto a aj toho Audi V8 TDi motora. Lebo aj to tu slusne rezonuje a ma dovod...
Ale neslubujem. Poznas ma - rad napisem vsetko, no a vsetko co zatial mam v hlave je tak obsiahle, ze neviem, ci by mal niekto chut to docitat cele... >😁
Já jo. Ale jsou tu i tací, který auta evidentně nezajímají a chodí tu na acz místo novinky.cz apod. 😉
Hledal jsem váhu toho motoru a nic nenašel. V press release nic. Ani váha celého tri-turba snad nikde není, jenom v ETK mají váhy většiny jednotlivých dílů motoru. Blok 45 kg, hlava 17.7, ojnice 4.5 kg, atd.
Hledal jsem váhu toho motoru a nic nenašel. V press release nic. Ani váha celého tri-turba snad nikde není, jenom v ETK mají váhy většiny jednotlivých dílů motoru. Blok 45 kg, hlava 17.7, ojnice 4.5 kg, atd.
reklama na BMW - [odkaz] 😉 , borci budou stát nad otevřenou kapotou BMW 7, cizák se bude ptát Němce: "A jak to děláte? ....... Němec na to: "Nejdřív ten diessel smontujeme, ....." cizák: " A pak?" , .......... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" .......................... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" .................... "pak přeplňujeme", cizák: " A pak?" ............................. "pak přeplňujeme" >😁
a není to málo ? protože jak člověk dneska nemá v prémiovém sedanu aspoň 550 koní, tak je trapnej ... :no: >😁
Zdržel bych se predikce o jakýkoliv nespolehlivosti a spíš řešil to podstatný. Protože 7er dostává parametry za který by se nemuselo stydět Ferrari 360 a to se bavíme pouze o zrychlení z 0-100km/h!
No ja jsem si teď v DE hrál s nějakým Němcem v 550d a jako ujížděl jsem mu, ale ne tak jak bych chtěl. Sílu ty naftové motory mají.
...ktore?
Ranna konverzacia majitelov 50d >😁
Ranna konverzacia majitelov 50d >😁
j@w....luxusní forek dne..😁.Jinak pro Hittman,nelze přeci srovnávat potenciál V8od audi s R6 od BMW,které by určitě dostalo z motoru mnohem víc,ale na ukor spolehlivosti.BMW se prostě vydalo jinou cestou a do budoucna jsi myslím,že jej všichni budou následovat.V TURBOÉŘE je obrovský potenciál a BMW to ví,proto předběhlo dobu a chce si vybudovat náskok a bohužel se nám to může a nemusí líbit.Já BMW sice fandím,ale downšajzing nesnáším! Přeju tedy BMW ať se stím popere jak vždy umělo.
kam to bmw smeruje, zda sa mi to uz riadny ulet , to ked pojde clovek svizne bude potom stat 10min na parkovisku kym to ako tak vychladne , na jazdu to moze byt super ebo z 3d na 3.5D s dvojtym to bolo perfektne , ale po negativnych skusenostiach s turbami uz opustam tieto veci a idem do klasiky
Například vůbec netuším co si představit pod pojmem "...dodatečný kompresor pro vodní chlazení nízkotlakých turbodmychadel..."
Dokonce má tahle fičura dle článku zvyšovat hospodárnost motoru
Je to jen halucinace autora článku nebo opravdu něco takového existuje ?
Dokonce má tahle fičura dle článku zvyšovat hospodárnost motoru
Je to jen halucinace autora článku nebo opravdu něco takového existuje ?
Problém s turbem bude řešit nejspíše tak majitel, který si to auto koupí jako ojetinu a nebo ten, kdo s tím najezdí opravdu kvanta kilometrů. Občas se stane, že se turbo pokazí dřív, ale to by stejně bylo řešeno ještě v záruce. Takže problém s turbem nebude to, co bude majitele trápit.