Novinky
Bubáq
2
"...je takový systém legální, protože k odpojení řízení emisí dochází pouze v nejvyšší nouzi a samozřejmě dočasně.". Není co dodat,
AUDIRS6
1
teda splnit emisne limity pocas testu a nesposobit automobilke milionove pokuty za vypustanie nadmerneho mnozstva skodlivin. Ano, aj takto sa da definovat "nejvyšší nouze" >😁
_MT_
1
V USA by to neprošlo, protože už samotný fakt, že to ten software umí (tedy za předpokladu, že je ta informace přesná), ho dělá nelegálním. Na důvodu nezáleží (pokud vím, žádné výjimky tam nejsou). V EU by to mělo být legální.
Jediný kdo podváděl s normovaným měřením je stále jenom Volkswagen, holt Das hošani si naběhli. Měli si z odměn koupit lepší právníky, aby jim vysvětlili, co je legální a co ne. Jenom zkoušíte s dobrovolnou angažovaností do toho zatáhnout i ostatní s nějakou tou špínou.
Tím "zkoušíte" oslovuješ, předpokládám, německé úřady, viď?
Jasně, jediný, kdo podváděl, byl VW. Argumentačně jsi to obvinění Opelu naprosto zdeklasoval. :yes:
Jasně, jediný, kdo podváděl, byl VW. Argumentačně jsi to obvinění Opelu naprosto zdeklasoval. :yes:
Tím zkoušením myslím autory tohoto článku. A úřady americké, tam to všechno začalo a taky skončí.
Autoři článku s tou informací mají společné jen to, že ji přetiskli. Nebo si vážně myslíš, že redaktoři Auto.cz jezdí do Německa zkoumat Opely a Opel k jejich zkoumáním vydává tiskové zprávy? Boha jeho, to je materiál....
[odkaz]
Takto jsou čisté německé úřady.
Proč jim věřit,když jednou zametají problém pod koberec. Teď už mají v problematice jasno?Vždyť to mohly dávno řešit.
Navíc opravdu tyto systémy,tak jak je vysvětleno v článku,nefungují stejně.Takže je v nich podstatný rozdíl.U řešení koncernu VW je v reálu řízení emisí zcela vypnuto.
U Opelu (a pravěpodobně i ostatních) je široké spektrum podmínek,kdy řízení emisí je funkční.
Celkem solidní rozdíl.
Právě tady chybí minulost celé kauzy.Ta nezačala najednou loni.
Mimochodem,většinou to chodí tak,že když podvádí jeden a roky se nic neděje,tak začnou podvádět i další.Ale záleží, jak daleko jsou ochotni zajít.A v tom hraje prim VW.
Takto jsou čisté německé úřady.
Proč jim věřit,když jednou zametají problém pod koberec. Teď už mají v problematice jasno?Vždyť to mohly dávno řešit.
Navíc opravdu tyto systémy,tak jak je vysvětleno v článku,nefungují stejně.Takže je v nich podstatný rozdíl.U řešení koncernu VW je v reálu řízení emisí zcela vypnuto.
U Opelu (a pravěpodobně i ostatních) je široké spektrum podmínek,kdy řízení emisí je funkční.
Celkem solidní rozdíl.
Právě tady chybí minulost celé kauzy.Ta nezačala najednou loni.
Mimochodem,většinou to chodí tak,že když podvádí jeden a roky se nic neděje,tak začnou podvádět i další.Ale záleží, jak daleko jsou ochotni zajít.A v tom hraje prim VW.
srovnavas nesrovnatelne. rizeni emisi je vzdy "zapnuto", u vw se bavis o voze bez scr, u opelu o vozu se scr. bud si jist, ze oply bez scr maji prakticky totozny sw jako vw a jako kterykoliv jiny vyrobce. lisi se pouze v detailech. v blede modrem to pak plati o vozech se scr. pouze malokdo mel tu "drzost" prodavat v usa diesel bez scr...
Hloupé kecy. Podvádí všichni, protože ty limity jsou nastaveny nesmyslně. Celý ten systém měření emisí je cinklý, neboť sleduje ledacos, jen to nejdůležitější - emise CO2 - toleruje. Já bych zakázal provoz všech vozů jejichž emise CO2 přesáhnou 190g/km.
Mozno nezakazat ale vyrazne zatazit ekologickiu danou. A to myslim 100-200 %
v takovem pripade presedni na kolo a i tam se tres, abys nemel prilis velike emise co2.
190g/km je velmi pekny limit a ted nadefinuj podminky, protoze ve meste to nedas, s nalozenou karou po silnici to nedas, pri jakemkoliv rozjezdu to nedas. proste nesmysl.
190g/km je velmi pekny limit a ted nadefinuj podminky, protoze ve meste to nedas, s nalozenou karou po silnici to nedas, pri jakemkoliv rozjezdu to nedas. proste nesmysl.