Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota prodala už devět milionů hybridů, začala Priusem

17 komentářů

Anonym
o kolik vypustila ta hybridní auta měně škodlivin a kolik ušetřila paliva a možná to tak i je.

Aha, ještě, že elktřina se vyrábí úplně sama, zadarmo a s nulovým vlivem na životní prostředí. >😁 >😁 >😁

I Goebbels by srazil paty... >😁 :-!

To je jako když naložím fabii na korbu Avie a dovezu ji do Prahy a pak napíšu, že Fabia po cestě měla nulový emise. >😁

Samozřejmě jsem to dovedl do absurdity, ale princip argumentace je stajný.

btw super info o tom americkým hybridu před Porschem, díky moc. Zajimavé!
[odkaz]
IPace
"o kolik vypustila ta hybridní auta měně škodlivin a kolik ušetřila paliva a možná to tak i je.
Aha, ještě, že elktřina se vyrábí úplně sama, zadarmo a s nulovým vlivem na životní prostředí. "

pro kolik hybridnich Toyot se vyrabi elektrina jinde nez pri tim hybridem brzdeni? Aha tady je zas nekdo chytrej a pritom si sam sobe nabehne na vidle >😁 pise o hybridech, nebo o elektromobilech nebo plug-in hybridech, jestli ti to nedocvaklo, tak hybrid nema zastrcku na pripojeni elektriny 😉
Anonym
Aaj, já jsem trouba a uznávám t. Sypu si na hlavu popel (asi tunu) a chci se zahrabat pod zem. Poslední odstavce byly o pluginech a já se unáhlil - ale to je chabá výmliva. Prostě jsem za Ko...ko..ta. Uff

btw ten Armstrong Phaeton je tak hustej a šílenej, že mi to vyváží. Já myslel, že Ferda byl první a navíc to dodneška existuje a jezdí - tak to je něco pro mě nového a fantastického! koukni na to TWL, je to jako kdyby to vyjelo z Verneovky.

Kdyby to někomu bylo málo,tak abyste si to užili: Ano, udělal jsem trapnou chybu, mlel jsem nesmysly a jsem za bl... bce dne.

Ale tuším, je je to furt málo. Dokud si neustřelím květák a nedám to na Youtube...😊
IPace
ono i tak, jen benzinove nebo naftove auto sporada elektrinu take, neb rafinace se bez elektriny neobejde, a neni ji zrovna malo cca 1,6kWh na 1 litr paliva, realne tak auto se postrebou okolo 10 litru benzin/nafta spotrebuje pro rafinaci tech paliv cca totez co spotrebuje elektromobil na 100km, takze krom tech splodim z toho komina u elektrarny ma pak jeste splodiny z vejfuku kdys spaluje to palivo, na tohle moc radi nekteri zapominaji

realne ma tedy auto ktere jezdi v nadrzi nacepovano 10 litru paliva spotrebu elektriny jako elektromobil ktery na tu elektrinu ujel 100km, kdesto ten benzinak/naftak na to jeste nenajel ani jeden metr
Anonym
OK, s tou rafinací mě to nenapadlo nikdy. Kdyby jsme měli být konfrontační, museli bychom zahrnout i výrobu, suroviny a jejich těžbu, recyklaci atd.
A já fakt nemám tušení o kolik by který koncept pohonu (ne)byl (ne)ekologičtější.

A je mi to jedno. Dneska přijel do mojí NO LIMITS BUDGET DREAM GARAGE novej kus z verneovky... >😁 A to jsem nečekal.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
KONTROLNÍ OTÁZKA: Jesipak víte kolik DÍZLPOPELNICE [odkaz] ZPŮSOBILI a kolik ELEKTROMOBILY [odkaz] USPOŘILI nákladů na ZDRAVOTNICTVÍ [odkaz] 😉
No a to je taky jeden z důvodů proč se prodávají [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
PS: K TĚŽBĚ A ZPRACOVÁNÍ ROPY JE ZAPOTŘEBÍ ELEKTŘINY 😉
Anonym
offtopic- máš evidentní problém se shodou podmětu s přísudkem..

ale co, odkazy Ok.
já se dneska nehádám - odvařil jsem se už na začátku. Jsem již odpočítán a odnesen z ringu TWL. >😁 >😁 >😁
IPace
no da se jeste najit emisni stopa baterii, ta podle propoctu vychazi u 100kWh stejne jako kdys se vytezi, zrafinuje a nasledne v prumernem vehiklu spotrebuje ropa v objemu 320 US galonu, coz odpovida cca 1211 litrum

pokud by se tedy vzal treba VW Golf se spotrebou 5litru na 100km, a proti nemu treba Nissan Leaf s 30kWh baterkou, tak uhlikova stopa te baterie toho Leafu se srovna nekde po ujeti cca 7300km cos je smesne cislo

Audi A6 (spotreba 7 litru) vs Tesla S 90 vychazi na cca 15600km
Petrko
Dobře ty. Dneska moc díky. Zvažuji další auto hybrid a tvé informace mě přesvědčují že to není úplně od věci. Ještě jednou díky.
Ted
a co vzit v uvahu dostupnost vzacnych prvku? jaky smysl ma nahrazovat neco, ceho neni dost, necim, ceho je kriticky malo??
Gvick2
Tady máš spočítané kolik činí produkce CO2 při výrobě a provozu elektroaut podle jednotlivých zemí,
[odkaz]
jsou země (Indie, Čína), kde elektroauta znamenají vyšší produkci CO2 než výroba a provoz aut se spalovacím motorem protože drtivou část el. energie vyrábí z uhlí, plynu etc. a jsou země (Norsko, Paraguay), kde elektroauta generují minimum CO2, protože vyrábí většinu el. energie z obnovitelných zdrojů a jsou země, kde je to fifty fifty.
IPace
nechce se me to cele louskat, ale zapocitavaj tam do fosilnich aut i produkci elektriny a jejich splodiny prave na rafinaci ropy v benzin/naftu? pokud ne, tak je to zase zkreslenej vypocet ku prospechu prave fosilnich aut
To mas tak, stupenci klasickeho spalovacieho motora su presvedceni, ze benzin a nafta vyrabaju vily a skratkovia z mesacneho svitu.
Gvick2
Jsou tam započítané. Nezávisle to analyzovalo vícero institucí a výsledky jsou podobné, tam kde se nevyrábí významná část el. energie z obnovitelných zdrojů generují elektroauta více CO2 než auta se spalovacími motory, třeba zde studie ohledně HongKongu
[odkaz]
Avatar - TeeJay
TeeJay
Trefa. On Fostek často nejdřív píše a pak myslí. 😉
Anonym
Gratuluju.
Já udělal bl..ou chybu, hrozně blbou. Uznal jsem to a omluvil se. Dvakrát. Ale vidím, že se najde pako, kterýmu je to málo. Takže aby ses doonanoval😒br />
Ano, Teeejay, spletl jsem se. Vypustil jsem do diskuse trapný a stupidní blud, úplně jsem se zesměšnil. Stačí?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
a ty co tu ? Uz si bol rucne umyt dlhodobo testovane ACZ CRV-cko a vylestil komplet aj vyfuky ? >😒] >😁