Novinky
závoďák pro slabší duchem. Má to taky jen automatickou převodovku? Rendlíkoborci jinak "závodit" ani neumí. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Akoby nevedeli,Megane RS je s kutáčom a má to aj klasickú parkovaciu brzdu.
Pokud by to melo byt o 30 koni vic, nez standartni RS, tak by vysledek nebyl 250 koni, ale "jen" 230. :-!
Renault pořád nabízí ostřejší a ostřejší Clia RS v bláhové naději, že konečně osloví i puristické nadšence do hot-hatchů. Přitom by úplně stačilo nabídnou k základní verzi pořádnou manuální převodovku! 8-s 8-s 8-s
Bohužel, i firma, jakou je divize RS v Dieppe, je závislá na prodejích. A co vím, tak prodeje Clia RS jsou vyšší, než bylo očekáváno. A pokud chtějí tito mistři rozšířit paletu vozů o další, asi to bude rozhodující. Takže můžeme tady na diskuzi všichni bychařit, jak by byl nejlepší manuál, ale opravdovému kupci automat nevadí...
Vypada ale aj tak pekne.
Tridvirka se driv delala proto, ze se tak dosahlo vyssi tuhosti karoserie, coz pri dnesnich technologiich padlo. Komu staci na bocich 1 par dveri, musi se divat po kategoril (pseudo)coupe. HH s jenom 3 dvermi si dneska skoro nikdo nekoupi, proto se prestava nabizet.
I ty "pseudecoupé" jsou na ústupu. A netýká se to jen hb, taky kupé (přesněji tzv. kupé) jsou dnes populární se dvěma páry dveří. Zadní pár dveří často chtějí i ti, co vzadu nikoho nevozí.
Pseudokupe jsem mel na mysli prave sedany s jednim parem dveri a nechapu, ze je nekdo vubec muze nazvat kupe, mozna tak s hodne privrenyma ocima (a s trosku pozvolneji splyvajici strechou..). Pokud jim tam necha i ten druhy par dveri a porad by je tak chtel nazyvat, pak zijeme v uz hodne pomatene dobe >😁