Pokud chceš 3dv HH od Renault sportu, tak si pospěš, dokud se prodává současná generace Megane RS. Všechny nové vozy RS budou výhradně pětidveřové, i chystaný malý prcek Twingo bude 5-ti dvéřový...
Jako ze se mame pripravit na 6 a vic dveri? :-)
Tridvirka se driv delala proto, ze se tak dosahlo vyssi tuhosti karoserie, coz pri dnesnich technologiich padlo. Komu staci na bocich 1 par dveri, musi se divat po kategoril (pseudo)coupe. HH s jenom 3 dvermi si dneska skoro nikdo nekoupi, proto se prestava nabizet.
Máme se připravit na to, že hb (nikoli pouze hh) budou čím dál častěji pouze pětidveřové.
I ty "pseudecoupé" jsou na ústupu. A netýká se to jen hb, taky kupé (přesněji tzv. kupé) jsou dnes populární se dvěma páry dveří. Zadní pár dveří často chtějí i ti, co vzadu nikoho nevozí.
O tom neni sporu, ze by hatche bez pridomku "hot" nikdo bez 2 paru dveri nechtel, kdyz takove dneska nikdo nechce uz ani ty HH.
Pseudokupe jsem mel na mysli prave sedany s jednim parem dveri a nechapu, ze je nekdo vubec muze nazvat kupe, mozna tak s hodne privrenyma ocima (a s trosku pozvolneji splyvajici strechou..). Pokud jim tam necha i ten druhy par dveri a porad by je tak chtel nazyvat, pak zijeme v uz hodne pomatene dobe >:D
Kutáč mal Wartburg, Trabant, 1203-ka a poväcsina luxusnych Meďákov.
Takze si mas z coho vybrať >:D
edit: Jo, a kopec amerik...a hadam by sa este nieco naslo. ;-)
A o závodění ty víš svoje.... ;-) Nafta, pořádná světlá výška, v žádném případě zadokolka...je pravda, že auto s takovými předpoklady k zábavě by automat jenom pokazil. >:-[]
Renault pořád nabízí ostřejší a ostřejší Clia RS v bláhové naději, že konečně osloví i puristické nadšence do hot-hatchů. Přitom by úplně stačilo nabídnou k základní verzi pořádnou manuální převodovku! 8-s8-s8-s
Bohužel, i firma, jakou je divize RS v Dieppe, je závislá na prodejích. A co vím, tak prodeje Clia RS jsou vyšší, než bylo očekáváno. A pokud chtějí tito mistři rozšířit paletu vozů o další, asi to bude rozhodující. Takže můžeme tady na diskuzi všichni bychařit, jak by byl nejlepší manuál, ale opravdovému kupci automat nevadí...