Ekonomika
martin.filak
10
Právě, že Fiat (nyní už FCA) leží němcům už dlouho v žaludku a pořád se do nich budou navážet. Hlavně, že si nezakázali prodávat vlastní kraksny, když navíc potvrdili podvádění. Prostě když se topí oni, tak potopit i soupeře... do italů se naváží možná právě proto, že jim tu AR neprodali. >😁
Přejít do diskuze
když VW podvádí, to je v pořádku, kazeň musi byť, protože tak je to spravne, ale když je jen podezření, že by mohl podvádět někdo jiný, neněmecký, tak ho hned utnem, zákaz prodeje, zavřít, až zčerná, zlikvidovat a pak levně koupit, stejně už má o Fiata, ale hlavně Alfu Romeu VW dlouho zájem, tak se chopte příležitosti, němečtí pochopové!!!
Pochybuje ještě někdo o tom, že žijeme ve "čtvrté říší"?
Na3rat.. němečtí grázlové i jejich posluhovači... a klidně mě zablokujte - stejně mě to tady už nebaví.
Na3rat.. němečtí grázlové i jejich posluhovači... a klidně mě zablokujte - stejně mě to tady už nebaví.
takze kdyz ukradnes auto, bude puvodcem tveho problemu ten co te chyti, ne ty, ze jsi ho ukradl... zajimavy pohled na vec....
rozumis tomu blbe... pokud nezakazali prodej vw, proc zakazovat prodej fiatu? vsem stejnym metrem....
Tak tato zpráva mě opravdu nadzvedla. Pokud by v Německu opravdu zakázali prodejů Fiatů, byla by to po kauze VW vůči Italům vrcholná provokace a hnus! Fakt ubohé! 8-s
ja jsem nekde psal, ze meli zastavit prodeje? nepsal... a pokud je DE pravni stat, musi vsem merit stejne... nic vic
prosim, neplet tady USA... jak jsem psal, vsem stejnym metrem, takze co se stalo v DE s vw/audi? nic, tim padem je nesmysl trestat jinou automobilku jinak...
VW prodej v us také okamžitě zakázali, a to všech motorů překračující jejich normu NOx. Přestali prodávat některé modely ze dne na den, to co nyní prodávají tak splňuje. A nyní se dohadují o odškodnění, které může končit i zpětným odkupem za původní prodejní ceny. Německo teď taky nechce zakazovat značku Fiat, ale jen modely co dle jejich názoru nesplňují.
Co proc?
Co na tom nechapes?
Grazlove, co roky prodavaji po celem svete auta s ryze podvodnym rizenim, aby zakamuflovali svou neschopnost vyvinout normalni motor, tak po roce marneho hledani nekoho, kdo by v tom byl aspon trosku s nima prohlasi, ze zakazou prodej aut s americkymi vlastniky, protoze "maji pocit, ze neco neni v poradku" - jako ukazkova ubohost je to dobry.
Ale ve spojeni s vedomim, ze EU = Ctvrta Rise, a po secteni toho, jakej bordel tady Nemecko dela to nuti k jedinemu stanovisku: pryc z EU!
Jediny co nechapu je, pros se EU dobrovolne likviduje.
To se dozvime casem.
Co na tom nechapes?
Grazlove, co roky prodavaji po celem svete auta s ryze podvodnym rizenim, aby zakamuflovali svou neschopnost vyvinout normalni motor, tak po roce marneho hledani nekoho, kdo by v tom byl aspon trosku s nima prohlasi, ze zakazou prodej aut s americkymi vlastniky, protoze "maji pocit, ze neco neni v poradku" - jako ukazkova ubohost je to dobry.
Ale ve spojeni s vedomim, ze EU = Ctvrta Rise, a po secteni toho, jakej bordel tady Nemecko dela to nuti k jedinemu stanovisku: pryc z EU!
Jediny co nechapu je, pros se EU dobrovolne likviduje.
To se dozvime casem.
Co takhle zakázat prodej dieselu do všech osobních automobilů? Aspoň jednou by udělali něco užitečného, ale to je taky důvod, proč se to nikdy nestane. :-!
Nebud naivni jak patnactka, VW je z casti (asi z jedne petiny) vlastnen statem, respektive vladou jedne ze spolkovych zemi. Dovedes si predstavit, ze by stat zakazal prodeje vyrobku, ktere sam vyrabi..?
Tý jo, jak se pozná, že podvod VW jw v pořádku? Já měl za to, že je to největší a nejdražší automobilový skandál za dost dlouhou dobu?!
Pokud tomu správně rozumím - VW se už přiznal, tak to tak nechme, vyšetřovat kohokoliv dalšího je nezákonné nebo alespoň silně nemorální?
Pokud tomu správně rozumím - VW se už přiznal, tak to tak nechme, vyšetřovat kohokoliv dalšího je nezákonné nebo alespoň silně nemorální?
Lzes.
Motory se tady hromadne prodavaly...
A germansti nadlidi vzkazali, ze se tady zadny akce delat nebudou, protoze takovej software evropsake normy vyslovne nezakazuji!
Prasata nemecky.
Motory se tady hromadne prodavaly...
A germansti nadlidi vzkazali, ze se tady zadny akce delat nebudou, protoze takovej software evropsake normy vyslovne nezakazuji!
Prasata nemecky.
Fiat je po Renaultu na druhem miste v NOx v realnem provozu v Euro6. VW mel problem s Euro4 a 5 a tyto auta uz se neprodavaji. V Euro6 s NOx dopadl celkem slusne, pokud si dobre pamatuju, hlavne Passat s SCR. Neco myslim bylo ze to vypina pod 20C?
Uz by se hodil nejaky uceleny clanek co ktera automobilka dela za praseciny.
Uz by se hodil nejaky uceleny clanek co ktera automobilka dela za praseciny.
Ja som sledoval len vyvoj okolo V6 TDi. No a tam podla poslednych informacii je to tak, ako som uz pisal - dovod problemov, ze sa odpaja vyhrievanie katalyzatorov bude vyrieseny. To vypinanie vyhrevu myslim ze zdovodnovali jeho znizenou zivotnostou. Teraz ale ( asi pred tyzdnom ) prebehlo mediami, ze su blizko k dosiahnutiu dohody o rieseni tohoto problemu tohoto motora - teda pravdepodobne vymena katalyzatorov za take, ktore budu moct byt vyhrievane tak dlho ako treba, bez skratenia planovanej zivotnosti.
ono staci mat dobre zdroje. Tento dokonca je uplne verejny a je to defakto citacia zistenia EPA-y. Takze nic tajne, vsetko si to mozes najst a nebudes sa tu musiet len cudovat.
Audi malo na starost komplet vyvoj V6 TDI - je to ich velauspesny motor, proste ho urobili poriadne. Jedine co im asi vedenie neumoznilo, tak pouzit drahsie riesenie vyhrievania katalyzatora, ktory by vydrzal take caste vyhrievanie, ako bolo potrebne a kedze uz v tej dobe sa robili "veci" s R4-ami, tak im to pravdepodobne nariadili riesit tak, ako to EPA nasla.
Keby mali na starosti aj R4-ky, tak by aj tam asi boli problemy mensie, ale tie motory a cele auta by asi boli drahsie - to su vyhody a nevyhody byt sucastou takeho velkeho koncernu. :-!
Audi malo na starost komplet vyvoj V6 TDI - je to ich velauspesny motor, proste ho urobili poriadne. Jedine co im asi vedenie neumoznilo, tak pouzit drahsie riesenie vyhrievania katalyzatora, ktory by vydrzal take caste vyhrievanie, ako bolo potrebne a kedze uz v tej dobe sa robili "veci" s R4-ami, tak im to pravdepodobne nariadili riesit tak, ako to EPA nasla.
Keby mali na starosti aj R4-ky, tak by aj tam asi boli problemy mensie, ale tie motory a cele auta by asi boli drahsie - to su vyhody a nevyhody byt sucastou takeho velkeho koncernu. :-!
tak, hlavne, ze je ti lip.
Stejne by me zajimalo, jestli to delas proto, ze tomu veris, nebo jses za to placenej.
😉
Stejne by me zajimalo, jestli to delas proto, ze tomu veris, nebo jses za to placenej.
😉
Ty jsi dost ujetej, ne? Nezakáží, dokud nebude přímý důkaz, jinak to ani nemůžou.. Jinak EU se likviduje sama úplně na jiné frontě... A takové nefunkční airbagy jsou dle mého větší problém...
Praveze da - a proto je FCA poslal do haje.
Neni zadny duvod jezdit za nemeckym ministrem dopravy...
Neni zadny duvod jezdit za nemeckym ministrem dopravy...
Lzes.
I sestivalce maji ciste podvodny software, takze nejde jen o nejake nevyhrivani katalyzatoru.
I sestivalce maji ciste podvodny software, takze nejde jen o nejake nevyhrivani katalyzatoru.
Nemluvě o tom, že šlo o motory, které se v té době v EU ani neprodávaly - nemá smysl zakazovat něco, co ani není na trhu. Dávno jsem to přestal sledovat (je to jak telenovela), takže nevím, jestli do toho později spadly i aktuální. A zákaz prodeje jako takový není trest. Je to nástroj. Pokud je riziko přijatelné a výrobce spolupracuje, nemusí prodej zakazovat. Nakonec EU není jen Německo. Proč se do toho například Francie pořádně neobula? Matně si vzpomínám, že chtěli zakazovat prodej Mercedesů kvůli chladivu.
tak v USA vw celkem zařízli, počítám, že by to udělali i jiným, pokud by něco odhalili. V Evropě je to trošku soft verze, ale vw se aspoň snaží (pro někoho na oko) něco dělat a řešit, určitě ho to něco (dost) stálo. Fiat nedělá asi nic.... Navíc to vypadá, že když podváděl vw, tak když teď odhalí dalšího, tak je to hned komplot od vw, nebo něco v tom smyslu jako že proč by nemohli, když to dělá i vw. Přitom ty motory vyrábí pár firem pro všechny, takže na tom budou všichni podobně
staraj sa o svojich italianov, o "mojom" motore viem rozhodne viac ako ty a viem, ze problem bol len takyto. SW bolo len to riesenie - ze sa to vyhrievanie zapinalo naplno len pocas testu, inac to setrili koli jeho zivotnosti tak, aby to zakaznik nemusel reklamovat a menit moc casto. Teraz uz myslim maju schvaleny typ, ktory je dost odolny na to, aby mohol fungovat vzdy ked je treba.
VW nezakázali prodávat z toho důvodu, že současné modely prodávané na trhu normy splňují, což se o současných prodávaných modelech Fiatu asi říci nedá, ne?
Tak nějaký zákaz je jen čistá, nepříliš pravděpodobná spekulace. Fiat a Opel měl mít o problémech svých aut jednání s německým ministrem, Opel se dostavil, Fiat to skrečoval. Proto to rozčilení z ministrstva.
A vazba obou automobilek na USA (původce problémů VW) možná není náhodná.
A vazba obou automobilek na USA (původce problémů VW) možná není náhodná.