Přesně tak. Ať si říká kdo chce co chce, ty bumerangy byly originální, zajímavé a mně osobně se líbily. Tohle je opravdu hodně nevýrazné. Za mě obrovský krok zpět...ne-li dva.
na astre je maska so svetlometmi vychytaná, napasovaná presne, sedí každý mm, tu je to len naroubované, umelo napojené na svetlá, nekonzistentné, nezvládnuté, ale na fejslift stačí, do konca cyklu to nejako dotiahne.
Rozhodně nemohu označit provedené změny za krok zpátky. Bumerangy se mi nikdy nelíbily. Nové řešení přídě je VELMI elegantní a esteticky VELMI čisté.
A rozhodně nesdílím názor redakce, že displej ve středu přístrojovky je uložen nízko. Je sice níže, než nyní, ale pořád je pěkně na očích. Ano, řešení á la Insignia by bylo ještě lepší, ale vyžadovalo by podstatné změny na tvarování rozvodů výdechů vzduchu.
Zafira je nadále nejzajímavějším MPV na trhu těchto aut bez možnosti pohonu čtyř kol. Tichá, dynamická, výborně jezdící, se skvělou pozicí pro řidiče i spolujezdce, se skvělou výbavou a s vynikající nabídkou prostoru pro pasažéry i zavazadla. Vynikající volba pro rozumně uvažující řidiče, co nestojí o SUV.
Tie "bumerangy" vyzerali oveľa zaujímavejšie. Opustiť faceliftom tak výrazný a typický rozlišovací prvok nepovažujem za šťastný krok.Nový predok mi príde nezaujímavý, bez štýlu, akoby bolo cieľom dizajnéra iba to nejak zmeniť, akokoľvek. Tie hrubé a jednoduché línie pôsobia podobne ako dizajn lowendového sedanu...
1. generace, potom už to šlo z kopce. Praktické otěrové lišty kolem celého auta včetně nárazníku a blatníků, ještě dnes se na ni dobře dívá. Dnes už se tato praktická věc zase vrací - u různých rádoby light-SUV.
Druhá generace přišla o praktické oplastování a nic nového nepřinesla. Třetí podivná generace s bumerangy vypadala divně. A tento facelift je takový nemastný, neslaný, bez nápadu. Prostě jen předek násilně přiblížili současné Astře. Nic víc.