Novinky
Klaudius
0
...že bývalá britská kolónia šéfuje britom, dokonca ich vlastní...
Přejít do diskuze
OK soudruhu... pokud se budeš se mnou podílet na nákladech v distribuci skotu ze statku na jatka, můžeme to vozit, nebo tahat klidně v Ceedu na kouli. Jdeš do toho?!
Proč bych měl? To nějakej soudruh nařizuje, že musim s krávama jezdit 100km na jatka traktorem 25km/hod?
Jaguár už neni co bejval. A nikdy už asi nebude... Ale trápí nás to skutečně tak moc? Nás, kteří si Jaguara nekoupí, ať už je jeho image jakákoliv? Toť otázka... Každopádně ztratil svou osobitost a je mi to líto. SUV Jaguar by to ovšem DEFINITIVNĚ pohřbilo. 😄
Vím že je dneska trend stavět vysoký auta, ale na sporťáky se to moc nehodí - klínovitost se vytrácí, předky jsou vysoký a rovný, ponton a celková výška karoserie jde taky nahoru. Designéři se snaží tyto plochy rozbít různými prolisy, ale stačí potom vidět někde moderní sporťák vedle staršího (třeba Honda CRX, Fiat X1/9) a výška a "nafouknutost" hovoří v neprospěch dnešní produkce. Jaguar celkově ztrácí s novými designy osobitost, měli alespoň nechat 4 kulatý světla vpředu.
V to dufa vacsina milovnikov "ozajstnych aut", co sa tyka toho SUV, tak robia to dobre, az kym by s tym vysli, nikdo by uz tie obludy nekupoval. Ak si zoberiem priklad, ze aj ked trosku mensia kategoria, ale nasa Rav4-ka, z roku 2001 este bolo nieco zvlastne, ved aj vetsina luxuxsnych znaciek znacala vychadzat s SUVckami az v tedy okolo roku 1999-2000. Ale teraz, s prepacenim, uz kazdy sedlak chodi, alebo chce mat SUV, hoci vacsinou v nich chodi iba jeden clovek, maximalne dve osoby. podla mna to uz nebude trvat dlho, az nato pridu aj tyto ludia, ze je o mnoho elegantnejsie si kupit neake to coupe, namiesto tychto oblud ( problem je asi v tom, ze v takom coupe uz neni take noblesne mat diesel...). Alebo aj "obycajnu" limuzinu...