Dodge Viper se díky svému designu, technice a jízdním výkonům vypracoval na jeden z nejslavnějších sportovních vozů světa za podstatně kratší dobu než řada jeho konkurentů.
sím tě, prskáš, protože sám jezdíš ve škodovce >:D Vette je auto s koulema na který musíš být velmi zdatný řidič. Evropské "radosti z jízdy" ušoféruje kde jakey amatér, ale zkrotit americkey sporťák, toe jiná věc. Ne kvůli technice, amíci umí nudná auta, ale kvůli tomu, že oni prostě nudná sportovní a muscle auta dělat nechtěji >:-[]
ale no tak... Vette za tie prachy je vyborna volba kdekolvek na svete - ale iba za americku cenu!
Tu je strasne predrazena a to je uz iny problem!
ZR1 a aj predosla Z06 boli za tie prachy vyborne auta. :-!
Ta úplně první generace má náboje z Dakoty :-)
Díky za opravu, šestidíry ale nechali i v dalších generacích - už to teda asi bude mít náboje vlastní :-)
to ano, ziadne pomocne barlicky, nic.... ved ani len klucky vo dverach to nemalo ( aj ked audio celkom fajn...)
samozrejme dalsi model uz malo tvar Coupe ( GTS) a ine casti podvozku a v nemeckom Sport Auto ( dodnes moj najoblubenejsi casopis o realnych testoch SPORTOVYCH vozidiel ) to dlho drzalo rekord v slalome a vyhybaci manever! :-!
neblazni... vies co na to stala ta kapota?! To by som neryskoval
tenkrat poprve som nemyslel na prvy sex, ale ako - prve ozajstne ostre auto!
len ten dekel na strechu ma stal 5 litrov v dolaroch ( povodne to nemalo ani strechu, ani tie zipsovacie folie namiesto okien - nasunovalo sa to do dier vo dverach - priserne riesenie, ale taky uz bol prvy Viper....) :-!
Ano, puvodni cervene kabrio je podle me nejlepsi, nema ani ABS, do jejich filosofie sportovniho vozu pry tehdy nezapadalo. A i kdyz je to materialove a zpracovanim asi krap, tak moznost osedlat atomovy reaktor z nej dela kazdopadne superauto :-)
...dle posledních zpráv již nebude mít nástupce a brzy skončí :'-( prodeje jsou totiž daleko za očekáváním a dle zahraničních fór je kvalitativně auto ne zrovna dobré. Což je veliká škoda, když GM dokázalo dotlačit Vette skoro k dokonalosti, proč to neudělal i Dodge 8-s
Prvni Viper mel motor tak velky, ze jsem pomalu ani bez kalkulacky nebyl schopen spocitat, kolikrat vetsi je nez muj tehdejsi motor z Favorita v eRku. A kdyz prisla dalsi generace, tak misto downsizingu dostal jeste dalsich 400 kubiku navrch!
Preji tedy Viperu, aby pokracoval dale a v dalsi generaci dostal motor s deseti "pistoni come bottiglie di vino" misto nejake pidi veosmicky s ubohymi peti az sesti litranky a ujecenym kompresorkem ;-)
Viper :yes::yes::yes:
P.S.:
Kdo si pamatuje na prvni Need for speed a modrej kousek z dema..?