Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Swift Sport dostane v příští generaci turbomotor

Atmosférický čtyřválec ve Swiftu Sport se stane minulostí. Pod kapotou nástupce bude vrčet čtrnáctistovka Boosterjet s turbem.
Zpět na článek
31. 5. 2016 18:56
31. 5. 2016 20:17
31. 5. 2016 21:22
31. 5. 2016 21:37
1. 6. 2016 10:42
Avatar - tomtoylc
31. 5. 2016 18:56
swift
....... boosterjet, ktorý sa už teraz montuje do Vitary S
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2016 20:17
M
Posledni motor rady M ve swiftu :'-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
31. 5. 2016 21:22
Re: M
Motory M jsou fajn, ale mohly být ještě lepší. Sice jsou točivé, ale je u nich znát, že byly konstruovány hlavně na dobré emise. Namontovat na ně svody 4-2-1 a hned je zábava o kousek větší :-)
31. 5. 2016 21:37
660
Nechápu, proč nedají jako základní motor pro EU japonský motor 660 cm3 s turbem? Musí jich vyrábět miliony ročně a jsou generacema prověřený. To platí i pro ostatní japonské výrobce, kteří mají v portfoliu kei car's.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
1. 6. 2016 10:42
skoda
Je to skoda, ale co uz trend + predaje vs povodna myslienka nejde vzdy do kopy
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2016 10:51
hmotnost pod tunu
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
1. 6. 2016 11:39
Downsizing na palici
Ne, nechci tady staromilsky skučet nad ztrátou charakteru, bla bla atd. Jenom mi nejde do hlavy, proč by nasazení turbomotoru mělo být vynuceno "neúprosným" downsizingem, když oba současné benzínové čtyřválce Swiftu (jak 1.6 v SSS, tak 1.2 v běžných modelech) jsou až neskutečně úsporné. Až bude majitel 1.4 BJ v budoucím Sportu ždímat podobně jako atmo 1.6 v tom současném, obávám se, že se žádné úspory paliva nedočká, spíš naopak.

No a na závěr si přece jen trochu zaskučím. ;-) Nic proti turbům, ale pracovat se solidní (i když ne bezchybnou) točivou atmosférou, navíc v lehkém a mrštném autíčku, má pro mě pořád velké kouzlo. Ten moment, kdy se "nadechne" a pořád táhne k omezovači, to udržování v patřičných otáčkách.....to mě vždycky potěší. I kdyby mě s prstem v nose předjíždělo jedno bi/tri-turbo za druhým.

PS: Jsem docela zvědav na čem hodlají ušetřit minimálně 120 kg hmotnosti. To se snadněji dělá u dvoutunové obludy.
Rozbalit vlákno
1
2. 6. 2016 08:29
Re: Downsizing na palici
Zakladni verze Swiftu vazi cca 1020 kg, takze prostor tam je.
A nahradit atmo 1.6 oturbenou 1.4 mi taky moc smyslu nedava.