Novinky
Motory M jsou fajn, ale mohly být ještě lepší. Sice jsou točivé, ale je u nich znát, že byly konstruovány hlavně na dobré emise. Namontovat na ně svody 4-2-1 a hned je zábava o kousek větší 😄
Zakladni verze Swiftu vazi cca 1020 kg, takze prostor tam je.
A nahradit atmo 1.6 oturbenou 1.4 mi taky moc smyslu nedava.
A nahradit atmo 1.6 oturbenou 1.4 mi taky moc smyslu nedava.
Nechápu, proč nedají jako základní motor pro EU japonský motor 660 cm3 s turbem? Musí jich vyrábět miliony ročně a jsou generacema prověřený. To platí i pro ostatní japonské výrobce, kteří mají v portfoliu kei car's.
No a na závěr si přece jen trochu zaskučím. 😉 Nic proti turbům, ale pracovat se solidní (i když ne bezchybnou) točivou atmosférou, navíc v lehkém a mrštném autíčku, má pro mě pořád velké kouzlo. Ten moment, kdy se "nadechne" a pořád táhne k omezovači, to udržování v patřičných otáčkách.....to mě vždycky potěší. I kdyby mě s prstem v nose předjíždělo jedno bi/tri-turbo za druhým.
PS: Jsem docela zvědav na čem hodlají ušetřit minimálně 120 kg hmotnosti. To se snadněji dělá u dvoutunové obludy.