Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motor roku 2016: Ferrari poprvé triumfuje!

Letošní anketa Mezinárodní motor roku má dost překvapivého vítěze, mainstreamové produkty převálcoval osmiválec z Maranella.
Zpět na článek
2. 6. 2016 11:02
2. 6. 2016 11:52
2. 6. 2016 20:46
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2016 11:02
OOOO 2.5 TFSI
Proste tento motor hned tak niekto v jeho kubature neporazi. Pre uplnost dodam, ze to ziskal defakto "stary" motor, teda este s liatinovym blokom pouzivany v RSQ3 a RS3.
Novy motor s hlinikovym blokom nieje este v ramci TT RS homologovany do predaja ( nema este vycislenu spotrebu a emisie CO2 ) a je teda horuci kandidat na roky nasledujuce. :-)
A kedze autor sa o tento motor moc nezaujima, tak este doplnim, ze si prvenstvo vybojoval po 7. raz v rade. :-) :-) :-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
2. 6. 2016 11:49
Re: OOOO 2.5 TFSI
To už bude mať skoro toľko titulov čo trojvalec od Fordu. >:-[] Just kidding, je to rozhodne parádny motor a vo všetkých testoch RS3 ho zmieňujú ako najväčší klad auta.
Inak čakal som, že zaboduje aj nový superdízel z Audi SQ7 s elektrickým kompresorom.
:-O
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2016 11:55
Re: OOOO 2.5 TFSI
Aj ja by som to cakal, keby nebolo (po)naftogatiach... :*) :-!
Takze ak budu chciet prezentovat EAV a aj s nim dosiahnut uspech, budu ho musiet rychlo picnut do niecoho benzinoveho. Lenze V6 TFSI s EAV pre RS4 / RS5 neviem ci stihnu prihlasit pred buducorocnym IEOTY, nakolko nevedno, ako sa budu ponahlat s jej uvedenim do predaja. ( vid aj ten motor v TT RS - este nehomologovany )
2. 6. 2016 14:29
Re: OOOO 2.5 TFSI
Ono ruku na srdce - kdo taky v 2-2.5 litru benzin konkuruje? (kdyz dvoulitr do teto kategorie nepatri)
Me napadly jen ty dva na druhe a treti pricce (2.5l porsche a 2.3l Ford Mustang / Focus RS).
Atmosfery v tomto objemu se s nimi skutecne nemaji sanci rovnat, to je jasny.
Avatar - iudex
2. 6. 2016 11:52
Downsizing
No až tak úplne by som nejasal, že downsizing sa tentokrát neprejavil, veď aj ten motor Ferrari nie je nič iné, ako downsizing. 3,9 lter totiž nahrádza 4,5 liter v predošlom modeli 458. ;-)
Každopádne je to super motor s neskutočnými parametrami a je fajn, že konečne zvíťazil takýto motor a nie nejaká hybridná kosačka na trávu.
Rozbalit vlákno
7
2. 6. 2016 11:56
Re: Downsizing
:yes: jen mu zvukově chybí vysokootáčková pilovitost a frekvence ječení jako u předchůdce. Zájemci si budou muset počkat na výfukovou sadu od IPE nebo podobných :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2016 11:59
Re: Downsizing
Presne na iPE som si spomenul ! :-! :yes:
Neskutocni brutalisti ! :yes:
2. 6. 2016 12:14
Re: Downsizing
F458 IPE sound, jeden z nejůžasnějších řevů všech dob ;-)

[odkaz]

Z toho jsem na vyměnění boxerek >:-[]
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2016 12:24
Re: Downsizing
akurat si mi urobil chute a hladal som iPE pre RS6 V10, ale nenasiel, ale R8 V10 je tez gut. No a Murcielago s iPE... >:-[] :yes: uz som sa prebalil >:D
Ale podobnu brutalitu urobili aj pre staru S600 ! >:D - to mi pride najbrutalnejsie, lebo to necakas ! >:-[] :yes:
[odkaz]
lepsie neviem aktualne najst. ;-\
2. 6. 2016 12:31
Re: Downsizing
Kluci umí, fantastický zvuk. K tomu S je to spíš parodie, ale i tak :yes:
2. 6. 2016 14:28
Re: Downsizing
A co Kreissieg..?

[odkaz]
Avatar - speedfred
2. 6. 2016 13:16
Re: Downsizing
Na natáčanie vybral aj správne miesto ,kua brutal zvuk skoro ako za starých čias F1 (to bolo nieco hrozné live V10,V8)
2. 6. 2016 20:46
i3
Máte v té tabulce špatně označené BMW, má to podle mého názoru být i8 1,5 a v některé kategorii zase i3 REX nebo i3 0,6. Spravte si to.
Rozbalit vlákno
0