Ekonomika
Stejsn
3
a zavedla od 1. června do výroby ojeté Roomstery 😉
Přejít do diskuze
ryccardo
Existuje na to nějaká opravná nová sada rozvodů, která když se vymění, tak pak ten motor normálně funguje. Koupit TSI tak bych do toho investoval než čekat kdy se mi potká motor.
hedvin
Roomster co slouží otci jako firemní se zrovna se spolehlivostí moc nepotkal, nevím jak ostatní motory ale 1.2 TSI sice jede dobře ale rozvody nepřežily 100 tkm. Je to profláklý problém ale servis čekal až se motor nepojede pak se začlo něco dít.
Dušan10
Ja si na design nepotrpím ... ale Fabia II/Roomster to je jednoducho pre mňa hrôza 😢
Možno pre manželku ... ak by ho omlátila ... škaradšie by to vozidlo nebolo : )
A samzrejme nie motor 1,2 TSI ...
Možno pre manželku ... ak by ho omlátila ... škaradšie by to vozidlo nebolo : )
A samzrejme nie motor 1,2 TSI ...
ryccardo
myslím, že se musí dát jiný ozubený kolo na klice, ale prý je to celkem schůdně řešitelný a pak jiný řetěz s napínákem a pak to prý funguje (Povídal mi to jeden známý Škoda mechanik, kterýmu nemám důvod nevěřit) PR oddělení škodovky blábolilo o chybě dodavatele řetězů, ale to byla samozřejmě lež. V takových situacích se to prostě musí na někoho hodit, aby automobilka zůstala čistá jak lilie. Hlavně nepřiznat konstrukční chybu, která to evidentně byla. 😉
jozinec
dá se tam dát i nová bezproblémová sada, ale to musí servis chtít, je to holt víc práce (odborné) .....pokud nechce najít lepší kde to udělaj
ryccardo
Máš pravdu, ale když to co píšeš pomineš, tak je Roomster velice praktický auto pro rodinu a volný čas. Pokud koupíš 1,4 nebo 1,6 benzín, případně si doupravíš TSI novýma rozvodama, tak to za ty peníze nabízí hodně muziky. 😉
Arese
Když odhlédnu od opravdu strašlivého designu, tak Roomster je dobrou volbou jen pro rodinu s malými dětmi, které sedí v dětských sedačkách. Pro dospělého jsou totiž skládací zadní sedátka tak šíleně nepohodlná, že jejich každá delší cesta v tomto autě je utrpení... Jako řidiči mě v tomto autě vadil hlavně velmi špatný výhled do všech stran (nízké čelní sklo, silné A sloupky a maličká okna předních dveří), naopak jízdní vlastnosti jsou podstatně lepší než u Fabie II. :-!
rudovlach
no s těma dotaženýma autama z německa už to není co to bejvalo, taky mám podobnou zkušenost, proto raději uz nakupuju přímo v bazaru at vidim, co kupuju a co se mi libi, o zadnou bouranou stočenku nestojím... >😁
Thomas-novy
No moc ani nevim proč ho přestali vyrábět, ale koupit roomster za 50 000 z bazaru je super kauf... kamos ho ma uz 4 roky a je s nim hodne spokojenej..
michalpneu
Já jsem s ním teda spokojený strašně moc. Je to pohodlné auto, na práci skvělé, je to malé velké auto, během vteřiny z něj udělám auto ve stylu berlingu a zase zpátky. Jízdní vlastnosti jsou třeba vůči fabii daleko dál, je pohodlný a výborně sedí v zatáčkách. Já ho kupoval jako zánovní ještě před čtyřmi lety, když byla krize v ceně dnes nové krátké fabie v základní výbavě a dnes jsou ojetiny i o 50 tis. dražší.
Fakt na to auto nedám dopustit. Rozvody mám v 1,2 TSI původní, ale já už bych měl mít ten širší řetěz z fabriky a při 73 tis. jsou pořád OK.
Co se mi ale líbí nejvíc je vyšší posez a vyšší podvozek než u octavie, takže s ním můžu i do lehčího terénu a na polní cestu.
Fakt na to auto nedám dopustit. Rozvody mám v 1,2 TSI původní, ale já už bych měl mít ten širší řetěz z fabriky a při 73 tis. jsou pořád OK.
Co se mi ale líbí nejvíc je vyšší posez a vyšší podvozek než u octavie, takže s ním můžu i do lehčího terénu a na polní cestu.
Filalák
neni spatny auto, ale koupil jsem peknou sunku prej z nemecka, byla to stocena bourajda, bacha na podvodniky na bazos.cz atd
Enfula
Kamarád si ho dost pochvaluje. 10 let starý auto, kupoval bazarovku v ackach a prý šlape jako nový. Plánujem si ho půjčit na dovolenou, s SUV jsme zatím moc zkušeností neměli, pokud se nám zalíbí, začnem šetřit =)
rudovlach
včera jsem se o tom Roomíkovi bavil se ségrou, která ho má a vzhledem k tomu, že má dvě malé děti a neustále s nimi někde jezdí je s tím autem naprosto spokojena, koupili ho v bazaru asi před 3 mesícema...já bych ho teda asi nechtěl, ale nemám dvě děti, tak nevim co bych rikal kdybych je měl >😁
Dan666
Někde v autobazaru mi říkali že to k nám jezděj kupovat němci. Koukám na ten jejich web 3xA přičemž málo jich tam nemají. Ve škodovce říkali chlapy z výroby že si to pak koupěj jako ojetý. To už je ale let..
Riceeater
Pokud vím, tak průměrný český koncák toužící po Škodárně kupuje v tomto rybníce téměř vždy... tedy v bazaru :-!
Není nad pořádně "zajetou" káru 😉
Není nad pořádně "zajetou" káru 😉
ryccardo
A co se tam prosím tě musí všechno teda měnit? Je to jak si myslím? Tj. hnací kolo na klice, řetěz, rozvodový kola i napínák? S tím servisem to máš pravdu. To si holt musíš najít nějakej solidní servis kde ti to udělají.
jozinec
ta varianta od roku 2012 jde samozřejmě i na starší verzi, akorát je to pracnější, a servisy to moc nechtěj dělat. pokud se to prohodí je to pak bezproblému.
twistedTSD
Už si nevzpomenu, jak je to přesně, ale pro starší TSI by každopádně nějaká odolnější sada k dispozici být měla (ačkoli někteří si stěžují, že jim i po výměně chrastí řetěz). No a když si člověk koupí modelový rok 2012 a výše, tak by už problémy mít neměl.
Horst Fuchs
No, podle mě nepůjde vyměnit úplně všechno, aby tam šel namontovat nový širší řetěz, tedy možná půjde, ale za kolik... PR oddělení škodovky sice blábolilo cosi o chybě subdodavatele, ale šlo jednoznačně o konstrukční chybu. Takže prostě každých 80-100.000 měnit rozvoďák a doufat. Nevím, nakolik pomůže jen nový napínák. Ono to zase tolik nestojí, dost možná bude výměna lacinější než klasická rozvodová sada u atmosfér.
Logicky bude stejně ale největší zájem o atmosféry 1.4 nebo 1.6, tam podobné katastrofy nehrozí.
Logicky bude stejně ale největší zájem o atmosféry 1.4 nebo 1.6, tam podobné katastrofy nehrozí.