Novinky
Videl jsem to prvni hej 😊))))) moc pekne na audi je to velky designovy skok
Kapota z Chrysleru Crossfire se k povedenymu zbytku moc nehodi. Jsem zvedavy na zivo, treba to nebude takovy drama jak na fotkach.
Mě napadla kapota Mondeo.
Jo ta taky sedi. Mozna jeste vic.
jo a zadní světla Superb
Trochu podoba tam je, no ja vidim podobu spis s A4 nebo A3 sedan.
Ale nikdy se mi nelibila na Audi kola s designem "rotor" (nebo tak nejak tomu rikaji), maji v nabidce hezci. Ale asi jsem v mensine, kdyz na predstaveni S5 jsou tam zase a vypadaji porad stejne divne. Preferuji ridky design s tenkyma paprskama, tohle je jak otvirak na konzervy.
Ale nikdy se mi nelibila na Audi kola s designem "rotor" (nebo tak nejak tomu rikaji), maji v nabidce hezci. Ale asi jsem v mensine, kdyz na predstaveni S5 jsou tam zase a vypadaji porad stejne divne. Preferuji ridky design s tenkyma paprskama, tohle je jak otvirak na konzervy.
Stačí trocha fantazie a máme tu Superb Coupe...
[odkaz]
[odkaz]
Který nikdy nepovolí. Koncept už tu byl - Tudor.
Chlapci tohle má motor podél, to není mqb, ale mlb platforma.
Ale použitá platforma nijak nebrání tomu, aby si dvě auta byla podobná přece :-!
Povrchně jistě ne, ale tohle nejsou Květy.cz, čekal bych schopnost hlubšího vhledu. Stačí když se podíváš na proporce, auto na mqb má vždy kratší přední kapotu, prostě motor napříč, naopak mlb plus se snaží motor na délku zastrčit co nejvíc směrem za přední kola, tj. delší kapota, kratší přední převis, prostě zcela jiná silueta... Jinými slovy, trocha fantazie nestačí.
A ta tvá slova o podobnosti avantu se supem kombi, co na to říct, snad jen zpět na první odstavec, pokud hranatá světýlka znamenají podobnost, pak si umím představit, že holky diskutující na Květy.cz, když uvidí supa kombi a a4 avant v červené si mohou připadat zmatené. >😁
A ta tvá slova o podobnosti avantu se supem kombi, co na to říct, snad jen zpět na první odstavec, pokud hranatá světýlka znamenají podobnost, pak si umím představit, že holky diskutující na Květy.cz, když uvidí supa kombi a a4 avant v červené si mohou připadat zmatené. >😁
Co to plácáš ? Na Květy.cz žádné diskusní fórum není, je tam jen upoutávka na časák >😁
Děkuji ti za tvůj fundovaný vhled do světa pod kapotou. Z tvého komentáře však cítím rozladěnost z toho, že jsem si dovolil slušně vyjádřit svůj názor. Na květy bohužel nechodím, ale hádám, že je to nějaký časopis pro ženy, přeji ti tedy na tomto servru hezky strávený víkend při čtení testů aut a odborných článků o jejich konstrukci. Snad ti v nich nebudou překážet reklamy na vložky.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A presne o tieto drobne nuancy ide... 😉 :yes:
Sice som trosku proti prednym svetlam, ale zase tesi ma ten nizky predok. :-! :yes:
Sice som trosku proti prednym svetlam, ale zase tesi ma ten nizky predok. :-! :yes:
Ten jedinej (nízký předek) se mi nějak nepozdává.
Kvůli odporu vzduchu a chodcům supr = vzhledově naopak
Ocením, když mě budeš ignorovat.
To bych tehdy taky ocenil = no reagovals
Teď ocením když se omluvíš nebo aspoň vysvětlíš tvuj bezprecedentně vulgární příspěvek
Přejít bez ničeho nesmyslnou urážku se mi nechce :-!
Jak už sme si vyjasnili to co sem napsal já byla citace = skutečný potvrzení neoooobjektivity ACZ
Teď ocením když se omluvíš nebo aspoň vysvětlíš tvuj bezprecedentně vulgární příspěvek
Přejít bez ničeho nesmyslnou urážku se mi nechce :-!
Jak už sme si vyjasnili to co sem napsal já byla citace = skutečný potvrzení neoooobjektivity ACZ
"bezprecedentně vulgární příspěvek" ? 😲 😲 >😁
Nebuď trapnej = napsal sem na tebe vulgární příspěvek
Což je prostě fakt :-!
To fakt nemáš koule se k tomu postavit čelem?
Prostě se omluv. Nebo přiznej že se ti ta neoooobjektivita líbí. Nebo něco = ta forma co si zvolil je strašná
Což je prostě fakt :-!
To fakt nemáš koule se k tomu postavit čelem?
Prostě se omluv. Nebo přiznej že se ti ta neoooobjektivita líbí. Nebo něco = ta forma co si zvolil je strašná
Ty seš zvláštní člověk.
O tom žádná = kdybych tě teď chtěl urazit napíšu: Ty ne 😉
To mě neuráží. Je to asi moje nejsilnější stránka- jsem ukrutně normální.
Zrovna v tomhle = neumět se postavit k věci čelem nebo omluvit se = to urážka je
Ale normální ve smyslu velmi rozšířený až běžný = to je taky
Ale normální ve smyslu velmi rozšířený až běžný = to je taky
Proboha! 😢
Já ti napsal, že jsem objektivnější než ty a abys nepoužíval výrazy, kterým nerozumíš (objektivita).
Tys mě napsal, že jsem morální odpad.
Slovy AudiRS6: choď do pitchi!
Já ti napsal, že jsem objektivnější než ty a abys nepoužíval výrazy, kterým nerozumíš (objektivita).
Tys mě napsal, že jsem morální odpad.
Slovy AudiRS6: choď do pitchi!
>😁 >😁 >😁 >😁
aj tak mas brutalnu trpezlivost ! 😉 :yes:
aj tak mas brutalnu trpezlivost ! 😉 :yes:
Choď do pichi :-!
Tvý chování na mou citaci byla a je totální katastrofa. Neskrývaná arogantní neoooobjektivita
Tvý chování na mou citaci byla a je totální katastrofa. Neskrývaná arogantní neoooobjektivita
Mám dvě děti, tak mám tréning 😉
Ale jinak je to spíš trapná diskuze, pokud to jde nazvat diskuzí.
Ale jinak je to spíš trapná diskuze, pokud to jde nazvat diskuzí.
Jo přesně = ten blábol abych nepoužíval výrazy kterym nerozumim mě nasral
Prostě sem jen jako pokračování naší dřívější diskuze k tématu místní objektivita našel vzorovej příklad výrazný neoooobjektivity
Tvá reakce byla špatná = dnešní pokračování katastrofa
Furt se bavíme jen o důkazu místní levárny = a tvym: To poooodporuju :yes: :yes:
Prostě sem jen jako pokračování naší dřívější diskuze k tématu místní objektivita našel vzorovej příklad výrazný neoooobjektivity
Tvá reakce byla špatná = dnešní pokračování katastrofa
Furt se bavíme jen o důkazu místní levárny = a tvym: To poooodporuju :yes: :yes:
Sakro, tvý zasírání diskuzí a vynucování si omluv za něco domnělýho je u tebe už legendou.
Máš potřebu se takhle shazovat? 😉
Máš potřebu se takhle shazovat? 😉
naprosto TOP, bohužel pro mě z venku nuda :no: ;-\
Proč ten předek sakra vypadá jak odšťavňovač na citróny???
Zrejme narážaš na te zvýrazené hrany na prednej kapote. Mne sa to naopak páči: [odkaz]
V tme je všetko také...krajšie? >😁 😉
Nie som priaznivcom žiadnej prémiovej nemeckej značky, ale štvorkové BMW vyzerá predsa len o výrazný kus lepšie... Nové Audi A5 oproti nemu pôsobí ako krabica od topánok...
Nejsem zklamaný, spíš naopak. Už aby byl Sportback. :yes:
No, myslím si, že designéři Audi odvedli dobrou práci - zachovali nádherné základní proporce a linky DeSilvova návrhu a ještě jej citlivě zdokonalili. Jenom si u té nové generace nejsem úplně jistý tvarem světlometů, ale to se asi časem poddá... :-!
P.S. Nálož různých elektronických sarapatiček u tohoto auta už opravdu dosáhla absurdních rozměrů - kde se to zastaví?! 😲
P.S. Nálož různých elektronických sarapatiček u tohoto auta už opravdu dosáhla absurdních rozměrů - kde se to zastaví?! 😲
Súhlas, nechápem, čo kritikom na A5 vadí, je to prototyp športovo-elegantného kupé. Dokonca by som povedal, že už normálna verzia vyzerá rovnako dobre, ako S5, tá sa mi zdá málo odlíšená, resp. tie zmeny prednej masky a nárazníka nie sú úplne ono. Keď sa k tomu pridajú veľké disky ako na prezentačných fotkách, je to dokonalé (hoci tie disky vyzerajú byť obludných rozmerov, minimálne 20").
Môj ideál je S5 Sportback, alternatívne chudobnejšia verzia SB s 252k benzínom.
Môj ideál je S5 Sportback, alternatívne chudobnejšia verzia SB s 252k benzínom.
Ako sa mi A7 strašne páči,tak A5 SB považujem za jedno z hnusných Audi .
Tak takovou nudu jsem nečekal, ale třeba se někomu ta sterilnost líbí, ale ty světla.. no nevím.... Myslel jsem, že se předvedou a ono celkem nic, i když silueta je elegantní a taková poctivě německá, jak píše někdo výše vybroušená. Ale oproti sportovně střiženému BMW 4 a zakulacenému elegantnímu MB C coupe je to pro mě nuda. Ale třeba časem a hlavně na živo změním názor.
Edit: tak na audi.de jsou fotky, kde se mi líbí teda daleko víc :yes:
Edit: tak na audi.de jsou fotky, kde se mi líbí teda daleko víc :yes:
... spíš naopak, ale A5 se mi nepříčila ani v první generaci, vyhovovala by mi. A ani tahle není vůbec špatná. Stejně ale když bude v této kategorii, bavor, třeba čtyřka, za podobný prachy, tak si asi zvolím jeho.
A5 rozhodně špatná nebyla, ale tohle je jen a pouze lehký facelift. Stále čekám, kdy přijde ta revoluce, už odešli pro neschopnost něco změnit dva šéfdesignéři a Audi vypadají stále stejně.
Jde to i mnohem elegantněji! Q7 je obludnou parodií, důkazem designerské neschopnosti. Nová A5 a její 3D singleframe je důkazem designerské potentnosti.
"Jemné" cizelování tvaru současné A5 je na místě. Jde jen o to, KDE a JAK je dosavadní krásný design cizelován: proporce změněny jen trochu, to vítám. Zejména zušlechtění tvaru C-sloupku je příjemné. Výraznější linie pasu a prožebrování kapoty jsou znakem doby, nikoliv pravým cizelováním. Tento facelift tak moc přínosný není. Přední světla bez trapného (BMW - sic!) propojování s grilem jsou na první pohled nepodstatnou změnou, přesto v reálu budou mít největší vliv na podprahové vnímání novinky. Věřím, že pozitivní. Zadní lampy v duchu faceliftu pak jen zbytečně zdůrazňují, že s tímto prvkem si u Audi fakt nevědí rady... Nu, co se zadních lamp týče, musíme si počkat na další výsledky usilovné práce početného designového týmu 😉 . Ovšem to nejhorší v sobě skrývá do očí bijící kontrast mezi houpavou boční linkou pasu v téměř horizontální poloze vůči brutální, prudce nahoru stoupajícímu prolisu prahu. Jde o letitý audi- prvek, ale ten kontrast na této nové A5 nemůže být ohodnocen kladně. Toto je největší designový průšvih, hloupost, obludnost, neschopnost. Hodnocení: 3
Interiér: zaměření na kvalitu materiálů je jistě správné, ale ta tvarová nuda už opravdu hraničí se zločinem! Tohle má být sportovní varianta na A4, proboha! Proč nás Audi stále více šidí na tom, co by mohlo být sofistikovaně sportovním kokpitem pro entuziasty?! Nuda a šeď přístrojové desky nemohou nikoho lákat na to, aby se připravil na skvělý zvuk motoru (?) a na nevšední řidičské zážitky.... Není to škoda?
Nu, a jako obvykle, ani tentokrát nechybí alespoň jeden skutečný přehmat: umístění předních otvorů pro lahve / pohárky s nápojem nedovolí uložení 0,3 litrových lahví, jen těch 0,25 litrových... Trapas a hodnocení: 4.
Celkově: 3, škoda další promarněné příležitosti jak ujet BMW a Mercedesu.
"Jemné" cizelování tvaru současné A5 je na místě. Jde jen o to, KDE a JAK je dosavadní krásný design cizelován: proporce změněny jen trochu, to vítám. Zejména zušlechtění tvaru C-sloupku je příjemné. Výraznější linie pasu a prožebrování kapoty jsou znakem doby, nikoliv pravým cizelováním. Tento facelift tak moc přínosný není. Přední světla bez trapného (BMW - sic!) propojování s grilem jsou na první pohled nepodstatnou změnou, přesto v reálu budou mít největší vliv na podprahové vnímání novinky. Věřím, že pozitivní. Zadní lampy v duchu faceliftu pak jen zbytečně zdůrazňují, že s tímto prvkem si u Audi fakt nevědí rady... Nu, co se zadních lamp týče, musíme si počkat na další výsledky usilovné práce početného designového týmu 😉 . Ovšem to nejhorší v sobě skrývá do očí bijící kontrast mezi houpavou boční linkou pasu v téměř horizontální poloze vůči brutální, prudce nahoru stoupajícímu prolisu prahu. Jde o letitý audi- prvek, ale ten kontrast na této nové A5 nemůže být ohodnocen kladně. Toto je největší designový průšvih, hloupost, obludnost, neschopnost. Hodnocení: 3
Interiér: zaměření na kvalitu materiálů je jistě správné, ale ta tvarová nuda už opravdu hraničí se zločinem! Tohle má být sportovní varianta na A4, proboha! Proč nás Audi stále více šidí na tom, co by mohlo být sofistikovaně sportovním kokpitem pro entuziasty?! Nuda a šeď přístrojové desky nemohou nikoho lákat na to, aby se připravil na skvělý zvuk motoru (?) a na nevšední řidičské zážitky.... Není to škoda?
Nu, a jako obvykle, ani tentokrát nechybí alespoň jeden skutečný přehmat: umístění předních otvorů pro lahve / pohárky s nápojem nedovolí uložení 0,3 litrových lahví, jen těch 0,25 litrových... Trapas a hodnocení: 4.
Celkově: 3, škoda další promarněné příležitosti jak ujet BMW a Mercedesu.
...na ktere se da koukat. Pral bych si vic "fastback", ale i tak.... Pohled z boku se mi vic libil u predchozi verzi.
Na to, ze to je jen Audi, je to ok.
Na to, ze to je jen Audi, je to ok.
Doterajšia generácia A5 bola dizajnovo nesmierne vydarená, krásny elegantný profil klasického kupé. Nová generácia preto logicky nemohla prísť s revolúciou, iba s jemným ladením a posunutím smerom k aktuálnym moderným líniám, skrátka také brúsenie diamantu.
Napriek tomu je novinka jednoznačne identifikovateľná a priame porovnanie najlepšie ukáže, ako sa novinka posunula, popri nej pôsobí predošlá generácia spredu tak bacuľato: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
O interiéri je zbytočné hovoriť, to je krása, ktorá o triedu prevyšuje 4er či C Kupé.
Skrátka po dizajnovom zaváhaní pri Q7 opäť krásne Audi. Teším sa na Sportback.
Napriek tomu je novinka jednoznačne identifikovateľná a priame porovnanie najlepšie ukáže, ako sa novinka posunula, popri nej pôsobí predošlá generácia spredu tak bacuľato: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
O interiéri je zbytočné hovoriť, to je krása, ktorá o triedu prevyšuje 4er či C Kupé.
Skrátka po dizajnovom zaváhaní pri Q7 opäť krásne Audi. Teším sa na Sportback.
Souhlas s předchozí generací, souhlas s vnitřkem té nové. Zvenku naopak zase 4er o triedu převyšuje novou A5, ta cizelace se moc nepovedla, roubování hran na oblouky prostě nefunguje.
Mně se líbí A5 i 4er, i když designově dokonalá mi nepřijde ani jedna.
Jde o odlišný přístup, 4er je designově dynamičtější, A5 konzervativnější, takže zase je z čeho vybírat.
Jde o odlišný přístup, 4er je designově dynamičtější, A5 konzervativnější, takže zase je z čeho vybírat.
Nejde o siluetu, ta je v podstatě stejná s předchozí generací, a je povedená, jakkoliv je to trochu hmotově výraznější auto, než štíhlejší a placatější 4er, ale jak říkám, základní linka je ok. Problém je v tom, že tu základní linku tvoří oblouky a oni je teď zvýraznili hranami, protože zvýrazněné hrany jsou aktuálním výrazovým prvkem všech nových audi. Jenže hrany fungují na rovných linkách, viz. A4 nebo Q2 na obloucích ne, místy je ten efekt zvýrazněných hran až legrační, viz. výše poznámka kolegy o přední kapotě připomínající odšťavňovač. A ještě se mi moc nepozdává ztvárnění předku, nárazník, maska, světla, to auto nemá žádný výraz, není v tom ani elegance a škvára (to umí mb s velkou hvězdou uprostřed) ani soustředěný dynamický výraz sportovce (4er). Na mně to auto prostě designově nefunguje.
Ty hrany jsou klasicky nasvícené tak, aby na prezentačních fotkách vynikly co nejvíc. Já si myslím, že naživo to víc splyne se siluetou auta a pokud postavíš obě generace vedle sebe, bude prostě ta nová vypadat moderněji.
Nejsem si jistý tím předkem, tam už je to to trošku "za hranou" 😄
Nejsem si jistý tím předkem, tam už je to to trošku "za hranou" 😄
Dej si vedle sebe na monitor předoboční pohled na novou A4 a novou A5, já mám jasno, A4 pracuje s rovnými linkami a zvýraznění hran u ní funguje, vypadá prostě dynamičtěji a moderněji než A5. Chápu snahu o využití povedené základní linky předchozí generace A5, ale prostě ne všechno jde kombinovat se vším, tady snaha naráží na limit. 😉
Myslíš?
[odkaz]
Hele, za mě ne. Čumák je u obou stejný a pak je prostě A5 proporčně jasně lepší než A4, jsou tam pořád ty svalnaté boky jak byly, jen přes ně vede hranka. Beru že už nemá tu absolutní designovou čistotu první generace... uvidíme naživo, jestli převáží dojem modernějšího auta nebo naopak ta designová čistota, každopádně ať už se A5 posune o kousíček nahoru nebo dolů tak to pro mě zůstane krásné auto.
[odkaz]
Hele, za mě ne. Čumák je u obou stejný a pak je prostě A5 proporčně jasně lepší než A4, jsou tam pořád ty svalnaté boky jak byly, jen přes ně vede hranka. Beru že už nemá tu absolutní designovou čistotu první generace... uvidíme naživo, jestli převáží dojem modernějšího auta nebo naopak ta designová čistota, každopádně ať už se A5 posune o kousíček nahoru nebo dolů tak to pro mě zůstane krásné auto.
O proporcích nic nepíšu, píšu o hranách jednou na autě s rovnými zákl. linkami
[odkaz]
kde to funguje
a o autě s hranami na obloucích, kde to nefunguje, viz. přední kapota.
[odkaz]
Je to jako facelift, roubujeme nové markanty na původní design, já v podstatě povedený facelift v tomto směru neznám. Ale pokud se A5 líbí Labelovi, Tobě nebo Iudexovi, mají to u audi asi dobře, svou zákaznickou skupinu umí oslovit. 😉
[odkaz]
kde to funguje
a o autě s hranami na obloucích, kde to nefunguje, viz. přední kapota.
[odkaz]
Je to jako facelift, roubujeme nové markanty na původní design, já v podstatě povedený facelift v tomto směru neznám. Ale pokud se A5 líbí Labelovi, Tobě nebo Iudexovi, mají to u audi asi dobře, svou zákaznickou skupinu umí oslovit. 😉
Zákazník nejsem a zřejmě nebudu, ale A5 se mi líbila a líbí.
A4 má tu siluetu i linku rovnou, u A5 je pak ta linka zahnutá tak, aby kopírovala a zvýraznila blatník. Netvrdím že by to nebylo lepší bez ní... možná bylo. Ale jak jsem říkal, moje obecná zkušenost je, že ostré linky co bijou do očí na prezentačních fotkách jsou pak v reálu mnohem méně nápadné, podle mě to bude ok.
A4 má tu siluetu i linku rovnou, u A5 je pak ta linka zahnutá tak, aby kopírovala a zvýraznila blatník. Netvrdím že by to nebylo lepší bez ní... možná bylo. Ale jak jsem říkal, moje obecná zkušenost je, že ostré linky co bijou do očí na prezentačních fotkách jsou pak v reálu mnohem méně nápadné, podle mě to bude ok.
Ja v tomto súhlasím s Emelom. Presne ako vravel, tie isté línie "odšťavovača" máš aj na A4, akurát na týchto promo fotkách A5 sú tie hrany nasvietením zvýraznené (spomeň si na promo Octavie, tá na fotkách vyzerala hranatá pomaly ako Reventón a v reále to je úplne iné).
A máš pravdu, som taký wannabe zákazník Audi, ideálne ten budúci A5 Sportback. 😉
A máš pravdu, som taký wannabe zákazník Audi, ideálne ten budúci A5 Sportback. 😉
Jak už jsem psal, není to bez výhrad, ale 4er by se mi taky víc líbila, kdyby to byla designově víc "dvoudveřová 3er".
Každopádně jsem rád, že kupé zůstávají a zatím je nevytlačily trendy pseudokupé A5SB/4erGC...
U Audi mi hlavně chybí skutečné dvoudveřová kupé o třídu výš (A7). To je pro mě velký handicap Audi v rámci D3. A7 kupé (klidně s profilem ala tahle A5) by mě rozhodně neurazila, naopak.
Každopádně jsem rád, že kupé zůstávají a zatím je nevytlačily trendy pseudokupé A5SB/4erGC...
U Audi mi hlavně chybí skutečné dvoudveřová kupé o třídu výš (A7). To je pro mě velký handicap Audi v rámci D3. A7 kupé (klidně s profilem ala tahle A5) by mě rozhodně neurazila, naopak.
A Porsche takové kupé nepotřebuje odvozovat od sedanu, ani by to technicky nešlo, resp. nedávalo by smysl dělat "panameru kupé". Máš pravdu, že koncernu chybí velké, s motorem vpředu, s karoserií založenou na sedanu, kupé, které by možná šlo vyrábět i jako kabrio. Konečně A5 kabrio by bylo moc pěkné, přikláněl bych se k plátěné střeše, která by v kufru nechávala více místa (snad).
Oprava. A5 kabrio už je, asi jsem neměl nikdy to štěstí ho potkat.
Jo A5 Cabrio už nějakou dobu supluje původní A4 Cabrio.
[odkaz]
Ale o třídu výš nic, ani klasické kupé, ani kabrio.
[odkaz]
Ale o třídu výš nic, ani klasické kupé, ani kabrio.
Možná zjistili, že o třídu výš už by zčásti kanibalizovali na prodejích Porsche, byť reálně je to jiná koncepce. V současné době by ani neměl moc konkurentů, zbyla jen dvojice němců, a XK taky nebylo úplně srovnatelný model.
V téhle barvě tedy vypadá sakra dobře! Sakra, to mít na léto... :-! 😄
V téhle barvě tedy vypadá sakra dobře! Sakra, to mít na léto... :-! 😄
Takové auto jim chybí už dob, kdy neměli s Porsche nic přímo! společného. 😉
Nevím přesně, která léta myslíš, ale řekl bych, že v dobách Audi 80 ještě nebyli tak vnímáni, aby si dovolili vyrábět nějaký takový model.
Myslíš? První g. Audi 80 (B1) ) přišla v roce 1972, přitom Audi 100 (C1) Coupé S (vyšší střední) přišlo ještě o cca dva roky před ní:
[odkaz]
[odkaz]
Měl jsem na mysli B3 (tu mám tak nějak podvědomě spojenou s modelem Audi 80). Jinak jsem se zmýlil, nejsem v historii Audi nijak zvlášť zběhlý, Audi 80 mám zafixovanou jako levnější variantu k modelům BMW a MB. což je možná špatně. Takže kupé odvozené od Audi 100 by se dalo považovat asi jako na úrovni dnešní A7. Takže sorry.
Pak jim ale takové auto dávno, kdy ještě neměli co společného s Porsche nechybí, viz C1 100 Coupé S.
Pak jim ale takové auto dávno, kdy ještě neměli co společného s Porsche nechybí, viz C1 100 Coupé S.
Tak Audi má kabriolet ve střední déle než kupé. Když přišla A5, tak ho přesunuli k němu (A4 se v té době také obměňovala).
Pochybuji, že v tom hraje roli Porsche. To je v rodině příliš krátkou dobu a spíš se mu nelíbily myšlenky na R4/ R5 (tedy menšího sourozence R8 s motorem uprostřed). Podle mne je to spíš otázka rentability a důvěry v to, že by takové auto dokázali dostatečně dobře prodávat. Možná se dočkáme v příští generaci A7 (ostatně A5 je teprve druhá generace a odpovídající A6/ A7 jdou po A4/ A5, tedy současná A7 je pořád ze stejné generace modelů jako první A5). I když se spíš spekulovalo o A9 (která by mohla vycházet z příští Panamery, tak ta spekulace šla).
A proč by mělo být kupé od Panamery zbytečné? Odvozené od "sedanu" (co je ve skutečnosti liftback) samozřejmě znamená, že bude vycházet ze stejné platformy (byť upravené - nechtěl bych, aby mělo 5 metrů) a nejspíš by sdílelo design interiéru, přední části atp.
Pochybuji, že v tom hraje roli Porsche. To je v rodině příliš krátkou dobu a spíš se mu nelíbily myšlenky na R4/ R5 (tedy menšího sourozence R8 s motorem uprostřed). Podle mne je to spíš otázka rentability a důvěry v to, že by takové auto dokázali dostatečně dobře prodávat. Možná se dočkáme v příští generaci A7 (ostatně A5 je teprve druhá generace a odpovídající A6/ A7 jdou po A4/ A5, tedy současná A7 je pořád ze stejné generace modelů jako první A5). I když se spíš spekulovalo o A9 (která by mohla vycházet z příští Panamery, tak ta spekulace šla).
A proč by mělo být kupé od Panamery zbytečné? Odvozené od "sedanu" (co je ve skutečnosti liftback) samozřejmě znamená, že bude vycházet ze stejné platformy (byť upravené - nechtěl bych, aby mělo 5 metrů) a nejspíš by sdílelo design interiéru, přední části atp.
A5 se to netýkalo, ta zmínka o Porsche. Na to mají Boxster. Bylo to myšleno z mé strany tak, že na velké kupé od Audi na bázi A7 by, pokud by chtěli u Porsche reagovat, museli postavit něco na základě Panamery. Nevím no, zdálo se mi to přitažené za vlasy, když mají v portfoliu 911, ale je pravda, že to není kupé pro 4.
To jsi asi špatně pochopil, co jsem chtěl říct. Zmínění A5 nemá nic společného s Porsche. Jen říkám, že A5 se teprve objevila v předchozí generaci modelů, předtím jakou dobu Audi tenhle druh kupé nemělo (mělo TT a později R😄. Klidně by se tedy A7 Coupé mohlo objevit v příští generaci A7 v rámci přirozeného rozšiřování portfolia.
Neřekl bych, že by Porsche muselo reagovat kvůli případnému kupé od A7, když je k tomu nedonutila šestka od BMW, nebo kupé od Mercedesu (nebo i to SL).
Neřekl bych, že by Porsche muselo reagovat kvůli případnému kupé od A7, když je k tomu nedonutila šestka od BMW, nebo kupé od Mercedesu (nebo i to SL).
nazivo to bude lepsie!
je fakt, ze sa dost drzali na uzde - mohli sa viac odviazat.
k tomu dokonalemu interieru😒br /> na foto No.7 ma az tak neberu tie vyduchy po celej linii ( v TT je to ovela krajsie!) a pod navigaciou to autoradio tiez nie je moj sen - a v medvedi tak kritizovana navigacia tu odrazu vobec nevadi k hodnoteniam, ze interier je bez chybiciek?
je fakt, ze sa dost drzali na uzde - mohli sa viac odviazat.
k tomu dokonalemu interieru😒br /> na foto No.7 ma az tak neberu tie vyduchy po celej linii ( v TT je to ovela krajsie!) a pod navigaciou to autoradio tiez nie je moj sen - a v medvedi tak kritizovana navigacia tu odrazu vobec nevadi k hodnoteniam, ze interier je bez chybiciek?
Ano, ten trčící displej alá MB je interiérový přešlap a měl být zasouvací jako třeba v A6.
Súhlas, zasúvanie je najelegantnejšie riešenie, to by bol ideál. Ale asi v tejto triede skrátka "nevydalo".
Kéž by takhle kvalitní interiéry umělo i BMW. Jinak klasická neutuchající Audi nuda.
vizaz novej A5 ma velmi prijemne prekvapila.... za mna osobne sa mi paci viac ako konkurencia od MB a BMW .... ocenujem velmi efektny a smrncovny bocny profil [odkaz] ... to je bez komentara... absolutna dokonalost :yes:
Ten předek se mi moc nezdá, hlavně světla. Ne že by se na něj nedalo koukat, ale Audi umí víc. Doufám, že tím Q2 s A5 nenastolily nový trend značky.
... dobrý!!! Na videu zdálky to zepředu vypadá jak Tesla.... Škoda že nepředělali ten ošklivej zadek....
Po nevydarených Q7 a Q2 a dosť sterilnej A4, aj keď ťa naživo vyzerá oveľa lepšie ako na fotkách, konečne pekné a elegantné Audi! Predok a bok a samozrejme interiér ktorý je pri Audi vždy top, sú naozaj podarené, možno len predné svetlá sú trochu zvláštne, ale dá sa zvyknúť...mne osobne sa moc nepozdávajú zadné svetlá, ktoré by mohli trochu viac zasahovať do bočnej línie...napriek tomu veľmi vydarené Audi! :yes:
No jo, ono představovat auto, který má zaujmout především krásou a image, v době, kdy je všude chvála na novou Alfu, je jako přijít na ples zadním vchodem a po půlnočním vyhlášení Miss.
Ten příměr je vtipný. Ale taky dost mimo.
haloooo, Cicinka, Panamera coupe bude. :-!
vid ja 16:47.
slusna kravicka aspon zabučí, macicka zamnauka, clovek podakuje za info... :-!
vid ja 16:47.
slusna kravicka aspon zabučí, macicka zamnauka, clovek podakuje za info... :-!
? Nechápu. Tvrdím snad opak? Pokud máš potřebu někoho opravit, uvést nějakou informaci na pravou míru, tak to píšeš pro všechny do fóra. Nebo si očekával, že ti poděkuji za to, že si napsal příspěvek? Když se zmýlím, uznám chybu, ale za opravné příspěvky neděkuji pravidelně. Nikdy to však nikoho nevybudilo k reakci vyžadující poděkování.
K tvému odkazu - uvádí se jen, že američtí zákazníci by měli zájem o dvoudvéřovou variantu Panamery. Pokud to nakonec tedy opravdu bude Panamera kupé, pak je to asi odpověď proč není žádné kupé na bázi A6/A7.
K tvému odkazu - uvádí se jen, že američtí zákazníci by měli zájem o dvoudvéřovou variantu Panamery. Pokud to nakonec tedy opravdu bude Panamera kupé, pak je to asi odpověď proč není žádné kupé na bázi A6/A7.
Hmm, nuz ako ty povies...
Len mi to prislo take ignorantske trosicka - videl som tvoje dalsie prispevky a na moj si nereagoval vobec. Prislo mi to ako taka urazena jesitnost - ze Audinak / koncernista a neviem ako ma tu este mate zaskatulkovaneho je zase mudry, a predhodil mi tu dokaz mojho omylu, tak radsej na neho kaslem... 😐
Ale ak sa mylim, som rad. Len neviem, ako moc a akym smerom sa v tebe mylim... :-!
Len mi to prislo take ignorantske trosicka - videl som tvoje dalsie prispevky a na moj si nereagoval vobec. Prislo mi to ako taka urazena jesitnost - ze Audinak / koncernista a neviem ako ma tu este mate zaskatulkovaneho je zase mudry, a predhodil mi tu dokaz mojho omylu, tak radsej na neho kaslem... 😐
Ale ak sa mylim, som rad. Len neviem, ako moc a akym smerom sa v tebe mylim... :-!
Hlavně, že se mluvilo hodně o konektivitě, virtuálních kokpitech, ovládání hlasem, ovládání rukou, autopilotu, dalších dvaceti asistentech a tak nějak se zapomíná na řidiče a jízdní vlastnosti. Snad třeba Giulia jde trochu proti proudu...
U novinky mám pochyby o čumáku, tam už možná zahranili moc. Silueta je ale bez připomínek...
[odkaz]
mal som sucasnu A7, fakt fajn auto - ale ten ovisnuty zadok s vyrazom smutnej pandy mi dost vadil!
A tak tiez dufam, tak ako pises, ze snad nova A7 :-!