Novinky
Nuž, ako sa tak na Cruze pozerám, zdá sa, že interiér bude na úrovni. Určite nečakajme Mercedes-Benz, ale na to, že ide o Daewoo je to skutočná revolúcia. Prvý automoibl značky Daewoo v histórii, ktorý má ponúknúť niečo aj voči konkurencii. Pardon, bola tu ešte Captiva... No dizajn zrovna nasilnejšie stránka auta nie je. Totiž, dizajn, ten vie niečo povedať o aute. Čo myslíte, prečo potreboval Ford kinetický superdesign? No predsa pre posilnenie image. Zato Mercedes-Benz si pokojne môže dovoliť čistý smoking. Nuž, tento Cruze vyzerá akoby sa práve vrátil z cirskusu. Myslím, že v nižšej strednej triede bola je a naďalej bude len jediná voľba v kategórii liftback/sedan. Škoda Octavia. :yes:
Nemožeš zrovnávať Daewoo s Mercedesom. Každá z týchto značiek má uplne inú filozófiu aj zákazníkov. Ťažko by niekedy mohla kórejská mainstreemová značka konkurovať nemeckej prémii 😉
Prečítaj si to ešte raz. Rozhodne som neporovnával Mercedes-Benz s Daewoo.
Jediná volba Škoda Octavia ? I ty propagátore !
V nižší střední máš minimálně 4-5 zástupců, kteří ti nabídnout nižší cenu, nižší spotřebu, lepší podvozek, vyšší spolehlivost, ... atd.
Ale pokud hledáš auto s velkým kufrem na převážení vzduchu, tak jistě - kup si škodovku. Těch 75l v kufru navíc jistě oceníš den co den ...
V nižší střední máš minimálně 4-5 zástupců, kteří ti nabídnout nižší cenu, nižší spotřebu, lepší podvozek, vyšší spolehlivost, ... atd.
Ale pokud hledáš auto s velkým kufrem na převážení vzduchu, tak jistě - kup si škodovku. Těch 75l v kufru navíc jistě oceníš den co den ...
Tak začínam. Nissan Tiida to asi nebude. Opel Astra v ničom konrétnom neprepadá, ale rozhodne ani nevyniká. Toyota Corolla je dobré auto, ale to nie je argument prečo dobrú Corolla a nie Octaviu. Zostáva už len Jetta a Octavia. Nuž, Jetta je trošku drahá a Octavia je nielen praktickejšia, ale aj krajšia.
Nezdá sa mi, že by okrem Toyoty (možno) bolo nejaké iné auto ešte spoľahlivejšie. To sa ti asi snívalo, že. 😄
Lepší podvozok, no, pravepodno hovorím s pretekárom... A nižšia spotreba? Ešte nejaký motor v objemovej triede má nižšiu spotrebu než 1.4 TSI???
Nuž a dať veľký kufor do mínusov, to môže iba hlupák. To mi vysvetli.
P.S.: Alebo by si radšej volil Lineu?
Nezdá sa mi, že by okrem Toyoty (možno) bolo nejaké iné auto ešte spoľahlivejšie. To sa ti asi snívalo, že. 😄
Lepší podvozok, no, pravepodno hovorím s pretekárom... A nižšia spotreba? Ešte nejaký motor v objemovej triede má nižšiu spotrebu než 1.4 TSI???
Nuž a dať veľký kufor do mínusov, to môže iba hlupák. To mi vysvetli.
P.S.: Alebo by si radšej volil Lineu?
jo Oktávka? hmm při stejné délce je Cruze širší a hlavně má o 11cm větší rozvor. Jasně že tohle číslo žádný Oktávkář nezná (radši) ale v praxi je to rozdíl půl třídy.
Priznám sa, Oktávkař, bohužiaľ, nie som a rozhodne nepopierám, že väčší rázvor je plus. A väčší rázvor až o 11 cm je nazaoj dosť. Konrétne 10,7. 😄 Jedna vec je dlhý rázvor, druhý priestor. To je proste fakt. Aj na menšom rázvore sa dá vyčarovať minimálne rovnaký priestor. Najepší dôkaz je Passat. Na pohľad až zúfaly rázvor a pritom ešte aj dnes konkurencieschopný priestor.
Alebo pravý opak - Peugeot 407 či BMW 3-er, kde máš pri dlhom rázvore minimum miesta.
BMW 3 berie mnoho pohon zadných kolies. A k tomu celková koncepcia auta kde je síce priestor dôležitý, ide o prémiovú triedu, ale aj tak o športovú limuzínu, to proste musí brať priestor. Ale úprimne-neviem aký priestor má BMW. Ale myslím, že pokiaľ ide o pozĺžny priestor, BMW nie je na tom zle.
to není jenom o místě, i když prostor pro cestující vzdadu vs. kufr se nabízí. Ale spíš to výrazně přidá na jízdních vlastnostech, ubere to "kývavost" o které se právě dnes píše u Forestra, a to auto pak je takový plavnější a může být o píďu měkčí.
A podle kterého kalendáře, protože v tom u nás běžně používaném já tedy datum 30.10.2008 v minulém týdnu nějak nevidím! 😉
Zbohom SUPERB ! >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]