Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Cruze se začal prodávat v Koreji (velká fotogalerie)

Ondřej Láník Ondřej Láník 10. 11. 2008 • 23:39
53
29
Zobrazit náhledy (53)
Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo Daewoo
Minulý týden byl v Koreji zahájen prodej nového sedanu, který se do Evropy dostane příští rok pod jménem Chevrolet Cruze. Korejský trh jej bude i nadále znát pod názvem Daewoo Lacetti.

Mnoho nových informací k dispozici není, a tak zopakujme základní data, zveřejněná při premiéře, která se uskutečnila letos v říjnu v Paříži.

Automobil je postaven na zcela nové platformě budoucího Opelu Astra. Délkou 4,6 m bude patřit mezi sedany nižší střední třídy, výrobce již ohlásil tři čtyřválcové motorizace. Zážehové motory 1,6 16V (82 kW) a 1,8 16V (103 kW) mají variabilní časování sacích i výfukových ventilů, turbodiesel 2,0 (110 kW, 320 Nm) patří zřejmě k již známé produkci korejské motorárny. Jako alternativu ke standardním pětistupňovým převodovkám nabídne Chevrolet novou šestistupňovou automatickou převodovku. V Koreji začal prodej slabší zážehové motorizace s oběma zmíněnými převodovkami.

Design bude jistě jednou z hlavních zbraní Chevroletu Cruze. Dynamicky tvarovaná příď a celkově čistě působící kombinace hran a zaoblených ploch osloví i náročné Evropany. Příslušnost novinky ke značce Chevrolet poznáte pouze podle modifikované masky, zcela nová je boční linka kterou vysílají do boků kraje přední světlometů. Cílem designérů prý nebylo ohromovat revolučním designem, ale přivést do výroby solidně vyhlížející sedan se sebevědomě, zcela na krajích karoserie umístěnými koly. Korejská verze se liší jen v detailech, jiná je především maska s chromovanými lištami. Evropská verze má lakovanou lištu v barvě karoserie na úrovni horní hrany světlometů.

Uvnitř výrobce slibuje také výrazný mezigenerační posun, kvalitní materiály a více místa ve srovnání s modely Lacetti/Nubira.

Vnější rozměry vozu jsou 4600 x 1790 x 1475 mm, rozvor měří 2685 mm, přední rozchod kol 1545 mm a zadní 1560 mm. Pohotovostní hmotnost verze s motorem 1,6 l s manuální převodovkou je 1290 kg, provedení se šestistupňovým automatem ukáže na váze jen o 15 kg více.

Související články

Témata
13. 11. 2008 10:05
Re: Krjúz
Nerob sa, aj tak ťa majú všetci už prečítaného. ;-)
Avatar - twistedTSD
11. 11. 2008 18:46
Re: Krjúz
NO FUJ!!! :no: :no: :no:
11. 11. 2008 16:05
Re: Krjúz
Tak je tu ešte aj možnosť Civicu, dokonca aj s modernou hybridnou technológiou, o ktorej v koncerne ešte ani nechyrujú :-)
11. 11. 2008 00:47
Re: "ze je to daewoo se nikdo v evrope ani nedozvi"
Daewoo uz davno neni takovy konglomerat, co byval, resp. o byvalych automobilovych castech uz to neplati (divizi uzitkovych aut schramstla indicka Tata a osobaky americky GM). Jinak Daewoo se to jmenuje nejen v Koreji, ale treba i ve Vietnamu a jinde ve svete se to neprodava pouze pod znackou Chevrolet, ale napr. i jako Holden, Suzuki, Opel, Pontiac a Buick.
10. 11. 2008 18:16
Re: "ze je to daewoo se nikdo v evrope ani nedozvi"
Tak to je dobra fotka :-) Nicmene daewoo je podobny konglomerat jako hyundai a to ze automobilku prejmenovali pro zbytek sveta na chevrolet je jasny marketingovy tah a vylepseni image, ale neni duvod menit jmeno spolecnosti a fabrik, to nikoho nepali. no nicmene kdyby planovalo daewoo zmrtvychvstani a zacinalo by timto modelem, bylo by to zajimave :-)
Články odjinud