Je docela zajímavé, že když jsme hned po 89 objížděli německé bazary, tak se nedalo přehlednou, že Volva byla za velmi velmi dobré ceny, což mi připadalo poučen moudrostí, nejsem tak bohatý ... , podezřelé. Tahle 850 v T5 mého šéfa v prvním "velkém" zaměstnání samozřejmě můj náhled kompletně změnila, ale než jsem se dostal k možnosti si nějaké Volvo objednat, tak se design už dostal někam, kde to pro mě nebylo úplně zajímavé ....
Moc se mi líbí tahle citace : "Změny pravidel pro rok 1995 ale přinutily Volvo nasadit pouze sedany, které dosáhly mnohem větších úspěchů. "
Jedna zlta dlho bola a mozno este stale je u nas v Presove. Ked som ju ako funglovku videl nazivo prvykrat spadla mi sanka. A to som netusil kolko malo ich bolo vyrobenych. . .
dost malo uz je tychto aut dnes... predsa len maju svoje roky a zohnat diely na taketo auto a aj ho zivit uz asi nie je lacny spas .... bohvie kolko stoji len vyfuk na taketo 25 rocne volvo ..alebo nejaky starter..... ci povedzme celne sklo
Volvo 850 se mi líbí ještě dnes, ty hranaté tvary mu neuvěřitelně seknou! Pamatuju se, že vrcholným technickým dílem byla u tohoto auta byla extrémě krátká převodovka, která se tak vešla napříč mezi přední podběhy vedle řadového pětiválce, aniž by se musel zmenšovat rejd předních kol. :-):yes: