Ekonomika
Dnešní době beru za luxusní třídu v D3 až řadu 5 a výše, takova třída 1 a 2 je prostě masovka a nic luxusního, to stejné platí i pro audi a m-b...
Jo plnej souhlas :yes: :yes: :-!
JJ, máte pravdu. S rostoucím počtem šílených modelových řad u D3 se exklusivita vytrácí. Ale kvalita tam je, jenom to prostě chápe hodně lidí.
Že se prodá hodně iphonů asi taky neznamená, že je to špatnej telefén.
Že se prodá hodně iphonů asi taky neznamená, že je to špatnej telefén.
dnes uz zle auto nemas... ale v istej cenovej hladine sa uz akasi exkluzivita ocakava ... ak ju majitel nedostane.... dost mozno v buducnosti zvoli nieco ine... rovnako masove ale o dost lacnejsie ... kamarat mal bmw 3 z 90 rokov .... dnes jazdi novsou toyotou ... a rozhodne sa nestazuje ... naopak... usetril statisice a vysledok je rovnaky 😉
Ve Tvých očích. jiný člověk to vidí jinak.
Navíc ty tahle auta neznáš a papouškuješ dokola svoje dojmy ... z ničeho. Asi po stý od Tebe čtu, jak Maserati, jaguar bla bla. kolika jsi jel prosím? Řešil jsi někdy dostupnost servisu atd? je velký rozdíl mezi virtuálním světem "já bych" a skutečností.
Exklusivita je i v rámci značek. když budeš mít RS6, ostatní audi kombíkáři Tě viděj jako pěkně exklusivního koně.
Tvůj názor je menšinový, což je doloženo právě tím velkým počtem prodejů D3. A kamarád? no hlavně, jestli je on spokojenej.
Ale je pravda, že mercedes byl kdysi něco extra a dneska .... celá D3 jde bez rozpaků do všech tříd. A tohle kdysi začalo 190kou.
Navíc ty tahle auta neznáš a papouškuješ dokola svoje dojmy ... z ničeho. Asi po stý od Tebe čtu, jak Maserati, jaguar bla bla. kolika jsi jel prosím? Řešil jsi někdy dostupnost servisu atd? je velký rozdíl mezi virtuálním světem "já bych" a skutečností.
Exklusivita je i v rámci značek. když budeš mít RS6, ostatní audi kombíkáři Tě viděj jako pěkně exklusivního koně.
Tvůj názor je menšinový, což je doloženo právě tím velkým počtem prodejů D3. A kamarád? no hlavně, jestli je on spokojenej.
Ale je pravda, že mercedes byl kdysi něco extra a dneska .... celá D3 jde bez rozpaků do všech tříd. A tohle kdysi začalo 190kou.
vcera si pisal o tom ze lexus je automobilovy odpad ... ale ja nesuhlasim .... lebo lexus v tejto pozicii nie je ... a nikdy nebol a ani nebude
nemusim jazdit s mercedesom aby som pochopil ze maserati je exkluzivnejsie... to ozaj nemusi nikto z nas 😉 .. ani ty nemusis jazdit rollsom aby si zistil ze mercedes na neho exkluzivitou a hmatatelnym luxusom nikdy mat nebude ...
ano mercedes bol kedysi aj podla mna viac stylovejsi a exkluzivnejsi ako je dnes.. dnes uz tato znacka nema taky smrnc a osobitost a neposobi vlastne uz nijako exkluzivne ...
nemusim jazdit s mercedesom aby som pochopil ze maserati je exkluzivnejsie... to ozaj nemusi nikto z nas 😉 .. ani ty nemusis jazdit rollsom aby si zistil ze mercedes na neho exkluzivitou a hmatatelnym luxusom nikdy mat nebude ...
ano mercedes bol kedysi aj podla mna viac stylovejsi a exkluzivnejsi ako je dnes.. dnes uz tato znacka nema taky smrnc a osobitost a neposobi vlastne uz nijako exkluzivne ...
Jde o to, jak chápeme pojem "exklusivnější". Ano, těch Maserati je míň. Ale to neznamená, že jsou lepší než Mercedesy stejné třídy. Nejsou.
Naopak, kdyby byly, prodalo by se jich víc.
Naopak, kdyby byly, prodalo by se jich víc.
co znamena lepsi?
Teď jsem viděl longovou S-klasse S600 v edici Maybach. Vepředu seděl řidič, zastavil před nákupním centrem, vystoupila paní středního věku, krom kabelky Louis Vuitton nic podle čeho bych ji tipoval na takový luxus. Tahle automobilka dělá taky áčko. Hrůza!!! Když jsem si ten fakt uvědomil, bylo mi hned jasné, že ta limuzína je prakticky jen jiná varianta linkového autobusu 😄 Myslím, že i té paní bylo jasné, že je naprosto společensky odepsaná😊 Ale mohlo být ještě hůř, mohla přijet 760kou a to by bylo asi lepší kdyby přijela tím autobusem, co jezdí zadarmo a sváží prostý lid...
Kdepak = takhle jednoduše to nefunguje
Rovnítko mezi kvalitou a prodejem by mělo bejt = ale není
Rovnítko mezi kvalitou a prodejem by mělo bejt = ale není
Že by mělo být...na to jsi přišel sám nebo to psal Vaculík? >😒]
Vzhledem k prodejům 5er v EU v porovnání s 1er je to zvláštní pohled. Rozdíl mi to zkrátka nepřijde zase tak velký a pětky jsou samozřejmě dost vidět, více než třeba Mondea, Insignie nebo Superby. A když postavíš takovou "masovku" A4 vedle Passatu, tak může akorát zblednout závistí. Luxusem bych neoperoval, to je takové zajímavé slovo.
Po tom co Audi začalo ztrácet v designu se to dalo čekat.....jen quattro nestačí....bohužel
Zaspalo sa v par dolezitych segmentoch - oneskorenie A4, Q7, deficit Q-ciek proti X-kam.
Teraz sa este oddialila aj A8; A6 a A7 budu tiez az neskor...Esteze Q5 je uz za dverami ( aj ked paradoxne ona to teraz taha ! :yes: )...Takze sa necudujme. :-!
Teraz sa este oddialila aj A8; A6 a A7 budu tiez az neskor...Esteze Q5 je uz za dverami ( aj ked paradoxne ona to teraz taha ! :yes: )...Takze sa necudujme. :-!
Já bych byl naopak rád, kdyby Audi byl takový ten prestižní výrobce, jehož produkty nejsou na pultech bazarů za pár desítek tisíc a jehož typičtí řidiči nenosí kšiltovku dozadu a volant nedrží na dvanácté hodině. Moje vize Audi je podobná jako u Ferrari, maximální výrobní kvóty do deseti tisíc ročně a pár modelů.
Bohužel to nejde a nikdy nepůjde, protože musí generovat peníze na technologie. Zajímavé je, že Ferrari je taky technologický leader, dotuje ho snad Fiat?
Bohužel to nejde a nikdy nepůjde, protože musí generovat peníze na technologie. Zajímavé je, že Ferrari je taky technologický leader, dotuje ho snad Fiat?
Tak Ferrari prodává za úplně jiné peníze a má jiné marže. Ale těm autům spousta výbavy chybí (to není kritika, jen konstatování faktu). I takovou navigaci sdílí s levnými Chryslery/ Dodge. Ferrari může být silné v pohonných ústrojích, ale jeho vývoj nemá tu šíři jako u D3.
Tvá vize Audi na trhu je, jmenuje se Bentley. I když i Bentley se už vyšplhal nad 10 tisíc a Bentayga ho určitě posune ještě dál. U Audi jen A8 ten limit překročí několikrát. Vlastně jediný model, který nemá nad 10 tisíc kusů ročně, je R8.
Tvá vize Audi na trhu je, jmenuje se Bentley. I když i Bentley se už vyšplhal nad 10 tisíc a Bentayga ho určitě posune ještě dál. U Audi jen A8 ten limit překročí několikrát. Vlastně jediný model, který nemá nad 10 tisíc kusů ročně, je R8.
Tvoje vize Audi ti potom neumozni tlacit prodejce do 30% discountů😊
To je fakt >😒]
Ta sleva byla souhra náhod, to asi chápeš. Normálně se dostanu na 15% max.
Ale Audi bych prostě rád viděl, jak ukazuje ostatním dvěma soupeřům vztyčený prostředníček a jde si svou vlastní cestou modelové a technologické exkluzivity. To, že se bavíme o abstraktním světě a ne o realitě je věc druhá...
Ta sleva byla souhra náhod, to asi chápeš. Normálně se dostanu na 15% max.
Ale Audi bych prostě rád viděl, jak ukazuje ostatním dvěma soupeřům vztyčený prostředníček a jde si svou vlastní cestou modelové a technologické exkluzivity. To, že se bavíme o abstraktním světě a ne o realitě je věc druhá...
A plán je 10 milionů = ročně >😒]
Tou dobou možná i Joabum dojde co to je změna auta z výrobku na produkt 😉
bmw dnes uz nahana len cisla ... ale nie imidz a hodnotu ... skoda ... asi preto dnes uz nikoho neprekvapi ked zbada X5 alebo X6 hoci aj v malej obci kdesi na konci sveta kde lisky davaju dobru noc.... ved tieto masovky su uz pred kazdym nakupnym centrom na tucty... clovek ich uz ani nespocita ... ak chcem premiovy voz tak urcite netuzim po masovke... ale to uz je na zakaznikovi samozrejme co si kupi... 😉 .. ja nastastie bawo nemusim ... a ak by som uz chcel masovku... tak poznam xy lacnejsich a krajsich ... ale kolko ludi tolko chuti :yes:
Z dnešního pohledu by se dalo říct = je v plánu o 90% hůř >😒]
Hlavne ze se da zaplivat...to delaji vetsinou ti co sami nic neumi a nedokazali :-!
A nejde o BMW ale celou D3
Pár slušnejch modelů budou dělat dál = čim dal tim víc ale bude těch neslušnejch >😁
Ty čísla sou realita = možná jen nechápeš co to znamená 😄
Tohle není plivání = to je smutnej povzdech!
Počkej jak budeš vzdychat až to dojde tobě 😉
Vymezuješ se tu především ty = hlavně proti faktům a rozumu >😒]
Ty obří nárůsty vyrobenejch kusa D3 sou plus pro výrobce = a nesou s sebou logicky i mínusy
Ať to chápeš a akceptuješ nebo si mimo = a v plánu je další zhoršení
Ale aspoň to snad víš 😉
Ani jedna značka nemá image, jejich modely jsou všude, prestižní výrobce, jehož výrobky si můžeš koupit za pár set tisíc v bazaru a přitom nikdo nepozná, že jinak máš holou ... zadní část těla.
Ta honba za nejlepšími prodeji je trochu divná, oni se snaží už jen z vlastní "prestiže". Oni musí být největší... To platí pro všechny značky D3.
A ten, kdo koupí E90 dá za provoz násobně víc, takže taky úplně holá ....ne.
Ale asi je to slovíčkaření, co je a co není holá zadnice. 😉
Myslel som niekedy 80-te roky