Ekonomika
nehnevaj sa ,ale to sú plky do prázdna. To ze je odstavené BMW v kdeakej * neznamená že nie sú to dobré autá. A tiež už nie sú také drahé ako bývali na to čo ponúkajú teraz.
Jo, je to kamaráde boj o přežití. Exklusivita musí jít z velké části stranou. Výrobce musí pokrýt co nějširší spektrum nabídky aby generoval profit. Bez dostatečných prostředků na vývoj ho pohltí konkurence. Příkladů je spousta. Osobně bych nechtěl být v BMW botách. :-!
Tak Ferrari prodává za úplně jiné peníze a má jiné marže. Ale těm autům spousta výbavy chybí (to není kritika, jen konstatování faktu). I takovou navigaci sdílí s levnými Chryslery/ Dodge. Ferrari může být silné v pohonných ústrojích, ale jeho vývoj nemá tu šíři jako u D3.
Tvá vize Audi na trhu je, jmenuje se Bentley. I když i Bentley se už vyšplhal nad 10 tisíc a Bentayga ho určitě posune ještě dál. U Audi jen A8 ten limit překročí několikrát. Vlastně jediný model, který nemá nad 10 tisíc kusů ročně, je R8.
Tvá vize Audi na trhu je, jmenuje se Bentley. I když i Bentley se už vyšplhal nad 10 tisíc a Bentayga ho určitě posune ještě dál. U Audi jen A8 ten limit překročí několikrát. Vlastně jediný model, který nemá nad 10 tisíc kusů ročně, je R8.
Dnešní době beru za luxusní třídu v D3 až řadu 5 a výše, takova třída 1 a 2 je prostě masovka a nic luxusního, to stejné platí i pro audi a m-b...
Nejel, zrejme ani nesedel, nic z konkurence taky nepoznal...ale musi se takhle vymezit. Co k tomu rict? Jo...na Sakru jeste nema. Topper pise nepokryte subjektivne a da se tomu rozumet 😄
Ono to bohužel neni o BMW ale o D3 celý D3 = a bude hůř 😐
Z dnešního pohledu by se dalo říct = je v plánu o 90% hůř >😒]
Z dnešního pohledu by se dalo říct = je v plánu o 90% hůř >😒]
Teď se dívám, že pravděpodobně nejlevnější BMW za "oněch časů" kdy bylo BMW ještě exkluzivní značkou je E46 318i s cenou okolo 830 tisíc, compact se stejným motorem byl za 700 tisíc. Dneska vyrábí jedničkovou řadu, která se dá pořídit od 600 tisíc cca, to je pravděpodobně nejlevnější BMW. Tak to jde opravdu s tím BMW od desíti k pěti. Jestli to tak půjde dál 8-s
člověk, který si koupí auto za pár set tisíc nemá holou zadnici. To zase pardon. S průměrným českým platem ti na auto za pár set tisíc nezbude. Pokud v něm tedy nechceš spát.
Teď jsem viděl longovou S-klasse S600 v edici Maybach. Vepředu seděl řidič, zastavil před nákupním centrem, vystoupila paní středního věku, krom kabelky Louis Vuitton nic podle čeho bych ji tipoval na takový luxus. Tahle automobilka dělá taky áčko. Hrůza!!! Když jsem si ten fakt uvědomil, bylo mi hned jasné, že ta limuzína je prakticky jen jiná varianta linkového autobusu 😄 Myslím, že i té paní bylo jasné, že je naprosto společensky odepsaná😊 Ale mohlo být ještě hůř, mohla přijet 760kou a to by bylo asi lepší kdyby přijela tím autobusem, co jezdí zadarmo a sváží prostý lid...
JJ, máte pravdu. S rostoucím počtem šílených modelových řad u D3 se exklusivita vytrácí. Ale kvalita tam je, jenom to prostě chápe hodně lidí.
Že se prodá hodně iphonů asi taky neznamená, že je to špatnej telefén.
Že se prodá hodně iphonů asi taky neznamená, že je to špatnej telefén.
Aaas dva teoretici se sesli...proto se kazdy z vyrobcu porovnava prave s D3 a pokud se na sklonku jejich kariery dokaze dotahnout nebo lehce prekonat stary model D3 je svatek 😉.
Hlavne ze se da zaplivat...to delaji vetsinou ti co sami nic neumi a nedokazali :-!
Hlavne ze se da zaplivat...to delaji vetsinou ti co sami nic neumi a nedokazali :-!
Jde o to, jak chápeme pojem "exklusivnější". Ano, těch Maserati je míň. Ale to neznamená, že jsou lepší než Mercedesy stejné třídy. Nejsou.
Naopak, kdyby byly, prodalo by se jich víc.
Naopak, kdyby byly, prodalo by se jich víc.
Ve Tvých očích. jiný člověk to vidí jinak.
Navíc ty tahle auta neznáš a papouškuješ dokola svoje dojmy ... z ničeho. Asi po stý od Tebe čtu, jak Maserati, jaguar bla bla. kolika jsi jel prosím? Řešil jsi někdy dostupnost servisu atd? je velký rozdíl mezi virtuálním světem "já bych" a skutečností.
Exklusivita je i v rámci značek. když budeš mít RS6, ostatní audi kombíkáři Tě viděj jako pěkně exklusivního koně.
Tvůj názor je menšinový, což je doloženo právě tím velkým počtem prodejů D3. A kamarád? no hlavně, jestli je on spokojenej.
Ale je pravda, že mercedes byl kdysi něco extra a dneska .... celá D3 jde bez rozpaků do všech tříd. A tohle kdysi začalo 190kou.
Navíc ty tahle auta neznáš a papouškuješ dokola svoje dojmy ... z ničeho. Asi po stý od Tebe čtu, jak Maserati, jaguar bla bla. kolika jsi jel prosím? Řešil jsi někdy dostupnost servisu atd? je velký rozdíl mezi virtuálním světem "já bych" a skutečností.
Exklusivita je i v rámci značek. když budeš mít RS6, ostatní audi kombíkáři Tě viděj jako pěkně exklusivního koně.
Tvůj názor je menšinový, což je doloženo právě tím velkým počtem prodejů D3. A kamarád? no hlavně, jestli je on spokojenej.
Ale je pravda, že mercedes byl kdysi něco extra a dneska .... celá D3 jde bez rozpaků do všech tříd. A tohle kdysi začalo 190kou.
bmw je uz davno masovka.... a to aj dizajnom aj celkovym zameranim ... kto chce stylovu limuzinu alebo SUV .... ten musi uz davno sa obzerat po uplne niecom inom ako D3 ... ( jaguar, maserati, lexus, cadillac, Infiniti, acura, range rover, lincoln.... )
bmw dnes uz nahana len cisla ... ale nie imidz a hodnotu ... skoda ... asi preto dnes uz nikoho neprekvapi ked zbada X5 alebo X6 hoci aj v malej obci kdesi na konci sveta kde lisky davaju dobru noc.... ved tieto masovky su uz pred kazdym nakupnym centrom na tucty... clovek ich uz ani nespocita ... ak chcem premiovy voz tak urcite netuzim po masovke... ale to uz je na zakaznikovi samozrejme co si kupi... 😉 .. ja nastastie bawo nemusim ... a ak by som uz chcel masovku... tak poznam xy lacnejsich a krajsich ... ale kolko ludi tolko chuti :yes:
bmw dnes uz nahana len cisla ... ale nie imidz a hodnotu ... skoda ... asi preto dnes uz nikoho neprekvapi ked zbada X5 alebo X6 hoci aj v malej obci kdesi na konci sveta kde lisky davaju dobru noc.... ved tieto masovky su uz pred kazdym nakupnym centrom na tucty... clovek ich uz ani nespocita ... ak chcem premiovy voz tak urcite netuzim po masovke... ale to uz je na zakaznikovi samozrejme co si kupi... 😉 .. ja nastastie bawo nemusim ... a ak by som uz chcel masovku... tak poznam xy lacnejsich a krajsich ... ale kolko ludi tolko chuti :yes:
Luxusní... hm, "luxusní" je v klasické terminologii nad "prémiové", takže asi jo. Nicméně na okraj bych připomněl, že 1/2er je pořád k mání jako zadokolka s řadovým šestiválcem, rozměrově 2er zhruba odpovídá e46 coupe...
To je fakt >😒]
Ta sleva byla souhra náhod, to asi chápeš. Normálně se dostanu na 15% max.
Ale Audi bych prostě rád viděl, jak ukazuje ostatním dvěma soupeřům vztyčený prostředníček a jde si svou vlastní cestou modelové a technologické exkluzivity. To, že se bavíme o abstraktním světě a ne o realitě je věc druhá...
Ta sleva byla souhra náhod, to asi chápeš. Normálně se dostanu na 15% max.
Ale Audi bych prostě rád viděl, jak ukazuje ostatním dvěma soupeřům vztyčený prostředníček a jde si svou vlastní cestou modelové a technologické exkluzivity. To, že se bavíme o abstraktním světě a ne o realitě je věc druhá...
Jasně, ale prémie v automotive je soubor vlastností. Tím se definuje a vymezuje vůči mainstreamu. Jakékoliv zvyšování výrobních plánů a cpaní se do veškerých mikrosegmentů trhu ubližuje jedné ze zásadních vlastností, tedy image.
Ani jedna značka nemá image, jejich modely jsou všude, prestižní výrobce, jehož výrobky si můžeš koupit za pár set tisíc v bazaru a přitom nikdo nepozná, že jinak máš holou ... zadní část těla.
Ta honba za nejlepšími prodeji je trochu divná, oni se snaží už jen z vlastní "prestiže". Oni musí být největší... To platí pro všechny značky D3.
Ani jedna značka nemá image, jejich modely jsou všude, prestižní výrobce, jehož výrobky si můžeš koupit za pár set tisíc v bazaru a přitom nikdo nepozná, že jinak máš holou ... zadní část těla.
Ta honba za nejlepšími prodeji je trochu divná, oni se snaží už jen z vlastní "prestiže". Oni musí být největší... To platí pro všechny značky D3.
Zaspalo sa v par dolezitych segmentoch - oneskorenie A4, Q7, deficit Q-ciek proti X-kam.
Teraz sa este oddialila aj A8; A6 a A7 budu tiez az neskor...Esteze Q5 je uz za dverami ( aj ked paradoxne ona to teraz taha ! :yes: )...Takze sa necudujme. :-!
Teraz sa este oddialila aj A8; A6 a A7 budu tiez az neskor...Esteze Q5 je uz za dverami ( aj ked paradoxne ona to teraz taha ! :yes: )...Takze sa necudujme. :-!
Absolutní hovadina. Chceš mi snad říct, že kusová výroba mínusy nemá? Sakro, tvý čísla gradují 😉
Kdepak = takhle jednoduše to nefunguje
Rovnítko mezi kvalitou a prodejem by mělo bejt = ale není
Rovnítko mezi kvalitou a prodejem by mělo bejt = ale není
Vzhledem k prodejům 5er v EU v porovnání s 1er je to zvláštní pohled. Rozdíl mi to zkrátka nepřijde zase tak velký a pětky jsou samozřejmě dost vidět, více než třeba Mondea, Insignie nebo Superby. A když postavíš takovou "masovku" A4 vedle Passatu, tak může akorát zblednout závistí. Luxusem bych neoperoval, to je takové zajímavé slovo.
:yes: >😁 >😁 >😁
Vymezuješ se tu především ty = hlavně proti faktům a rozumu >😒]
Ty obří nárůsty vyrobenejch kusa D3 sou plus pro výrobce = a nesou s sebou logicky i mínusy
Ať to chápeš a akceptuješ nebo si mimo = a v plánu je další zhoršení
Ale aspoň to snad víš 😉
Vymezuješ se tu především ty = hlavně proti faktům a rozumu >😒]
Ty obří nárůsty vyrobenejch kusa D3 sou plus pro výrobce = a nesou s sebou logicky i mínusy
Ať to chápeš a akceptuješ nebo si mimo = a v plánu je další zhoršení
Ale aspoň to snad víš 😉
Půjde to tak dál = plány sou známý
A nejde o BMW ale celou D3
Pár slušnejch modelů budou dělat dál = čim dal tim víc ale bude těch neslušnejch >😁
A nejde o BMW ale celou D3
Pár slušnejch modelů budou dělat dál = čim dal tim víc ale bude těch neslušnejch >😁
Já bych byl naopak rád, kdyby Audi byl takový ten prestižní výrobce, jehož produkty nejsou na pultech bazarů za pár desítek tisíc a jehož typičtí řidiči nenosí kšiltovku dozadu a volant nedrží na dvanácté hodině. Moje vize Audi je podobná jako u Ferrari, maximální výrobní kvóty do deseti tisíc ročně a pár modelů.
Bohužel to nejde a nikdy nepůjde, protože musí generovat peníze na technologie. Zajímavé je, že Ferrari je taky technologický leader, dotuje ho snad Fiat?
Bohužel to nejde a nikdy nepůjde, protože musí generovat peníze na technologie. Zajímavé je, že Ferrari je taky technologický leader, dotuje ho snad Fiat?
auta su dnes uz zvacsa len o cislach..... asi aj preto nam koncia kabria a rozne kupatka ... skoda
Ale ty výrobní čísla sou strašný = D3 bude brzy největší masovka na světě >😁
A plán je 10 milionů = ročně >😒]
Tou dobou možná i Joabum dojde co to je změna auta z výrobku na produkt 😉
A plán je 10 milionů = ročně >😒]
Tou dobou možná i Joabum dojde co to je změna auta z výrobku na produkt 😉
dnes uz zle auto nemas... ale v istej cenovej hladine sa uz akasi exkluzivita ocakava ... ak ju majitel nedostane.... dost mozno v buducnosti zvoli nieco ine... rovnako masove ale o dost lacnejsie ... kamarat mal bmw 3 z 90 rokov .... dnes jazdi novsou toyotou ... a rozhodne sa nestazuje ... naopak... usetril statisice a vysledok je rovnaky 😉
Ne chytráku = ten píše o autech 😉
Ale za to že si myslíš že když máte na něco jinej názor správnej je ten tvůj :yes: >😁 >😁 >😒]
Tohle je zas jinej obor = tam si ale taky myslíš že si nejchytřejší = a taky máš jiný názory než špičky oboru = zato svý 😉
Ale za to že si myslíš že když máte na něco jinej názor správnej je ten tvůj :yes: >😁 >😁 >😒]
Tohle je zas jinej obor = tam si ale taky myslíš že si nejchytřejší = a taky máš jiný názory než špičky oboru = zato svý 😉
Kde to byl malý svátek? U vás v rómské vesnici? Nebo třeba v Německu? Životní úroveň holt stoupá...
bmw bolo kedysi exkluzívnejšie,keď si ho videl to bol malý sviatok. mám pocit akoby ludia vo vedení prémie kašlali na exkluzivitu a začali sa hnať za ziskom a počtom vyrobených áut. prémiovosť tam ale stále nejaká je vo výbere druhu pohonu,prevodovky,výbavy a jazdné vlastnosti. toť moj názor.
Jenže ten, kdo má holou...., si tu fabii koupí leda jako sedmiletou v bazaru.
A ten, kdo koupí E90 dá za provoz násobně víc, takže taky úplně holá ....ne.
Ale asi je to slovíčkaření, co je a co není holá zadnice. 😉
A ten, kdo koupí E90 dá za provoz násobně víc, takže taky úplně holá ....ne.
Ale asi je to slovíčkaření, co je a co není holá zadnice. 😉
Tak já nevím. Fabie stojí v nějaké sociální výbavě 250 tisíc? Jezdí s tím asi dost lidí. A za 250 máš BMW řady 3 gen E90.
nemusim jazdit s mercedesom aby som pochopil ze maserati je exkluzivnejsie... to ozaj nemusi nikto z nas 😉 .. ani ty nemusis jazdit rollsom aby si zistil ze mercedes na neho exkluzivitou a hmatatelnym luxusom nikdy mat nebude ...
ano mercedes bol kedysi aj podla mna viac stylovejsi a exkluzivnejsi ako je dnes.. dnes uz tato znacka nema taky smrnc a osobitost a neposobi vlastne uz nijako exkluzivne ...