Novinky
ja ho nejak nespoznavam......
gtr,qashqai,pixo,murano,note,xtrail...…
gtr,qashqai,pixo,murano,note,xtrail...…
Pardon, ja som to tam asi zabudol vlozit 😒
Obrazok je napriklad tu: [odkaz]
Obrazok je napriklad tu: [odkaz]
Mám taký pocit, že reakcie pribúdajú akosi pomalšie ako obvykle, zrejme viacerí nemôžu rozdýchať slovné spojenie klenoty a Nissan, to si si teda dovolil dosť! >😁 >😁 >😁
Ja napriek tomu nemôžem inak ako hlasité: "Bravo Marko" 😉 a dík za článok.
Ja napriek tomu nemôžem inak ako hlasité: "Bravo Marko" 😉 a dík za článok.
Ono pri pohľade napr. na Tidu Ťa slovo ako klenot snáď nenapadne ani ako posledné.
Jsem zvedav jak Nissanu zlepsi situaci GT-R. Mel jsem moznost hovorit primo s vedenim v Japonsku a ubezpecili mne, ze navzdory vyprodanemu GT-R na pristi 2 roky zvysovat vyrobni kvotu nebudou. Cenu kazdeho kusu totiz dotuji a to po zapocteni celeho vyvoje castkou 13.000,- EUR. Jejich cilem je pry postaveni konkurencniho vozu v tomto segmentu a to pro cely svet, ne jen Japonsko. Co myslis Marko, je tato informace primo od zdroje odpovidajici skutecnosti?
Že ti do toho skáču... GTR je podle mne dost speciální stroj, kterej, jak sám tvrdíš je dotovanej a tudíž Nissan ve svý podstatě neživí... Pokud ho tedy živí auta třeba ve stř. třídě, tak bych si nedovedl představit, jak mě osloví "úspěch" GTR při nákupu jejich adekvátních modelů, nebo třeba Tidy.
Ako pise Navtech - GT-R je specialny model a aj ja jeho vyznam vidim skor v prestizi pre znacku ako taku. Tomu by za dnesnych okolnosti zodpovedalo aj to, ze nejakou sumou dotuju jeho produkciu...
to je nějaká nová mutace kapitalizmu? To by mě teda zajímalo ta dotace? Podle mě to je nesmysl, když mám něco vyprodané na 2 roky, má to cenu z nejnižších, tak jediný co by mi zabránilo v zisku by byla početní chyba. To prostě nedává smysl. A samozřejmě je to jako s každou dotovanou věcí = najde se spousta firem vozících to do EU z USA a realizující zisk a to vyšší než těch 13k Euro. Takže nevím, nevěřím tomu.
No mel jsem moznost stravit nekolik dni na Nurburgringu na Nissan Race Academy a mluvit jak s vyvojari GT-R, tak lidmi z vedeni i testovacimi piloty (dokonce jeden primo od F1), meli tam obrovsky ansambl a ziskal jsem velmi zajimave informace. S tou dotaci si to radeji chci overit jeste z jine strany a proto jsem se ptal Marca. Ale smysl mi to dava naprosto jasny, prece komercni uspech nemusi byt dat ziskem urciteho modelu. Existuji dlouhodobejsi cile a posilovani znacky prave za ucelem dosazeni zisku, ale s ohledem na budoucnost. Nevidim v tom zadny rozpor a jestliz chteji vybudovat GT-R jako synonymum supersportu, rychlejsiho nez konkurence a za polovicni i nizsi cenu, prijde mi to jako skvela strategie. A podivej se uz ted, ani se v na kontinentu neprodava a o Nissanu GT-R se je sylset naprosto vsude, takze nezbyva, nez jim pogratulovat. Medialni uspech sahajici nekolik let pred uvedeni modelu a totalni zaplaveni trhu hladem po aute vice jak rok pred jeho uvedenim. Bravo. To, ze si dealeri nasazuji zejmena v USA extra marze je vec jina a je tomu tak u vsech zajimavych znacek (treba Ford GT, tam byla 60.000 USD extramarze dealeru), tim to dodava autu na jeste vetsi exklusivite a hladu po nem.
nie, nie je to nijaky novy kapitalizums. V automobilovej branzi je pomerne dost modelov, ktore od zaciatku nie su navrhovane s cielom generovat financny zisk (napriklad RR Phantom u BMW, alebo Veyron, ktory sa ani zdaleka nezaplati). Ako pise davy, cielom okrem zisku moze byt aj nieco ine - napriklad podpora znacky (co je obvykle aj hlavny ciel takehoto konania): Nakoniec, aj motorpsort aktivity su "dotovane" bez priameho vplyvu na navratnost. Tize je to forma marketingvej podpory. 😉
Opět zajímavé počtení, pro mě je překvapením proč se Nissan vydal cestou crossoverů. Měl jsem opravdu za to, že to byla strategie "aliance" aby se obě značky prostě dokonale doplňovaly: Renault s univerzálním Cliem x "ženská" Micra, Mégane x Qashqai+Note, Laguna x X-Trail/Murano, Espace x Pathfinder... prostě mě přišlo že to do sebe hezky zapadá. Osobně vnímám (a věřím že nejsem sám) aktuální Nissan jako výrobce SUV a sportovních aut což může do budoucna být velká výhoda nebo naopak hořké mínus.
Ono tam nejaka strategia mozno aj bola, ale to doplnovanie sa nebol hlavny motiv. Nissan presiel na croosvery, pretoze veril v ich buducnost. A myslim, ze Qashqaiu sa velmi dobre dari minimalne v zapadnej EU. Nissan ma dnes naozaj v ponuke hlavne SUV (a im pribuzne auta) ale budu tam aj osobaky.. Pixo, (nova) Micra, (nova) Tiida...
Marko díky za další skvělý článek! Já skrytě doufám, že se z Patrola nestane další bezpohlavní SUV a zůstane věrné terénu. ;-\
Jednoho Nissana jsem mel a byl jsem s nim moc spokojeny. Ovsem od doby co se vrhli na ty crossovery pro mne Nissan prestal byt firma hodna pozornosti. Z cele jejich soucasne nabidky bych (pokud bych chtel auto dane kategorie a mel na nej penize) uvazoval akorat o Z350 a Pathfinderu. A neskutecne me toci jejich priblba reklama ("mestu oddolny") na Qashqai. Opravdu nekdo potrebuje takove auto do mesta (nebo nas jen maji za blbce)?
Kto je Marko? Preco dostavaju sukromne nazory jedneho cloveka (?) tolko priestoru?
"Rozporuplnými sa však ukazovali byť predikcie charakterizujúce túto novinku...." je veta, ktora poukazuje na anglicky povod, nie Markov, ale povodnej vety. Ma Marko pristup k "insider information" alebo len cerpa zo zahranicnej tlace? Ak ma insider information, nie je viazany NDA (non-disclosure agreement)?
"Nissan GT-R
Zatiaľ nie sú plánované nijaké významnejšie zmeny."
Podla zdrojov z Nissanu by malo Infiniti vyrabat 4-dverovu verziu GT-R.
"Rozporuplnými sa však ukazovali byť predikcie charakterizujúce túto novinku...." je veta, ktora poukazuje na anglicky povod, nie Markov, ale povodnej vety. Ma Marko pristup k "insider information" alebo len cerpa zo zahranicnej tlace? Ak ma insider information, nie je viazany NDA (non-disclosure agreement)?
"Nissan GT-R
Zatiaľ nie sú plánované nijaké významnejšie zmeny."
Podla zdrojov z Nissanu by malo Infiniti vyrabat 4-dverovu verziu GT-R.
Marko není člověk, Marko je bůh! :-!
Marko je bývalý diskutér, který díky dobrým informacím dokázal předpovídat "budoucnost" na několik měsíců dopředu. A má hodně dobrou úspěšnost. :yes:
Marko je bývalý diskutér, který díky dobrým informacím dokázal předpovídat "budoucnost" na několik měsíců dopředu. A má hodně dobrou úspěšnost. :yes:
1.) myslim, ze nazorom sa snazim vyhybat... 😉 Skusam pisat fakty. Nazor a fakt su dve rzodielne veci.
2.) ubezpecujem Ta, ze ta veta nema anglicky povod. Ak zacnes pisat clanky, budes musiet kvoli dynamike textu (teda kvoli tomu, aby vety na seba nadvazovali a aby sa v nich neopakovali slova, volit niekedy konstrukcie, ktore mozu "zavanat exoticky".)
3.) To co pisem je kombinaciou insider informacii a inforamcii z tlace. Tato info sa tyka japonskych a korejskych znaciek, kde je velmi tazke preniknut. NDA sa ma netyka, pretoze nie som zamestnancom ziadnej z tychto automobiliek. 😉 Ak externy redaktor ACZ robim to, ze dodavam clanky najlepsie ako viem...
4.) Tento clanok je o Nissane, nie o Infiniti. Ten bude o tyzden. To, ze bude 4dv. verziea z GT-R je hlupost. Je to len spekulacia tlace, ktora nema opodstatnenie a bolo to niekolko krat poprene aj vedenim Nissanu a Carlosom Ghosnom. Pravdepodobne je vsak vo vyvoji nieco ine...
2.) ubezpecujem Ta, ze ta veta nema anglicky povod. Ak zacnes pisat clanky, budes musiet kvoli dynamike textu (teda kvoli tomu, aby vety na seba nadvazovali a aby sa v nich neopakovali slova, volit niekedy konstrukcie, ktore mozu "zavanat exoticky".)
3.) To co pisem je kombinaciou insider informacii a inforamcii z tlace. Tato info sa tyka japonskych a korejskych znaciek, kde je velmi tazke preniknut. NDA sa ma netyka, pretoze nie som zamestnancom ziadnej z tychto automobiliek. 😉 Ak externy redaktor ACZ robim to, ze dodavam clanky najlepsie ako viem...
4.) Tento clanok je o Nissane, nie o Infiniti. Ten bude o tyzden. To, ze bude 4dv. verziea z GT-R je hlupost. Je to len spekulacia tlace, ktora nema opodstatnenie a bolo to niekolko krat poprene aj vedenim Nissanu a Carlosom Ghosnom. Pravdepodobne je vsak vo vyvoji nieco ine...
ale když to srovnám s Grand Vitarou nebo Outlanderem - Nissan prohrává