Novinky
Není to pravověrný Polestar ale Volvo XC90 T8 Twin Engine Polestar Performance. Jedná se o čipový kit.
... říká se přání otcem myšlenky ... jste s tím lhaním docela k smíchu ... to co představitelé Volva sdělovali veřejnosti jste si překroutil k výkladu svému opravdu velice razantně ... no hlavně že Vás to baví. Volvo se svými těžkými vozy na tříválce s hybridem doplatí, pokud je bude v Evropě propagovat stylem Lexus.
jj doplaci na to velice silene, .... treba tim ze ma kazdy rok vetsi a vetsi prodeje >😁
v číně... >😒]
Teda já jsem na angličtinu slabej, ale ten odkaz od Samana o kousek výš- "European sales 2016 Q1 Premium Large SUV segment"- jestli to je Čína, tak to trochu předbíháš vývoj politických událostí
>😒]
>😒]
Klasicky prvotny osial. :-!
Nedavno mi volal kamarat ( v autach sa vyzna asi ako ja chovu osipanych >😒] )
Ze co hovorim na XC90 ?
JA: Co ? Si si fetol ?
ON: Nie, ale asi žena... >😁
JA: No tak ju z toho vyliec ! :-!
ON: Jej sa strasne paci, uz som aj volal predajcovi, pokecal s nim, ze na co ho potrebujem ( oni su totiz fakt aktivna rodinka: on, zena, 3 pubertacke decka, - takze plny kufor, prives, na nom vodne skutre... ) Na co mi predajca, ktoreho ale poznam zo skoly povedal - na to potrebujes nieco s poriadnym motorom...
JA: No vidis ! Tu mas na ( cislo mojmu znamemu predajcovi Audi ) volaj a dohodni si Q7 - ak sa zene nebude pacit, skus Cayenne, potom X5....a ak ani nic z toho, tak ju vymen ! >😒]
ON: koho, co...?
JA: ženu ! >😒]
Nedavno mi volal kamarat ( v autach sa vyzna asi ako ja chovu osipanych >😒] )
Ze co hovorim na XC90 ?
JA: Co ? Si si fetol ?
ON: Nie, ale asi žena... >😁
JA: No tak ju z toho vyliec ! :-!
ON: Jej sa strasne paci, uz som aj volal predajcovi, pokecal s nim, ze na co ho potrebujem ( oni su totiz fakt aktivna rodinka: on, zena, 3 pubertacke decka, - takze plny kufor, prives, na nom vodne skutre... ) Na co mi predajca, ktoreho ale poznam zo skoly povedal - na to potrebujes nieco s poriadnym motorom...
JA: No vidis ! Tu mas na ( cislo mojmu znamemu predajcovi Audi ) volaj a dohodni si Q7 - ak sa zene nebude pacit, skus Cayenne, potom X5....a ak ani nic z toho, tak ju vymen ! >😒]
ON: koho, co...?
JA: ženu ! >😒]
Mně se ale taky líbí 😄 a znáš to... design prodává.
Zkusil bych ještě Range
Zkusil bych ještě Range
ved...no joooo.
Ale na dizajn to auto jazdit nebude, hlavne ked ho mieni pouzivat tak, ako som napisal... :-!
Ale na dizajn to auto jazdit nebude, hlavne ked ho mieni pouzivat tak, ako som napisal... :-!
No, je to tak. Auto je to nádherné, prakticky v jakékoliv barvě. Design na jedničku. Kdyby mně SUV braly tak asi aktuálně neznám hezčí...
A zkusil bych se svézt tím dvakrát přeplňovaným benzínem /turbo i kompresor/. Ale motor bych si tam uměl představit i jiný😊
A zkusil bych se svézt tím dvakrát přeplňovaným benzínem /turbo i kompresor/. Ale motor bych si tam uměl představit i jiný😊
Viděl jsem stříbrnou, ta se mi nelíbila. Za mě zatím jak černou moc nemusím, tak k té XC90 se prostě hodí.
Mě přijde designově XC90 jako velmi vydařená, vedle Rangeů je to jediná další elegantní krabice. Jinými slovy, při použití stejného designového jazyka z toho jednomu vyjde hranatý elegán (XC90), druhému krabice od bot (Q7). 😉
Já můžu i GrandCherokee třeba... a nakonec i mainstreamové korejské variace.
Q7 dostalo vážnou konkurenci v podobě Bentaygy >😒]
Q7 dostalo vážnou konkurenci v podobě Bentaygy >😒]
Q7 a Bentayga nejsou konkurenti = ale bratři jednoho rodu a hlavně jedný techniky! 😉
Jeep Grand Cherokee SRT :yes: :yes: 😄
Jeep Grand Cherokee SRT :yes: :yes: 😄
Jsou konkurenti v boji o titul nejošklivějšího SUV 😉 , u mě vede Bentley.
Jinak to úplně stejná technika není, Bentayga je o kus širší (20cm+) a ten V12 se do Q7 taky nedává.
Jinak to úplně stejná technika není, Bentayga je o kus širší (20cm+) a ten V12 se do Q7 taky nedává.
U někoho ne? >😒]
Jasná 100% jednoznačná shoda :yes: >😁
Myslel sem základ techniky = pár cm navíc nebo namíň s tim nemá co dělat.
Golf, Leon, Okta apod. sou taky jedna technika a jiný rozměry = dělám do audiovizuální techniky = tam je podobnejch případů mraky = stejný nebo téměř stejný vnitřnosti a jiná krabice s jinym logem výrobce
Jasná 100% jednoznačná shoda :yes: >😁
Myslel sem základ techniky = pár cm navíc nebo namíň s tim nemá co dělat.
Golf, Leon, Okta apod. sou taky jedna technika a jiný rozměry = dělám do audiovizuální techniky = tam je podobnejch případů mraky = stejný nebo téměř stejný vnitřnosti a jiná krabice s jinym logem výrobce
Naživo jsem Bentaygu neviděl, nevylučuju že bude... impozantní.
Už mezi Cayenne a Touaregem jsou poměrně značné rozdíly. Bentayga se vyrábí jinde (a ručně), má jiný motor, nejspíš bude mít jiné všechny podstatné podvozkové díly... nějaký společný základ tam bude, ale co přesně nevím a takhle jednoduše bych to nenapsal.
Už mezi Cayenne a Touaregem jsou poměrně značné rozdíly. Bentayga se vyrábí jinde (a ručně), má jiný motor, nejspíš bude mít jiné všechny podstatné podvozkové díly... nějaký společný základ tam bude, ale co přesně nevím a takhle jednoduše bych to nenapsal.
"prvotny osial" sice nevim co to je a hanbim se ze nerozumim, ale tak nejak typuju ze to asi bude prvotni zajem? tak v tom pripade je zvlastni ze treba Q7 ktersto je mladsim autem, ma mensi prodeje?
hekacích bychařů a znalců. >😒] >😒] >😒] a přitom hoblují vyjeté vany.
...nejsem už takový skeptik. Ne nelíbí se mi rezignace na cokoliv co má víc než čtyři hrnky, ale to auto celkem funguje. Spotřeba je samosebou pětinásobná, oproti deklaraci automobilky, ale stejně je tomu u všech plug-in v současný normě.
Tématem je ceníková cena (dá se však speciálně u T8 velmi dobře jednat) a pořád podvozek. Nekomfortní, nedůstojný a hlučný. Věřím v brzký update.
Tématem je ceníková cena (dá se však speciálně u T8 velmi dobře jednat) a pořád podvozek. Nekomfortní, nedůstojný a hlučný. Věřím v brzký update.
Bude hůř = MB má připravený R4 s výkonem 400, 500 a 600 koní >😁
S tim že tu nejvýkonnější verzi prej zatim používat nebudou 😄
S tim že tu nejvýkonnější verzi prej zatim používat nebudou 😄
Jako jedna z verzí, R4 benzin hybrid, proč ne, jenže u XC90 je to vrchol a pokud to má být ještě "sport" od Polestaru, pak to vyznívá celkem legračně, koně nekoně, někdo tu plete z hov.na bič. 😉
Trochu plete = ale hlavně si spočítali že vývoj motorů většího objemu by se jim nevrátil = sou jen trochu napřed před konkurencí :-!
Bohužel >😒]
Bohužel >😒]
Ale nejsou jen trochu napřed. Konec víceválců tu někteří prorokují už roky, a pořád nic, ano větší počet válců se stává luxusnějším zbožím, ale nic nekončí a klíčoví hráči pořád mají i dvanáctiválce. V kategorii velkých SUV se kromě Volva víceválců zatím nikdo nezbavil (myslím nikdo z relevantní konkurence), všichni mají jak šesti tak osmiválce, někteří, jako např. tebou neoblíbené audi, dokonce i v dýzlu, a jde-li o hybrid, pak zase je to audi, kdo dělá aktuálně nejlepší variantu pro danou kategorii, a tou je kombinace šestiválcového dýzlu s elektromotorem v plug-in hybridu. To je proti tomuhle "Polestaru" skutečně na :yes:
Poprvé jsem in natura viděl S90 a musím uznat, že jde veskrze o pohledný, velký sedan s relaxovaným, prostorným interiérem, za to pochvala. Jen pohled zezadu potvrdil moje pochybnosti ohledně zadních světel, ta svou nevzhledností zbytečně celý vůz hyzdí (bez přehánění) a celé se to dá řešit jedině objednáním V90 😉
[odkaz]
:yes: :yes: :-!
Jj šíří se to = Norsko, Nizozemí, Německo..
Jj šíří se to = Norsko, Nizozemí, Německo..
napsal to autor hodne rozumne, a dulezite napsal na konci
"Pokud se menší trhy, méně závislé na výrobě fosilních aut (jako je Norsko, Rakousko, Nizozemsko) k podobnému kroku nakonec přeci jen odhodlají, nebude pak samotné Německo moct příliš dlouho otálet.
Tamní automobilky se budou muset novému trendu přizpůsobit už kvůli tomu, aby na těchto trzích měly co nabídnout."
ono je to i Rakousko, Indie, Cina a castecny zakaz nastane i ve Francii a UK, tam do nekterych mest bude ban pro diesely jiz za 4 roky, takze se da ocekavat ze lidi proste o diesel prestanou mit zajem a poptavka po nem zacne rychle klesat
"Pokud se menší trhy, méně závislé na výrobě fosilních aut (jako je Norsko, Rakousko, Nizozemsko) k podobnému kroku nakonec přeci jen odhodlají, nebude pak samotné Německo moct příliš dlouho otálet.
Tamní automobilky se budou muset novému trendu přizpůsobit už kvůli tomu, aby na těchto trzích měly co nabídnout."
ono je to i Rakousko, Indie, Cina a castecny zakaz nastane i ve Francii a UK, tam do nekterych mest bude ban pro diesely jiz za 4 roky, takze se da ocekavat ze lidi proste o diesel prestanou mit zajem a poptavka po nem zacne rychle klesat
Je to vcelku rozumné. Odpůrci podvědomě samozřejmě ví, že masový ústup nafty současně s dalším snižováním objemů a počtu válců + používání hybridní technologie je nevyhnutelná budoucnost.
Na dálnicích bude zřejmě časem všude úsekové měření rychlosti (ne, že bych z toho měl radost), ale na udržení 130 km/h po rovině stačí běžnému autu cca 25 kW. Takže proč mít motor, který i v této situaci jede na 10% a je neefektivně škrcený (myslím benzín, naftové motory neberu v potaz, neb do pár let (20?, o dieselu v osobácích by se dalo říci "Rychle nabyl rychle pozbyl" 😄 ) jsou pryč).
Volvu nevyčítám motor, ale ovládací displej a samozřejmě podvozek.
Na dálnicích bude zřejmě časem všude úsekové měření rychlosti (ne, že bych z toho měl radost), ale na udržení 130 km/h po rovině stačí běžnému autu cca 25 kW. Takže proč mít motor, který i v této situaci jede na 10% a je neefektivně škrcený (myslím benzín, naftové motory neberu v potaz, neb do pár let (20?, o dieselu v osobácích by se dalo říci "Rychle nabyl rychle pozbyl" 😄 ) jsou pryč).
Volvu nevyčítám motor, ale ovládací displej a samozřejmě podvozek.
A jo, tak zelení musejí něčím poutat pozornost... já se přikláním k té větě "Není těžké si domyslet, že jde o z větší části nesmyslnou fantazii."
Norsko může být, ta země je bohatá a divná. Holandsko možná, je přelidněné a placaté a taky bohaté. Ale v Rakousku už tomu nevěřím a v Indii už vůbec ne... jak by se musela Indie změnit aby to vůbec bylo realisticky možné?
PS: aby bylo jasno... Prius je auto na fosilní palivo, souhlas?
Norsko může být, ta země je bohatá a divná. Holandsko možná, je přelidněné a placaté a taky bohaté. Ale v Rakousku už tomu nevěřím a v Indii už vůbec ne... jak by se musela Indie změnit aby to vůbec bylo realisticky možné?
PS: aby bylo jasno... Prius je auto na fosilní palivo, souhlas?
v Indii to predstavili dokonce jako samozaplatitelny projekt, kdy to nebude danove poplatniky stat ani rupii
mimochodem ti zeleni v Nemecku meli v poslednich 2 volbach 10 a 8% a v tech nadchazejicich se jim pripisuje mozny uspech, v zemskych volbach ted zeleni v Nemecku vyhrali ve dvou republikach neb se stavej zajimave k migracni politice, do pristich voleb se jim prorokuje okolo 20-22% 😉 to je +- obdoba socanu v CR
mimochodem ti zeleni v Nemecku meli v poslednich 2 volbach 10 a 8% a v tech nadchazejicich se jim pripisuje mozny uspech, v zemskych volbach ted zeleni v Nemecku vyhrali ve dvou republikach neb se stavej zajimave k migracni politice, do pristich voleb se jim prorokuje okolo 20-22% 😉 to je +- obdoba socanu v CR
Co si neumím představit je to, jaká auta by si teda normální lidi v Indii kupovali? Víš jaká je průměrná cena auta prodaného dnes v Indii? Kdo by za takové peníze vyráběl elektromobily? Jaký by měly dojezd? Ta země je hrozně různorodá, veliká, divoká...
Zelení přece poručí větru i dešti! Jejich rétorika není leckdy nepodobná té, kterou paroduji.
precti si to poradne, nejsou to jen zeleni, ale i SPD, tedy vpodstate socani, neco jako Ceska CSSD
a pokud se nemejlim, Nemci se pokousej poroucet vetru, proto taky stavej v severnim mori tolik vetrniku, a prozatim jim jejich energeticka reforma celkem slusne prochazi a dari se
a jista politicka shoda na elektromobilech musi v Nemecku bejt celkem siroka, neb dotace na nakup EV prosadili a dotace pro automobilky aby vyvyjeli alternativni pohony prosadila koalice okolo Merklove, politicky je tedy v Nemecku nakloneno pro EV rozhodne vic nez jen nejaci zeleni
14 let je hodne dlouha doba na to aby to Nemecke automobilky zvladli a preorientovali se na elektromobily
a pokud se nemejlim, Nemci se pokousej poroucet vetru, proto taky stavej v severnim mori tolik vetrniku, a prozatim jim jejich energeticka reforma celkem slusne prochazi a dari se
a jista politicka shoda na elektromobilech musi v Nemecku bejt celkem siroka, neb dotace na nakup EV prosadili a dotace pro automobilky aby vyvyjeli alternativni pohony prosadila koalice okolo Merklove, politicky je tedy v Nemecku nakloneno pro EV rozhodne vic nez jen nejaci zeleni
14 let je hodne dlouha doba na to aby to Nemecke automobilky zvladli a preorientovali se na elektromobily
Jistě a odkud vezmou el energii? Je to naprostá utopie a politický blábol.
ty vis jak bude vypadat energetika Nemecka za 14 let ze vis odkud budou brat el energii?
a kde ji berou dnes na rafinaci paliv? zase dalsi kdo chce zabrednout do cisel ve kterych se utopi? elektriny je dostatek i na provoz EVcek, to jen odpurci EV maj tak nejak potrebu strasit lidi nedostatkem elektriny
jen pro tvou zkreslenou predstavu, tak EV spotrebuje cca 110% elektriny kterou je potreba pro provoz fosilniho auta, takze bude stacit jen nekde najit kapacity pro vyrobu dalsich 10% navic, coz jim jiste za 14 let problemy delat nebude, to je problem maximalne pro skeptiky co musej porad mrmlat o tom z enebude dostatek elektriny
a kde ji berou dnes na rafinaci paliv? zase dalsi kdo chce zabrednout do cisel ve kterych se utopi? elektriny je dostatek i na provoz EVcek, to jen odpurci EV maj tak nejak potrebu strasit lidi nedostatkem elektriny
jen pro tvou zkreslenou predstavu, tak EV spotrebuje cca 110% elektriny kterou je potreba pro provoz fosilniho auta, takze bude stacit jen nekde najit kapacity pro vyrobu dalsich 10% navic, coz jim jiste za 14 let problemy delat nebude, to je problem maximalne pro skeptiky co musej porad mrmlat o tom z enebude dostatek elektriny
Německo má aktuálně problém s dostatkem elektřiny obecně, takže to je relevantní otázka.
Další věc je, že tu popisuješ kamery, takový přehmat může udělat jen zelenáč, pletoucí si evoluci s násilnou revolucí.
Další věc je, že tu popisuješ kamery, takový přehmat může udělat jen zelenáč, pletoucí si evoluci s násilnou revolucí.
ten pohled na to co se prodava v Indii mas rekneme spatne zacileny, otazka neni co se prodava dnes, ale co se bude prodavat v dobe kdy podobnou vec jako je zakaz fosilnich aut hodlaji "uzakonit" cena fosilnich a baterkovych aut se ma stretnout nekdy mezi 2020-2022, od te chvile se ma cena rozevirat a fosilni auto bude drazsi (mimochodem od 2018 maji jiz schvalene sprisneni emisi pro Indii a to nad uroven toho co dnes hlasa kuprikladu Euro6)
ve sve podstate dilcima krokama pred zakazem fosilnich aut stejne vetsinu tech fosilnich aut vyzenou z myslenek vyrobcu, takze to ze dnes nekdo z politiku hlasa ze zakazeme prodej fosilnich aut do roku 20xx je daserict populisticke gesto ktere se tak jako tak stane i bez tech prohlaseni o zakazu prodeje fosilnich paliv
schvalne se podivev na soucasnej svet, kolik lidi si dnes kupuje kamery na pasku? nikdo je nezakazal, kolik lidi si dnes porizuje betu nebo i jen vhs? nikdo je nezakazal, proste jen prisla konkurence s vetsi PR ktera zajistila ze lidi proste sami presli na neco jineho, ty prohlaseni o tom ze se zakazou prodeje fosilnich aut jsou jen PR pro lidi aby se pripravili postupne na dobu kdy se jim to fosilni auto stejne nevyplati 😄
ve sve podstate dilcima krokama pred zakazem fosilnich aut stejne vetsinu tech fosilnich aut vyzenou z myslenek vyrobcu, takze to ze dnes nekdo z politiku hlasa ze zakazeme prodej fosilnich aut do roku 20xx je daserict populisticke gesto ktere se tak jako tak stane i bez tech prohlaseni o zakazu prodeje fosilnich paliv
schvalne se podivev na soucasnej svet, kolik lidi si dnes kupuje kamery na pasku? nikdo je nezakazal, kolik lidi si dnes porizuje betu nebo i jen vhs? nikdo je nezakazal, proste jen prisla konkurence s vetsi PR ktera zajistila ze lidi proste sami presli na neco jineho, ty prohlaseni o tom ze se zakazou prodeje fosilnich aut jsou jen PR pro lidi aby se pripravili postupne na dobu kdy se jim to fosilni auto stejne nevyplati 😄
Hele, 2020, to je za 4 roky, teď už 3,5. Do té doby se žádná velká změna nestane ani v tom Holandsku, natož aby se stala v Indii, která je pořád pár let pozadu.
Jinak souhlas s myšlenkou - asi jednou přijde doba kdy bude elektro plnohodnotná alternativ a někdy později kdy už bude výhodnější, pak se to plynule a nenásilně překlopí. Jen si nemyslím, že to je horizont do 15 let.
Jinak souhlas s myšlenkou - asi jednou přijde doba kdy bude elektro plnohodnotná alternativ a někdy později kdy už bude výhodnější, pak se to plynule a nenásilně překlopí. Jen si nemyslím, že to je horizont do 15 let.
2020? cetl jsi co jsem spal? mezi 2020 a 2022 se maj zhruba srovnat ceny, ne ze v ten okamzik nastane revoluce a vsechno se zedne na den zmeni
schvalne, myslel sis pred 10 lety ze jednou bude mit spousta lidi smartphone a ze analogova fotografie a film dubou skomirat nad svou zivotaschopnosti? takze predpoved 15 let je celkem vpoho, nato ze je to oblast silne regulovana predpisy myslim hodne v poho
schvalne, myslel sis pred 10 lety ze jednou bude mit spousta lidi smartphone a ze analogova fotografie a film dubou skomirat nad svou zivotaschopnosti? takze predpoved 15 let je celkem vpoho, nato ze je to oblast silne regulovana predpisy myslim hodne v poho
Zatímco jsi spal jsem si to přečetl 😄 . Ne, dobře... nevěřím ani na to srovnání cen za 4 roky.
Před 10 lety, tj. 2006... jo, myslel, aspoň co se týče fotografie. Měl jsem svou první digitální zrcadlovku, před ní už dva digitální kompakty a bylo celkem jasné že je to otázka času.
Smartphone je trošku jiná story, tam je klíčový motiv to, že ho lidi používají jinak a na jiné věci než klasický mobil.
Před 10 lety, tj. 2006... jo, myslel, aspoň co se týče fotografie. Měl jsem svou první digitální zrcadlovku, před ní už dva digitální kompakty a bylo celkem jasné že je to otázka času.
Smartphone je trošku jiná story, tam je klíčový motiv to, že ho lidi používají jinak a na jiné věci než klasický mobil.
automobilky jako Nissan ale ten motiv pouziti EV chteji taky zmenit [odkaz] a jen tak btw nekteri distributori elektriny v UK jim v tom jdou dokonce "na ruku"
Ne, promiň, to jsme se nepochopili. Jestli auto jezdí na elektřinu nebo na benzín je pořád stejný způsob užití, jen jiné technické prostředky. Zhruba tak jako u té fotografie. Ale i u té fotografie došlo ke změně užívání (více fotek na webu, méně na papíře) v takové míře, kterou u auta nečekám.
Smartphony neprorazily proto, že by byly lepší ve spojování hovorů a posílání textových zpráv. Prorazily proto, že kromě toho umí brouzdat po facebooku a přehrávat videa z youtube.
Smartphony neprorazily proto, že by byly lepší ve spojování hovorů a posílání textových zpráv. Prorazily proto, že kromě toho umí brouzdat po facebooku a přehrávat videa z youtube.
Navíc bez dieslového 6 válce si na tzv.prémii v EU můžou jen chtít hrát. 8-s
Baterky at' si nechají do USA..