Karosárna Bertone spolupracovala s Lamborghini dlouhá léta. Úvod 80. let se nesl ve znamení hran, což dokládá i studie speedsteru Athon. Připomínala spíše vesmírné plavidlo než auto...
Tehdy to vypadalo (nebo si to alespoň designéři mysleli), že se design bude ubírat tímto směrem. Však podobných konceptů bylo víc.
Ze sériových aut pro mě byla největším zástupcem Lagonda (a vlastně nevím proč - prostě mi tam zapadá), ale i v běžnějších autech najdem tyhle rysy, a to i později...třeba první Probe.
Ještě bych si postesknul, že tenhle článek zůstane pravděpodobně skoro nepovšimnut a můj koment bude dost možná jediný. Ale jak vypadne něco o masovce, to je jiná. A nedej bože elektro atd. - to je hukot. Mě to poád přijde divný...že nikoho moc nezajímá historie, sportovní auta atd.
obcas sa pytam preco mnoho vyrobcov dnes uz necerpa dizajn zo svojej historie ( neraz ozaj bohatej historie ) ... tak ako f500 sa da ozivit mnoho aut... preco vyrobcovia ale uz nesiahaju po dizajne z minulosti ( ktory by sa dal pekne pretvorit a ozivit do modernej doby ) tazko povedat.... sam vidim kopec znaciek ktore ak by cerpali dizajn z minulosti a nejakych tych svojich legiend tak by mali dnes krasne vozy.....