Ekonomika
0
no jo dalsich 50 papekov von oknom 😄
Přejít do diskuze
Máš pravdu, konečně důstojný základ. Ale nesouhlasíms tou 1.6 - od toho je tu 1.8 - spotřeba šestnáctistovky, výkon dvoulitru. 😉 :yes:
no tak v CV 5D asi spusta ludi netusi, ze tam ma tuhu napravu a ze tam moze mat inu, ale po case, ze im zadok celkom slusne mlati na nerovnostiach, to pochopia vsetci 😄
CV 7G mal double wishbones a 370l kufor, co bolo slusne. V zadu nebol ten klasicky stredny tunel, takze sa tam aj traja zmestili...
je pravda, ze vdaka torzke je v 8G presunuta nadrz na ine miesto a vdaka tomu su tam MAGIC SEATS, co je sympaticka vec, sedadla sa sklapaju lahko a do uplnej roviny, ale...
CV 7G mal double wishbones a 370l kufor, co bolo slusne. V zadu nebol ten klasicky stredny tunel, takze sa tam aj traja zmestili...
je pravda, ze vdaka torzke je v 8G presunuta nadrz na ine miesto a vdaka tomu su tam MAGIC SEATS, co je sympaticka vec, sedadla sa sklapaju lahko a do uplnej roviny, ale...
Může za to kufr a bombastická variabilita interiéru, že jsi to zrovna nepochopil ty ,když se o to zajímáš??95 % lidí co si kupuje auto tohle fakt nezajímá.Naopak ocení tu variabilitu a kufr.Torzka netorzka, spousta lidí ani neví co na autě má.
honda ma tak postaveny cely predaj civicu. nema kapacity na vyrobe, ani siet delaerov, aby sa to predavalo ako top konkurencia v nizsej strednej.
ja skor na CV stale nemozem pochopit, preco isli do jednoduche zadnej napravy, ked mali nezavisle zavesenie kol snad uz styri generacie do zadu... Zrovna TYPE S ukazuje, ze sa 1.5 roku po uvedeni na trh pohrali s nastavenim a jazdi to hodne slusne.
ja skor na CV stale nemozem pochopit, preco isli do jednoduche zadnej napravy, ked mali nezavisle zavesenie kol snad uz styri generacie do zadu... Zrovna TYPE S ukazuje, ze sa 1.5 roku po uvedeni na trh pohrali s nastavenim a jazdi to hodne slusne.
Jasné, ono u vacsiny automobiliek je základ cisto kvoli tomu, aby mohli povedat "cena uz od..." Ale ludia to kupujú, tak by to nemala byt úplná hanba. A rovnako tá 2,2D je síce super motor, ale na nizsiu strednú dost vysoko. Tu tiez ako pri benzínoch chýba ten najkupovanejsí stred, t.j. cca. 1,9 diesel. Styri motory v tejto triede je jednoducho málo.
Na konfigurátor se vykašli. Cena vozů je v něm pouze informativní. Zkus se zeptat přímo u dealera. 😉
honda to mala postavene proste tak, ze zakladny model bol spraveny formalne a sustredili sa na 1.8 proste, pripadne 2.2 diesel.
doterajsi 1.4 bol ten DISI, s dvomi svieckami na valec. Do jazzu super volba, honde usporny, ale na CV nazoaj slaby. Ta nova 1.33 so 100k bude naozaj vhodnejsia volba
doterajsi 1.4 bol ten DISI, s dvomi svieckami na valec. Do jazzu super volba, honde usporny, ale na CV nazoaj slaby. Ta nova 1.33 so 100k bude naozaj vhodnejsia volba
Cena se zdá být na první pohled vysoká, ale zkuste si nakonfigurovat třeba Octávii na srovnatelnou výbavu a dostanete se na ještě vyšší cenu.
Konecne dostojný základ motorovej palety Civicu. Doterajsí motor 1,4 s dvojventilovou technikou a 61 kW bola ostuda nehodná kvalít Civicu a k motoru 1,8 (podla mna najlepsia atmosférická 1,8 na trhu) bol dost velký skok. Takze :yes: . I tak som ale presvedcený, ze Civicu chýba predovsetkým slusná jedna-sestka, co je v EU najkupovanejsí benzín v tejto triede.