Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic: Nový motor 1,4 i-VTEC v modelovém roce 2009 stojí od 429.900,- Kč

8. 11. 2008 • 22:03
27
14
Zobrazit náhledy (27)
Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic
Honda Civic přichází v modelovém roce 2009 s řadou drobných vylepšení, s novým motorem 1,4 i-VTEC, který také pohání novou Hondu Jazz, a novými převodovkami. Základní cena je nyní 429.900,- Kč.

Nový základní motor 1,4 i-VTEC dosahuje výkonu 73 kW při 6000 ot./min a je nabízen se šestistupňovou manuální převodovkou nebo s automatizovanou převodovkou i-Shift, taktéž se šesti stupni. Nový motor je o 30 tisíc Kč levnější než předchozí čtrnáctistovka.

Ceny ostatních verzí zůstávají nezměněny, v nabídce je i nadále benzinový motor 1,8 i-VTEC (103 kW) se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo pětistupňovým automatem, který byl pro rok 2009 modernizován, a turbodiesel 2,2 i-CTDi (103 kW) se šestistupňovou manuální převodovkou.

Základní výbava Comfort obsahuje šest airbagů, ABS, stabilizační systém VSA a kotoučové brzdy na všech kolech. Z komfortních prvků zahrnuje automatickou klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, vyhřívaná a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, autorádio s CD/MP3 a ovládáním na volantu a palubní počítač. Manuální převodovka má ukazatel řazení pro ekonomickou jízdu, převodovka i-Shift zase asistent pro rozjezd do kopce.

Verze Sport přidává přední mlhová světla, alarm, tempomat, kůží potažený volant, dešťový senzor, parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, konektor USB k autorádiu a litá kola. V nejvyšším stupni výbavy Executive pak nechybí duální klimatizace, xenonové světlomety, panoramatická střecha a na přání může být interiér čalouněný kůží.

Honda Civic 2009 - ceny na českém trhu
Motor1,4 i-VTEC1,4 i-VTEC
i-Shift
1,8 i-VTEC1,8 i-VTEC2,2 i-CTDi
Zdvihový obj. [cm3]13391339179917992204
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Převodovka6M6AM6M5A6M
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]73/600073/6000103/6300103/6300103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]127/4800127/4800174/4300174/4300340/2000
Max. rychlost [km/h]177177205197205
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,015,08,911,08,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,76,77,35,3
Cena Comfort [Kč]429.900,-459.900,-469.900,-499.900,-539.900,-
Cena Sport [Kč]--499.900,-529.900,-569.900,-
Cena Executive [Kč]--549.900,-579.900,-609.900,-

Honda Civic Hybrid momentálně stojí 539.000,-Kč, standardní sedan s výbavou LS a motorem 1,8 (103 kW) příjde na 489.000,-Kč. Třídveřový Type S stojí se stejným motorem 475 tisíc a Type R (2007) se doprodává za lákavých 579 tisíc Kč.

Související články

Témata
Avatar - King
10. 11. 2008 21:07
Re: Dostojný základ
...a pak si koupíš podvozek KW. >:-[]
Avatar - King
10. 11. 2008 21:06
Re: Dostojný základ
Máš pravdu, konečně důstojný základ. Ale nesouhlasíms tou 1.6 - od toho je tu 1.8 - spotřeba šestnáctistovky, výkon dvoulitru. ;-) :yes:
9. 11. 2008 21:41
Re: Dostojný základ
Může za to kufr a bombastická variabilita interiéru, že jsi to zrovna nepochopil ty ,když se o to zajímáš??95 % lidí co si kupuje auto tohle fakt nezajímá.Naopak ocení tu variabilitu a kufr.Torzka netorzka, spousta lidí ani neví co na autě má.
Avatar - iudex
9. 11. 2008 17:39
Re: Dostojný základ
Jasné, ono u vacsiny automobiliek je základ cisto kvoli tomu, aby mohli povedat "cena uz od..." Ale ludia to kupujú, tak by to nemala byt úplná hanba. A rovnako tá 2,2D je síce super motor, ale na nizsiu strednú dost vysoko. Tu tiez ako pri benzínoch chýba ten najkupovanejsí stred, t.j. cca. 1,9 diesel. Styri motory v tejto triede je jednoducho málo.
9. 11. 2008 17:19
Re: 1,4 i-VTEC
Na konfigurátor se vykašli. Cena vozů je v něm pouze informativní. Zkus se zeptat přímo u dealera. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud