este ze tam mate Joza Kabana...Keby si sa ucil, mohol si robit vo vyvoji a videl by si tak, ktoa tam vsetko robi. Ono mi to tak niekedy pripominalo to povestne: ''Dejte mi lidi a ja to udelam''. Lenze si sa neucil a tak to nevies:-)
kvalitou patri fabrika VW v Bratislava medzi najvyssie hodnotene v ramci koncernu VW. Ved preto sa tam vyrabaju tie najdrahsie SUVecka ako Cayenne, Tuareg, Q7, karoserie Bentley a mozno aj prve Lamborghini SUV. Lakovna a zvarovna su najvyssia spicka, co moze byt. Ale to dementovi nevysvetlis:-)
Tak kupé SUV je samozřejmě taková kravina, že jsem to ani nezmiňoval. Palec nahoru patří normální (čti prodloužené) verzi a tu zkrácenou ať si nabouchají kam chtějí...
Dá se předpokládat:
1) Yeti 2 = Ateca (4,2-4,4m)
2) Kodiaq = Tiguan XL (4,7m)
3) Midsize SUV pro USA a Čínu (fabriky na obou kontinentech) = T-track, pravděpodobně zmenšený (4,9-5m)
4) Touareg 2 (5,1m) MLB
U Yetiho a Kodiaku předpokládám R4 motory, do Midsize SUV se určitě podívá Vr6 TSI, otázkou je jestli se to celý podívá do EU. Nicméně původní předpoklady říkaly, že po roce 2018 je to možné.
K tomu může být ještě Tiguan coupé (tím si moc jistý nejsem) ale Midsize SUV coupé se do výroby dostane pravděpodobně (v Číně).