Takze ty by si sa ako chlap citil aj v aute s 2/3-ovym az polovicnym motorom ? :-!
( absencia objemnejsich viacvalcov bude "Švédov"( čítaj Číňnanov >:-[] )
v krátko až strednodobom horizonte este mrziet... :-! )
Někdy mam pocit, že Holden se cítí jako chlap akorát v jeho šlapacím autě, protože v jiném nikdy nejel.... nikdy sem snad nečetl, že by tu napsal normální komentář o zkušenosti s vozidlem..
A kdyby ho napsal, napsal bys mu, že s ním stejně nejezdí a že není jeho. To máš těžký... >:-[] >:-[] >:-[]
Ne TWL srandičky :-)
holdenův příspěvek je samozřejmě dost trapnej.
Ale teďka mě napadá, že podobně vypadaj moje komenty o Lexusu
Takhle, když to člověk pak vidí...abych šel do sebe >:-[]
Bacha jo s tou základkou..:D
Hm hm, já ho zase jako neznám moc, ale ono je tady dost lidí co nenáviděj auta, takže nic nového pod sluncem. Když už jsme u toho
Já mám rád skoro všechny auta ale opravdu nemusím asijská. Je to vkusu. Některý mě úplně iritujou. Paradoxně ale jinak mám strašně rád hodně asijských věcí, asi bys nevěřil. Ale ty auta mi neseděj. Ovšem není to paušálně. Zrovna vážně uvažuju o koupi jednoho asijskýho auta...
A prosímtě - nepiš mi, že to bude angličák, nemám na to dneska náladu >:D
A co ty,jaký máš rád káry?
Já ještě dodám, že já sportovní, krásný, starý atd.
Promin, nechtěl sem tu omylem vykřiknout tvé nejvyšší vzdělání >:-[] Ne, sorry, už taky mlčim, fakt slibuju >:D
Já proti autmu nic nemám dle země výroby, mne spíš vadí přístupy některých automobilek. Japonci, třeba Toyota, nebo Honda (ač jsem Hondu uznával jako puberťák mé generace snad každý snil o Civicu z 90. let, nebo CRX hranaté jak krabice od bot), ale přijde mi, že nyní dělají auta jen, aby byli jiní .. Prius, Lexus (i když proti Lexusu taky nic extra nemam, interiéry špatné nemají, ale zvenku nic moc, líbí se mi starší IS
cakal som chvilu, ze si otestujes ten tvoj odkaz a opravis ho...ale nic. pass 8-s
skusis teda este raz dat odkaz ne ten "rejzokastrol" co sa ti paci ? >:D
(copyright fostek >:-[] )
tohle se ti libi?! to je uplna tuctovka ;-)... ale jinak me se nejvice libila auta asi tak z osmdesatych a devadesatych let. dnesni auta se mi obecne moc nelibi - vsichni do jednoho uz nevi, jak by to auto pokroutili, zprohybali a na nejruznejsich mistech oramovali a ofajfkovali. temer nejmene mi v tomto smyslu "vadi" styl volkswagenu, ktery se drzi relativne pri zemi a to, co predvadi zejmena francouzi je pro me uz uplna hruza. hodne se jim podoba take ford ;-).
edit: pritom co je spatne napriklad na elegatni karoserii prvniho scorpia? soucasne mondeo vypade uz nove jak kdyby bylo po osklive nehode. u skodovky jsou hnusne napriklad jiste kabanoviny (souhrnne tak nazyvam designove detaily, na kterych si kaban zaklada) jako treba lapace necistot pod svetlomety superbu a fabie, hokejka chromovane listy u octavie liftback nebo trojuhelniky na kufru napric produkci...
praveze hento IS-o bolo fakt sportovo elegantne a fakt sa mi pacilo. ;-)
Scorpio 91´kombi som mal - este nie s tymi zabymi ocami >:D
To bola elegancia tiez. ;-)
Ano, tohle se mi líbí, vypadá to sportovně elegantně, jak píše AUDIR S6, mám stejný názor. Ohledně youngtimerů se spolu asi shodnem, Scorpio je super a u nových aut jsem si zvykl, nevadí mi, jenže co předvádí Lexus spíš vypadá jak z nějakýho Manga porna... >:-[]
Dufal som, ze myslisl tohoto !!!! :-):yes::yes::yes::yes:
Skusal som ho, ale akosi mi bolo vnutri tesno ;-\ A za mnou - ako v Octe I - teda 0,00 prd ! >:D
Já kdysi dostal nabídku na koupi toho šestiválcového dvoulitru po prvnim majiteli , ale byl sem ještě student, chtěl za to tenkrát snad polovinu toho, co by dostal v bazaru (cca 200 tisíc, jinak se pohybovaly kolem pul míče)... To je asi poslední auto, které bych řekl, že je ještě hezké od Lexusu.
buzici, co si kupuji volva (chlapak si volvo prece nekoupi - volvo je spise takovy volkswagen s premiovou cenovkou pro snoby, panicky a prave buziky ;-), nemaj tuseni, co je to valec. tam se zadny propad konat nebude >:-[]
... vzdyt se podivej na prodeje volva - v ramci segmentu zamereni bude mit +- 4%-ni podil >:-[] ... ale tak trochu si z toho delam srandu, ja si fakt myslim, ze volvo je spise na premii si hrajici mainstream (motory vpredu napric - nevim tedy samozrejme jak tento novy kousek, mcphersony vpredu, dlouhy predni previs, 4x4 resen dominantne haldexem - mluvim tedy zejmena o sedanech a kombicich za poslednich 15-20 let - tohle nema nic premioveho pod povrchem).
audina si myslim, ze ma obecne premiovou konstrukci (od a4 vys), nemam na ni rad ty div ne windows, s milionem volovin, ktere se daji ruzne stelovat - tady je mi mnohem blizsi mercedes, ale jinak po technicke strance je to kazdopadne premie narozdil od volva.
1. odstavec >:D >:D >:D >:D:yes:
2. odstavec - Audi-windowsy mam rad ja ;-) Aj ked aktualne riesenie ( analog tacho a rpm-meter + po bokoch digit. teplota a palivo a medzitym pekne vyplnene displejom s hocicim - Navi...) - no viac si priat nemozem ! :-!:yes:
Ale doba ide dalej a v buducnosti sa virtual-cokpitu branit nebudem ;-)
skoda ze maju ubudnut tlacitka. Preto povazujem aktulane Audiny za extremne vhodne na kupu. :-!
k tlacitkum: podle meho soudu dotykac do auta nepatri, resp. vsechny funkce potrebne pro jizdu a prepinatelne za jizdy maji mit manualni tlacitko, ktere snadno identifikujes pohmatem. dotykac vzdy musis kontrolovat pohledem a to je spatne a je mi zahadou, ze neco takoveho vubec projde homologaci (samozrejme, ze dotykac mam v aute i ja, nejde to jinak). z osobniho hlediska jeste nemam rad dotykac proto, ze mam celkem vlhke ruce a vsude delam mastne fleky. a to take nemam rad, v principu se mi hnusi tapat prsty po obrazovce.
k virtualnimu kokpitu: to je podle me velmi blizka budoucnost, pricemz velky kulaty tachometr a velky kulat otackomer je prezitek (virtualni kokpit to casem odstrani). virtualni kokpit samozrejme bude nakonec levnejsi nez mechanicky a bude se strkat vsude a nabidne nepreberne mnozstvi individualniho ztvarneni a vyuziti. na pozadi samozrejme muzou klidne behat windows (tak to ma treba u nekterych systemu ford ;-), ale nastavovat comming a leaving home po vterinach je treba uplna ovadina.
No jo no., takova je doba. kdysi v a6tce (tak dve generace dozadu), co jsme meli, se kastlik pred spolujezdcem otviral elektronickym tlacitkem na palubovce vedle displeje infotainmentu - tohle muselo vymyslet ale neskutecne hovado :-))). ne ze by se na to nedalo zvyknout, ale na dvirkach nic, klasicke prvni pokusy se stlacenim dvirek a ocekavanim patricne reakce (otevreni) nic a kdyz uz by ses jako treba chtel kouknout do manualu, tak ho mas zavren prave v kastliku, no celkem nas to i zamestnalo, nez jsme to prokoukli a ori tom zadne vyhody tohoto reseni jsem nikdy neobjevil. tak tohle je take audina, to se ti v mercedesu nestane ;-)
>:D >:D >:D >:D
a bola to minula generacia ( C6 ) ;-)
Po usadnuti za volant a potrebe dat si chladit CocaColu do klimatizovaneho kastlika, som to nasiel asi za 5 sekund. ;-) Proste som asi (naj)viac Audi-kompatibilny. >:D >:D >:D >:D
ech, v jakemkoliv jinem aute to nehledas ani vterinu, protoze se kouknes na kastlik a hned po tom sahnes, takze jsi mozna vice audi kompatibilni, ale jak vidis, take si te to pekne podalo >:D
vsad boty, ze ja uz jsem to take nikdy vice hledat nemusel ;-)... na druhou stranu uznej, ze to nema zadnou pridanou hodnotu, cili je to kravovina, za kterou zbytecne platis ;-)
pisal sa rok 2004. Cim viacej kadejakych elektricky ovladanych blbosticiek, tym väcsi Vorsprung durch Technik. :-) A sam vies, ze ostatni mali zase kadejake ine nezmysly... :-!
Podla mobile.de aj pri A4. Ale je pravda, ze pri A6 je 4 valcov len asi 35%.
Viem, ze to nie je reprezentatívna štatistika, ale nejaký obraz sa podla nej spraviť dá.
Tak jestli potřebuješ ke svému mužství šesti a více válec tak .... můžeš jít hrát do reklamy na hornbach. Možná budeš překvapen, ale cítit se ako chlap není pro každého o motoru, teda pokud nejsi mačo. :-! >:-[]
911 je přece úplně jiná liga padre. Správný chlapák má přece smrdět a mít dredy i pod paží. To jsou všecko přežitá klišé. Zkus něco jiného :-!8-s >:-[]
Este nedavno sa tu riesilo, ze pre Porsche 4 valce nie su problem ked to ma vykon. Tak mi to pride zvlastne. V aute na zazitky su 4 valce OK ked maju vykon, ale v aute na presln z miesta A do miesta B to uz neplati.
5,0 snad akorat lepe brzdi a ten zvuk, ale na jizdu je mnohem obratnejsi a prijemnejsi 2,3. v AMB si je muzes zkusit a taky je tam RS na spravnejch gumach.
Jasně, že bude muset být znát nižší váha, ale Mustang beru jako pony car a tak mi u něj V6 nebo nejlíp V8 sedí. Reálně mrštný nikdy nebude a na cruising s bublavou a následně uřvanou véosmou bych vsadil spíš. Ale díky za tip, rád si porovnám.
Souhlasím , právě že jen vypadá...na focení bude ideální.
Jezdit bych v tom nechtěl..za tak předražený prachy raději pořádný německý nebo italský auto. :-)
"...teprve někde za třítisícovou hranicí byste rozpoznali, že jde o nafťák a i tam to vyžaduje dobrý sluch..."
a mal si auto aj správne označené ? [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
tvrdit totiz to, co tvrdis o R4 nafte - nemam slov. :-!
Vykupit sa mozes tym, ze si prestudujes celu diskusiu o A8 4.2 TDI V8 a vsetkym pochybovacom vysvetlis, ze ak uz je R4 nafta suprova pre Volvo vyssej strednej triedy, tak V8 TDI bude pre limuzinu najvyssej triedy absolutna en-la-tutto-perfekto laskominka a ziaden benzin tam nema zmysel :-)
Inac Ta objednam asi k usnemu, nech ta vysetri >:D
Diesel s dobrým zvukem je ten, který není slyšet. ;-) Jestli ve Volvu nešetřili na uložení a izolaci, tak věřím, že v nižších otáčkách se motor nijak výrazně zvukově neprojevuje. A diesel se v nižších otáčkách drží 90% času, takže proč ne...
Vím, že se to nepočítá, ale co zvenku? Slyšet A3 s 1.0 TSI uvnitř a venku je také vééélký rozdíl, pro mne ostuda. A tato hniloba prolézá třídami stále nahoru...
No, autor tvrdí jen to, že do 3 tisíc otáček není zevnitř poznat, že se jedná o naftový motor. Měla to být spíše poznámka v tom smyslu, že jízda s benzínem při dobrém odhlučnění bude hodna této třídy.
tak diesel obvykle od benzinu poznas celkem snadno, to je jasny. ten muj 2,0tdi v passatu je sice moc pekne utlumen, benzinova auta 15-let dozadu takhle pekne utlumeny motor nemela, nicmene proste velka komprese je velka komprese (a jeste motor neskrtis ani na volnobeh klapkou) a to proste dela zejmena na volnobeh charakteristicke vibrace, ktere proste benzinak nema. dobrym prikladem je start-stop. u mamky v opelu mokka 1,6 atm benzin vypnuti a zapnuti motoru nevnimam (myslim tim vibrace a hluk), pochopitelne pri pohledu na otackomer to vidim. ve svem passatu 2,0tdi to samozrejme slysim a citim. a to je passat celkove lepe odhlucnen a i lepe filtruje jakekoliv vibrace. jakmile poslu motor do vykonu (jeden i druhy), zacne byt hlukova kulisa v mocce vyraznejsi (pricemz dava jen max 85kW, zatimco passat dava max. 140kW, coz se logicky v principu rovnez projevuje na vetsim "odpadnim" pohybu, cili vibracich, coz je v primcipu hlavni zdroj hluku).
:-))))) neboj, se slabsimi se neperu a se silnejsimi vyjednavam. takze jamu kopat nebudu, odhadnu tvou nebezpecnost a pak si te bud podrzim na dostatecne vzdalenosti od tela (jako treba nejaky obtizny hmyz ;-) a nebo kdyz na toto nebudu mit dostatecnou fyzickou prevahu, vyjedname pro oba prijatelne podminky miroveho stavu (treba povim, ze jsem se splet a ze bys me mel spise branit a ne nekde pohrbivat - jeste abys hazel pak lopatou a namahal se, treba nabidnu jeste pohosteni nebo tak neco ;-).
ved ja by som sa pre istotu len druhy krat zdôrilo opytal...
A az potom zacal konat. Kazdy si totiz zasluzi druhu sancu. ;-)
Ale myslim, ze to nieje nas pripad. ;-)
:-))) no jasne... mne teda ani nevadi buzici (kdyz po mne zrovna nejedou - jednou se mi to take stalo a jak jsem to necekal, tak me to dosti prekvapilo - bylo to na nejake party v usa, takze ani nevim, jakym autem prijel, kdyby volvem, tak bych zpozornel, ale... ;-) ), holt kazdy nemuzeme byt 96-ti %-ni, to je zivot... jeden muj kamarad takto pekne "vyzenil" asi lepe receno "vymuzil" porsche ;-), coz kdyby nebyl buzik, asi by v porscheti dneska nejezdil :-))). a ti kluci se k sobe hezky chovaj, takze o co jde. jinak mi vubec nevadi, kdyz mi pripadne nekdo do buziku nadava, vzhledem k tomu, ze mam doma 4ks zen (manzelka a tri dcerky), prijde mi to tak akorat k smichu >:-[]
prva polovica : blivajici smajlik - ci ako tomu nadavate... 8-s:-!
druha - no ked nevadi... ;-\ ja som bol kedysi v tomto strasne ortodoxny. Ale naucil som sa byt len tolerantny. Poznam 2-och. Dokonca by si to na nich ani nepovedal. Ale nepaci sa mi ta ich pointa - je to zvratene, takze maju smolu - vo vsetkom. *** mi nemoze byt ani kamaratom. :-!
PS: som zvedavy, kolko ich tu je - kolko :no: nachytam... >:-[]
No jo no., je to muj kamarad z detstvi, hodnej kluk. prece ho "neodkopnu" jen proto, ze se "odkopal"... pochopitelne je homosexualita vec neprirozena, nenormalni a je to tedy uchylka (odmitam tohle nazyvat normalem, jak se nam dnes mnozi snazi natlouci do hlavy). a kdyz nahodou tihle 4%-ni zacnou demonstrovat za "zrovnopravneni", tak se ptam, co se jim na soucasnem stavu nezda - vzdyt vsichni si muzeme vstoupit do manzestvi s osobou opacneho pohlavi, ne ;-)? tak je to prirozene a tak to ma byt. dva kluci nebo dve holky mit spolu dite nikdy nebudou. to je biologicky dane a je nesmyslne se tomuto jakkoliv vzpirat.
má ten tvůj kamarád z dětství opravdu velké štěstí, že má tak tolerantního kamarada který ho ze soucitu neodkopnul i když je nenormální a úchyl ;-):yes:
Ale jinak jsi je vůbec neodsoudil >:D
Hele, tvoje věc, já jsem v tomhle tolerantnější, pokud to něčím neobtěžuje mě, ať si doma spí kdo chce s kým chce. Co kdyby se většina ostatních okolo rodila jako buzíci, a ty ses narodil s tím, že tě vzrušují ženský? Začal bys spát s chlapama, nebo byl za vyvrhele. Nezávidím jim.
uff, tak toto by uz bola debata, ktora by uz bola vzhladom na fakt, ze sme na serveri o autach,hadam viac mimo ako sakrblého dristy :*)
Takze to uzavriem len tym, ze ako veriaci to proste vidim jasne - patri k sebe muž a žena. Basta. :-!
A neviem, ako by sa ludstvo dalej vyvijalo, keby spavali spolu len muži, alebo len ženy.
No asi by nas trosííííícku ubudlo... :*) >:D
Tyjo, todle tvrdý vymezování (fůj, líběj se mu chlapi, nebudu s nim kamarádit, je to úchyl, určitě by mě něčim nakazil..) často bejvá předstupněm k prímovýmu coming outu. Hledat "egodystonní homosexualita"!:)
>:D >:D >:D >:D
Tak akoze fakt ze diky >:D
Nie, nie. Toto nieje moj pripad. Ani neviem, co ti na to este napisat. :-!
Ak ma chces ale urazat, kludne v tom pokracuj... :-!
Proč to neuzavřít tím že jsi prostě a jednoduše "homofob". Víš co by mne zajímalo? Jak by ses postavil k vlastním dětem kdyby za tebou přišly s tím že jsou homosexuálové? Vydědíš je? Zavrhneš? No asi by jsi se zeptal Boha viď... :no:
To není o odvaze.....to vůbec ne. Je to jen o omezenosti lidí jako jsi ty. Položil jsem ti jen obyčejnou "hypotetickou" otázku na kterou jsi neodpověděl....ale co už i to je odpověď. ;-):no:
Naposledy ti hovorim, moju rodinu do huby/klavesnice neber ! :-!
Myslis, ze by som sa dokazal ako veriaci clovek takto zachovat ?
Mas zaujimavu predstavu. 8-s
A kludne si hypotetizuj dalej. Ja sa tvojimi hypotezami zaoberat nemusim.
alebo - najlepsia obrana je utok:
A co by si robil ty ? Pozehnal by si im vela adoptovanych deti vychovavanych v buzeranstskej / lezbickej rodine ? Aby potom vychovavali dalsich ***ov a lezby ? :-!
ved o tom hovorim - homosexuali si si adoptuju deti a potom ich tak aj vychovavaju... :-!
Alebo si myslis, ze by bol ich priklad vhodny pre deti, ktore maju zverene do opatery ? 8-s
Jo myslím že by jsi to jako fanatický zastánce (což tu jen dokazuješ tím co jsi napsal) "své víry" dokázal udělat...nebo by šel na "převýchovu" do nějaké vaší náboženské školy ??
Jelikož jsi neodpověděl tak to nebude jen má představa ale skutečnost...
Nezaoberaj
Útok? To jen nevíš co bys napsal, protože tě ta myšlenka nikdy nenapadla. Já bych jim nepožehnal - nejsem věřící jako ty. Ale přál bych jim hodně štěstí, věřím tomu že by se jejich adoptované děti měly určitě lépe u nich než v děcáku kde bys je nejspíše viděl ty.
"Aby potom vychovavali dalsich ***ov a lezby ? - na tohle není třeba komentář - prostě předpotopní - ale pro "pánbíčkáře" tak typické. Něco s i o tom zjisti než budeš takhle plácat. A to že o nich píšeš jako o ***ech jen podtrhuje co jsi za člověka. Přitom v jiné diskuzi posíláš diskutujícího do "ri*i" - jak úsměvné od věřícího.
Víš co - nech to být - odkopal jsi se sám :no: . Je to server o autech bav se tím...to ti jde "možná" líp. ;-\
na hate nemam nikoho. Fanaticky niesom nic. Pokial budes diskutovat o autach a normalne, nemam problem s tebou nejaky riadok vymenit. Pokial ma ides ty odsudzovat za moju nevolu ki homosexualom, je to tvoj boj. V tomto ma nezmenis. Je to ich porucha a nikomu ju neprajem. :-!
Mas pravdu, podobnu otazku som si nepostavil - nemusim, budem sa skor snazit tomu predist, nez sa potom triast, ze a co teraz...To je totiz moj pristup - predchadzat problemom.
Podla sposobu akym tu poruchu obhajujes, zacinam mat podozrenie na teba.
Takze ak aj, radsej sa mi k tomu nepriznavaj. :-!
Celkovo ta poprosim, ukoncime tuto temu, lebo mam z toho len nervy ! :-!
Kombík je fakt pěknej, interiérem si ale nějak nejsem jistej. Výdechy topení mi přijdou jako ze starých amerik, a dotykáč 8-s Jinak ovšem vypadá luxusně a rád bych se svezl.
A co mě fakt bere- vypadá to, že středový tunel je fakt vysoký [odkaz] to je pecka. :yes:
Na rozdíl od autora článku se mi více líbí sedan, zadní část kombi na mě působí docela sportovně, což však vzhledem k popsaným jízdním vlastnostem není na místě. Ale co mi přijde vážně povedené, je designové sladění vnějšku a vnitřku auta. Všechno luxusní, ale vkusně, naprosto čistě a vše ve stejném duchu. Krásné materiály, jasné linky a minimum rušivých prvků. Ačkoli Volvo patří Číňanům, musím říct, že design žádná čína není. Tohle Volvo by se uchytilo i v nějaké architektonické soutěži. :yes:
Vzhledem ke skutečnosti , že je to jen Volvo , bych absenci 6 válce neviděl tak tragicky.
Pro pár zájemců o bezpečné vozy to stačí..ostatní normální jedinci Volvo nekupují ! >:-[]
Za podobné peníze mají prémii z NĚMECKA.
Nebo nyní krásnou Alfu Romeo Julia..! A to je jiná liga.
Nova Volva jsou paradni, z venku. Problem vidim uvnitr, vpredu pod kapotou se prohani vitr a dal v miste pro posadku ten olbrimi dotykac, ergonomický horror, stejne jak v Teslach, lidi co moc nejezdi, jen sjizdi obrazky, asi nad tim slintaji. No a kufr, ten je taky paradni. Malo muziky za hodne penez.
Musíš si uvědomit, že tohle je trochu jiná filosofie, jak postavit auto. Jako pro fanouška BMW to asi není pro tebe. Já bych si Volvo taky nikdy nekoupil, ale musím uznat, že tvůrci měli docela srovnaný, co že má to auto být vlastně zač.
Kdyz potkam novou XC90, akorat si rikam, jak by se mi libilo v takovem peknem aute jezdit, ale ctyri veverky a tu telku bych nerozchodil, a jeste jsem zapomnel na volant, proc delaj ve Volvu hnusny volanty, kdyz zbytek je tak pekny?
uz vidim, ak ti, co doteraz hltali pol Europy autom prepriahaju z 3-litrovych naftakov na Volvacky benzin len koli "luxusu" - citaj megadispleju >:-[] - a...ani neviem, comu este ? :*)
a to je vraj benzin paradoxne zvukovo vyraznejsi v kabine... 8-s
ideme skusit odhadnut spotrebu pri style, akym sa jazdi s 3.0 TDI / d / CDI ? :-)
Tak tohle asi taky nebude auto, se kterým chceš jezdit štreky po Evropě. Bude to mít třeba nějaký výše postavený obchoďák, který s tím dvakrát týdně dojede do hlavního města a zpět. Nebo někdo, kdo prostě má dost peněz a chce v pohodlí denně dojet tu půlhodinku do kanceláře.
A jinak - když slyšíš benzín, je to zvuk. Když slyšíš diesel, je to hluk. ;-) >:-[]
Pamatuješ, jak tu cca před měsícem bylo video, jak jel ten Japonec s Ferrari F40 kempovat do hor? Jak to nakopával v tý garáži - tomu já říkám zvuk. Nebo se podívej na film Le Mans se Stevem McQueenem, jak při nájezdu do druhého kola řve Porsche 917 (4.5 litrový, vzduchem chlazený dvanáctiválcový boxer). To mě dojímá úplně k slzám.
Ne kamaráde, na mě s dieselem dojem neuděláš. :-)
Btw, služební cesty jezdím naftovým dvoulitrem a když pak výjimečně přesednu do dvouapůllitrového benzínu, zní mi to jak symfonie. :yes:
Asi si tu kratko, takze pre teba zvlast:
to o com sme debatovali vedla ma byt moja desiata V8, ale prve koncernove naftove auto ! >:D
prve 4 boli vzduchom chladene V8, dlasie 4 OOOO V8 a aktuane 4.8 V8 benzin od naseho "sukmenovca". ;-)
Mne neide o spotrebu, za tie roky som si zvykol, ze priemer mojim jazdnym stylom je cca 15 ( podla toho, ako casto som si ich uzival ).
Lenze starnem aj ja a uz som asi vyrastol z toho honit 2+ tonovu kravu ku limitom a oddavat sa pritom jej zvuku. Na nejaky dalsi zvuk si potom este chvilu ( kym na ten dalsi zvuk nebudu zvysne grose ) pockam a potom si ho budem uzivat az kym ho nezakazu, alebo si uz za volant netrufnem. ;-)
Včera jsem si poslechl stojícího Superba v naftě s nastartovaným motorem (Taxi) v Olmiku na Horním náměstí.... Amen. Třeba VW nasadí po Amaroku V6 i do Pašíka, ale to je jen sen.... ;-\
Ten volant je zvláštní, ale sem se docela hodí. Řekl bych, že v poslední době cílí Volvo na tyto hodnoty: nevtíravý luxus, komfort, bezpečnost a ekologie. Telka opticky vyčistí interiér (nemusíš ho posít tlačítky) a vícehrnky by sice malinko zvedly komfort, ale šly by proti té ekologii.
hmm, tak zavolaj do Wolfsburgu ze sa zblaznili, ked biturbo 2-liter naftu nahradili V6-ou TDI ! >:D
...ktora uz podla prvych jazdnych dojmov pri vyssom vykone ma nizsiu spotrebu !
Podobne skusenosti ti potvrdia hltaci dialnicnych kilometrov v premiovej vyssej strednej. :-!
No ale ta hranice, od které bude šestiválec úspornější, určitě leží výše než 130 km/h. Já to prostě beru tak, že tohle Volvo není pro závodníky. Budeš-li jezdit +- předpisově a nejenom dálnice, bude tenhle čtyřválec čistší...
Amarok je teréňák, takže je těžký a má špatnou aerodynamiku. Tam je ta hranice logicky níž. Taky v terénu potřebuje pořádný zátah z velmi nízkých otáček a to se samozřejmě neudělá ničím jiným, než objemem. Ale u normálního osobáku se 150 koňma (což jsou běžné výkony čtyřválců) stačí při 130 km/h ten plyn jen lechtat, z čehož logicky plyne, že ten motor jede na zlomek výkonu a moc nežere (hlavně jedná-li se o diesel).
Když jezdíš po Německu po dálnicích stabilně 180 za hodinu, pak je úspornější šestiválec. Ale jinak ani náhodou. :-)
posledny riadok ( a malinko to priskrt ) nech ti je cca voditkom toho, ako jazdi drviva väcsina podobnych aut po dialniciach celkovo. A v Nemecku podla situacie. Obcas viac, obcas menej. ;-)
A já nechci říct nic víc, než že pro takovéhle cestování nemá smysl kupovat si tohle Volvo, protože pro to pravděpodobně není určeno. Nic víc, nic míň. ;-)
exterierovo rozhodne jedno z tych najkrajsich v segmente.... ale ten interier je uplne mimo toho co by som chcel vo volve vidiet ... motory su tiez diskutabilne..... minimalne jeden 6valec by si to auto zasluzilo... rovnako je podla mna skoda ze zakladny benzin nema aj moznost manualu.. pritom dizle manual maju az v dvoch vykonovych variantach....
osobne sa mi viac paci sedan ako kombik... kombik uz vyzera akosi tuctovejsie v zaplave inych kombi vozov a dost je aj skoseny vzadu ... uz to nema to hranate caro .. naopak sedan svojou hranatostou posobi na mna volvovitejsie ;-)
Výjimečně se k tobě přidám. Celou nabídku motorizací lze popsat jakožto dvoulitrový oturbený čtyřválec (jak jedinečná koncepce!) na deset způsobů. Jako nejsem expertem přes prémii, ale vážně takhle vypadá nabídka automobilky, která se chce stavět nad mainstream?
Design nedesign, i s přihlédnutím k jízdním vlastnostem jej řadím do pomyslného chlívku "BYCH nekoupil." >:-[] Ale nic proti těm, komu mix jeho vlastností naopak vyhovuje.
ja volvo radim kdesi k alfe, subaru, honde... skratka niekde medzi beznymi vozmi a tymi premiovymi..... nikdy som volvo v minulosti nepovazoval za premiovu znacku a podla mna nou nie je ani dnes.
vykonom si zakaznik urcite vyberie... horsie je to s manualom v benzinoch a aj samotnym poctom valcov... taketo auto si ozaj aspon jeden 6 valec doslova pyta... kapota ako letisko.. urcite by to slo
Co mají, prosím tě, společného ty 3 tebou jmenované značky s Volvem? A co mají společného Alfa se Subaru nebo Hondou? V H/K světě se koukám dějí věci... :-)
Tak jsem si to přečetl ještě jednou a pozorně a dozvěděl se, že jsou všechny mezi vozy běžnými a prémiovými. ;-) Ale v čem konkrétně jsou Alfa, Subaru nebo Honda mezi, to si stále lámu hlavu...
co konkretne chces pocut... skratka nie su to premiovky ale zase su cenou aj kvalitou aj technologiami predsa len kusok nad beznymi znackami ... sam uznas ze subaru je kusok nas skodou alebo vw... ale zase na bmw ci lexus nema...
nieco tu cenu hondy musi vykompenzovat .... konstrukcia... motory.... celkova kvalita.... urcite nieco v tom bude... skratka len za imidz sa u hondy neplati... aspon dufam ;-)
Sorry, ale plácáš. Honda stojí ve srovnání s mainstreamem totéž, což se o Volvu říct nedá. Civic, Accord- +- normální ceny, normální mainstream. Má svoje klady, ale nějaký klady má většina značek.
Alfa - jasná prémie, přistoupím-li tedy na hru na dělení na prémii a mainstream (image, výbava, jízdní vlastnosti). Nová Giulia je toho snad jasným důkazem.
Honda - čistý mainstream. Nevidím nic, v čem by Honda byla obecně výš než VW, Ford, Toyota, Mazda...
Subaru - oproti "běžným vozům" nabízí navíc propracovaný pohon všech 4 kol a velmi dobré ploché motory. Ve výbavě ale nenabízí naprosto nic extra. Neřadím Subaru nad VW, obojí je prostě něco úplně jinak zaměřeného.
U toho Volva bych s tebou možná souhlasil, to je na špici ve výbavě, bezpečnosti a pravděpodobně i zpracování, avšak motory a jízdní vlastnosti zas tak nadprůměrné nejsou.
Honda mezi prémii skutečne ne, ale srovnávat Subaru a VW, to mi prijde mimo.
Subaru se neradí nikam, nikomu se nepodbízí, delá si to po svým a oslovuje zákazníky, kterí jsou presným opakem zákazníku koncernu (nechce se mi nikoho urážet a tak použiju ono slove bez privlastku - ovce. Samozrejme to nejde brát jako univerzální pravdu, Tuarega bych si poridil klidne, kdybych na nej mel :-)).
Volvo je podle me tatáž kategorie, s trosku zahlazenýma hranama, aby si to mohl koupit i nekdo, kdo prahne po luxusu, a nestaci mu ta strohost Subaru. Po hríchu z této "mezikategorie" vymizel Saab.
Nehledě na to, že dělit značky na mainstream a prémii je podobná blbost jako dělit politické strany na levicové a pravicové. Ale to si neber osobně, ty nejsi ten, kdo s tímhle dělením přišel.
ved neraz som to pisal.. ze dnes uz su len lacnejsie a drahsie vozy... pojem premia ako taky ( neviem kto ho vymyslel ) je hodne abstrakny a dnes uz ozaj pomaly archaizmus ... ono zle vozy uz stejne nemame...
ja sam pojem premia moc neuznavam ( ale co mam robit ked kazdy sa nim ohana ) .... ale asi si tu este kratko... casom si iste vsimnes ze nerad tiez delim vozy na premiu a nepremiu... kedze sa to vsetko uz stejne pomaly ale isto zlieva dokopy jak technologiami tak kvalitou aj vybavou a v poslednom case uz aj motormi ( poctom valcov aj objemom )
Asi se shodneme , že Volvo nebylo a není prémie..
...je to lepší mainstream..jenže za prémiovou cenu?
Ani se nedivím , že jich na silnici moc nepotkáme.. ;-)
Volvo je prémie, ale ve stavebních stojích a těžkých kamionech. Mezi osobními auty je to takový načančaný Ford. Prémie jezdí zcela jinak. To je spíš jen ten povzdášející pocit originality.
souhlasím... celkově povedený (a jsem přesvědčen o tom, že i nadčasový) design, vně i uvnitř. Co se mi opravdu líbí, tak minimalistický volant. Ten je opravdu vymazlený.
Předpokládám, že S/V90 bude v naftách soupeřit s 520/250 a základní A6 3,0TDI, XF pak pouze se spodním patrem, na jeho V6 ale nemá Volvo odpověď o D3 se ani nebavím.
V benzínech je T6 sice výkonným, ale nijak úsporným motorem, průměr +10/100 je jasný. Takže mi chybí slabší (a levnější) hybrid, protože T8 vidím jako ideál.
Pokud se reálně potvrdí komfortní ladění podvozku, bude to na palec nahoru. Snad Volvo neudělá tu samou chybu jako s XC90.
To tu jak hromada znalců a dva na seznamce, co si zcela jistě dali přes skype ještě pusu . To je dílo pane wachmajstr.
Volvo jede svou a dělají to dobře. Tady se neustále vymývají mozky s válci - ano, rozumím, že někdo se necítí být chlap, dokud za sebou nebouchne dveřma od x válcového parníku.... Samozřejmě to volvo zmršilo a i upadající prodeje tomu dávají za pravdu a to zejména v zámoří. Ano myslím tam, kde např. má audi z ostudy kabát ....
Ano, víceválcová verze by jak xc90 tak tady slušela, nicméně dělají to jinak a je to volba přijatá. Nejvíce mě baví pláč nad cenovkou. Ale to je jiná kapitola.
K Audi v zámoří (NA) k májovým prodejům a obecnému vnímání:
"Audi posts an incredible 65th consecutive monthly sales record at +2% to 18.728."
To, že Volvo řeklo ne čemukoliv nad R4 neznamená, že je to dobře. Je to alternativa...víc bych za tím nehledal a zcela jiná cesta. Ale ne zase tak jiná, aby se dokázali vzdát naftových R4 ;-) .
Každopádně V90 je překrásný Volvo, u sedanu mám se ztvárněním zadní části zatím problém. Za mě V90 T8 :yes:
Jo, taky se mi to líbí. Teda.. sice vypadá vyměkle, ale co poslední dobou ne. Motory by mi neva, ale ten interiér mi úplně nejede - toho plovoucího středovýho tunelu jest škoda.
A vůbec, až budu velkej, někde seženu 850R a budu se s ní mazlit..
ze staré školy. Já tedy kupuji auto podle motoru, což už dnes je téměř nemyslitelné, v privní řadě jsou to hi-tech vychytávečky a ptákoviny, které pro mne osobně nejsou. Ovšem chápu, že toto je třída, kterou si nikdy nekoupím (jelikož na to nemám a mít nebudu) a zde se pohlíží a vybírá auto jinak, než ve střední nižší. Trend ústupu V6 v této třídě asi bude zrychlovat, což je pro mne škoda, jelikož slyšet R3 nebo R4 v třídě střední vyšší je hrozný zvuk a škoda, nehledě na to, že tyto malé motůrky musí být vyhnané na vyšší výkony (140 kW a výše) a více se v těchto autech namáhají, než motory s větší kubaturou a počtem pístů. Když si vezmu nové čtyřturbové R6 od BMW v řadě 7, je zaděláno dle fyziky na kupu problémů....
Když vezmu v úvahu, že ten dvojturbovej diesel rozjede kolos (combi) o rozměrech výška 1475 mm, délka 4936mm, šířka 2019 mm (se zrcátkama), a o pohotovostní hmotnosti 1927 kg (celková může být 2400kg) z 0 na 100 za 7,2 s, tak s tím motorem nemám vůbec žádnej problém... A jestliže to ten nejsilnější benzín zvládne za 5,2 sec... tak je to fakování motorů jen prachobyčejný ženský fňukání...
EDIT: a co se týká zvuku motoru... jsem přesvědčen o tom, že majitele takového vozu víc zajímá zvukový projev Bowers&Wilkins, než motor :)
V tip je v tom, že krom již výše tu jmenovaného je to, že 6ti hrnek má větší pásmo použitelnosti maximálního krouťáku, navíc níže posazené, to samé platí i o výkonu. Tj. lépe se s ním jezdí než s "vysíleným" R4..
Hittmane, vím co myslíš. Výhody šesti válců znám, vnímám je a kvituji... jenže tady se nebavíme o mezigalaktické raketě, ale komfortním a pohodlném přesunovadle pro lidi, kteří se raději zařadí do kolony a trpělivě vyčkají, než aby kličkovali z pruhu do pruhu a otravovali tím život ostatním...
Přesně, výkonově jsou ty motory postačující (hlavně tam bude dost velká výkonová rezerva na to, abych v provozu jezdil jen na půl plynu a nežralo to). A tohle Volvo opravdu není o tom, abych se kochal, co mám pod kapotou za dílo - od toho je BMW 550i.
Vzhledově luxus :-!:-!:-! Vzal bych ho i raději než XC90. Jen škoda že benzínové maximum je dvoulitr 350Nm, to já měl už i po revoluci výkonnější vůz. Dneska aby si člověk připadal jak na šlapacím moskviči. Ale hlavnže se se to jmenuje T5.
350 Nm je benzínové minimum. A jestli ti maximálka 230 a zrychlení za 7 připadá jako šlapací moskvič (kór u základní benzínové verze takovéhleho auta), tak ti závidím, protože zřejmě běžně jezdíš v BMW M5. :-)
Podle sebe soudím tebe? Ano maximálka, zdvihový objem a výkon je krpál. Zrychlení by šlo. M5 neee, jsi sice relativně blízko ale úplně špatně.
Nepočítám že pak šel 2D prostor do kytek a propadl jsem 3D. S Piperáčkem nebo T210 nad 300 běžně, když jsi ve vyšší hladině. Prostě ideální rychlost ať jsi kde jsi.
Já bych auto s 2L motorem třeba taky nechtěl ;-\ Ono i obyčejný Hemi 5,7 v lidovém Chrysleru vypadá hned veseleji ;-) A že Dan Přibáň ukazuje že se svět dá objet i s Trabantem, to tím nesouvisí.
Když vidím, jaká diskuze se tu rozvinula na téma té zřejmě nejméně škodlivé menšiny (a hlavně úplně mimo téma o autech), vzpomněl jsem si na verš z písně Černí andělé od Lucie - středověk neskončil, středověk trvá...
Milí homofobové, zde jsem pro vás založil speciální vlákno, ve kterém můžete naplno roztočit svůj intelekt a zanadávat si, jak jsou ti ***i proti bohu, proti přírodě, proti třem zákonům robotiky, proti zákonům vůbec, a celkově jak jsou to podřadní lidé a můžou za všechno zlo na světě. Nemusíte tím tedy nadále "zdobit" diskuzi o automobilech.
Prepac, ze som sa tak rozohnil a nechal vtiahnut do tej hadky. :-!
hore som mu napisal, ze by som to rad uzavrel. Hadam to pochopi...
Ja koncim na tu temu.
Já jsem homo-neutrál.
Homosexualita není normální. Je to porucha. Nicméně sama o sobě neškodná.
Chtějí-li mít homosexuálové pochody pýchy, ať je mají, přeju jim je.
Chtějí-li mít partnerská práva majetková, ať je mají.
Chtějí-li dvě ženský dítě, zákon jim v tom nezabrání.
Chtějí-li dva chlapi dítě, tak jedině jako poslední možnost po vhodných heterosexuálních párech. Než v ústavu, určitě raději dva milující tatínci. Jinak ale určitě raději běžný model rodiny.
Pred 10 a viac rokmi by som ***a oplul. Dnes ich tolerujem, pokial ma to neobmedzuje, neriesim ich.
Lenze neviem, ci za dalsich 10 rokov dokazem mat tak benevolentny pristup ako ty.
Kiez by... ;-)
pre ostatnych:
Reagoval som na Karla, lebo jeho si diskusne vazim !
Ja sam nechcem toto vlakno / tento "problem" rozpytvavat.
Preto sa necudujte, ze na Vase pripadne reakcie ja reagovat nebudem.
Dakujem. :-!
Už se velmi těším až se v tom projedu. Design je vskutku zajimavý, interiér teda nevím, tady na materiály pějou chválu ale třeba nová XC90 byla po této stráce strašná, tak nevím jestli tak zamakali nebo jenom redaktor má měřítka z dacie. Technika bohužel nic moc, ale oproti XC90 to bude lehčí takže to možná skutečně i docela pojede, a byť samozřejmě nikdy se čtyřválcem nebudou schopni konkurovat premii a šesti a osmihrnkům, tak když vidím kolik mercedes prodá éček se čtyřválcem, tak to má velmi slušný vyhlídky.
..no ja jsem po E-klass (320 4-matic Avangarde) a Benžeminovi 520 v manuale a v M-pakete skusil to Volvo S80 v benzine R5 a Summum, pravidelne Oslo-Prg a BA+kazdodený zivot a stalo sa nieco necakane : Volvo si ma ziskalo !
Nie-startom so semaforov, nie-gigantickzm zatahom ci charizmou kockolapu pre nizsie IQ dami... Filosofia bezpecia, rozumu za volantom, pohodlia, spolahlivosti a tech.vyspelosti s pritazlivim design-om, ved to su zaklady kazodennej pohody za volanom. Po skúsenostiach s Germanmi a cenovkou Lexu v N, som sa rozhodol nacuvat Scandinavskej Idei a povedal si - OK-skusim to, a viete co, super. Super pre ludi s rozumom za volantom, pre ludi co davno dospeli, super pre diplomaticke ucely, pre rodinu, na dlhe trasy. Koniec-koncov a na frajerinky a unik do mladosti mame druhe auto ci moto, ci proste iba pouzijeme kreditku a pozicame si nejaky nezmysel na vyblbnutie ... V kadodenom svete na cestách plných zákazov a prikazov, povolných rychlosti, je zit Volvo proste fajn. Pre Volvo fans a ludi s rozumom na volantom zelam vela stastnzch km a palec hore :yes::-!
Přesně tak. Pomalu se dá jet s každým autem :-):-):-):-):-) Ale některá dokážou jet i rychle a nepotřebuješ na to druhé auto, nebo kreditku ;-)
A pro diplomatické účely bych doporučil nejpíš něco většího, s dostatečným místem vzadu.
..zda sa, ze Ty-Vy budete presne ten pripad, co nepochopil aky je rozdiel medzi sedanom ci Touringom a medzi MX-5, R36, alebo Amg ... Vek, skusenosti, najazdene km po Europe ci rodina ta naucia, ozvi sa neskor, nekomentuj, ked vies o to prd. A aproppo Volvo su najpouzivanejsie vozidla rodin a tiez diplomacie, to ze Frau Merkel jazdi A8 a jej kolonie poslusne papuskuju po germansky, este neznamena, ze je to v celej Europe rovnako. Pretože ak si to nezaznamenal,väčšina diplomacie jazdi za volantom milášik ;-)
to není tak uplne pravda. samozrejme nic neplatí univerzálne, ale kdyz se na me nekdo lepí, nebo v rade 250 aut na okresce, kde klickováním ohrozujes vsechny zucastnene a usetris ve vysledku na 50 km 2 minuty, vetsinou jsou to jezdci tech samych znacek. V zivote jsem nevidel nikoho takto jet ve Volvu.
Zato Audiny, VW a hlavne tédéíčkový Oktávy, to jsou pane strely :yes:
A to souvisí s autem, nebo řidičem? Myslím, že jezdím s Audi jako s Volvem. ;-)
Že jsou řidiči X5 a X6 z velké části nesmírně arogantní dobytci není vinou auta a určitě i mezi nimi jsou slušní a ohleduplní.
..jo súhlas, da sa jazdiť s každým, ale nejazdi ...! To sa ťažko vysvetľuje, keď sadneš do Mini ci 3-series o VAGu nehovoriac, tam proste neobsedíš 5-6 ci 10 hodín a tlacis na pedal,abz to uz skocilo. Do Volva sadneš do vynikajúcich sedadiel, zavrieš dvere a hneď zacinas relaxovat ... to som zažil zatiaľ iba v S-Klass a LS od Lexa, ale pozri na cenovku, servis, atd., Ja nepotrebujem vyčnievať a ukazovať na seba. Treba skúsiť a potom recenzujte. Nova S a V90 je paráda z môjho uhla pohľadu urcite.
...ale nikdo jste nezmínil, že na těch fotkách je obuté do nové Pirelli P Zero, která se ještě prakticky oficiálně představila jen oboru a pár náznaků na netu, ale po 8 letech od starého P Zera je to docela podstatné:-)