Takze ty by si sa ako chlap citil aj v aute s 2/3-ovym az polovicnym motorom ? :-!
( absencia objemnejsich viacvalcov bude "Švédov"( čítaj Číňnanov >:-[] )
v krátko až strednodobom horizonte este mrziet... :-! )
Někdy mam pocit, že Holden se cítí jako chlap akorát v jeho šlapacím autě, protože v jiném nikdy nejel.... nikdy sem snad nečetl, že by tu napsal normální komentář o zkušenosti s vozidlem..
A kdyby ho napsal, napsal bys mu, že s ním stejně nejezdí a že není jeho. To máš těžký... >:-[] >:-[] >:-[]
Ne TWL srandičky :-)
holdenův příspěvek je samozřejmě dost trapnej.
Ale teďka mě napadá, že podobně vypadaj moje komenty o Lexusu
Takhle, když to člověk pak vidí...abych šel do sebe >:-[]
Bacha jo s tou základkou..:D
Hm hm, já ho zase jako neznám moc, ale ono je tady dost lidí co nenáviděj auta, takže nic nového pod sluncem. Když už jsme u toho
Já mám rád skoro všechny auta ale opravdu nemusím asijská. Je to vkusu. Některý mě úplně iritujou. Paradoxně ale jinak mám strašně rád hodně asijských věcí, asi bys nevěřil. Ale ty auta mi neseděj. Ovšem není to paušálně. Zrovna vážně uvažuju o koupi jednoho asijskýho auta...
A prosímtě - nepiš mi, že to bude angličák, nemám na to dneska náladu >:D
A co ty,jaký máš rád káry?
Já ještě dodám, že já sportovní, krásný, starý atd.
Promin, nechtěl sem tu omylem vykřiknout tvé nejvyšší vzdělání >:-[] Ne, sorry, už taky mlčim, fakt slibuju >:D
Já proti autmu nic nemám dle země výroby, mne spíš vadí přístupy některých automobilek. Japonci, třeba Toyota, nebo Honda (ač jsem Hondu uznával jako puberťák mé generace snad každý snil o Civicu z 90. let, nebo CRX hranaté jak krabice od bot), ale přijde mi, že nyní dělají auta jen, aby byli jiní .. Prius, Lexus (i když proti Lexusu taky nic extra nemam, interiéry špatné nemají, ale zvenku nic moc, líbí se mi starší IS
cakal som chvilu, ze si otestujes ten tvoj odkaz a opravis ho...ale nic. pass 8-s
skusis teda este raz dat odkaz ne ten "rejzokastrol" co sa ti paci ? >:D
(copyright fostek >:-[] )
tohle se ti libi?! to je uplna tuctovka ;-)... ale jinak me se nejvice libila auta asi tak z osmdesatych a devadesatych let. dnesni auta se mi obecne moc nelibi - vsichni do jednoho uz nevi, jak by to auto pokroutili, zprohybali a na nejruznejsich mistech oramovali a ofajfkovali. temer nejmene mi v tomto smyslu "vadi" styl volkswagenu, ktery se drzi relativne pri zemi a to, co predvadi zejmena francouzi je pro me uz uplna hruza. hodne se jim podoba take ford ;-).
edit: pritom co je spatne napriklad na elegatni karoserii prvniho scorpia? soucasne mondeo vypade uz nove jak kdyby bylo po osklive nehode. u skodovky jsou hnusne napriklad jiste kabanoviny (souhrnne tak nazyvam designove detaily, na kterych si kaban zaklada) jako treba lapace necistot pod svetlomety superbu a fabie, hokejka chromovane listy u octavie liftback nebo trojuhelniky na kufru napric produkci...
praveze hento IS-o bolo fakt sportovo elegantne a fakt sa mi pacilo. ;-)
Scorpio 91´kombi som mal - este nie s tymi zabymi ocami >:D
To bola elegancia tiez. ;-)
Ano, tohle se mi líbí, vypadá to sportovně elegantně, jak píše AUDIR S6, mám stejný názor. Ohledně youngtimerů se spolu asi shodnem, Scorpio je super a u nových aut jsem si zvykl, nevadí mi, jenže co předvádí Lexus spíš vypadá jak z nějakýho Manga porna... >:-[]
Dufal som, ze myslisl tohoto !!!! :-):yes::yes::yes::yes:
Skusal som ho, ale akosi mi bolo vnutri tesno ;-\ A za mnou - ako v Octe I - teda 0,00 prd ! >:D
Já kdysi dostal nabídku na koupi toho šestiválcového dvoulitru po prvnim majiteli , ale byl sem ještě student, chtěl za to tenkrát snad polovinu toho, co by dostal v bazaru (cca 200 tisíc, jinak se pohybovaly kolem pul míče)... To je asi poslední auto, které bych řekl, že je ještě hezké od Lexusu.
buzici, co si kupuji volva (chlapak si volvo prece nekoupi - volvo je spise takovy volkswagen s premiovou cenovkou pro snoby, panicky a prave buziky ;-), nemaj tuseni, co je to valec. tam se zadny propad konat nebude >:-[]
... vzdyt se podivej na prodeje volva - v ramci segmentu zamereni bude mit +- 4%-ni podil >:-[] ... ale tak trochu si z toho delam srandu, ja si fakt myslim, ze volvo je spise na premii si hrajici mainstream (motory vpredu napric - nevim tedy samozrejme jak tento novy kousek, mcphersony vpredu, dlouhy predni previs, 4x4 resen dominantne haldexem - mluvim tedy zejmena o sedanech a kombicich za poslednich 15-20 let - tohle nema nic premioveho pod povrchem).
audina si myslim, ze ma obecne premiovou konstrukci (od a4 vys), nemam na ni rad ty div ne windows, s milionem volovin, ktere se daji ruzne stelovat - tady je mi mnohem blizsi mercedes, ale jinak po technicke strance je to kazdopadne premie narozdil od volva.
1. odstavec >:D >:D >:D >:D:yes:
2. odstavec - Audi-windowsy mam rad ja ;-) Aj ked aktualne riesenie ( analog tacho a rpm-meter + po bokoch digit. teplota a palivo a medzitym pekne vyplnene displejom s hocicim - Navi...) - no viac si priat nemozem ! :-!:yes:
Ale doba ide dalej a v buducnosti sa virtual-cokpitu branit nebudem ;-)
skoda ze maju ubudnut tlacitka. Preto povazujem aktulane Audiny za extremne vhodne na kupu. :-!
k tlacitkum: podle meho soudu dotykac do auta nepatri, resp. vsechny funkce potrebne pro jizdu a prepinatelne za jizdy maji mit manualni tlacitko, ktere snadno identifikujes pohmatem. dotykac vzdy musis kontrolovat pohledem a to je spatne a je mi zahadou, ze neco takoveho vubec projde homologaci (samozrejme, ze dotykac mam v aute i ja, nejde to jinak). z osobniho hlediska jeste nemam rad dotykac proto, ze mam celkem vlhke ruce a vsude delam mastne fleky. a to take nemam rad, v principu se mi hnusi tapat prsty po obrazovce.
k virtualnimu kokpitu: to je podle me velmi blizka budoucnost, pricemz velky kulaty tachometr a velky kulat otackomer je prezitek (virtualni kokpit to casem odstrani). virtualni kokpit samozrejme bude nakonec levnejsi nez mechanicky a bude se strkat vsude a nabidne nepreberne mnozstvi individualniho ztvarneni a vyuziti. na pozadi samozrejme muzou klidne behat windows (tak to ma treba u nekterych systemu ford ;-), ale nastavovat comming a leaving home po vterinach je treba uplna ovadina.
No jo no., takova je doba. kdysi v a6tce (tak dve generace dozadu), co jsme meli, se kastlik pred spolujezdcem otviral elektronickym tlacitkem na palubovce vedle displeje infotainmentu - tohle muselo vymyslet ale neskutecne hovado :-))). ne ze by se na to nedalo zvyknout, ale na dvirkach nic, klasicke prvni pokusy se stlacenim dvirek a ocekavanim patricne reakce (otevreni) nic a kdyz uz by ses jako treba chtel kouknout do manualu, tak ho mas zavren prave v kastliku, no celkem nas to i zamestnalo, nez jsme to prokoukli a ori tom zadne vyhody tohoto reseni jsem nikdy neobjevil. tak tohle je take audina, to se ti v mercedesu nestane ;-)
>:D >:D >:D >:D
a bola to minula generacia ( C6 ) ;-)
Po usadnuti za volant a potrebe dat si chladit CocaColu do klimatizovaneho kastlika, som to nasiel asi za 5 sekund. ;-) Proste som asi (naj)viac Audi-kompatibilny. >:D >:D >:D >:D
ech, v jakemkoliv jinem aute to nehledas ani vterinu, protoze se kouknes na kastlik a hned po tom sahnes, takze jsi mozna vice audi kompatibilni, ale jak vidis, take si te to pekne podalo >:D
vsad boty, ze ja uz jsem to take nikdy vice hledat nemusel ;-)... na druhou stranu uznej, ze to nema zadnou pridanou hodnotu, cili je to kravovina, za kterou zbytecne platis ;-)
pisal sa rok 2004. Cim viacej kadejakych elektricky ovladanych blbosticiek, tym väcsi Vorsprung durch Technik. :-) A sam vies, ze ostatni mali zase kadejake ine nezmysly... :-!
Podla mobile.de aj pri A4. Ale je pravda, ze pri A6 je 4 valcov len asi 35%.
Viem, ze to nie je reprezentatívna štatistika, ale nejaký obraz sa podla nej spraviť dá.
Tak jestli potřebuješ ke svému mužství šesti a více válec tak .... můžeš jít hrát do reklamy na hornbach. Možná budeš překvapen, ale cítit se ako chlap není pro každého o motoru, teda pokud nejsi mačo. :-! >:-[]
911 je přece úplně jiná liga padre. Správný chlapák má přece smrdět a mít dredy i pod paží. To jsou všecko přežitá klišé. Zkus něco jiného :-!8-s >:-[]
Este nedavno sa tu riesilo, ze pre Porsche 4 valce nie su problem ked to ma vykon. Tak mi to pride zvlastne. V aute na zazitky su 4 valce OK ked maju vykon, ale v aute na presln z miesta A do miesta B to uz neplati.
5,0 snad akorat lepe brzdi a ten zvuk, ale na jizdu je mnohem obratnejsi a prijemnejsi 2,3. v AMB si je muzes zkusit a taky je tam RS na spravnejch gumach.
Jasně, že bude muset být znát nižší váha, ale Mustang beru jako pony car a tak mi u něj V6 nebo nejlíp V8 sedí. Reálně mrštný nikdy nebude a na cruising s bublavou a následně uřvanou véosmou bych vsadil spíš. Ale díky za tip, rád si porovnám.
Souhlasím , právě že jen vypadá...na focení bude ideální.
Jezdit bych v tom nechtěl..za tak předražený prachy raději pořádný německý nebo italský auto. :-)
"...teprve někde za třítisícovou hranicí byste rozpoznali, že jde o nafťák a i tam to vyžaduje dobrý sluch..."
a mal si auto aj správne označené ? [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
tvrdit totiz to, co tvrdis o R4 nafte - nemam slov. :-!
Vykupit sa mozes tym, ze si prestudujes celu diskusiu o A8 4.2 TDI V8 a vsetkym pochybovacom vysvetlis, ze ak uz je R4 nafta suprova pre Volvo vyssej strednej triedy, tak V8 TDI bude pre limuzinu najvyssej triedy absolutna en-la-tutto-perfekto laskominka a ziaden benzin tam nema zmysel :-)
Inac Ta objednam asi k usnemu, nech ta vysetri >:D
Diesel s dobrým zvukem je ten, který není slyšet. ;-) Jestli ve Volvu nešetřili na uložení a izolaci, tak věřím, že v nižších otáčkách se motor nijak výrazně zvukově neprojevuje. A diesel se v nižších otáčkách drží 90% času, takže proč ne...
Vím, že se to nepočítá, ale co zvenku? Slyšet A3 s 1.0 TSI uvnitř a venku je také vééélký rozdíl, pro mne ostuda. A tato hniloba prolézá třídami stále nahoru...
No, autor tvrdí jen to, že do 3 tisíc otáček není zevnitř poznat, že se jedná o naftový motor. Měla to být spíše poznámka v tom smyslu, že jízda s benzínem při dobrém odhlučnění bude hodna této třídy.
tak diesel obvykle od benzinu poznas celkem snadno, to je jasny. ten muj 2,0tdi v passatu je sice moc pekne utlumen, benzinova auta 15-let dozadu takhle pekne utlumeny motor nemela, nicmene proste velka komprese je velka komprese (a jeste motor neskrtis ani na volnobeh klapkou) a to proste dela zejmena na volnobeh charakteristicke vibrace, ktere proste benzinak nema. dobrym prikladem je start-stop. u mamky v opelu mokka 1,6 atm benzin vypnuti a zapnuti motoru nevnimam (myslim tim vibrace a hluk), pochopitelne pri pohledu na otackomer to vidim. ve svem passatu 2,0tdi to samozrejme slysim a citim. a to je passat celkove lepe odhlucnen a i lepe filtruje jakekoliv vibrace. jakmile poslu motor do vykonu (jeden i druhy), zacne byt hlukova kulisa v mocce vyraznejsi (pricemz dava jen max 85kW, zatimco passat dava max. 140kW, coz se logicky v principu rovnez projevuje na vetsim "odpadnim" pohybu, cili vibracich, coz je v primcipu hlavni zdroj hluku).
:-))))) neboj, se slabsimi se neperu a se silnejsimi vyjednavam. takze jamu kopat nebudu, odhadnu tvou nebezpecnost a pak si te bud podrzim na dostatecne vzdalenosti od tela (jako treba nejaky obtizny hmyz ;-) a nebo kdyz na toto nebudu mit dostatecnou fyzickou prevahu, vyjedname pro oba prijatelne podminky miroveho stavu (treba povim, ze jsem se splet a ze bys me mel spise branit a ne nekde pohrbivat - jeste abys hazel pak lopatou a namahal se, treba nabidnu jeste pohosteni nebo tak neco ;-).
ved ja by som sa pre istotu len druhy krat zdôrilo opytal...
A az potom zacal konat. Kazdy si totiz zasluzi druhu sancu. ;-)
Ale myslim, ze to nieje nas pripad. ;-)
:-))) no jasne... mne teda ani nevadi buzici (kdyz po mne zrovna nejedou - jednou se mi to take stalo a jak jsem to necekal, tak me to dosti prekvapilo - bylo to na nejake party v usa, takze ani nevim, jakym autem prijel, kdyby volvem, tak bych zpozornel, ale... ;-) ), holt kazdy nemuzeme byt 96-ti %-ni, to je zivot... jeden muj kamarad takto pekne "vyzenil" asi lepe receno "vymuzil" porsche ;-), coz kdyby nebyl buzik, asi by v porscheti dneska nejezdil :-))). a ti kluci se k sobe hezky chovaj, takze o co jde. jinak mi vubec nevadi, kdyz mi pripadne nekdo do buziku nadava, vzhledem k tomu, ze mam doma 4ks zen (manzelka a tri dcerky), prijde mi to tak akorat k smichu >:-[]
prva polovica : blivajici smajlik - ci ako tomu nadavate... 8-s:-!
druha - no ked nevadi... ;-\ ja som bol kedysi v tomto strasne ortodoxny. Ale naucil som sa byt len tolerantny. Poznam 2-och. Dokonca by si to na nich ani nepovedal. Ale nepaci sa mi ta ich pointa - je to zvratene, takze maju smolu - vo vsetkom. *** mi nemoze byt ani kamaratom. :-!
PS: som zvedavy, kolko ich tu je - kolko :no: nachytam... >:-[]
No jo no., je to muj kamarad z detstvi, hodnej kluk. prece ho "neodkopnu" jen proto, ze se "odkopal"... pochopitelne je homosexualita vec neprirozena, nenormalni a je to tedy uchylka (odmitam tohle nazyvat normalem, jak se nam dnes mnozi snazi natlouci do hlavy). a kdyz nahodou tihle 4%-ni zacnou demonstrovat za "zrovnopravneni", tak se ptam, co se jim na soucasnem stavu nezda - vzdyt vsichni si muzeme vstoupit do manzestvi s osobou opacneho pohlavi, ne ;-)? tak je to prirozene a tak to ma byt. dva kluci nebo dve holky mit spolu dite nikdy nebudou. to je biologicky dane a je nesmyslne se tomuto jakkoliv vzpirat.
má ten tvůj kamarád z dětství opravdu velké štěstí, že má tak tolerantního kamarada který ho ze soucitu neodkopnul i když je nenormální a úchyl ;-):yes:
Ale jinak jsi je vůbec neodsoudil >:D
Hele, tvoje věc, já jsem v tomhle tolerantnější, pokud to něčím neobtěžuje mě, ať si doma spí kdo chce s kým chce. Co kdyby se většina ostatních okolo rodila jako buzíci, a ty ses narodil s tím, že tě vzrušují ženský? Začal bys spát s chlapama, nebo byl za vyvrhele. Nezávidím jim.
uff, tak toto by uz bola debata, ktora by uz bola vzhladom na fakt, ze sme na serveri o autach,hadam viac mimo ako sakrblého dristy :*)
Takze to uzavriem len tym, ze ako veriaci to proste vidim jasne - patri k sebe muž a žena. Basta. :-!
A neviem, ako by sa ludstvo dalej vyvijalo, keby spavali spolu len muži, alebo len ženy.
No asi by nas trosííííícku ubudlo... :*) >:D
Tyjo, todle tvrdý vymezování (fůj, líběj se mu chlapi, nebudu s nim kamarádit, je to úchyl, určitě by mě něčim nakazil..) často bejvá předstupněm k prímovýmu coming outu. Hledat "egodystonní homosexualita"!:)
>:D >:D >:D >:D
Tak akoze fakt ze diky >:D
Nie, nie. Toto nieje moj pripad. Ani neviem, co ti na to este napisat. :-!
Ak ma chces ale urazat, kludne v tom pokracuj... :-!
Proč to neuzavřít tím že jsi prostě a jednoduše "homofob". Víš co by mne zajímalo? Jak by ses postavil k vlastním dětem kdyby za tebou přišly s tím že jsou homosexuálové? Vydědíš je? Zavrhneš? No asi by jsi se zeptal Boha viď... :no:
To není o odvaze.....to vůbec ne. Je to jen o omezenosti lidí jako jsi ty. Položil jsem ti jen obyčejnou "hypotetickou" otázku na kterou jsi neodpověděl....ale co už i to je odpověď. ;-):no:
Naposledy ti hovorim, moju rodinu do huby/klavesnice neber ! :-!
Myslis, ze by som sa dokazal ako veriaci clovek takto zachovat ?
Mas zaujimavu predstavu. 8-s
A kludne si hypotetizuj dalej. Ja sa tvojimi hypotezami zaoberat nemusim.
alebo - najlepsia obrana je utok:
A co by si robil ty ? Pozehnal by si im vela adoptovanych deti vychovavanych v buzeranstskej / lezbickej rodine ? Aby potom vychovavali dalsich ***ov a lezby ? :-!
ved o tom hovorim - homosexuali si si adoptuju deti a potom ich tak aj vychovavaju... :-!
Alebo si myslis, ze by bol ich priklad vhodny pre deti, ktore maju zverene do opatery ? 8-s
Jo myslím že by jsi to jako fanatický zastánce (což tu jen dokazuješ tím co jsi napsal) "své víry" dokázal udělat...nebo by šel na "převýchovu" do nějaké vaší náboženské školy ??
Jelikož jsi neodpověděl tak to nebude jen má představa ale skutečnost...
Nezaoberaj
Útok? To jen nevíš co bys napsal, protože tě ta myšlenka nikdy nenapadla. Já bych jim nepožehnal - nejsem věřící jako ty. Ale přál bych jim hodně štěstí, věřím tomu že by se jejich adoptované děti měly určitě lépe u nich než v děcáku kde bys je nejspíše viděl ty.
"Aby potom vychovavali dalsich ***ov a lezby ? - na tohle není třeba komentář - prostě předpotopní - ale pro "pánbíčkáře" tak typické. Něco s i o tom zjisti než budeš takhle plácat. A to že o nich píšeš jako o ***ech jen podtrhuje co jsi za člověka. Přitom v jiné diskuzi posíláš diskutujícího do "ri*i" - jak úsměvné od věřícího.
Víš co - nech to být - odkopal jsi se sám :no: . Je to server o autech bav se tím...to ti jde "možná" líp. ;-\
na hate nemam nikoho. Fanaticky niesom nic. Pokial budes diskutovat o autach a normalne, nemam problem s tebou nejaky riadok vymenit. Pokial ma ides ty odsudzovat za moju nevolu ki homosexualom, je to tvoj boj. V tomto ma nezmenis. Je to ich porucha a nikomu ju neprajem. :-!
Mas pravdu, podobnu otazku som si nepostavil - nemusim, budem sa skor snazit tomu predist, nez sa potom triast, ze a co teraz...To je totiz moj pristup - predchadzat problemom.
Podla sposobu akym tu poruchu obhajujes, zacinam mat podozrenie na teba.
Takze ak aj, radsej sa mi k tomu nepriznavaj. :-!
Celkovo ta poprosim, ukoncime tuto temu, lebo mam z toho len nervy ! :-!
Kombík je fakt pěknej, interiérem si ale nějak nejsem jistej. Výdechy topení mi přijdou jako ze starých amerik, a dotykáč 8-s Jinak ovšem vypadá luxusně a rád bych se svezl.
A co mě fakt bere- vypadá to, že středový tunel je fakt vysoký [odkaz] to je pecka. :yes:
Na rozdíl od autora článku se mi více líbí sedan, zadní část kombi na mě působí docela sportovně, což však vzhledem k popsaným jízdním vlastnostem není na místě. Ale co mi přijde vážně povedené, je designové sladění vnějšku a vnitřku auta. Všechno luxusní, ale vkusně, naprosto čistě a vše ve stejném duchu. Krásné materiály, jasné linky a minimum rušivých prvků. Ačkoli Volvo patří Číňanům, musím říct, že design žádná čína není. Tohle Volvo by se uchytilo i v nějaké architektonické soutěži. :yes:
Vzhledem ke skutečnosti , že je to jen Volvo , bych absenci 6 válce neviděl tak tragicky.
Pro pár zájemců o bezpečné vozy to stačí..ostatní normální jedinci Volvo nekupují ! >:-[]
Za podobné peníze mají prémii z NĚMECKA.
Nebo nyní krásnou Alfu Romeo Julia..! A to je jiná liga.
Nova Volva jsou paradni, z venku. Problem vidim uvnitr, vpredu pod kapotou se prohani vitr a dal v miste pro posadku ten olbrimi dotykac, ergonomický horror, stejne jak v Teslach, lidi co moc nejezdi, jen sjizdi obrazky, asi nad tim slintaji. No a kufr, ten je taky paradni. Malo muziky za hodne penez.