spolu se vzácnějším Isso Griffo mmě odjaktěživa fascinovalo .)
A nechybí v žádné encyklopedii klasických nebo sportovních aut.
Je mi jasné, že tohle ale není elektrotéma, takže diskuse se tady nerozproudí...
>😒] >😒] >😒]
gil54
2
...ne, nerozproudí. Ale to je výhoda, že si i zde může každý vybrat, co ho baví. 😉
... a ano, já bych k nim ještě připojil ještě Facel Vega nebo i Bristol. Třebaže se technicky nemohla rovnat tehdejším Ferrari, Mercedesům, Jaguárům E, Lamborghini Miura nebo i Maserati (do doby než je sežral Citroën), ale díky "poctivému železu" a poměrně malým počtům vyrobených kusů a vysoké ceně v nich rozhodně nejezdili samozřejmě žádní chudáci, ale ani prvoplánoví pozéři nebo pragmatičtí boháči. Klientelu často tvořili lidé z uměleckých kruhů, také známé osobnosti se zvláštními postoji k životním prioritám a podobní jedinci, často se nějak odlišujících od - jak se jen vyjádřit - zbytku světa.
Živě si jej pamatuji z ještě černobílého Světa motorů a zanechal i ve mě trvalé stopy. :yes:
Sleeper
1
Pánové, viděli jste někdy jensena na českých značkách? Třebas s véčkem? Já potkal kdysi v Tachlovicích jednoho healeye. Mluvil jsem i s majitelem, ale kontakt si bohužel nevzal.
gil54
1
Jensena ne, ale Austinů Healey několik, víc než tři. Dokonce si Healey 3000 před rokem pořídil ve stavu "na práci" známý. Stále zatím léčí.
gil54
0
.
Pekelná Micinka
1
Jak píše gil54, Jensena ne, Austin Healey jezdí docela dost, myslím, že na srazech jsem jich viděl víc, minimálně 2 kusy, jeden (pokud se mi to s nepomíchalo) v sv. modré metalíze, druhý kombinace slonová kost/červená.
Tak jsem prošel archiv a můžu potvrdit, Retro Prague 2009, sv. modrá, skoro stříbrná, Roztoky 2014 kost/červená. A na rakouských značkách jiná akce v Praze, také 2014, černá/bílá.
Ale pořád je dost aut, které jsem nikdy neviděl a tuplem ne na českých RZ.
Anonym
1
Jensena ne, Bristol taky ne, Austin Healey jo, staré Lotusy a Jaguary taky
Sleeper
0
Micinko, o AH mi nešlo, těch je k vidění u nás poměrně dost, všech možných modelů.
Pekelná Micinka
0
Aha, už asi rozumím. Ten jsem neviděl, ani na cizích značkách.
Anonym
1
což je škoda, tohle auto je fakt legenda a navíc první quattro. Audi se může jí zahrabat >😁
jam2015
0
A tu je vidieť, kde sa "inšpiroval" Mercedes a jeho vzduchovody😒br />
[odkaz]
[odkaz]
A nechybí v žádné encyklopedii klasických nebo sportovních aut.
Je mi jasné, že tohle ale není elektrotéma, takže diskuse se tady nerozproudí...
>😒] >😒] >😒]
... a ano, já bych k nim ještě připojil ještě Facel Vega nebo i Bristol. Třebaže se technicky nemohla rovnat tehdejším Ferrari, Mercedesům, Jaguárům E, Lamborghini Miura nebo i Maserati (do doby než je sežral Citroën), ale díky "poctivému železu" a poměrně malým počtům vyrobených kusů a vysoké ceně v nich rozhodně nejezdili samozřejmě žádní chudáci, ale ani prvoplánoví pozéři nebo pragmatičtí boháči. Klientelu často tvořili lidé z uměleckých kruhů, také známé osobnosti se zvláštními postoji k životním prioritám a podobní jedinci, často se nějak odlišujících od - jak se jen vyjádřit - zbytku světa.
Živě si jej pamatuji z ještě černobílého Světa motorů a zanechal i ve mě trvalé stopy. :yes:
Tak jsem prošel archiv a můžu potvrdit, Retro Prague 2009, sv. modrá, skoro stříbrná, Roztoky 2014 kost/červená. A na rakouských značkách jiná akce v Praze, také 2014, černá/bílá.
Ale pořád je dost aut, které jsem nikdy neviděl a tuplem ne na českých RZ.
[odkaz]