Novinky
Zpět na článek
Jensen Interceptor: Britské GT z roku 1968 na prodej za 1,5 milionu korun
12 komentářů
Anonym
což je škoda, tohle auto je fakt legenda a navíc první quattro. Audi se může jí zahrabat >😁
gil54
Jensena ne, ale Austinů Healey několik, víc než tři. Dokonce si Healey 3000 před rokem pořídil ve stavu "na práci" známý. Stále zatím léčí.
Sleeper
Pánové, viděli jste někdy jensena na českých značkách? Třebas s véčkem? Já potkal kdysi v Tachlovicích jednoho healeye. Mluvil jsem i s majitelem, ale kontakt si bohužel nevzal.
Anonym
Jensena ne, Bristol taky ne, Austin Healey jo, staré Lotusy a Jaguary taky
Pekelná Micinka
Jak píše gil54, Jensena ne, Austin Healey jezdí docela dost, myslím, že na srazech jsem jich viděl víc, minimálně 2 kusy, jeden (pokud se mi to s nepomíchalo) v sv. modré metalíze, druhý kombinace slonová kost/červená.
Tak jsem prošel archiv a můžu potvrdit, Retro Prague 2009, sv. modrá, skoro stříbrná, Roztoky 2014 kost/červená. A na rakouských značkách jiná akce v Praze, také 2014, černá/bílá.
Ale pořád je dost aut, které jsem nikdy neviděl a tuplem ne na českých RZ.
Tak jsem prošel archiv a můžu potvrdit, Retro Prague 2009, sv. modrá, skoro stříbrná, Roztoky 2014 kost/červená. A na rakouských značkách jiná akce v Praze, také 2014, černá/bílá.
Ale pořád je dost aut, které jsem nikdy neviděl a tuplem ne na českých RZ.
Anonym
spolu se vzácnějším Isso Griffo mmě odjaktěživa fascinovalo .)
A nechybí v žádné encyklopedii klasických nebo sportovních aut.
Je mi jasné, že tohle ale není elektrotéma, takže diskuse se tady nerozproudí...
>😒] >😒] >😒]
A nechybí v žádné encyklopedii klasických nebo sportovních aut.
Je mi jasné, že tohle ale není elektrotéma, takže diskuse se tady nerozproudí...
>😒] >😒] >😒]
Sleeper
Micinko, o AH mi nešlo, těch je k vidění u nás poměrně dost, všech možných modelů.
jam2015
A tu je vidieť, kde sa "inšpiroval" Mercedes a jeho vzduchovody😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
... a ano, já bych k nim ještě připojil ještě Facel Vega nebo i Bristol. Třebaže se technicky nemohla rovnat tehdejším Ferrari, Mercedesům, Jaguárům E, Lamborghini Miura nebo i Maserati (do doby než je sežral Citroën), ale díky "poctivému železu" a poměrně malým počtům vyrobených kusů a vysoké ceně v nich rozhodně nejezdili samozřejmě žádní chudáci, ale ani prvoplánoví pozéři nebo pragmatičtí boháči. Klientelu často tvořili lidé z uměleckých kruhů, také známé osobnosti se zvláštními postoji k životním prioritám a podobní jedinci, často se nějak odlišujících od - jak se jen vyjádřit - zbytku světa.
Živě si jej pamatuji z ještě černobílého Světa motorů a zanechal i ve mě trvalé stopy. :yes: