Hergot to ať mi Porsche příště napíše, že bych jim levně pučil zrcadlovku. Třeba ty budíky jsou očividně focený nějakou starší žehličkou..
Jinak auto asi hezčí než ta současná Odula:)
Taky se mi líbí :-) Na původní Panameře jsem nedokázal překousnout tu nudnou záď. Tady je to o úroveň lepší a mám pocit, že konečně nastává doba, kdy se člověk za Panamerou i otočí ;-)
budou to spis unikle fotky z oficialniho foceni, proste nekdo z lidi co na tom foceni byli si udelal par fotek mobilem, a auroblesk.cz z toho hned dela oficialni fotky :-)
Jo. Ale tak zase je prima, že redakce začala zapojovat víc vlastní invence..v žádnym jinym článku, ze kterejch čerpali, jsem nic o oficiálních fotkách nenašel. První byli myslim tady - [odkaz]
Někdo by mohl sice namítat, že to je naprd invence, když je to pouze vycucaný z prstu, leč já říkám, nemusí pršet..:)
teda nic moc. Nepochybuju, že to bude skvělé auto, ale co se týká designu, nepřekročilo svůj stín (stín první generace) A majitelé dosavadního modelu mohou být v klidu. Cena jejich ojetin se moc nezakývá.
ale zakejva, Panamera je z koncernu auto nejvyce klesajici na cene, oficialne pada dokonce rychleji nez starsi elektromobily kde se rychlej pad cen ojetin dal ocekavat s kazdou novou generaci s kapacitnejsima baterkama, u Panamery je to holt zvlastni, ale asi je to holt dost sezonni auto , ktere se proste kupuje ve vlnach a nasledne i bejem 1-2 let ptodava a kupuje dalsi
Nic moc ? Je otázka, co kdo čekal. Sedan uhlazeného, konzervativního vzhledu s typickými poršími markanty s hlavní cílovkou bohatých dědků, co se nechtějí stále smířit se svým věkem. :-) Takže se vlastně prakticky nic nezměnilo.
A souhlasím s tím, že ceny ojetin dosavadního modelu to dramaticky neovlivní, zvlášť, když to vypadá jen jako malinko rozsáhlejší facelift.
Jsem staromilec a chtěl bych, aby svět byl v pořádku. Aby Mercedes dělal jen sedany E a S a jedno SL, aby všechna BMW měla zadní náhon, Fiat aby dělal dobře ta svá malá autíčka, luxus aby dělal Rolls, luxus se sportovním nádechem Bentley a Porsche donekonečna řadu 911 byť ve 150té generaci. A VW brouka, :-) tak to už jsem se definitvně zbláznil. Raději toho dnes nechám. >:D ....a jdu trénovat jízdu po levé straně.
Taky se mi to zdá o něco lepší. Uvidíme, jak to bude naživo. Jen nechápu, proč musí turbovat 8 válec? Vždyť tohle auto nepotřebuje 700 koní. A 500 není třeba kazit turbama. ;-\
ved toto... >:-[]
aj tie 45 AMG-cka by boli lepsie bez turba a povedzme, ze by im tiez mozno stacilo aj 250 miesto 360 / 381 koni... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Tady ale mluvíme o 8 válci, pokud sis nevšiml. Z toho není problém vytáhnout 500 koní bez hloupostí jako je přímé vstřikování nebo turb. A uměli by to i v Porsche...ale proč dát řidičům to nejlepší, když to můžeme udělat složitější, pseudoefektivnější a méně řidičské.
ok, ukaz mi teda iny, takmer 2 tonovy sedan / liftback, co sa tvari takto sportovo a ma atmosfericky motor s tebou pozadovanymi 125 PS / liter. >:D
Ci este nedocvakava ? :-|
fetujes ? Ja sa ta opytam, kde je v 4 dverovom voze atmosfericky motor so 125 PS / liter a ty napises hentie nezmysly. >:-[]
Takze este raz, pokial ti to tvoj sedy zakal neumoznuje, je napisane a bude to tak, ze od kapotou je 4-liter. Ty si zmienil 500 koni. A kedze matematika je jednoducha, chcel som od teba ekvivalentne vyhoneny motor v 4-dverovom aute.
Nenasiel si - necudujem sa, neexistuje.
takze uz nefetuj, na stare M5 a 63AMG-ove modely zabudni ( tie medvede nemali nikdy ani 100 koni / liter ) a nic nenasvedcuje tomu, zeby sa Lambo chystalo pustit do obehu Estoque s 5.2 V10, 610 PS... :-!
Vykon na liter objemu okrem ineho ukazuje technicku vyspelost motorarov danej automobilky. Samozrejme, ze treba aby auto bolo vhodne na ucel svojho pouzivania a na to je pri tak velkych a tazkych vozoch vhodny aj velky toc. moment v sirokom spektre otacok. Toto splnal ten MB 6.2 V8, 5.0 V10 uz menej a ani "nasa" 5.2 V10 nebola zrovna najlepsia volba. Mala silu aj odspodu, ale nie taku, ako v sucasnosti vyzaduju zakaznici, ktori chcu spickovy model.
A co cert nechcel, tak taky model sa v pripade Panamery vola Turbo... >:D
Takze ak chces plakat, mozes plakat za Panamerou GTS, ktora je atmo-V8 4.8, ale v novej generacii na nu mozes (asi) zabudnut... :-!
No ja, to máš recht, ale postavme to jinak, proč jen 4 litry? Objem nenahradíš. Čím větší objem, tím lepší charakter a zvuk. Moje motorka má objem 1650 ccm a i díky tomu krásně bublá. Nejprodávanější sporťák na světě je 5 litr. Vyzkoušel jsem celou řadu motorů a nejlepší, co jsem jel byl právě 6,2 AMG (v rodině bylo E 63; měl jsem tu čest i v SLS).
Panamera GTS by si zasloužila atmosférický 8 válec.
Není mé milované. Za sebe - černá ovce - jsem přešel na Ameriky. Měli jsme i SL 63 AMG s 5,5 biturbo a rozhodně nejlepší nebyl. Ztratil charakter. A pokud myslíš Rudou cvini - C 63 Black series, ta byla atmosférická. Na mě asi už příliš tvrdá. Spíše na dráhu.
Bylo to však podmíněné tím, že změní požadavky. Kdyby stále trvali na prostoru vzadu jako předchozí vedení, tak by to nebyla s tímhle druhem karoserie žádná sranda.
Verlyba zustane vzdy velrybou. Predek ze sportovniho Porsche se nikam jinam nehodi nez na sportak. SUV je totalni nesmysl. Jedine proc se to prodava, ze nekdo chce SUV nebo auto pro 4 lidi a chce ukazat ze na to ma, tak koupi takovouto hruzu. Jedine porsche ktere je k necemu je sportak. Za me tedy ta uvodni fotka hruza, jak nejaky facelift Brouka 8-s.
Není to špatný, ale trošku jsem doufal, že Porsche překvapí a změní styl karoserie na shooting brake po vzoru konceptu. Tam linie a zadní bachratost funguje lépe.
Bude to chtít více úhlů pohledu jak tu zadnici nakonec uplácali ;-)