Testy
Ada je zase tady
9
Proč tam asi není některých z těch úžasných atmosférických benzínových motorů, které zde vychvalují místní uhrovat mládenci? Vždyť ty motory jsou tak úsporné, mají fantastický zátah a ten zvuk... >😒]
AUDIRS6
7
Vidim, ze si vo svojom zivle ! >😁 >😁 >😁 >😁 😉
přezdívaný alias
8
Možná proto, že Amarok je užitková technika a tam diesel patří. Problém je v tom, že ty bys rval diesel i do mopeda...
Johnnn
4
Protože Amarok jaksi není Cayenne.
praptak
3
V tom spočívá krása Cayenne, že je dostupná s šestiválcovým benzínem.
XTad
6
Protoze mame vetsi spotrebni dan na benzin.
Tak neviem, co mal pan Martin Frei tu smolu, ze jeho auto specialne osadili pristrojovkou z pred FL modelu ? >😁 Nova pristrojovka je absolutne v pohode, tobôž v ramci triedy. :yes:
Pozeral som aj ten nim vychvalovany Hilux, a zeby ma nejako dostal na lopatky... :😉 >😁
Pozeral som aj ten nim vychvalovany Hilux, a zeby ma nejako dostal na lopatky... :😉 >😁
To ten motor tedy moc nepopsali. V první chvíli jsem si dokonce myslel, že to bude benzín. Auto pro asfalt příjemné, ale dříč pro "bad road" je u mě stějně Hilux.
tohle je typický Lifestyle, jak motorem, tak "stavbou". Ale třeba se pletu a důlní, těžařské, potažmo dřevařské firmy sešrotují své Toyoty a Fordy a vrhnou se na třílitrové Amaroky......
Na parádu Ranger, Amarok, Hilux....Na práci Hilux, Ranger, Amarok..........s noblesou....
Na parádu Ranger, Amarok, Hilux....Na práci Hilux, Ranger, Amarok..........s noblesou....
To zni dobre, konecne to ve VW vzali za ten spravny konec, ted uz jen zbyva vratit do Golfu motor VR6 😄