Novinky
Strober
1
Téměř 140 obrázků, ale poslední Accord coupé tam není...škoda, je to totiž veliký krasavec
Takže ve skutečnosti slaví 40 let pouze název Accord, kterým byly během této doby z obchodních důvodů postupně označovány zcela rozdílné modely aut.
Jo, zcela rozdílné modely aut, které díky tomu, že designeři postupem času opustili originální koncept, pomalu stáhli Accord ke dnu. Učebnicový příklad, jak neustálým zvětšováním a "vylepšováním" se dá potopit i nepotopitelná vlajková loď.
Je to tak. Teď se vymlouvají, že trh střední třídy ovládly německé automobilky (zajímavé, že podobně nebrečí Mazda, která také vyrábí v Japonsku). Ono není divu. Když si člověk koupí německé modely střední třídy, tak má celkem jistotu, že pokud bude spokojený a bude chtít od daného modelu i další generaci, dostane auto podobné koncepce a podobných užitných hodnot.
Tohle bohužel u Accordu neplatilo a to se potom těžko buduje nějaká stálá skupina zákazníků.
P.S. Tohle nepíšu jako nějaký fanda německých aut, ale jako na jednu stranu spokojený a na druhou (po té co Honda s Accordem v Evropě skončila) značně naštvaný majitel posledních dvou generací Accordu.
Tohle bohužel u Accordu neplatilo a to se potom těžko buduje nějaká stálá skupina zákazníků.
P.S. Tohle nepíšu jako nějaký fanda německých aut, ale jako na jednu stranu spokojený a na druhou (po té co Honda s Accordem v Evropě skončila) značně naštvaný majitel posledních dvou generací Accordu.
Měli lepší motory i podvozek. Jenže Honda zaspala a proto ji lidi přestali kupovat. Kdo chce v dnešní době japonce tak jde k Mazdě, protože speciálně udělali pro Evropu kombík, dělají ho v Japonsku a přesto není moc drahý. V těch výmluvách, že Evropa není důležitý trh hledej mezi řádky větu, naše auto není tak dobré, aby mohlo v Evropě uspět.