Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
qwerty99
toto vychazi pravdepodobne z tohoto clanku 😄 [odkaz]
nechapu kde autor prisel na ten renault 😉, to ze je naznak dijamantu je sice hezke, ale jinak vsechny znaky opelu 😄
Z jedne strany vedle stoji Corsa z druhe srtany naznak faceliftu astry, SPZ GG (Groß-Gerau okresni mesto Russelsheimu ) a k tomu zakladni opelacke strukturovane rafky (na te v pravo). Nevim moc renalultich naznaku tam nevidim.
a to vepredu je radar tepmonatu, ktery opel s nejvetsi pravdepodobnosti presune do znaku po vzoru mercedesu 😄
megane sedan bude asi takovej 😄
[odkaz]
Jeden novinar si neco vymysli a pak se to siri jako lavina 😒, nikdy jsme si nemyslel ze novinarina je prekladat clanky z jinych webu.
Doufam, ze nova insignie se povede, v australii nahradi i jejich vyssi stredni tridu holden commodore
[odkaz]
qwerty
nechapu kde autor prisel na ten renault 😉, to ze je naznak dijamantu je sice hezke, ale jinak vsechny znaky opelu 😄
Z jedne strany vedle stoji Corsa z druhe srtany naznak faceliftu astry, SPZ GG (Groß-Gerau okresni mesto Russelsheimu ) a k tomu zakladni opelacke strukturovane rafky (na te v pravo). Nevim moc renalultich naznaku tam nevidim.
a to vepredu je radar tepmonatu, ktery opel s nejvetsi pravdepodobnosti presune do znaku po vzoru mercedesu 😄
megane sedan bude asi takovej 😄
[odkaz]
Jeden novinar si neco vymysli a pak se to siri jako lavina 😒, nikdy jsme si nemyslel ze novinarina je prekladat clanky z jinych webu.
Doufam, ze nova insignie se povede, v australii nahradi i jejich vyssi stredni tridu holden commodore
[odkaz]
qwerty
Oplu se da vytknou vic veci, ale jedno se jim musi nechat. Dizajn bude urcite paradni a myslim si, ze prave dizajn zachranil Opel od krachu nekdy kolem 2009.
FL Astry je podla mna nezmysel, este je priskoro a Astra nikdy nebola model na velky FL. Skor tipujem pripravovany bodykit pre "slabsie OPC" s cca. okolo 250k (ale take malo byt uz pri Astre J a nestalo sa).
Kazdopadne som zvedavy na dizajn Insi, s V6 a 4x4 bude v mainstreame opat na vrchole, co sa sirky modelovej ponuky tyka.
Kazdopadne som zvedavy na dizajn Insi, s V6 a 4x4 bude v mainstreame opat na vrchole, co sa sirky modelovej ponuky tyka.
twistedTSD
Někde jsem se dočetl, že OPC by mohla dostat upsizing na 3.0 V6! V takovém případě všechna čest Opelu a mám takové tušení, že v kombinaci se sníženou hmotností je na co se těšit. Že by takové "f**k you" a vhozená rukavice Fordu a jeho Mondeu f naftě f ST lajnu? 😄
o tej V6 turbo som aj ja pocul. 😉 :yes:
No uz nech sa tie suskandy potvrdia - Passik sa asi bude musiet obliect do "R" satov a dostat pod suknu uz tak dlho pripravovanu VR6 TSI. 😄
...a mozno to nakopne aj dalsich. Teda hlavne nech sa niektore "automobilky" chytia za nos, ze na 1,6-ke sa v strednej triede koncit nema a neda... >😒] >😒] >😒] >😒]
No uz nech sa tie suskandy potvrdia - Passik sa asi bude musiet obliect do "R" satov a dostat pod suknu uz tak dlho pripravovanu VR6 TSI. 😄
...a mozno to nakopne aj dalsich. Teda hlavne nech sa niektore "automobilky" chytia za nos, ze na 1,6-ke sa v strednej triede koncit nema a neda... >😒] >😒] >😒] >😒]
Čekání na Pašíka VR6 jsem už vzdal. Zdá se, že mantinely mezi VW a Audi byly vyhrazeny jasně, ale jako jo, bylo by to parádní.
taky jsem to cetl 😄
a byly dve varianty jedna s holdenackym 3.0 V6, kterej nebude mit nastupce a druha jeste lepsi je 3,6 V6, kterej se montuje treba i do cammara 😉 v obou pripadech jde o atmosvericke motory, zadne turbooooo 😄
jezdil jsem s nim prave v Australii s holdenem commodore VE, a super motor a pri spotrebe cca 9 na 100 (ve trech lidech plnej kufr a nejeli jsme na spotrebu) vracel jsem ho cca po 5000km
qwerty
a byly dve varianty jedna s holdenackym 3.0 V6, kterej nebude mit nastupce a druha jeste lepsi je 3,6 V6, kterej se montuje treba i do cammara 😉 v obou pripadech jde o atmosvericke motory, zadne turbooooo 😄
jezdil jsem s nim prave v Australii s holdenem commodore VE, a super motor a pri spotrebe cca 9 na 100 (ve trech lidech plnej kufr a nejeli jsme na spotrebu) vracel jsem ho cca po 5000km
qwerty
Nevim co tady resite, v EU 90% bude nafta, 9% 1.4 nebo 1.6turbo a 1% mozna nejake OPC, mozna uz dokonce s DPF, protze ten soucasny 2.0T je pekny sazomet i kdyz na diesel jeste nema.
nyní je insi opc 2.8 V6 turbo od holdenu, tak pokud to bude trilitr, tak to zas tak velky rozdil nebude, i tech soucasnych 325ps staci
no soucasnej OPC motor je trosku hybrid 😄 je to blok od holdenu preturbenej saabem a dotunenej opelem 😉
a co se tyka noveho OPC tak by to prave mela byt atmosfera (v soucasne dobe na tu 3.0 V6 a 3,6 V6 nejsou tovarni turbokity), takze vykonove dolu. nechame se prekvapit 😲
qwerty
a co se tyka noveho OPC tak by to prave mela byt atmosfera (v soucasne dobe na tu 3.0 V6 a 3,6 V6 nejsou tovarni turbokity), takze vykonove dolu. nechame se prekvapit 😲
qwerty
qwerty
qwerty
dik za info
qwerty