Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

BMW řady 7: Čtyřikrát přeplňovaný turbodiesel 750d má českou cenu

103 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz]
DonVito
Ještě k věci😒br />
,,Es ist schon HEUTE absehbar, dass die Abgasreinigung beim Diesel enorm teuer und aufwendig wird.

Gleichzeitig wird die Elektromobilität preiswerter.

Vor diesem Hintergrung wird sich die Frage stellen, ob wir ab einem gewissen Zeitpunkt noch viel Geld für die Weiterentwicklung des Diesels in die Hand nehmen sollen.''

Matthias Müller, VW Chef
(Quelle ,,Handelsblatt'')

O strategii BMW nevím, nicméně v luxusní třídě má výhledově (krátkodobě) diesel asi větší šance.

PS Pro mě by.. to byla těžká volba, jestli 750 i nebo d.
webpaja
...jedna paní povídala? Zrovna zhovadilé AF dávat neustále jako zdroj informací. Hujere, co ta hrubka a v tvým věku? 😉

Končí s čím? S výrobou? S vývojem zcela nových motorů?

To nění možný, jak jsi schopný/á opsat cokoliv >😁
Avatar - simon_sez
simon_sez
ne "cokoliv", ale len "co se hodi do kramu"
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pojď probrat "cokoliv" 😄
webpaja
Nikdo nechce plevelit diskuzi a Sakra je sakra smutná >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj už Cyril a Metoděj to tu měli těžký >😒]
Riceeater
Čtyři...sta koní se spotřebou 5,7/100km, stal se zázrak >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak asi skor hybridnym lexusom ako 4krat preplnanym dizlom... nedava mi zmysel luxusne auto s xy turbami a este k tomu v dizli.... spolahlive luxusne moderne auto si dnes predstavujem uz inak ako chlapci v mnichove ale napriek tomu nepochybujem ze si toto naftove bawo svojich par rokov slavy este uzije

tej papierovej spotrebe ale neverim ... podla mna bude v reale minimalne aspon o 2 litre vyssia, takze nie je dovod nejako kvoli spotrebe specialne jasat a vytesovat sa
webpaja
Běž jim poradit, řekni jak jsou v Mnichově hloupí...

Moc prosím!!! A pak se stav tady, jak jsi dopadl, jo? 😉
ryccardo
Oni nejsou ani tak hloupi jako EU donuceny
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
topten
ze by jich chteli ještě par prodat dokud je nezakážou ???

nechapu ze si někdo koupi naftak do auta, kde naklady na palivo delaj jen zlomek provozních nakladu a přitom riskuje, ze ho za par let bude muset odstavit na okraji kazdyho většího města a dal jit pesky nebo smradlavou sockou
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja hlavne v dnesnej modernej dobe uz nevidim zmysel kupovat naftak v luxusnej kare za 3 melony .. to je skratka blud .... tu to chce uz jednoznacne poriadny beznin alebo moderny hybrid .. nie je o com... ked uz luxusne setrit tak urcite radsej v lexuse :yes😒br />
ale za par rokov takyto naftak s 4 turbami moze mat zase obrovsku cenu ako vystavny prehistoricky e😜onat... to je tiez pravda 😉
topten
ano, takhle sem to myslel
u auta v takovyhle cenovy kategorii..

predstav si, ze prijedes před luxusni hotel, vyleze pikolik, ty mu das klicky aby zaparkoval, on na to slapne a z vejfuku vylitne cernej dym, takze budes vypada jako hornik co prave vyfaral >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, zcela typická situace s šestiválcem BMW v 7-er. Před luxusními hotely jsou majitelé aut za 2-3 miliony všichni jako horníci.
Stejně jako lidi ve všech evropských městech vypadají jako horníci, v praze i jako černoši, protože všude kolem jezdí diesely.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
"Ještě větší blbec, než jsme doufali."
Avatar - jozephko
jozephko
Vôbec nechápem, prečo sa BMW necháva zo strany Audi aj Mercedesu vyautovať či skôr vyoutovať 😄 tým, že neponúka osemvalcový diesel. Ak by som mal vyčlenených 3 melóny na auto, tak by som si určite nekupovať šesťvalec, aj keby mal 10 túrb...
topten
ten benzinovej ctyr a něco litr ale je osmivalec, i když nejakej pridusenej
dnes sem naopak nekde cet, ze audi konci z vývojem osmivalcu, takze další uz nebudou. ale mozna se o tyka jen tdi ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne i benzínu :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vaculík to dobře vysvětlil v testu A8 V8 TDI v Dieslu = skvělej motor ale chování auta, brzdnou dráhu atd. ovlivňuje takovym způsobem že ne :no:
Proto ho taky automobilky co vyrobily násobně víc véosmiček než Audi nepoužívaj = MB, BMW ani Jag

V8 TDI se hodí do velkýho SUV = v osobnim autě negativa převažujou výkonovej plus
Avatar - _Karel_
_Karel_
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si fakt tupej ubožák :-!

Je bez diskuzí že k tématu si lhal a kecal tooootální kraviny = tušíš aspoń sám co tě k tak tupýmu chování vede? Umíš to říct?

Vaculík a dávno před nim inženýři MB a BMW došli k tomu co sem napsal = a bude to platit i když se budeš chovat jak hoooovado. I když ne = co zkusit to ne?

Na faktu že to tak je stejně nic nezměníš [odkaz]
webpaja
Milá Sakro, náklady...to je ten správný důvod, žádný jiný! Běž už do paďous s neustálým papouškováním. Ať budeš kravinu prezentovat třeba tisíckrát, zůstane kravinou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ať je sebe blbější ať je přesně opačnej než profíka z oboru = hlavně mít svůj názor :yes: >😁

Nezapomeň = čet sem zdůvodnění jízdních vlastností od tebe i Vaculíka 😄

Jak si vlastně vysvětluješ nižší cenu V8 nafty než benzinu u A8? 😉

Už sem to psal = po diskuzi je jasný že v posouzení jízdních vlastností na tom budeme tak stejně = možná já líp :-! >😒]

Jeden z nás svý schopnosti extrémně přeceňuje = to je jedinej rozdíl 😄
webpaja
Určitě na tom budeš líp, teoreticky vyzbrojen Vaculíkovinami a Forovitostí AF >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Teď se nadoraz soustřeď! Už? = tak ano, naprosto bez diskuzí a zcela jednoduše ANO >😒]

Co ta nižší cena V8 nafty než benzínu = užs to vymyslel? 😉
webpaja
Proč bych měl obhajovat politiku Audi? To je jejich problém. Kdyby jsi byl/a dospělý/á, pak víš, že prodejní cena se neskládá vždy stejně.

Máš něco k BMW, nebo jen troubíš do prázdna? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže furt nevymyslel 😄

Přitom řešení bejvá to nejjednodušší co se nabízí 😉

Jsem zvědavej na Jaguaří pokus o 50d = snad to nejsou jen internetový kecy a fakt bude :yes: 😄
webpaja
Vaculík si může pindat co chce. Ty jsi ještě zůstal u papouškování? To je mi tě líto. 😉
Avatar - simon_sez
simon_sez
...zas ta Vaculikova A8 so zlou geometriou a zvlnenymi kotucmi 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: >😁 >😒]

Zase to Audi kde je V8 benzín dražší než nafta = jestli nám tim nechtěj něco naznačit! Co asi? 😉
_MT_
Já ti nevím, že by se ti snažili naznačit, že má zážehová o nějakých 40 kW víc? Nemluvě o vyšší normované spotřebě, která jim samozřejmě víc zvedne flotilový průměr. Zato S8 mi přišla dobře naceněná; pokud člověku nevadí Skový podvozek, nedávala mi moc tahle slabší V8 TFSI smysl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To neni zas tak výjímečný že benzín má trochu víc = dost výjímečná je naopak vyšší cena benzínu 😄

Vyšší normovanou spotřebu má benzín vždy = nebo?

S8 je nejlepší A8 = to je ten pravej a správnej model :yes: :yes😒br />
Šílení teoretickejch fanoušků po V8 TDI mi nikdy nedávalo smysl a Vaculík stejně jako odklon MB a BMW mi to jen potvrdilo. Jestli ovlivńuje chování a brzdnou dráhu vozu způsobem jakej popisuje Vaculík = neni už vůbec o čem :no: 8-s
webpaja
Teoretikům smysl dává málo co, takže tvůj papouškovací názor je fest OT >😒] .

Naslouchej MT, od něj aspoň něco pochytíš! :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Simply, BMW si to nemůže dovolit......až bude součástí koncernu, tak potom snad jo... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] 😉
webpaja
Prohlášení automobilky? Klídek...

Co prohlásili? Nevíš? Jako obvykle 😉 Zkus Culíka 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pindy beze smyslu jako obvykle = ale z vlastní hlavy :yes: >😁

Furt si myslíš že seš nad Vaculíkem? Dost dobrý = sranda musí bejt :yes: >😁 >😁 >😁 >😒]
webpaja
Co se týče popisu A8, pak pokud nedošlo k zásadním změnám k horšímu v rámci FL (což by bylo neobvyklé), pak ano, pravděpodobně jsem 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já to věděl :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Avatar - white label
white label
Pořád lepší být nad ním, než mu lézt imrvére do konečníku, jako ten váš slavný dvojnick... :😉 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nenene = je to o tom souhlasit s názorem odborníka nebo tvrdit že tomu rozumim líp

Jedno z toho je fakt blbost = totální

Ani ty by sis na páju proti Vaculíkovi nevsadil 😉
webpaja
Sakro, jsi nepoučitelná >😒] Nic nevíš, jen kecy, prdy, beďary 😉
Avatar - white label
white label
Mercedes má aktuálně dieselovou V8?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
MB a BMW maj jen náskok [odkaz] 😉

Naftová V8 je v OA stejně blbost = tý benzínový V8 4.0 mi bude líto 😐

Ale v Bentley a dalších špičkovejch modelech koncernu určitě přežije eště dlouho.. 😄
Avatar - white label
white label
Autoforum, to je záruka kvalitních a důvěryhodných informací, skoro jako od strýca Vaculíka. >😁
Porč se ten váš společný nick vždycky marně snaží udělat z nedostatku přednost? :😉 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pravdu díš = Martin Vaculík je velmi velmi seriozní, v našich krajích v tématu auta asi vůbec nejlepší zdroj informací :yes: 😄

A Autoforum drtivě poráží ACZ = o tom snad žádná >😒]

Zrušení V8 TDI v OA je rozumá věc = došli k tomu naprosto úplně všichni = krom pár fanatickej příznivců jedný značky = ti ale nejsou moc důležitý 😉

A trend omezení víceválců sem tu zmínil už hodněkrát = týká se samozřejmě i Audi

Popravdě značky udržujou větší motory v nabídce už jen kvůli image = MB nedávno oznámil že svuj dvoulitr z A45AMG vyladil na 400, 500 a 600 koní
webpaja
Tak švihej na Forum a vopruzuj tam. Napsal/a jsi tři kraviny za sebou.

Jsi rekordmanka Sakro >😒] :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A? >😁

Definitivně ti přestal fungovat hlava? >😁 >😒]

Vopruzuješ ty = fantasmagoriema o svý nadřazenosti nad profíkama různejch oborů 😄

Tak se pochlub s 3 kravinama = jestli na to máš >😒]
webpaja
O svý nadřazenosti nad profíky různých oborů? Kde jsi na to přišla? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Šla? >😁

Zkus to znova! Tentokrát to třeba trefíš 😉
_MT_
Tak to je dobrý vtip. Audi má vývoj opustit, protože by se nevyplatil. Ale představuješ si, že Porsche a Bentley to potáhnou dál? >😁 V tomhle pojedou dohromady - situace se nezlepší tím, že s tím jeden z nic sekne. A co Lamborghini? Budoucí emisní normy dávají jasné "datum spotřeby" stávajícím motorům. Buď je modernizuješ, nebo půjdou z trhu.
DonVito
AUTOCAR: [odkaz]

The all-new V8 designed by Audi for use in the wider VW Group may be the last 😉 of its kind, a company source has told Autocar.

Níže uvádím i odpověď z AUTOCARU na otázku: ,,Prečo BMW neurobí poriadny 8-valcový štvorliter?'' 😄

Global fuel economy regulations are putting pressure on the V8 engine as a concept. As a result, many car manufacturers are looking to downsize to V6 (v případě BMW samozřejmě R6..) powertrains or even, in the case of Volvo, producing only four-cylinder engines and using hybrid electric drive to deliver extra performance when the driver wants it.

ALLESAUTO: [odkaz]

Stadlers Aussage legt nahe, dass der unlängst vorgestellte, neue V8, der in seiner ersten Verwendung als E-Turbo-Diesel im SQ7 zum Einsatz kommt, somit aus dem Hause Audi der letzte 😉 seiner Art sein dürfte. Das deckt sich übrigens auch mit den Angaben einer ungenannten Quelle unserer UK-Kollegen von Autocar.co.uk. Auch dieser bestätigte, dass bei den geplanten Investitionen in Richtung E-Mobilität und Digitalisierung schlicht kein Platz im Budget mehr bliebe um Die Entwicklung von V8-Motoren weiter zu finanzieren.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Aaach, jaaaj...
OK, takze je cerstvo vyvinuty novy blok V8, ktory vyvinulo Audi pre 4.0 TDI a dostalo ho aj Porsche do Panamery. A dostane ho aj Cayenne a asi aj Touareg a Bentayga.
Z tohoto bloku ma byt odvodeny aj benzin. A kedze vieme, ze benzin V8 ma vraj vychadzat z benzinovej V6, bude to znamenat pravdepodobne fakt novy blok s roztecou valcov 93 mm ( v novej V6 TFSI ).
Takze uz vsetky tieto motory sa robia ako Audi+Porsche.
To je ta zaujimava vec - byt sucastou velkeho koncernu s vela znackami, ktore mozu byt odberatelia tej techniky. Rupino si povie - pre nase portfolio sa nam neoplati davat take velke love na vyvoj, nech sa podielaju na vyvoji tie drahsie znacky - teda Porsche, Lambo, Bentley. No a tak, ako si Porsche len trochu poupravilo 3.0 TDI ( predtym ) a 4.0 TDI ( teraz ), tak bude takto "odoberat" Audi motory od svojich sukmenovcov a len si ich upravovat na svoj obraz. Ake jednoduche.

Ale nieeeee, niekto sa tu ide vytiesat, ze hadam po predstaveni novej A8, A6 a A7 ( plus ich S a RS derivatov ) uz dalsia generacia nebude mat ziadnu V8 >😁 No pekne ste naivni. >😁 >😁 >😁 >😁
A uz ste poculi o takych trhoch ze: Rusko, stredny vychod, Cina, USA, Australia...? >😁
A dalsia vec: Toto vypada byt teraz fakt zbrusu nova generacia V-motorov. Proste nova roztec valcov a vsetko nove s tym suvisiace...
Kolko rokov sa vyrabali V-cka s roztecou valcov 90 mm ? 😉 ( 17, 18...? a stale sa vyrabaju )
Takze ako dlho vydrzi tato nova generacia v obehu len s upravami "komponentov" tych motorov ? 10, 15, 20... rokov ? 😄

Takze zrus poplach, prevrat sa nekona. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ajajaj = tos špatně pochopil. To neni převrat to je prostě evoluce [odkaz] 😉

A neboj to nebude od zítra = vidim to nejdřív na popozítří >😒]
DonVito
No, RS6, to je zajímavá interpretace těch článků😒br />
,,tak bude takto "odoberat" Audi motory od svojich sukmenovcov a len si ich upravovat na svoj obraz. Ake jednoduche.''
😄

Samozřejmě můžeš mít pravdu.. , v článcích se píše jen že od Audi je to ZŘEJMĚ poslední V8 SVÉHO DRUHU.
Což není příliš směroplatný..

Já jsem to pochopil tak, že Audi skončí s V8 nadobro.
Nicméně se nepíše kdy atd.

PS Také netvrdím jak to bude, jen jsem uvedl odkazy a jak je chápu 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ved...
pokial bereme V8 TDI, tak ako V8 nafta je novy 4.0 TDI jediny a asi bude fakt posledny svojho druhu. Nepredpokladam, zeby sa Toyota koli Landcruiseru ( a neviem kde ho este montuju ) unuvala vyvinut novu V8 naftu, RangeRover tipujem podobne.
Takze ak bereme tuto 4.0 TDI ako revolucny motor, ktory sa uz nechystaju v buducnosti vyvijat do este generacne dalsej podoby, moze to pre neho znamenat podobne ako pre generaciu V8-iek doterajsich, zivotnost s drobnymi evolucnymi obmenami kludne 10-20 rokov. Vsetko zalezi od dopytu a v danom obdobi platnych legislativnych ( ekologickych ) nariadeniach a moznostiach, ako ich splnat.
A benzin ? Tak tam to vobec nevidim tak pesimisticky. Pride mi to ako chybna interpretacia. Ako sa dozvies, ze ktori konkretni inzinieri mali na starosti vyvoj tych motorov ? To su podobne chyby, ako to, ze V10 FSI je motor Lamborghini, pritom ho vyvijalo Audi spolocne s inziniermi z Lamborghini, lebo sa od zaciatku vedelo, do ktorych vsetkych modelov ten motor pojde. Dnesni novinari su len senzacie-chtivi, takze ani tam by som nejaku zapeklitost nehladal. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dopyt je jen Evropa = nic moc. 4.0 TDI neni revolucny motor, je to motor s revolucnim přeplňovánim = to víc odpovídá realitě

A nejspíš skončí v podobnou dobu jako V8 v RR. A nebude to za 20 rokov 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Nechcel som na teba reagovat, nema to totiz zmysel. Reagujem len na :no: od teba, lebo isto to beres ako pomstu za :no: ktory mas. A vies od koho ? >😁
Naschval som sa pozrel na aktivity ludi tu prihlasenych... Tipni si, kto sa takto "prejavil zo zahrobia"... >😒] >😒] >😒] >😒]

ad V8 nafty: RR aj Toyota pouzivaju uz trosku "fuzate" motory. Tento Audi je ako aj ty isto vies fungel novy. No takze ma najväcsiu sancu svojich konkurentov prezit a to hlavne vdaka 1 najväcsiemu parametru - oblubenost modelov, do ktorych sa montuje a bude montovat. Je ti jasne, ze to su 10-100-nasobky toho, co tu preda RR a Toyota V8 naftu, ci...? 😉
Neber to v zlom, ber to normalne ako fakt, dokonca to teraz mozes aj obratit proti nasim, ze je to ich vizionarstvo co do buducnosti... Ze preto sa na to vykaslu skor... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bude ten co mi letos napsal už nějakou stovku SZ a jednu lepší než druhou :yes: >😁

Posledních 50 je o padlých sovětských vojácích a jejich památce = fakt nekecám! :yes: :yes: >😁

Toyota bola fuzata = ale ta s naftou asi definitivně skončila
RR nafta V8 4.4 je klon V6 3.0 = starší ale zas žádná ultrahistorie

Neber to vo zlom ale na konec životnosti to nebude mít moc vliv = skončej nejspíš tak nějak ve stejnou dobu 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
A ked ostane nas v predaji dlhsie, posles mi karton Becherovky ? >😁
Pri tvojom presvedceni by som do takej stavky kludne isiel... >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Uvidíme jaký motory dostane RR Velar [odkaz] a hlavně jaký budou naftový řadový šestiválce řady Ingenium. Jestli dojde i na občas naznačovanou verzi která má bejt konkurentem BMW 50d = s výkonem kolem 400 koní = osmiválec de do důchodu 😄

V8 5.0 Supercharged je stejně jako 4.0 TFSI lepší než nafta 😉
Proč chtít naftu ca 400 koní když je tu benzín 575 PS = to může vymyslet jen evropan >😒]
_MT_
Je samozřejmě otázka, čemu člověk říká nový. Tak, jak to chápe Hammunasakra, už žádný nový být nemusí, tedy postavený kompletně na zelené louce. Ale s evolucemi těhle si můžou vystačit dlouho.

Co se týče budoucí RS6 a ostatních vrcholných modelů, tam bude jen otázkou času, než to budou hybridy. Pak je otázka, jestli k tomu dají V8, protože výkony poletí do šílených čísel (ne že bych měl něco proti RS6 s 900 koňmi 😉 ).
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ved proti nebudem ani ja, teda pokial splnia slub a urobia z nej pekny sedan... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne představuju si že V8 v Audi skončí a benzínový V8 možná eště o něco dýl zůstane v Bentley a možná Panameře
Seknou s tim všichni = a důvodem je jak technika tak ekonomika
Lambo je zas něco jinýho = tam to proběhne taky ale podobně jako v Bentley = asi trochu pozdějš než u Audi
Tohle neni jen o klasickym "buď modernizuješ nebo z trhu" o kterym píšeš = přidávaj se další vlivy = a pro víceválce to neni dobrý

Může to působit paradoxně ale dýl možná zůstanou ultradrahý V12 než běžný V8 4.0 TFSI a podobný motory
Ten masovej přechod na elektriku a silný omezení dieslů atd. kterýmu se tady furt dokola smějou = bude. A je to spíš blíž než si připouštíme

Je nejspíš nejvyšší čas pořídit si nějakej pořádnej motor = nežertuju 😄
_MT_
Vývoj těch motorů však někdo musí zaplatit. A bude to stát stejně, ať je budou dávat do dvou modelů, nebo do deseti (což je zjednodušené, ale budiž). Když od nich dá Audi ruce pryč, tak to Bentley vůbec nepomůže, protože najednou budou must hradit větší část koláče. Porsche to klidně může ustát, ale ta pozice se jim určitě líbit nebude, to by dnes nespolupracovali s Audi, když se jinak rádi přetahují. Tam je jen záchranou, že osmiválce a šestiválce by měly mít společný základ. Což je právě důvod, proč si nemyslím, že by tohle bylo tak horké - ve větším ohrožení podle mne jsou u automobilek, které přechází na řadové šestiválce.

Ta část o modernizaci byla o tom, že během několika let bude nutné ty motory modernizovat, pokud by je někdo chtěl používat dále, a to stojí peníze, přičemž by už od Audi nedostali ani flok.
Avatar - white label
white label
To je tak, když má někdo antikoncernoooovwé klapky na vwoooočích... >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Myslím, že u tety-strejdy to nejsou klapky, ale sžíravé utkvělé představy, kterých se nedokáže nikdy zbavit a klidně se kvůli nim dokáže opakovaně ztrapňovat. Před několika roky, když jsem začal číst auto.cz, tak tu byly všechny diskuze o Audi (i jiné) zaplevelené jejími věštbami o tom, jak V8 u Audi končí a nedožije se další generace včetně odkazů na články různých "Bulíků" (čti jejích oblíbenců té doby, ke kterým vzhlížela jako ke svatému obrázku"), kteří předpovídali brzký konec těchto motorů. Dokázala na toto téma napsat tisíce příspěvků, které se opakovaly jak kafemlejnek. No a dnes, sotva vyjela nová generace V8, tak ji opět věští konec. Vzhledem k tomu, že taková generace motoru vydrží s různými upgrade běžně třeba 8 roků v produkci než nastoupí nová generace, tak má auto.cz postaráno o tisíce dalších příspěvků na toto téma. To nejsou klapky, to je prostě závislost.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele vwodborníci = svět neni jen koncern = naštěstí 😉

A tohle se týká všech výrobců 😐
webpaja
S-Klasse má V8 v naftě?
Avatar - Anonym
Anonym
Protože se to nevyplatí. V Evropě se ročně neprodá ani 10 tisíc BMW řady 7, mimo Evropu je diesel neprodejný, takže vývoj toho motoru by muselo zaplatit odhadem tisíc zákazníků ročně.
Ani Mercedes už nemá osmiválcový diesel. Poslední zůstává koncern VW, pro kterého to byla součást jeho honosného marketingu (něco jako výroba ztrátového Phaetonu ve skleněné továrně). Lze očekávat, že kvůli ztrátám způsobených aférou dieselgate s vývojem osmiválcových dieselů také skončí. Zbyde pak jen Land Rover.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :-!

Takhle je to jednoduchý a jasný = no někomu zjevně ne >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tobě?!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tobě je na tom něco nejasný? 😉
_MT_
Takže říkáš, že vývoj tohoto motoru je levnější než V8, ano? Nebo jde spíš o to, že BMW má řadové motory a řadový osmiválec těžko udělá, i když i osmiválec se dá udělat složením čtyřválců. BMW také těží z toho, že ten motor pak dává i o třídu níž. VW je v trošku jiné pozici, šestiválce mají všichni vidlicové a V8 TDI má Touareg, Cayenne, Q7, A8 a nově i Panamera. Zdaleka nejširší portfolio se vznětovými osmiválci. Je otázkou, co bude s Phaetonem a jestli ho nedostane i Bentayga.

Pro něj je asi největší hrozbou menší šestiválcový bráška. Protože jak autům klesá hmotnost a šestiválcům roste výkon, stává se z toho přijatelná motorizace i ve velkých autech. Krásný příklad je Q7.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Plus se k tomu přidávaj i další vlivy = a víc než dřív

Myslím že to dopadne jako v jinejch oborech = špičkový ultra drahý verze zůstanou = V12
Pak mezera a trocha zboží pro mizející třídu obyvatel = V6
No a pak většina = pro movitější R4 pro zbytek..

Aspoň to naznačují ekonomický prognózy 😉
Avatar - Machýrek
Machýrek
Papirovy hodnoty jeste nedavno z rise snu :yes:
Jsem zvedavy na novou 550d.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nafta mě nebere ale já taky :yes: 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Tento vůz má čtyři turba a jenom jeden motor.....já se picnu... >😒]
Avatar - white label
white label
Ale čtyři dehtová turba dostaneš jen za 3 mega, no nekup to! 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Turba s 3D tiskárny...za chvílu to bude turbo na každý válec....a potom 2 turba na každý válec a tak dál.......a dnes 3 mega není žádný velký peníz, že? 😉
Avatar - white label
white label
To je za babku, vlastně za tři...
Já si počkám na nový 728 d, dvouválec s osmi turby, takže v podstatě něco jako osmiválec se dvěma turby...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to BMW nebudeš mít ešte dlouho >😒]
HaroldKytka
ted je pod clankem o BMW 31 komentaru a z toho jsou tu 4 tvoje komentare s odkazem na jeden a ten samej clanek o Audi.
pak se div, ze jsi tu vecne za blbce nebo obcas povazovany za zenskou, kterou opravdu svym neustalym klickovanim, papouskovanim a opakovanim jedny veci dokola, pripominas.
Avatar - simon_sez
simon_sez
jej to nevadi, ona ma pravdu a my sme tu vsetci blbci...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne = jen nečtete = to je celý :-!

Míň vymýšlet víc číst = toť vše 😉
free78
však Hamuna a Khárl jsou podle mne Kylie. Hamuna se jednou i podřekla. Někdo měl nějakou trapnou poznámku na nacisty a Hamuna měla následně značně hysterickou reakci, že jak si to může dovolit říct němce.
A kolik asi tam německých dam diskutuje na auto.cz že jo...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To není prokec = to je prostě známej fakt 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Traudi, co nemá ráda Audi. 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁

A lituje že končí V8 benzíny 😐

Narozdíl od nesmyslnýho V8TDI = modly technicky neznalých fandů značky 😉
webpaja
i Kharl? Asi ano...souhlas. Kylie se protrapnila na dno 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: >😁

Neskutečný co jak takž normální lidi dokážou vymyslet >😒]

Třeba zbaštěj že prototyp úplatkáře a zakladatel spolupráce politik podnikatelská sféra Andrej se o 20 let do politiky dostane slibem že přesně to co tu v 90. letech on rozjel dnes vyřeší :yes: :yes: 😄

Ale ty si totálně mimo i když hodnotíš jízdu s A8 TDI nebo test FoF👋C4 😉
webpaja
Schyzofrenní Kylie zapráská jakoukoliv diskuzi. Nic neví, o autech už lautr ne, ale chce se hádat, to je vše 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nic ve zlym ale když už ji zmiňuješ = pravděpodobně má naježdeno víc než ty

Svý znalosti si ukázal v diskuzi o A8 V8 TDI = velký zklamání = ty nejspíš nemůžeš soupeřit ani se mnou 😉
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Tohle je docela masakr,- velká těžká limuzína s dieselovým motorem má lepší zrychlení z 0-100 než hot-hatch nižší střední třídy se stejně silným benzínovým motorem >😁
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
tak to je ovšem zásadní informace.. Spousta potenciálních kupců GTI okamžitě mění názor a jde si k BMW pro 730D >😁 >😁 >😁
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
Kdy se dočkáme prvního motoru, kterej bude mít víc turbodmychadel než válců? :-!

Jinak když už někdo utratí 3M za auto, tak ho spotřeba asi moc trápit nebude.. Takže při stejný ceně je jasná volba 750i ...
Avatar - del42sa
del42sa
první bude určitě Fiat, jejich multiair dvouvalec si to prvenství přímo říká a bude to top motorová jednotka do Alfy Sergio >😁
Hovnohlav
Jak to mam vedet? (I kdyz je tvoje tipovacka mala, mam z ni hlavu jak tykev, tezkou tipovacku si sem dal!)

Mas recht. Kdyz mas karu za 3M, spotrebu neresis, vlastne ani nevis, co to je, mas na zahrade strom, co ma misto listu bankovky a akorat to chodis česat.
Nejlepci zivot na svete!
webpaja
:yes:
Atila_
Naopak jasnou volbou je 750d. Jednak je to mnohem pohodlnejsi auto na delsi presuny diky minimalne o tretinu mozna spise o polovinu vetsimu dojezdu a jednak benzinova 750 byla tak dukladne zprofanovana v minule generaci, ze se ji zakaznici po tehle zkusenosti budou spise vyhybat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naopak 750i = aspoň na týhle planetě :-!

Je fakt že v česku a asi i v Evropě se prodá víc 750d

Jinak ale volba mezi naftou a benzínem je stejně jasná jako mezi R6 a V8 😉