...to je docela podstatna vyhoda ve sprintu i v zatackach. Cekal jsem, ze VW bude diky nim rychlejsi i tam, ale perfektni aerodynamika HONDY dela svoje... :-!
Chápu, že by to bylo složitější, ale natáčet při sprintu auta zepředu je poněkud zbytečné. Samotného by mě zajímalo, jestli Golf ujel jen na začátku (pneu), nebo měl převahu celkově.
chcelo by to zrejme dlhsi drag race .... kde by sme lepsie videli kto casom ziskava prevahu alebo komu naopak uz zacina dochadzat dych... ale podla mna mozeme byt radi aj za taketo video... ktore stale nie je celkom bezne v podobnych testerskych clankoch
mne sa osobne uz na pohlad viac pozdava namydlena zehlicka... teda civic ... a obzvlast interier civicu je vazne ocarujuci a doslova dycha adrenalinom a emociami :yes:
ale pockajme..... a uvidime co prinesie zajtrajsi test .... napriek tomu ze HH nie su zrovna moja najoblubenejsia salka kavy som na tento test vazne zvedavy ;-):yes:
Chalani, ako snaha sa ceni, ved ok, kazdy sme nejako vo svojom obore zacinali, vsak...
ALE: Test maximalneho bocneho pretazenia sa zvykne vykonavat na kruhovej drahe nejakeho predom stanoveneho priemeru, kde s danym autom jazdite v kruhu so stale rovnako natocenym voalntom a po par koleckach a stalom sponovani vasej vykonnosti na max. a kolesach stracajucich adheziu test koncite a pozrete co ukazal Racelogic.
Nie tak, ze nabiehate do nejakej zatacky a furt sa v nej snazite dosiahnut "narazovo" co najvyssie "G". Pozrite sa na YT, alebo na nemecku konkurenciu.
Ja som rad, ze sa snazite aj taketo prvky do vasich testov zakomponovat, len treba to trosku este vycibrit - proste tomu chyba trosku tej nemeckej sofistikovanosti. ;-)
Zrychlenie - sprinty. No, mali ste manualy, tak hadam ste sa dostali s cislami trosku blizsie ku papierovym hodnotam, ako po minule razy. ( kedy ste to proste s automatmi bez launchcontrolu proste "podělali" :-! )
Takze pri sprintoch sa ukaze, z akeho sudka ste ako vodici. ;-)
Joo, a chcete odomna tip na vitaza ?
Hmm..., Hondu nemam rad, to priznam otovrene. Ma silnejsi motor, videl som ake casy bola schopna dosahovat na okruhoch ( vdaka skoro-zavodnemu podvozku ), ale Golf ma ten overboost na 290 PS (?), takze ani tam to nebude nejaky velky deficit.
Ma aj prijemnejsiu kabinu, asi aj kazdonnejsi podvozok...
Ale ziaden z nich nema 4x4, takze mna konkretne nezaujimaju. >:D;-)
Ale precitam si ten test rad. Toz Davide, prajem stastne pero / klavesnicu ;-):yes:
a taky pretizeni při zpomaleni.
jestli by bylo jako bocni, brzdna draha ze stofky by byla cca 31 metru, coz by bylo hodne dobry a na normálních gumách pochybuju ze by to slo dosahnout
Normální gumy nejsou ani jedno, ty Dunlopy se snad vyvíjeli pro Hondu na míru... ale asi jsou blíž normálním UHP než ty Micheliny, ty Cup2 mají takové ty drážky na ozdobu :-) ... třeba mi to nějaký větší znalec pneu napíše.
Že jsou gumy sjetý nemusí na suchu až tolik vadit... záleží teda jakým způsobem jsou sjetý, jestli normálně nebo jestli jsou ohoblovaný do oblouku a zbržděný do čtverce a tak :-)
Staci se podivat na youtube. Je tam jednak srovnavacka tusim autocaru na okruhu a pak taky neco z japonska... Uprimne, gti cs dosahovalo tak mizernych casu, ze se nejak tomu z nordschliefe blbe veri...
Ten rozdil je tak obrovskej, ze se to snad neda uhrat ani tady...
I kdyz.. To uz jsem si parkrat myslel :-)
Btw, orkdy se pri porovnavani hh meri pretizeni a neudela se to nejsnazsi a jediny spravny - poslat je na okruh a zmerit kolo? Asi tusim, kam to muze vest :-)
Tomu rekordu se ti blbě věří proto, že ho nezajel Clubsport, ale Clubsport S, který má (mimo jiné) o 45 PS více, než CS, tedy papírově stejně jako CTR.
V tomto ohledu musíme zdůraznit, že hondu omezovaly poněkud sjeté pneumatiky. Naopak golf měl jasnou výhodu v lepivých michelinkách primárně určených pro jízdu na okruhu, díky kterým opravdu perfektně držel stopu.
........a tomuto říkají test rychlosti a přetížení? To si snad dělají ***... :-!
Jo, ale u semislicků ta tenká vrstva je hned napovrchu. Proto také v článku zmiňují ty lepivé michelinky primárně určených pro jízdu na okruhu, které asi semislicky byly. Type R se dodává s pneumatikami 235/35 R19 a divil bych se, kdyby neměly stejné vlastnosti jako semislicky.
Pri prvom pokuse v šprinte je zjavné, že Honda vyštartovala neskôr ako VW, takže toto sa nemalo brať vôbec v úvahu. Taktiež ten úsek na ktorom to merali bol asi zámerne tak krátky, aby nebolo vidieť, ako VW dochádza dych na dlhšiu trať. Ak takéto meranie sa bude uplatňovať v celom teste, je jasne, že tie výsledky budú slúžiť tak maximálne pre vwfilov a týchto burešovcov na pohonenie a tam to konči, je to na smiech... chápem pokyn réžie, že VW musí vyhrať, resp. neprehrať s hanbou. Takže výsledok je viac než jasný!