Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Honda Civic Type R vs. VW Golf GTI Clubsport – test rychlosti a přetížení

38 komentářů

Faenord
...to je docela podstatna vyhoda ve sprintu i v zatackach. Cekal jsem, ze VW bude diky nim rychlejsi i tam, ale perfektni aerodynamika HONDY dela svoje... :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Chápu, že by to bylo složitější, ale natáčet při sprintu auta zepředu je poněkud zbytečné. Samotného by mě zajímalo, jestli Golf ujel jen na začátku (pneu), nebo měl převahu celkově.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
chcelo by to zrejme dlhsi drag race .... kde by sme lepsie videli kto casom ziskava prevahu alebo komu naopak uz zacina dochadzat dych... ale podla mna mozeme byt radi aj za taketo video... ktore stale nie je celkom bezne v podobnych testerskych clankoch

mne sa osobne uz na pohlad viac pozdava namydlena zehlicka... teda civic ... a obzvlast interier civicu je vazne ocarujuci a doslova dycha adrenalinom a emociami :yes😒br />
ale pockajme..... a uvidime co prinesie zajtrajsi test .... napriek tomu ze HH nie su zrovna moja najoblubenejsia salka kavy som na tento test vazne zvedavy 😉 :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ani by nemusel být delší, ale natočený zboku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
taky km s pevnym startom by uz povedal hodne 😉 .. ale to by sme uz asi chceli moc

ale ano .... mas pravdu ... tocene zboku by toto video porovatelovi povedalo viac... :yes:
Avatar - Emel
Emel
Nebo na to vzít dron a vzít to shora... jestli teda na letišti můžou.

Takhle to video říká jen jedno - Civic papírových +45k v nějakou dynamickou převahu nepřetavil.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Minimálně ve druhé jízdě, kdy to bylo vyrovnané, je vidět, že Civic startuje později. Je trošku náročnější na práci se spojkou. 😉
N.W.A.
Tesim sa na test a na vitaza a som rad,ze Mr. Foking-san tieto auta netestuje kedze vitaz by bol viac nez isty..
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😒] >😒] >😒] >😒]
to nic, jeho podriadeny nam to ale urcite rad ozrejmi... >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Chalani, ako snaha sa ceni, ved ok, kazdy sme nejako vo svojom obore zacinali, vsak...
ALE: Test maximalneho bocneho pretazenia sa zvykne vykonavat na kruhovej drahe nejakeho predom stanoveneho priemeru, kde s danym autom jazdite v kruhu so stale rovnako natocenym voalntom a po par koleckach a stalom sponovani vasej vykonnosti na max. a kolesach stracajucich adheziu test koncite a pozrete co ukazal Racelogic.
Nie tak, ze nabiehate do nejakej zatacky a furt sa v nej snazite dosiahnut "narazovo" co najvyssie "G". Pozrite sa na YT, alebo na nemecku konkurenciu.
Ja som rad, ze sa snazite aj taketo prvky do vasich testov zakomponovat, len treba to trosku este vycibrit - proste tomu chyba trosku tej nemeckej sofistikovanosti. 😉
Zrychlenie - sprinty. No, mali ste manualy, tak hadam ste sa dostali s cislami trosku blizsie ku papierovym hodnotam, ako po minule razy. ( kedy ste to proste s automatmi bez launchcontrolu proste "podělali" :-! )
Takze pri sprintoch sa ukaze, z akeho sudka ste ako vodici. 😉

Joo, a chcete odomna tip na vitaza ?
Hmm..., Hondu nemam rad, to priznam otovrene. Ma silnejsi motor, videl som ake casy bola schopna dosahovat na okruhoch ( vdaka skoro-zavodnemu podvozku ), ale Golf ma ten overboost na 290 PS (?), takze ani tam to nebude nejaky velky deficit.
Ma aj prijemnejsiu kabinu, asi aj kazdonnejsi podvozok...
Ale ziaden z nich nema 4x4, takze mna konkretne nezaujimaju. >😁 😉
Ale precitam si ten test rad. Toz Davide, prajem stastne pero / klavesnicu 😉 :yes:
Avatar - Emel
Emel
Můžete pak v testu prosím napsat, co přesně na těch autech bylo za gumy? Golf 225/40/18 Michelin Pilot Sport Cup2 a Honda Dunlop Sport Maxx RT?
topten
a taky pretizeni při zpomaleni.
jestli by bylo jako bocni, brzdna draha ze stofky by byla cca 31 metru, coz by bylo hodne dobry a na normálních gumách pochybuju ze by to slo dosahnout
Avatar - Emel
Emel
Normální gumy nejsou ani jedno, ty Dunlopy se snad vyvíjeli pro Hondu na míru... ale asi jsou blíž normálním UHP než ty Micheliny, ty Cup2 mají takové ty drážky na ozdobu 😄 ... třeba mi to nějaký větší znalec pneu napíše.

Že jsou gumy sjetý nemusí na suchu až tolik vadit... záleží teda jakým způsobem jsou sjetý, jestli normálně nebo jestli jsou ohoblovaný do oblouku a zbržděný do čtverce a tak 😄
Avatar - Covenant
Covenant
Pro hondu TYPE-R vyvíjel gumu na míru tuším Continental 😉
Avatar - white label
white label
Jo, CSC6ky.
Avatar - Emel
Emel
Aha... tak proč je na Dunlopech 😄?
Avatar - white label
white label
Jo, tohle je na sport maxxech. Protože novinářské auto, kde původní obutí vydrží jenom chvíli, Bůh ví kolikátá sada pneu už na tom je. 😉
Ted
Staci se podivat na youtube. Je tam jednak srovnavacka tusim autocaru na okruhu a pak taky neco z japonska... Uprimne, gti cs dosahovalo tak mizernych casu, ze se nejak tomu z nordschliefe blbe veri...
Ten rozdil je tak obrovskej, ze se to snad neda uhrat ani tady...
I kdyz.. To uz jsem si parkrat myslel 😄

Btw, orkdy se pri porovnavani hh meri pretizeni a neudela se to nejsnazsi a jediny spravny - poslat je na okruh a zmerit kolo? Asi tusim, kam to muze vest 😄
Avatar - white label
white label
Tomu rekordu se ti blbě věří proto, že ho nezajel Clubsport, ale Clubsport S, který má (mimo jiné) o 45 PS více, než CS, tedy papírově stejně jako CTR.
Avatar - speedfred
speedfred
ale už na zmenenom (upravenom) NS
Avatar - TeeJay
TeeJay
Najednou se overboost nebere v úvahu? 😉
Ted
To mi sice uniklo, ale ty cash byly horsi o dve tridy, i cupra mu strasne napraskala...
Avatar - praděda7
praděda7
V tomto ohledu musíme zdůraznit, že hondu omezovaly poněkud sjeté pneumatiky. Naopak golf měl jasnou výhodu v lepivých michelinkách primárně určených pro jízdu na okruhu, díky kterým opravdu perfektně držel stopu.

........a tomuto říkají test rychlosti a přetížení? To si snad dělají ***... :-!
Avatar - white label
white label
Nehledě na to, že na suchu (v této disciplíně) "poněkud sjeté" pneumatiky nemusí omezovat, naopak horší by byly nové ještě s plným/vysokým vzorkem...
Avatar - praděda7
praděda7
Jak které pneumatiky. Většina jich má sticky vrstvu jen docela tenkou a dál je to jen olačka... 😉
Avatar - white label
white label
Ta tenká vrstva ti zůstane až po sjetí vzorku, což u "poněkud sjetých" (nikoli úplně sjetých) ještě nepředpokládám. 😉
kundalini_it
O víkendu na srazu Hondy dokázali slušně zdecimovat gumy po pár kolech...
Avatar - praděda7
praděda7
Jasný, žádný problém. Obzvlášť, když je nemáš přehuštěné...
Avatar - praděda7
praděda7
Jo, ale u semislicků ta tenká vrstva je hned napovrchu. Proto také v článku zmiňují ty lepivé michelinky primárně určených pro jízdu na okruhu, které asi semislicky byly. Type R se dodává s pneumatikami 235/35 R19 a divil bych se, kdyby neměly stejné vlastnosti jako semislicky.
Avatar - Emel
Emel
Úplně asi ne, ty Cup2 jsou fakt jen s takovým symbolickým vzorkem, Dunlopy jsou normálnější gumy.
Avatar - praděda7
praděda7
Úplně asi ne......ale hodně blízko... 😉
kundalini_it
Hlavně proboha nesrovnávejte kufr, univerzálnost a schopnost stratit se v davu....
Avatar - white label
white label
Kufr má větší Honda s "vlečkou" i bez vlečky. >😒]
comper
Pri tunajsej objektivwite sa prekvapenia vysledku testu nedaju ocakavat 😄
jano2058
Víťaz je jednoznačne Honda :yes:
Ted
Aneb jak jednoduche je porovnat dve auta na okruhu, zaroven poskytnout dojmy z rizeni a prijit z jednoznacnym verdiktem...
[odkaz]

To je o dve a pul tridy!!! a v japonsku dostal na minute sekundu i clubsport S...

Tady se konstatuje kdo je lepsi ve sprintu a meri se pretizeni...
Avatar - Stewee
Stewee
Pri prvom pokuse v šprinte je zjavné, že Honda vyštartovala neskôr ako VW, takže toto sa nemalo brať vôbec v úvahu. Taktiež ten úsek na ktorom to merali bol asi zámerne tak krátky, aby nebolo vidieť, ako VW dochádza dych na dlhšiu trať. Ak takéto meranie sa bude uplatňovať v celom teste, je jasne, že tie výsledky budú slúžiť tak maximálne pre vwfilov a týchto burešovcov na pohonenie a tam to konči, je to na smiech... chápem pokyn réžie, že VW musí vyhrať, resp. neprehrať s hanbou. Takže výsledok je viac než jasný!
Avatar - AnGeor
AnGeor
[odkaz]