Vláda schválila tříleté prodloužení smlouvy na provoz mýtného systému se společností Kapsch. Během této doby má stávající dodavatel získat bez výběrového řízení od státu zhruba šest miliard korun.
ptas se schvalne "blbe", co? ja pochopitelne nic bokem vydelavat nechci. vsichni si stejne do hrobu nic nevezmeme, takze tomu hamounstvi hamounovskemu panu babisu apod, ja pochopitelne nerozumim.
za soucasnou situaci je stoprocentne zodpovedny tok. jak spravne pises, dohromady vice nez dva roky je spousty casu na vyberove rizeni. na druhou stranu myto v teto podobe je principialne potreba zrusit. jestli nas provoz infrastruktury kazdorocne stoji dve miliardy, tak to jednoduse znamena, ze platime vice nez dvacet procent trzeb (na mytnem se dohromady rocne vybere mene nez 10 mld, coz je navic z hlediska celkovych penez kazdorocne generovanych primo z motorizmu (odhadem 200 mld) zanedbatelna castka). pokud nejaky system ma smysl, tak pausalni jako maji treba na slovensku, nebo satelitni.
Ťoka je ministrem více než jeden a půl roku. Podle mě v této věci udělala jediné- za rok a půl přišla na to, že staré smlouvy jsou nevýhodné.
Na nikoho nepodala ani trestní oznámení. Přitom ten z děvenky syn Řebíček dal právníkům přes půl miliardy.
Všichni co přišli do styku s Kapschem+celé vedení Kapsche, samozřejmě i zpětně poslat za odměnu do Thajska s kufrem koksu. Všechen majetek konfiskovat a zbytek vymáhat v Rakousku.
..nějaká Ťoka je mi ukradená. Ale jasná věc je, že takové výběrko a následná rekonstrukce toho železa se opravdu do konce roku stihnout nedala. A když se podíváte, kdy to Ťoka převzala, tak se není čemu divit, protože ti před ním za penízky nehnuli ani prstem. Takže na výběr bylo 2 roky bez mýta, což by stát obratem řešil zvednutím spotřební daně na pohonné hmoty, dálnice zacpané a rozmlácené všemi kamiony z Balkánu. Z tohoto pohledu mi dnešní řešení připadá jako nejmenší zlo ze všech variant.
Takže Ťok tuhle šaškárnu dotáhl do úspěšného konce. Za ty roky nestihl výběrovku a přiklepnou to zase Kapschi. Takže kolik dostal za to.... 20, 30 mega? Nebo víc? A dokonce je stále ministrem, tak to se může stát leda u nás...
Podle mne hlavně budou chtít dojednat spolupráci Kapsche s novým dodavatelem za 3 roky a poskytnutí technických specifikací pro migraci dat, což jsou věci, které v současné smlouvě podle všech dřívějších informací chybí. Pokud si dobře pamatuji, tak to jsou právě ty detaily, jež komplikovali vypsání VŘ.
dalnice hodit do drazby, at se najde soukromnik, ktery je od statu koupi, bude spravovat a prvozovat a pochopitelne at si nastavi ceny dle sveho (aby mu tam nekdo jezdil a platil).
Nevidim duvod, proc by 200 lidi na MD a RSD melo byt placeno za nulove vysledky. Stat ma tvorit pravidla hry a ne podnikat v automobilove doprave a stavebnictvi.
Já tomu sice vůbec nerozumím a školy nemám, ale nejdříve prohlásit, že Kapsch bude 3 roky pokračovat a pak teprve začít připravovat novou smlouvu od 1.1.2017, to asi nebude úplně komfortní vyjednávací pozice pro stát, že...