Design
flyboyeda
7
😉
Přejít do diskuze
Žádný zvláštní projekt to není, jeden Amarok v koncernu nepochybně stačí. Že by si tím škodovka mohla vylepšovat prodeje nebo pozici ve vnímání u zákazníků je, myslím, zcela nereálné... Snad jen pokud by se opravdu odhodlala prodávat v USA. Mnohem více škodovka potřebuje slušný van, nejlépe ve dvou velikostech: jako náhradu za Roomster (Caddy) a jako levnější alternativu k Transportéru. Tam může škodovka vydělat, např. ve východní Evropě, v Rusku, v Turecku, v Austrálii a všude, kde jsou Caddy a Transportér drazí.
Ten predek je seredna obluda ktere muze kokurovat je ohyzdna herka Cherokee a stejne obludne SsangYongy. Naprosta zoufalost a hnus. Ffffuuuj
Sleduju blog Thea, včera jsem tam ten obrázek viděl a hned mi jelo hlavou - "tak schválně, kdy bude kvalitní článek na auto.cz a jiných českých mediích".... nic proti Theovi, fakt umí, ale to vy redaktoři neumíte nic jinýho než zoufale kopírovat co zrovna jednoho blogera v Malajsii napadne?
1. je to kopia vw amarok
2. u pickupu je krasa na poslednom mieste
3. kde to chces predavat? Amik to nekupi - ten nekupi ani amaroka, susedia by sa mu smiali ze kupil auto od hitlera >😁 a duplom nekupi neznamu znacku z neznamej krajiny. Vsade inde s potencialom pre pickupy je uz amarok etablovany (rusko, turecko, sever europy, ...).
4. VW skrta modely s ovela vacsim potencialom nez je kopia nizkoobratkoveho modelu.
2. u pickupu je krasa na poslednom mieste
3. kde to chces predavat? Amik to nekupi - ten nekupi ani amaroka, susedia by sa mu smiali ze kupil auto od hitlera >😁 a duplom nekupi neznamu znacku z neznamej krajiny. Vsade inde s potencialom pre pickupy je uz amarok etablovany (rusko, turecko, sever europy, ...).
4. VW skrta modely s ovela vacsim potencialom nez je kopia nizkoobratkoveho modelu.
škodovka by mohla předělat znaky na transporteru a dát tomu název 1203 a úspěch v čechách zaručen
Blbost!
Proč by VW vyráběl skoro dvě stejná auta, které navíc mají omezený potenciál kupců?
:no:
Proč by VW vyráběl skoro dvě stejná auta, které navíc mají omezený potenciál kupců?
:no:
nejsem sice koncernovey typ, ale musím uznat, že na kodiaqa se těším a tahle montážová kreace nevypadá vůbec zle :yes: a být tam jiná barva a ne tahle vyb*itá zelená, mohlo by to auto vypadat k světu...
kurna ted s me nasadil brouka do hlavy, Transportera mam vymodelovaneho, asi bude dalsi kreace ve 3D >😁
a ty si myslis ze amik kupi neznamu znacku povodom zo zeme o ktorej vobec netusi ze existuje radsej nez Ford F-150? >😁
predstav si ze envedia. Dokonca Audi s tymi istymi motormi je pre nich OK a VW uz nie. Tam sa riesi hlavne cena a co za nu dostanes. Dolezita je aj spotreba, preto sa predalo tolko koncernovych dieselov.
Ten Tvůj "obří" pick-up je v USA zařazen do třídy malých pick-upů ... >😁 Asi jsi pořádný pick-up nikdy neviděl.
Velký pick-up v US = velikost středně velkého nákladního auta, motory kolem 7 litrů objemu. Amarok má motor - jestli to nevíš - o objemu 2 litry
Velký pick-up v US = velikost středně velkého nákladního auta, motory kolem 7 litrů objemu. Amarok má motor - jestli to nevíš - o objemu 2 litry
To je právě ten problém - dělat přeznačkovanou caddynu nebo transportér se ve výsledku nevyplatí - jednak tam není na čem ušetřit, a především by to vyráběl jiný závod VW, takže zisk by šel někam úplně jinam.
Aby Škodovka vyráběla obří luxusní pick-up, když už má koncernu Amarok, je samozřejmě totální blbost. Zato nějaký lehký šikovný užitkáč (furgon) Škodovce moc chybí... 😒
Co byste řekli na vymyšlenou, nerealistickou a nereálnou variantu auta, u kterýho vlastně nevíme jak bude vypadat?
Škoda už nemá v portfóliu žiaden úžitkový model a podľa mňa pri rebrandnutom Caddy či Transporteri nie je aj tak moc kde šetriť, tak nech sa na to radšej vykašlú.
Jasne v USA prodalo hodne koncernovych dieslu. Vtip roku. V USA frci benzin a ne diesel a po dieselgate tam naftaky od VW kupuji uz jen fanatici