Předpokládám, že tento článek, resp. odkaz na něj, si Hammunasakro zkopíruješ a budeš ho do každé diskuze dávat do každého svého příspěvku, podobně jako před pár dny ten o konci V8 u Audi. Neb jak jsi dnes řekl "opakování je matka moudrosti".
Abych ti řekl pravdu, mě to v podstatě vůbec nezajímá. Já si osmiválec s mimořádnou pravděpodobností nikdy nekoupím.
Jen se bavím tvými diskuzními schopnostmi.
Cos ty řekl a předpověděl, je asi tak důležitý, jako počet prodaných vajíček v Račicích-Pístovicích.
Turba vo vecku sa už viac krát ukázali ako problematické riešenie. Viem že napr také BMW s tym malo problém, tie turba sa tam prehrievali. Dúfam že Porsche to má vyriešené :-)
Audi 4.0 TFSI ma tie turba vo vecku tiez a problemy s nimi niesu.
BMW malo problemy len prve cca 2 roky, potom dostal ten motor upgrade a problemy boli odstranene.
A autor by mi este mohol vysvetlit, ako samotne umiestnenie turb do vnutra V-cka znizuje spotrebu... >:-[]
Jo, a tiez, ze ci sa mu zda byt novinka odpojovania valcov taka velka, nakolko technici od Porsche brali praveze inspiraciu pre tento motor z 4.0 TFSI Audi, teda nielen turba vo V-cku, ale aj system COD - teda Audinacke vypinanie valcov. :-!