Testy
jsem precetl jednim dechem a opravdu me to bavilo, chvilema jsem si prisel, ze tam jsem taky 😉 :yes:
Dať Transfagrasan na SUV nie je úplne zlé, ale predsalen sú na to vhodnejšie autá: [odkaz] 😉
Správně = proč tam jet s SUV byť sebelepšim, když na takovouhle silnici je to nejlepší s otevřenou 911 nebo 718 Boxster :-!
Samozřejmě 918 Spyder :yes: :yes: 😄
Samozřejmě 918 Spyder :yes: :yes: 😄
pretože doteraz tam jazdili Dacie 1310 a teraz aj tak prevládajú Logany, Sanderá a Dustery. >😁 Každý ide so svojim autom tam kam chce nie?
O tom žádná 😉
Ale Porsche tam může taky jet čim chce = a vhodnější než SUV je ta 911 nebo 718 😉
Úplně nejlíp asi otevřený verze :yes: :yes: 😄
Ale Porsche tam může taky jet čim chce = a vhodnější než SUV je ta 911 nebo 718 😉
Úplně nejlíp asi otevřený verze :yes: :yes: 😄
Tak to si úplně teda nemyslím ... Transfagarasan je opravdu dost rozflákanej (zejména od Pitesti), takže na nějaké rychlé lítání to rozhodně není. Ve všední den to jde, ale o víkendu je tam opravdu dost lidí/aut ... Jak jsem teda úplně nemusel služebního Forestera, tak na tuhle cestu byl výbornej.
Věřím, že to nejsou alpské asfaltky.
Správně = proč tam jet s SUV když na takovouhle silnici je to nejlepší s otevřenou 911 nebo 718 Boxster :-!
Samozřejmě 918 Spyder :yes: :yes: 😄
Samozřejmě 918 Spyder :yes: :yes: 😄
Protože SUV je móda. Je to jako bys řešil, proč na Velkou Pardubickou máš mít klobouk. Proč, no prostě proto >😒] 😉
Na pardubický s a bez kloubouku mi přijde míň out než po takovýhle silnice s SUV nebo 911 😉
Takovýhle počasí, suprová silnice, neni nic lepšího než otevřená 911 nebo podobný auto :yes: :yes: 😄
Takovýhle počasí, suprová silnice, neni nic lepšího než otevřená 911 nebo podobný auto :yes: :yes: 😄
Myslím, že nejeden český automobilový novinář už poznal, že nejryzejší orgie na téhle cestě zažiješ s ... Octavií RS 😉
Když to napíšeš ještě jednou, bude to popáté v jedné větvi. Už ti někdo řekl, že každé moudro stačí napsat jednou, že většina z nás chápe psaný text a na rozdíl od tebe to pochopíme = napoprvé? 😉
To víš, když napíše blbost, tak jediná šance jak se ji pokusit prosadit je opakovat ji stále dokola, ostatně stejně tak to tu dělala, ještě pod původním nickem, Kylie. >😒] 😉
Snad to není rouhání, ale občas mám pocit- zlatá Kylie. >😁
Co se divíš, není nic horšího, než když si ženská začne hrát na chlapa... >😁 >😒]
Hele víš jak teď Karel mluvil o opakování? >😒]
Nebo tě tak dostaly ty menší kotouče audi? >😁
Nebo tě tak dostaly ty menší kotouče audi? >😁
Tak jako vtip jo, ale jinak nemám nejmenší pochyby o tom, že ten kluk je kluk. Ani nejmenší. 😉
To je takovej už fakt hodně dlouho opakovanej whitův nevtip = kterej byl možná vtipnej ten den co zjistil že nám sloučili účty = a to už je hodně dlouho co to zjistil 😉
Tak když si kluk hraje na chlapa, taky to může být pěkná otrava... 😉
Sranda proti tomu když se stárnoucí senil snaží držet krok 😉
15-ti letým klukům připadá každej nad 30 jako důchodce, taky jsem to měl podobně, to nic. Co akné, už dobrý? >😒]
Patnáct už mi bylo = a jako důchodce mi připadáš = nevim jak vzhledem ale názorama určitě 😉
Ty mi zase připadáš jako kůň z Londýna předminulého století - vidíš dobře, ale máš klapky na očích a vidíš jen malou výseč před sebou. Tu výseč, na kterou tě někdo nasměruje otěžemi.
Dík za ten Londýn [odkaz] jestli myslíš Vaculíka, Březinu, Sedláčka.. 😉
Takhle si představuju tvoje klapky [odkaz] = sorry 😄
Takhle si představuju tvoje klapky [odkaz] = sorry 😄
S tím koněm jsem to trochu přehnal, omlouvám se. 😒
Myslel jsem spíš osla.
Myslel jsem spíš osla.
V pořádku taky tě ve skutečnosti vidim spíš takhle [odkaz] 😄
[odkaz]
Se už těšim až potkám svou vyvolenou [odkaz] 😄
Nebudeš mi to věřit, ale opravdu se těším, až se oženíš. Většina chlapů se ztrátou panictví trochu zmoudří.
To mě mrzí = žes až s manželkou 😄
To se mi stát nemůže 😉
To se mi stát nemůže 😉
Ta vám nějak neleze z hlav >😒]
Hele rouhači = radši dej znamení jak se stavíš k poslednímu příspěvku naší dlouhý politický diskuze = klidně do SZ :-!
Mozna proto (jestli to z clanku nebylo patrne), ze slo o presentacni akci Porsche, ne o nejaky vylet novinaru z ACZ. A pokud se Porsche rozhodlo presentovat nove - vykonnejsi - motorizace (a sluzby svym zakaznikum) na relativne prazdnych a perfektne zakroucenych cestach v Rumunsku, misto na nejakem sterilnim okruhu, patri mu za to palce nahoru, no misto toho ma jen pindani dvou diskusnich komediantu.
Fakt jo? Tak to eště žes to dovysvětlil 😉
Parádne citanie aj s vtipnou historkou...No nemam slov ! 😄 :yes:
Jazda v najvydarenejsich verziach Porschackych SUV ( GTS-ach ) po zaujimavych cestach v paradnej scenerii. Co viac si priat ? Viac takychto clankov !
Sice posledne dni nemam moc casu sa tu zdrziavat, a tak sa stalo ze som ti zabudol pochvalit aj jazdne dojmy s Q2, ale bolo to tym, ze clanok o Q2 som cital defakto s velkym sebazaprenim. O tychto vozoch som si precital s radostou a fakt nelutujem !
Dokonca som ostal prekvapeny zo svojich rezerv - nevedel som, ze Macan GTS ma vzduchovy podvozok, kedze Q5 z ktorej vychadza ho nema v ziadnom pripade, toz diky. 😉
Len si prosim ta oprav tych 538mm zadnych brzd Cayennu GTS 😉 ( tipujem ze 338 bude spravne )
...a idem cumiet TDF 😄
Jazda v najvydarenejsich verziach Porschackych SUV ( GTS-ach ) po zaujimavych cestach v paradnej scenerii. Co viac si priat ? Viac takychto clankov !
Sice posledne dni nemam moc casu sa tu zdrziavat, a tak sa stalo ze som ti zabudol pochvalit aj jazdne dojmy s Q2, ale bolo to tym, ze clanok o Q2 som cital defakto s velkym sebazaprenim. O tychto vozoch som si precital s radostou a fakt nelutujem !
Dokonca som ostal prekvapeny zo svojich rezerv - nevedel som, ze Macan GTS ma vzduchovy podvozok, kedze Q5 z ktorej vychadza ho nema v ziadnom pripade, toz diky. 😉
Len si prosim ta oprav tych 538mm zadnych brzd Cayennu GTS 😉 ( tipujem ze 338 bude spravne )
...a idem cumiet TDF 😄
Bacha 340 mm měla Kylie na Citroenu! Fakt >😁
...a k tomu este najlepsiu trakciu a crocodilo kozu - najlepsiu v galaxii.
to uz tu vsetci vieme 8-s
to uz tu vsetci vieme 8-s
Trefné :-! >😒]
Akorát, že vpředu... :😉 >😁
Jasně že jo >😁
Náhodou to ale neni ostuda = to je furt slušný 😄
Náhodou to ale neni ostuda = to je furt slušný 😄
No, na skoro nejlepší auto (minimálně nejlepší předokolku) na světě, žádná velká sláva...
To kecáš 😄
Teď sem mrknul na kotouče na nejlepší předokolku na světě z tý doby a tý třídy podle tebe = A4 😉
A kotouče pro 3.0TDI sou člověče menší = no věřil bys tomu? 😄
Teď sem mrknul na kotouče na nejlepší předokolku na světě z tý doby a tý třídy podle tebe = A4 😉
A kotouče pro 3.0TDI sou člověče menší = no věřil bys tomu? 😄
Kvalita se nemusí dohánět velikostí, to dá rozum. Ale proč zrovna dieselová A4? Podle mě teda určitě ne....
Co podle tebe určitě ne..? 😐
Srovnávám to samý od audi = A4 má menší kotouče = a u kotoučů to neni o rozumu ale velikosti 😉
Srovnávám to samý od audi = A4 má menší kotouče = a u kotoučů to neni o rozumu ale velikosti 😉
Ono je někdy dobré ten rozum použít Sakro, čtvrt tuny je dost. Ale bylo potřeba zapráskat diskuzi, jak "kajlovité" 😉
Taky to nemůžeš vstřebat = se nedivim >😁
S tou diskuzí je to fakt = stačilo by na tu VWaši smečku nereagovat 😉
S tou diskuzí je to fakt = stačilo by na tu VWaši smečku nereagovat 😉
Je to celkem logické Watsokylie 😉 O čtvrt tuny menší hmotnost nepotřebuje nutně stejně velké brzdy. Nevím sice proč u Porsche řešit citronův mainstream, ale když musíš, tak musíš.
VWaši smečku? Jak milé a naprosto netrefné >😒]
VWaši smečku? Jak milé a naprosto netrefné >😒]
Nojo nevstřebal >😁
1877 - 1685 = čtvrt tuny :yes: >😒]
1877 - 1685 = čtvrt tuny :yes: >😒]
Hlavne aby jsi dokazala vstrebavat ty, co to mas za verze, Citron klabe 😉 ?
Pusť si klimošku >😁
Tohle je k věci [odkaz] :yes: :-!
Tohle je k věci [odkaz] :yes: :-!
mohol pouzit aj marťanske technologie... >😁
Ako nic proti Jagu, a zrovna Webpaja si ich zastane, ked si to zasluzia, ale tvoje adorovane Autoforum nedavno uverejnilo aj clanok, s videom od Rusov, kde ich podobne verzie postavili na ciaru s Porschakmi, zavelili "v pirióóóód" a dopadlo to "zaujímavo"... :😉 >😁
Bud su tie anglicke kone slabsie ako nemecke, alebo je chyba inde v matrixe... 😐
Ako nic proti Jagu, a zrovna Webpaja si ich zastane, ked si to zasluzia, ale tvoje adorovane Autoforum nedavno uverejnilo aj clanok, s videom od Rusov, kde ich podobne verzie postavili na ciaru s Porschakmi, zavelili "v pirióóóód" a dopadlo to "zaujímavo"... :😉 >😁
Bud su tie anglicke kone slabsie ako nemecke, alebo je chyba inde v matrixe... 😐
RS6
Zkopíruji ti sem mou reakci z 18. 7., která se tady v tom sakrabalastu úplně ztratila😒br /> "Běžný Macan má v nabídce tři podvozky, klasika (v základu), adaptivní/"magnetický" a vzduchový (oba příplatkové).
Macan GTS má adaptivní (navíc snížený/optimalizovaný pro GTS) už v základu a vzduch za příplatek. O deset litrů zvětšená nádrž tady není za příplatek (jak se v článku uvádí), ale naopak bez příplatku.
Macan GTS má velikost předních kotoučů z Macanu Turbo a zadní z Macanu S.
Cayenne GTS má velikost kotoučů p/z - 390mm/358mm a u keramiky (PCCB) 420mm/370mm.
Takže v tom článku je to překlep z 358 na 538.
A Q5 toho má celkově s Macanem společného poměrně málo."
Zkopíruji ti sem mou reakci z 18. 7., která se tady v tom sakrabalastu úplně ztratila😒br /> "Běžný Macan má v nabídce tři podvozky, klasika (v základu), adaptivní/"magnetický" a vzduchový (oba příplatkové).
Macan GTS má adaptivní (navíc snížený/optimalizovaný pro GTS) už v základu a vzduch za příplatek. O deset litrů zvětšená nádrž tady není za příplatek (jak se v článku uvádí), ale naopak bez příplatku.
Macan GTS má velikost předních kotoučů z Macanu Turbo a zadní z Macanu S.
Cayenne GTS má velikost kotoučů p/z - 390mm/358mm a u keramiky (PCCB) 420mm/370mm.
Takže v tom článku je to překlep z 358 na 538.
A Q5 toho má celkově s Macanem společného poměrně málo."
Q5 toho má s Macanem společného poměrně málo = jen komplet všechno = krom nastavení = což si popsal správně a přesně :yes: 😄
Jestli má (podle tebe) Q5 s Macanem společného komplet všechno, tak tobě zřejmě komplet hráblo...
Klídek příští generace si bude eště blíž 😄
Kup si radši pořádný audi [odkaz] 😉
Kup si radši pořádný audi [odkaz] 😉
Myslel jsem, že tenhle multinick má už nějaký pátek za sebou, ale reakce jsou opět na úrovni dvanáctiletého děcka.
😉
😉
Běžný Macan má v nabídce tři podvozky, klasika (v základu), adaptivní/"magnetický" a vzduchový (oba příplatkové).
Macan GTS má adaptivní (navíc snížený/optimalizovaný pro GTS) už v základu a vzduch za příplatek. O deset litrů zvětšená nádrž tady není za příplatek (jak se v článku uvádí), ale naopak bez příplatku.
Macan GTS má velikost předních kotoučů z Macanu Turbo a zadní z Macanu S.
Cayenne GTS má velikost kotoučů p/z - 390mm/358mm a u keramiky (PCCB) 420mm/370mm.
Takže v tom článku je to překlep z 358 na 538.
A Q5 toho má celkově s Macanem společného poměrně málo.
Macan GTS má adaptivní (navíc snížený/optimalizovaný pro GTS) už v základu a vzduch za příplatek. O deset litrů zvětšená nádrž tady není za příplatek (jak se v článku uvádí), ale naopak bez příplatku.
Macan GTS má velikost předních kotoučů z Macanu Turbo a zadní z Macanu S.
Cayenne GTS má velikost kotoučů p/z - 390mm/358mm a u keramiky (PCCB) 420mm/370mm.
Takže v tom článku je to překlep z 358 na 538.
A Q5 toho má celkově s Macanem společného poměrně málo.
Mne stacil aj Focus 1.6 aby som si Transfagarasan uzil :yes:
A zral podobne jak tie porsatka >😁
A zral podobne jak tie porsatka >😁
Ale jasně, jsme v ČR takže i tyhle kombinace jsou přípustné, že 😉