Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 19. 7. 2016 12:05
do podzimu budou v nabídce krom Vesty i Kalina Sport a Granta Sport.
Na mobile.de je v nabídce i několik Kalin v provedení Lux s automatem a navigací a klimou a s cenou v přepočtu cca 300 000 Kč.

Lada tak v Evropě rozhodně posiluje, jen by to chtělo víc dealerů
Lada v Německu
ryccardo
| 19. 7. 2016 12:17
Fakt je že Dacii taky nikdo na německým trhu velký úspěchy nevěštil a jak se tam to auto dobře prodává. Možná tenhle výtvor taky lidi ocení. Jediný bych ale u toho auta očekával a to přiznivý provozní náklady. Na rozdíl od evropských automobilek.
Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 19. 7. 2016 12:20
Tak ceny servisu a ND sou rozhodně nižší než třeba u VW, francouzů i korejců. Pokud auta nebudou reznout a bude kvalitnější montáž, tak je to jasný soupeř Dacie a základních verzí škody, peugeotu či hyundai.

A jelikož výroba Vesty a nových modelů neprobíhá v Togliatti ale v Iževsku, kde je modernější továrna, tak by to mělo býti OK.
Avatar - J@...
Lada v Německu
J@...
| 19. 7. 2016 12:33
Jakože když tu samou novou výrobní linku dám do Iževska a ne do haly do Togliatti, tak bude výroba kvalitnější?
/Leda že by to soudruhům v Iževsku víc politicky myslelo, tak to potom jo :-) :-) :-) /
Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 19. 7. 2016 12:37
Závod v Iževsku byl výrazně Inovován za doby ředitele Zacharova a krom výroby vozů značky Lada tam probíhá i výroba další aut západních značek.

V Togliatti došlo k obnově a nastavení nových procesů víceméně až za Anderssona a tak bych si rozhodně netroufl tvrdit že třeba výroba Nivy je stejně kvalitní jako výroba Vesty či Granty
Lada v Německu
mraz.mrazik
| 19. 7. 2016 19:13
Souper Dacie mozna (i kdyz mam velke pochyby), ale Skoda, Peugeot (at uz je jakykoli), Hyundai tam konkurovat nebude, i kdyby nabizeli zlate cihlicky v kufru. At chceme nebo nechceme, stale je to Lada a ani moderni tovarna tomu nepomuze. Preci jen koupe auta sebou nese podvedomi zakaznika o znacce. VW je bran jako moderni automobilka, ktera se chce stat svetovou jednickou, takze tezko u kohokoli bude konkurovat nejaky zigulik. Takova je proste realita a muzes ji ohybat jak chces.
Lada v Německu
Wolverine
| 20. 7. 2016 11:33
Ta Evropa neni v tom jednotna. Na Zapade uz davno pochopili ze auto neni luxus ale dopravni prostredek a tak sazi na jednoduchost a nizsi cenu. Ve vychodni Evrope si s tim porad honi ego a samozrejme ze si radsi koupi Nemce s ceskym sipem na kapote. To co jsi napsal si mysli Cesi o Francouzech, Korejcich, Italech ale vida ta auta se prodavaji dal. Staci se jen podivat jake maji provozni naklady VW na km a jake treba Toyota a proc prave Toyota se pere o pozici cislo 1 ve svete.
Mimochodem, kdyz se podivas dal za Ural tak se tam VW vubec za auto nepovazuje protoze se sype hur nez dvacetilety zigulik. Japonci na druhou stranu frci a maji mnohem lepsi zustatkovou cenu. Kazdy trh ma svoje specifika. V Madarsku za pulrok se prodalo 500 Lad, v Cechach tak 3 a to jsou trhy o stejne velikosti
Lada v Německu
mraz.mrazik
| 20. 7. 2016 12:23
Proc se tedy tak dobre prodavaji auta jako BMW, Mercedes, kdyz na zapade pochopili, ze auto neni luxus a sazi na jednoduchost a nizsi cenu ?
Lada v Německu
Wolverine
| 20. 7. 2016 22:21
Protoze ty automobilky maji vybudovanou tradici, silnou technickou zakladnu a jmeno. Skodovka tim prosla pred 25 lety, Lada jen od roku 2008 a doted. Ale podivej se kam se za poslednich 15 let dostali treba Korejci, o Skode nema cenu mluvit, je to koncern a ma veskerou podporu, technologie a prodejni sit zadarmo, proste levnejsi subbrand VW.

U Dacii taky nikdo nepredpokladal ze za 10 let se zvedne vyroba na pul milionu aut.

Abys to nemel tak ruzove tak se treba zamysli kde je dnes Kamaz a kde je Tatra (take lokomotivy, vagony, letadla, autobusy, uzitkove vozy teda tradicni oblasti vyroby v nichz cela vychodni Evropa i presto ze je soucasti EU neni schopna se dostat na zadna zazracna cisla) a proc to tak je...
Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 21. 7. 2016 02:13
Kamaz toho prodá asi tak 15x víc jak Tatra.
I ZIL v době kdy ještě jakžtaktž fugoval prodával cca 3-4 tisíce aut ročně....
Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 20. 7. 2016 13:23
tady se letos prodalo 55 Lad, na to že jde výhradně o neofiko dovoz převážně z Německa a Slovenska je to slušný....
Mít tu ofiko zastoupení v plném rozsahu jako v Madarsku, prodá se tu taky 100 ks minimálně.

Krom toho se prodalo 33 UAZů, 4 Belarusy a 2 motocykly Ural.

V ojetinách se dovezlo 54 Lad, 1 UAZ, 3 GAZy, 1 nákladní ZIL, 10 Kamazů a 6 motocyklů Dněpr.
Lada v Německu
mraz.mrazik
| 20. 7. 2016 17:06
Mam pocit, ze i kdyby se tu za cely rok registroval jediny kus, udelas z toho udalost. Ty mizive pocty nestoji ani za rec a jeste odhadovat 100 kusu potrebuje vazne dobry material - kolik ho beres denne ?
Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 21. 7. 2016 02:10
Sou značky co tu prodaj ročně 50 ks, rozhodně to nejsou unikáty typu Ferrari a ty značky sou tu pořád živé. Zajímavé co....

200 ks za rok je při neofiko dovozu pěkné číslo, s Vestou a Xray by to číslo mohlo být někde kolem 400 aut, s ofiko dovozem a při troše reklamy klidně někde kolem 700-1200 aut. To bohatě stačí
Lada v Německu
mraz.mrazik
| 21. 7. 2016 07:12
Vsadim se, ze to cislo neprekroci 100 ks, ani po nastupu Vesty a Xray.
Lada v Německu
mraz.mrazik
| 19. 7. 2016 19:08
Prichazi ve spatnou dobu - lide maji penize, takze si koupi drazsi auto a z meho pohledu s lepsim motorem a hlavne hezcim designem.
Dacia mela preci jen jinou startovaci pozici a netrpela svou minulosti.
Avatar - Barrichello
Lada v Německu
Barrichello
| 19. 7. 2016 19:46
Jakou minulostí trpí Lada v Německu?

Tou že se tam prodávala od 70. let a reklama na ní byla v každém druhém vydání Auto Motor und Sport?
Schválně se tam zajed podívat na to, jaké vozy uklízí velké areály firem, malá letiště atd. Sou to Nivy s radlicí vepředu >:D
Navíc Lady se z německa hojně dováží i do čr a další států kde není ofiko prodejce. Odkud myslíš že sou ty Lady co se letos u nás prodaly. Od CS Auto Lada skutečně neee >:D >:D
Lada v Německu
mraz.mrazik
| 19. 7. 2016 20:28
Myslis ty prodeje kolem 1600 kusu za rok ? To uz se mozna da brat jako exklusivni rucni vyroba, ne ?
Vsad se, ze zadny prodejni uspech se konat nebude.
Avatar - Barrichello
By mě zajímalo
Barrichello
| 19. 7. 2016 12:09
co má Lada 2107 (přezdívaná sovětský mercedes) společného OPTICKY s původním Fiatem 124. Možná by si redakce měla pořídit nový brejle >:D >:D >:D

To je jako říct že škoda 1000 MB nebo 100 je opticky stejné auto jako škoda 130 >:D
By mě zajímalo
wlken
| 19. 7. 2016 15:29
Při bližším pohledu docela dost,třeba celou střechu, přední a zadní sklo, tvar dveří - skelet moc změn nedoznal, je to podobný rozdíl jako mezi Škoda 1000 a 100 - předek a zadek se změnil,naházely se na to jinak tvarované plechy ale ten základ je pořád stejný a je to na tom hranatém Žigulu vidět, ten estetický nepoměr mezi vyboulenou střechou a ostrýma hranama pontonu...
By mě zajímalo
car
| 20. 7. 2016 08:37
..nebo mezi vsema moznejma golfama:-)Vsimli jste si kolik tam makalo zenskejch..to je bezny i dnes?A taky jaky ma Barrichelo znalosti..:-)
Avatar - Barrichello
By mě zajímalo
Barrichello
| 20. 7. 2016 09:13
Jo ženských tam makalo hodně, to bylo všude za cccp. Chlapi byli v armádě, komsický a letecký průmysl a v bodobí po roce 1945 jich bylo i dost mrtvých díky válce.
Avatar - Barrichello
2016 - rok výročí
Barrichello
| 19. 7. 2016 12:17
Lada slaví 50 let a v srpnu slaví 100 let od svého vzniku nestarší automobilka v rusku - AMO ZIl. Ta byla založena ještě za cara jako Avtomobilnoje Moskovskoje Obšestvo, v roce 1931 byla závod přejmenován na ZIS, po odhalení stalinova kultu v roce 1956 pak nesl název ZIL po řediteli závodu Ivanu Alexejevičovi Lichačevovi.
Avatar - Stejsn
Nejlepší fotka je č. 55
Stejsn
| 19. 7. 2016 12:21
Ten stromeček se světly :yes:
Nejlepší fotka je č. 55
V6last imil
| 19. 7. 2016 14:22
Já myslel, že je to Boleslav
Zlatá éra Lady pokračuje
Martin
| 20. 7. 2016 08:33
Jsem rád, že i v tak pokrokově demokratickém státě jako je Rusko může svobodně pracující utratit své dobře vydělané peníze za kus moderního a poctivého auta. V té záplavě srágor ze západu, ano z toho proklínaného západu plného korupce, je Lada jedinou rozumnou volbou. Auto s nadčasovou kvalitou i designem je jistě trnem v oku mnoha evropským, ba světovým prodejcům. Říkejte si co chcete, klidně se mi i vysmívejte, ale není na světě lepšího vozu a proto si jich koupím hned 10, neb chci být komfortně motorizován až do své smrti.
Zlatá éra Lady pokračuje
Wolverine
| 20. 7. 2016 11:38
No mozna az budes schopen sam dostavet Temelin a ne jen montovat nemecke krabice za 1/3 nemeckych platu tak tu nadsazku nekdo bude brat vazne >:D
Zlatá éra Lady pokračuje
Martin
| 20. 7. 2016 21:35
K Temelínu asi toto: Moby Dick, ano, můj blízký rodinný přítel je spoluautor programu, takže nějaké šance mám :-) . O německých krabicích nevím, můj plat je cca 30euro/h čistého, ale jestli je to třetina to nevím.
Super fotky
Arese
| 21. 7. 2016 12:48
Nákup licence Fiatu 124 a jeho přizpůsobení ruským podmínkám + postavení obří továny na tato auta byla jednou z mála pozitivních věcí, které sovětská vláda učinila! :-) :yes:
Škoda jen, že v Togliatti mnohem déle nevydrželi italští kontroloři kvality a že také mnohem dřív Rusové nezavedli do výroby pětistupňovou převodovku. :'-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku