Novinky
co má Lada 2107 (přezdívaná sovětský mercedes) společného OPTICKY s původním Fiatem 124. Možná by si redakce měla pořídit nový brejle >😁 >😁 >😁
To je jako říct že škoda 1000 MB nebo 100 je opticky stejné auto jako škoda 130 >😁
To je jako říct že škoda 1000 MB nebo 100 je opticky stejné auto jako škoda 130 >😁
Při bližším pohledu docela dost,třeba celou střechu, přední a zadní sklo, tvar dveří - skelet moc změn nedoznal, je to podobný rozdíl jako mezi Škoda 1000 a 100 - předek a zadek se změnil,naházely se na to jinak tvarované plechy ale ten základ je pořád stejný a je to na tom hranatém Žigulu vidět, ten estetický nepoměr mezi vyboulenou střechou a ostrýma hranama pontonu...
..nebo mezi vsema moznejma golfama😄Vsimli jste si kolik tam makalo zenskejch..to je bezny i dnes?A taky jaky ma Barrichelo znalosti..😄
Lada slaví 50 let a v srpnu slaví 100 let od svého vzniku nestarší automobilka v rusku - AMO ZIl. Ta byla založena ještě za cara jako Avtomobilnoje Moskovskoje Obšestvo, v roce 1931 byla závod přejmenován na ZIS, po odhalení stalinova kultu v roce 1956 pak nesl název ZIL po řediteli závodu Ivanu Alexejevičovi Lichačevovi.
Jsem rád, že i v tak pokrokově demokratickém státě jako je Rusko může svobodně pracující utratit své dobře vydělané peníze za kus moderního a poctivého auta. V té záplavě srágor ze západu, ano z toho proklínaného západu plného korupce, je Lada jedinou rozumnou volbou. Auto s nadčasovou kvalitou i designem je jistě trnem v oku mnoha evropským, ba světovým prodejcům. Říkejte si co chcete, klidně se mi i vysmívejte, ale není na světě lepšího vozu a proto si jich koupím hned 10, neb chci být komfortně motorizován až do své smrti.
No mozna az budes schopen sam dostavet Temelin a ne jen montovat nemecke krabice za 1/3 nemeckych platu tak tu nadsazku nekdo bude brat vazne >😁
Nákup licence Fiatu 124 a jeho přizpůsobení ruským podmínkám + postavení obří továny na tato auta byla jednou z mála pozitivních věcí, které sovětská vláda učinila! 😄 :yes:
Škoda jen, že v Togliatti mnohem déle nevydrželi italští kontroloři kvality a že také mnohem dřív Rusové nezavedli do výroby pětistupňovou převodovku. 😢
Škoda jen, že v Togliatti mnohem déle nevydrželi italští kontroloři kvality a že také mnohem dřív Rusové nezavedli do výroby pětistupňovou převodovku. 😢
Na mobile.de je v nabídce i několik Kalin v provedení Lux s automatem a navigací a klimou a s cenou v přepočtu cca 300 000 Kč.
Lada tak v Evropě rozhodně posiluje, jen by to chtělo víc dealerů
A jelikož výroba Vesty a nových modelů neprobíhá v Togliatti ale v Iževsku, kde je modernější továrna, tak by to mělo býti OK.
/Leda že by to soudruhům v Iževsku víc politicky myslelo, tak to potom jo 😄 😄 😄 /
V Togliatti došlo k obnově a nastavení nových procesů víceméně až za Anderssona a tak bych si rozhodně netroufl tvrdit že třeba výroba Nivy je stejně kvalitní jako výroba Vesty či Granty
Mimochodem, kdyz se podivas dal za Ural tak se tam VW vubec za auto nepovazuje protoze se sype hur nez dvacetilety zigulik. Japonci na druhou stranu frci a maji mnohem lepsi zustatkovou cenu. Kazdy trh ma svoje specifika. V Madarsku za pulrok se prodalo 500 Lad, v Cechach tak 3 a to jsou trhy o stejne velikosti
U Dacii taky nikdo nepredpokladal ze za 10 let se zvedne vyroba na pul milionu aut.
Abys to nemel tak ruzove tak se treba zamysli kde je dnes Kamaz a kde je Tatra (take lokomotivy, vagony, letadla, autobusy, uzitkove vozy teda tradicni oblasti vyroby v nichz cela vychodni Evropa i presto ze je soucasti EU neni schopna se dostat na zadna zazracna cisla) a proc to tak je...
I ZIL v době kdy ještě jakžtaktž fugoval prodával cca 3-4 tisíce aut ročně....
Mít tu ofiko zastoupení v plném rozsahu jako v Madarsku, prodá se tu taky 100 ks minimálně.
Krom toho se prodalo 33 UAZů, 4 Belarusy a 2 motocykly Ural.
V ojetinách se dovezlo 54 Lad, 1 UAZ, 3 GAZy, 1 nákladní ZIL, 10 Kamazů a 6 motocyklů Dněpr.
200 ks za rok je při neofiko dovozu pěkné číslo, s Vestou a Xray by to číslo mohlo být někde kolem 400 aut, s ofiko dovozem a při troše reklamy klidně někde kolem 700-1200 aut. To bohatě stačí
Dacia mela preci jen jinou startovaci pozici a netrpela svou minulosti.
Tou že se tam prodávala od 70. let a reklama na ní byla v každém druhém vydání Auto Motor und Sport?
Schválně se tam zajed podívat na to, jaké vozy uklízí velké areály firem, malá letiště atd. Sou to Nivy s radlicí vepředu >😁
Navíc Lady se z německa hojně dováží i do čr a další států kde není ofiko prodejce. Odkud myslíš že sou ty Lady co se letos u nás prodaly. Od CS Auto Lada skutečně neee >😁 >😁
Vsad se, ze zadny prodejni uspech se konat nebude.